Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricardo
titán
A Samsung meglátta a reklámban, és az általa okozott felháborodásban a lehetőséget. :-)
-
ledgeri
nagyúr
-
DonToni
aktív tag
"Sok sikert MINDEN megmentéséhez, hiába nem kéne mindent megmenteni..."
Nem tudom ebben mennyi cinizmus volt, de köszönöm... nyilván a 300 Ft-os, TECSÓS billentyűzetet én is ki fogom dobni, meg a műanyag dobozos, egy hangszórós dzséniusz hangfalakat is... Azt hiszem ennyi tapasztalattal a hátam mögött már megtudom ítélni, hogy mi az amire érdemes időt/energiát szánni és mi az, ami ipari hulladék.U.I.: én sem gondolnám, hogy Zeiss optikák vesztek oda... de vannak olyan kezdők, akik egy full. alap, kit obinak is nagyon örülnének....! (bár kár ezen rágódni, mert egyrészt csak egy példa volt, másrészt meg továbbra sem tudjuk, hogy mennyire voltak "valósak" ezek a tárgyak.)
-Anti-
-
senior tag
Erre hoztam a ruhás példát. Szerintem az értelmetlen Mert még csak hasznot sem hoz ( egy reklámmal ellentétben) de kárt okoz bőven.
Igen, ez valami hasonló. Ott azoknak okoz kárt a ruha, akik fölöslegesen legyártották. Itt is az applenek okoz kárt a reklám. Végülis ha lapítanak, többet értek volna el vele, ezt magam is így gondolom. Egy cég bocsánatkérése, a levegőnél is kevesebb. Tetszik is ez a reklámstúdió, ebben a tekintetben.[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Ricardo
titán
Az elejétől a hatásáról beszélek, és arról, hogy én nem értem sokakra miért van ilyen sokkoló hatása.
Vannak akik szerint ezek jelképek ( kultúra művészet...) szerintem csak tárgyak.
Volt itt minden van aki szerint a reklámok mögött elvek vannak
Az ő véleményüket meghallgatnám mondjuk az" alza.huuuuuuuu , vagy a fluimucil " DE MIÉÉÉÉRT , reklámokról. Kíváncsi vagyok ezen reklámok mögött milyen elveket vélnek felfedezni .
Van aki szerint esztelen és értelmetlen rombolás.
Erre hoztam a ruhás példát. Szerintem az értelmetlen Mert még csak hasznot sem hoz ( egy reklámmal ellentétben) de kárt okoz bőven.Sok hozzászólásom van már ebben a topikban . Ennél részletesebben nem tudom kifejteni.
Aki nem érti , vagy nem akarja érteni, az akkor sem fogja ha tovább ragozom. -
senior tag
Eleve ahhoz kötöd a karót, hogy azért nem jó a reklám, mert használható dolgok törtek össze, és ez az analógiád a ruhákkal, amelyek szintén eladhatóak lennének, vagy ajándékozhatóak lennének, viszont elégetik őket. Viszont ki lettek fejtve az többszörösen az aspektusok, hogy miért van gond a reklámmal, erre utaltam. Ahhoz alighanem el kell ezt a fixaideát felejtened, hogy pusztán a konkrét tárgyak tönkretétele a probléma. Tökmindegy hogy valaki a tárgyakat mondja, a hatás a fontos amit elér nála, az hogy pontosan nem tudatosítja, az mindegy, nem mindenkit érdekel a téma, de a hatás meg működik.
Egyébként pont így nem érthetik akik készítették.Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Ricardo
titán
Látom nem ment át. Nem használt ruháról beszéltem. A zsemlével ellentétben ez továbbadható lenne. Azért beszédes, hogy szerinted ez nem probléma, de egy reklám káros mivoltát próbálod jó ideje bizonygatni.
Ezek szerint picit más értékrendünk van. Sebaj. Nem vagyunk egyformák. -
senior tag
Ez lerágott csont, ipara van a használtruha utaztatásnak, ahogy a kidobott zsömlét sem lehet továbbadni, mert megszárad addigra stb.
Tereled erre, de ki lett fejtve minden. Az applenek az adott pillanatban megfelel hogy nem érzékeled, másrészt viszont túl kevesen vagytok ahhoz, hogy megéljen az eladásokból.
Az adott reklám szempontjából az sem megoldás, ha túl sokan lesznek akik nem érzékelik, mert akkor nyilván megint egy nekik szóló reklámot kellett volna készíteni(szabadon értelmezve ez lehet olyasmi, hogy egy zongoristát nyomnak szét), ami meg nem ez, de legalább ha ennyire elcseszik, megint a többség ellenszenvvel fog viseltetni.
Ez nagyon szórakoztató. Amióta a garbós megjelent, mint kabalafigura, látszott hogy érik ez valami nagy cégnek, nem feltétlenül az applenek, de végül nekik sikerült. Lehet tanítani fogják.[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
DigitXT
nagyúr
A kreativítás az emberben van nem az eszközben.
Ez oké. Viszont mit üzen az adott eszközök látványos tönkretétele azoknak,
akik a konkrét eszközökön szoktak zenélni? Hogy nem kell a tudásod.
Esetleg adjanak a végén neki egy kukát, hogy bocs, ide dobtuk a cuccot, de
nyugi van, létezik, aki kukán is tud játszani, hajrá: van aki hűtőszekrényen...Ui: utóbbi link amúgy egy humorista formáció, ami annyira szar, hogy már jó.
És ezzel a performansszal évek óta hakniznak: adjunk nekik iPadot! -
Ricardo
titán
Azért érdekes, hogy mennyien hangot adnak a nemtettszésüknek miszerint értelmetlen pusztítás. Valamiért nem hallom ugyanezt a hangos felháborosdást az évente tonnaszám megsemmisített ruhanemű /cipő...stb esetében. És ez csak egy példa a sokból. Teljesen új göncök mennek megsemmisítésre pusztán azért, mert hamis márkajelzés van rajtuk.
Ok ne kerüljenek kereskedelmi forgalomba, hiszen megkárosítanák a gyártót.
De a világnak számos olyan szeglete van ahol örömmel vennék ezeket a ruhákat, és nem hiszem hogy probléma lenne számukra hogy az van ráírva hogy adibas vagy neki.
A gyártókat sem érné kár, hisze ezek az emberek akkor sem vesznek eredetit ha nem kapják meg a hamisat.
Mindezt úgy, hogy a világ egyik (ha nem a legszennyezőbb) iparága a ruhaipar.
Ezek nélkül a tömeges megsemmisítések nélkül is rengeteg szemetet jelent. Humanitárius szempontból , és környezetvédelmi szempontból is hasznosabb lenne.
Ha valami hát ez az értelmetlen rombolás, mégsem lehet olvasni róla szinte minden híroldalon, ellentében azzal hogy az apple pár dolgot összepréselt.
Kicsit álszent ez a világ.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Akik a kukán is zenélnek, lehet az ipaden is tudnak majd hegedülni. Érdemes nézni az apróhirdetéseket, aki beéri egy stradivari alatti minőséggel, de ki tudja lehethogy stradivari is befigyel, most hogy ennyi embernél átment az üzenet.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Stealth
senior tag
Egyszer majd kiderül, hogy Apple-ék vettek pár dollárért használt, nem működő cuccokat -elektronikai hulladékokat -, kicsit megpucolták és felhasználták a reklámhoz.
Ennek kb igen nagy valószínűsége van, mert ugye a profit a lényeg, és így lehet a minimális költségvetéssel kihozni ezt a "rombolást", ami sérti a túlérzékeny hamupipőkéket.
Jó ez a reklám, átmegy az üzenet.[ Szerkesztve ]
-= Stealth =-
-
Ricardo
titán
Mivel egyik sem egyedi tárgy, engem nem keserít el. A tömeggyártott hangszerek ugyanúgy konzumer cuccok, csak lehet velük zenélni.
A zsírkrétával meg lehet művészi alkotásokat készíteni, ahogy egy ceruzával is mégsem háborodik fel senki ha lát eltörni egy ceruzát.Ha egy Stradivar hegedűt, vagy OM-45 Deluxe akusztikus gitárt, esetleg egy Steinway zongorát( lehetne folytatni) zúznának le, akkor én is azt mondnám hogy barbárok, de nem ez a helyzet.
Hallottál már a stomp formációról? Még kukán is zenélnek.
A kreativítás az emberben van nem az eszközben.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Újrahaaznosítják
Az ebben a kontextusban tökmindegy: a prés alá került tárgyak feleslegessé váltak, a funkciójuk megszűnt, azokat le kell zúzni, hogy a "nyersanyagból" valami új süljön ki. Viszont akkor semmi jelentősége nem lenne, hogy egy trombitát préselnek laposra, vagy 2 méter (réz) vízvezetéket, hiszen a lényeg, a végén, hogy legyen elég lapos réz. (Amiből elkészül egy iPad.) Tehát akárhogyan csűröd-csavarod, nehéz ebbe a reklámba azt a (pozitív) mondanivalót belelátni, hogy ezek a tárgyak "bekerültek" az iPadba: "varázslat". És éppen ezért (is) mondják (sokan) azt, hogy ez egy szar reklám, mert az üzenete abszolút NEM pozitív. Ennyi.Ui: nekem is van egy újrahasznosított hátizsákom, állítólag előző életében PET palack volt, szóval szép és jó dolog, hogy működik az újrahasznosítás, csak ez a hátizsák viszonylag rosszul használható mondjuk ivóvíz tárolására önmagában, magyarán a funkció is eltűnt, ill. átalakult. Ami nem baj! Csak amíg egy trombitával még lehet zenélni, addig jó 2 méter réz vízvezetékkel már kevésbé, ezeknek az összezúzott verzióján meg még annyira sem. Az iPadot is fújhatod, attól nem szólal meg... (A másik végét fújd meg...) Amúgy meg szerintem egy zongorát egész biztos nem lehet ÚGY "újrahasznosítani", hogy préssel szanaszét törjük a fát, a billentyűket, benne a húrokat stb. Ez a reklám egyáltalán nem az újrahasznosításról szól: vélhetőleg (!) azt akarta mondani, hogy "minden jóság benne van" az iPadban, csak hát marhára nem sikerült. És akkor akinek ez nem tetszik, az... hogyismondják? Megvan: az rosszul fogja. (Esetleg nem is azt akarta mondani?)
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
"Újrahaaznosítják."
Viszont a reklám idő 90%-ban a pusztításion van a hangsúly. Nyilván mert látványos, de egyben nyomasztó/bántó is. Utóbbit valahogy nem mindenki érti. Talán mert sokaknak pusztításhoz és kidobáshoz jellemzően az öröm érzete kapcsolódik?
Amúgy a hulladék újrahasznosításnál sokkal hatékonyabb, ha magát a még egyben lévő eszközt használod tovább. Itt van közel a Hardverapró, szóval sokan értik.
-
senior tag
Az újrahasznosításról nem érdemes beszopnod a rizsát. A műanyagokból annyiféle van már egy csomagoláson belül is, hogy nem lehet megoldani az anyaguk szerinti szétválasztást. A szelektív szemetet meg Angliában is összeöntik.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Ricardo
titán
Újrahaaznosítják.
Lényeges eltérés van a szemét, és a hulladék között.
A műanyagot is tönketrszik, mielőtt valami újat hoznak létre belőle. A fém hulladék szintén ezt az utat járja be."a cuccok így kerülnek bele az iPadba, akkor az szarra sem lesz jó..."
Varázslat
[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
Cool...
Te lehet nem adod el, dobod ki a cuccaidat, akad aki igen.
Van aki mások cuccait megveszi vagy csak át, és helyreállítja magának, van aki mások cuccait megveszi vagy csak át, és olyan terméket kreál belőle ami többszörös nyereséget hoz (lásd apple ad-divison, a reklám képsorai alapján.).
Sok sikert MINDEN megmentéséhez, hiába nem kéne mindent megmenteni...U.I. (nem gondolnám, hogy az optikák piaca nagy sérülést szevedett el 3, nem garantáltan megmenthető egyed elvesztésével)
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
DigitXT
nagyúr
Jön a kukásautó, és ugyanezt teszi.
Na látod, mégis jól érted ezt: kidobták a szemétbe, tönkretették. ennyi.
Véletlenül sem azt mondja, hogy ezt a tudást belepréselték az iPadba.
Csupán ennyi a gond a szimbolikával: a rombolás maga, mert ha ezek
a cuccok így kerülnek bele az iPadba, akkor az szarra sem lesz jó... -
DonToni
aktív tag
Fúh, ez nagyon mély...
De akkor egyszerűsítsünk: Számomra már az is zavaró lenne, ha a sok felsorakoztatott tárgy kacat lenne és csak egyetlen egy "jó állapotú" objektív lett volna köztük!Igen... Én vagyok az, aki inkább felújítja a billentyűzetét, minthogy kidobná és venne egy újat! (LOGOUT) Én vagyok az, aki vesz itt a HardverAprón egy hibás hangfalat és a kidobás helyett, inkább megjavítom/feljavítom és használjuk tovább... Nem tudom, érted -e hova akarok kilyukadni...?!
-Anti-
-
DonToni
aktív tag
"Egy reklám bármilyen (pénzügyi, figyelemfelkeltési) sikeressége teljesen független attól, hogy ízléses-e vagy épp a mondanivalója kifogásolható"
Lényegében ezt mondtam én is... : "Az, hogy milyen érzelmeket vált ki emberekből, másodlagos szempont."
Nem úgy, mint pl.:
#86k-adi - akkor le(nne) sikeres a reklám, ha látható eladás keletkezik belőle.
A filmek kapcsán csak még annyi, hogy lassan a reklámok is "kis filmek" lesznek... erre talán egy Samsung qled tv reklámot tudnék példának felhozni, amiben egy macskát körbe utaztat egygyökérgazdi, hogy újra azt mondja: "Wow"... komolyan, ennél retardáltabb reklámot rég láttam... mégis elmesél valamit... értékesíteni próbál valamit... valamilyen érzelmet vált ki...stb, stb... és szinte biztos vagyok benne, hogy lesznek olyanok, akik a multiban ott állnak a kirakat előtt és azt fogják mondani, mikor meglátják a tv-t, hogy "Wow"....-Anti-
-
Ricardo
titán
válasz GhanBuri Ghan #254 üzenetére
"Gratulálok!"
KöszönömHa amúgy sem jól használtam, meg egyébként is ez az "új nácizás" , akkor ennek inkább örülnöd kellene, hogy túlhasználódott.
Szívesen
Végre megnyugodjhat a pici lelked.Segíthetek még valamiben?
-
GhanBuri Ghan
őstag
Itt harap a kígyó a farkába: ha szerinted az, aki felemeli a hangját egy őt zavaró reklám miatt, az egy woke hópihe, (mivel a woke fogalmat eleve tévesen használtad, az Apple reklámja miatt berzenkedők érvei között egy sem volt a tipikus woke érvkészlet közül) akkor a Bud Light transzaktivista reklámja miatt tiltakozók is woke hópihék voltak, ugyanúgy, mint akiket a transzok női versenyen indulása zavar. Tehát sikerült értelmetlenné tenni egy kifejezést a túlhasználatával. Gratulálok!
-
Soulles
tag
válasz LurkerSheik #252 üzenetére
Ja, egyre több a kotsog...
-
senior tag
Nem annyira kreativ reklam az Appletol, de semmi megbotrankoztato.
Tul sok mar a konzervativ picsogo.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
senior tag
Több rétegben működik a hatás, csak részben tárgyi vonatkozású, ahogy egy zongora is tud lenni szobor, sőt a hangszerek nagyon gyakran kimunkált külsővel bírnak. Így kelti a zavart mert az élmények, amelyek a tárgyakhoz kötődnek, arra mentek rá, azt zúzták össze a tárgyakon keresztül. Még mielőtt valaki írná, hogy ezért zseniális, felhívnám a figyelmet arra, hogy nagyon könnyű dologról van szó, mivel ezek a hangszerek többnyire élményekhez, emlékekhez kapcsolódnak, akár a zene által amiben megszólalnak. Ezért nem áll a párhuzam egy random összetört autóval egy filmben.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
veterán
az írógép apróhirdetésből származik, a pianínó se új. a régi olcsóbb zongorák jelentős részét egyébként se lehet tartósan behangolni, hogy ezzel a példánnyal mi a helyzet, azt pont nem tudom. a teszteken régi ócska trombiták voltak, élesben valószínűleg valami tömeggyártott új, de nem kérdeztem. a gitár is valami olcsó kínai.
ja, ezek természetesen többesszámban.
hanyas vagy, te disznó?
-
ddekany
veterán
"Még azon is megy a vita, hogy tényleg igaziak e vagy csak CGI az egész."
Jó, hát az már a hülyeség szint, mert igazából a reklámra max kicsit elfintorodnék, hogy ezek de ostobák, aztán megyek tovább. Az itteni reakciók mellet, amikor látszólag nem is értik sokan, hogy miért beteg a reklám, már nehezebb morgás nélkül elmenni.
"Az akció filmek, és a horror filmek sem véletlenül népszerűek."
Vagy akár, sokunk megerőszakol/megcsonkít másokat amikor büntetlenül megteheti (pl. háborúban). De talán akkor is érti, ha ez valaki szerint erősen negatív dolog, csak lesz*rja.
[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
A hozzászólok 75%-a egyszerűen pszichésen totál beteg, perverz, mert nem érti, hogy miért rossz érzés nézni tárgyak tönkretételét.
aki beül egy autósüldözős mozira ahol törnek az autók rendesen az egyszerűen pszichésen totál beteg, perverz
százmilliók imádnak egy filmet amiben a pozitív hősök felrobbantak egy hatalmas űrállomást és megölnek ezzek sokezer ártatlant.[ Szerkesztve ]
-
Ricardo
titán
Szerintem meg ebben a több mint kétszáz hozzászólásban túl is beszéltük. Ismerjük egymás álláspontját a cikkben szereplő reklámról, és a körülötte zajló balhéról, és az azt követő bocsánatkérésről. Mindenkinek megvan a véleménye. Felesleges tovább csavarnunk, máshogy látjuk a dolgokat. Értem mit írsz, ahogy te is érted amit én írok, de pont a másfajta szemléletmódunk miatt, nem ebben a témában nem fog a nézőpontunk sokat közeledni egymáshoz.
Engedjük el. -
Ricardo
titán
Feszekgetik a határokat, és néha túlcsúsznak. Sorozattgyártott tárgyak lezúzása nálam nem lépi át ezt a bizonyos határt.
Sokaknál viszont igen. Mások vagyunk. Ettől szép a világ.Valakik például örülnek, hogy férfiak nyernek szépségversenyeket, és indulhatnak női sportrendezvényeken, azért, mert ők nőként gondolnak gondolják magukra és vannak
meg ez az ami nem fér már bele. Mégis egyre több ilyesmiről hallani.
Mindenkinél máshol van az a bizonyos küszöb.Persze a férfiak indulása női (sport, szépség, vagy bármilyen) versenyen, nem a topik témája csak mint példát említettem.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Nem csak az ingerküszöb határoz meg egy tartalmat. Csak egy cégnek, ahogy legalábbis ma működnek, ez a meghatározó. Mint amikor bezárták a kínaiakat 3 hónapra a gyárba. Az ingerküszöböt rosszul találták el, ezért fellázadtak. 2.5 hónap lett volna az ingerküszöb, persze utólag könnyű okosnak lenni.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Ricardo
titán
Van valami hiteles infó, hogy a reklámban szereplő tárgyak (például a zongora) nem csak kívülről rendbekapott, de működésképtelen darabok voltak?
Még azon is megy a vita, hogy tényleg igaziak e vagy csak CGI az egész.A végéhez pedig.
Az akció filmek, és a horror filmek sem véletlenül népszerűek.
Ahogy a katasztrófa túrizmus is egy létező dolog.[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Egyrészt, rossz érzés kidobni még működő, vagy egyenesen hibátlan dolgokat, attól függetlenül, hogy préselik, égetik, vagy szétrohad az esőben. Ha meg kell tenni, hát meg kell, OK, de miért akarnád látni még közvetlenebbül? Amolyan fizikai kísérletnek látványos talán. Vannak kis ezek a hidraulikus prés videók, ahol élvezheted a hatalmas erők birkózását. De ez a reklám inkább arra épít, hogy ez emberek szeretik a pusztítás (és a vért, de azt már nem merték, pedig még többet beszélnének róla akkor az emberek).
-
Ricardo
titán
"Gondolom nem akarnak rossz érzést asszociál az Apple márkához, "
"A hozzászólok 75%-a egyszerűen pszichésen totál beteg, perverz, mert nem érti, hogy miért rossz érzés nézni tárgyak tönkretételét."
Remélem a szemetesbe sem dobsz ki semmit. Jön a kukásautó, és ugyanezt teszi. Vagy ha nem látod rendben van?
-
ddekany
veterán
A zongoristának is ott kellett volna lennie, és végén látványosan szétrobbant volna a prés alatt a koponyája, fröcskölne a vér, repkednének az agyrabok... mert hisz látványos, és ez csak reklám! A hozzászólok 75%-a egyszerűen pszichésen totál beteg, perverz, mert nem érti, hogy miért rossz érzés nézni tárgyak tönkretételét. Gondolom nem akarnak rossz érzést asszociál az Apple márkához, tehát nekik sem volt az, vagy felmérték, hogy az emberek többségének nem az... ami para.
-
makikutya
csendes tag
-
senior tag
Ha egyformák, akkor egyiknél sem jött volna át, vagy bármelyiknél átjött volna, pillanatnyilag.
Egyébként arra is gondoltam hogy azoknak szól, akiknek nem jön át az üzenet, és akiknek átmegy azokat nyugodt szívvel elengedik, mert így számolták ki a nagyobb bevételt.[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Televan74
nagyúr
Zseni egy reklám és nagyon provokatív.
Mindenbe beleugatok!!!
-
-
Ricardo
titán
" Csak azzal nem számoltak, hogy utóbbi remekül illusztrál mást is"
A szimbólumok már csak ilyenek. A jelentésük sok mindentől függ. A helytől a közegtől, és sokszor a szemlélőtől is.
A heyre jó példa egy sima rombusz. Mást jelent egy autó elején, és mást egy férfi wc falára felrajzolva. Pedig a forma ugyanaz -
Outrageous performance. Ez a kifejezés van a videó alatt. Ennek a kétértelműségét akarták a videóval illusztrálni. Hogy felháborítóan gyors az iPad. Meg felháborító performansz művészet egy ilyen zúzás. Csak azzal nem számoltak, hogy utóbbi remekül illusztrál mást is...
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
senior tag
Amit nem értek benne, az az hogy miért így rendezték és mutatták be a tárgyakat. A lemezjátszó kameraszöge, ahogy sercog a tű, az aláfestő zene, a trombitával cudarul elbántak, mintegy felvezetésképp, hogy most pedig kinyomom a szemét a mindenki kedvenc flow élményeinek, és ebben szinte perverz az igyekezetük, az idő és a hely hiánya ellenére, ami egyértelmű hogy nem véletlen. Így meg viszont hogy akartak belőle jól kijönni, csak a 77 szűzzel lett volna esélyük ezt ellensúlyozni, nem egy ipaddal.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
#01881923
törölt tag
"Mégsem nekem okoz gondot megérteni egy reklám szimbolikáját. Márpedig aki szimpla rombolást lát benne annak nem ment át...
...érdekes módon a hasonló LG reklám nem vert ekkora hullámokat."Annyiszor tisztázva lett már többek által, hogy itt nem a reklám ilyesfajta "megértésével" van az embereknek problémája és hogy 15 évvel ezelőtt miért nem volt még ilyen olvasata annak, amit az LG csinált.
Ironikus, hogy kikéred magadnak a lekezelő hangenemet, amikor 20+ hozzászóláson keresztül hópihézel, háborogsz a felháborodókon, értetlenkedsz azon ami többször tisztázva lett, meg magyarázod, hogy mi volt a reklám szándéka, mintha bárki is debil lenne és nem értené.
[ Szerkesztve ]
-
Soulles
tag
Mégis, hogy jön egy cég ahhoz, hogy jelentős történelmi súllyal bíró dolgokat - még csak szimbolikusan is - bezúzzon? Volt bármi köze is ezen eszközök fejlesztéséhez, amelyeknek direkt ill. indirekt mód a fostos termékének létét köszönheti? Légy kedves, hagyjuk ezt a nyamvadt túlérzékeny dumát... Gondolom az alma elismerően tapsolna, ha egy hasonló "trónfosztás" történne, csak éppen ők lennének azon a bizonyos másik oldalon. Tiszteljük már a kultúrát, kreativitást, azt a tömérdek munkát ami ezen eszközök mögött áll. Na, légyszi, egy kicsit?
-
Ennyire hogy nem értheted? Épphogy egy freudi elszólás volt ez a reklám az Apple részéről arról, hogyan állnak a művészethez, kultúrához.
A hópihézés, mint náci kártya egyébként tényleg unalmas. A személyeskedés pedig gyakorlatilag annak beismerése, hogy nincsenek érveid.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
Ricardo
titán
válasz GhanBuri Ghan #217 üzenetére
Nem értenéd meg. Mondod te. Mégsem nekem okoz gondot megérteni egy reklám szimbolikáját
Márpedig aki szimpla rombolást lát benne annak nem ment át. Ennyi nem több. Aki felháborodik egy ilyen reklámon az túlérzékeny. Ez a véleményem, függetlenül attól, hogy mit gondolsz rólam emiatt
Nácizás és a hópihe megnevezés közé egyenlőségjelet tenni meg erős. Hogy ezt megtetted azzal pont azt igazoltad amit írtam. Akkor még egyszer. Nem akartam a lelkedbe tiporni vele.
Nyugodj meg.
Én itt ezt lezártam. A véleményemet már kifejtettem. Megváltozni pedig nem fog attól hogy lekezelő ( úgy sem értenéd) , megjegyzéseket tesztek, vagy magas lóról lenézően foglmaztok.
A hír az hogy egy reklám kiverte sokaknál a biztosítékot ezért a reklám készítője visszavonulót fújt. Érdekes módon a hasonló LG reklám nem vert ekkora hullámokat. -
GhanBuri Ghan
őstag
Mondtam én, hogy nem fogod megérteni.
Láthatóan a "hópihézés" lett az új "nácizás".
És ugye a nácizásnál is úgy volt, hogy aki kicsapta az asztalra, az vesztette el a vitát.
Ha érvelni akarsz, érvelj, ne minősítsd a másikat.
Mert ez meg az a szint, ahova én nem akarok lemenni.A lelkembe meg nem tiportál, csak láthatóan egy vagy azok közül, akik azért járnak egy fórumba, hogy ott a saját véleményüket olvashassák.
-
Ricardo
titán
válasz GhanBuri Ghan #208 üzenetére
A véleménye egy dolog, a stílusa meg egy másik.
Egyiken sem borultam ki (kicsit több kell ennél hozzá), csak jeleztem hogy lekezelő, mert látszólag neki ez az alap.
De a stílus maga az ember.Azt viszont látom a hópihe kifejezés nagyon megbántott, hiszen azóta (pedig nem is neked szólt a lekezelő jelző, mégis betoltál egy ilyet) is ezen rugózol. Elnézést kérek a kifejezés használata miatt, nem volt szándékom a lelkedbe tiporni vele.
"De félek tőle, hogy nem fogod megérteni, mit is akarok mondani."
Ezt a kesztyűt nem veszem fel. Van az a szint ami alá nem megyek.
-
janeszgol
félisten
-
janeszgol
félisten
válasz #01881923 #186 üzenetére
Pontosan! Nekem is van tabletem, van okostelóm, már ezen reklám előtt is szerkeszthettem akár rajta zenét, kamerázhattam, azaz filmezhettem, illetve könyvet is olvashattam rajta (utóbbit csinálom is).
Tehát a reklám primitív. Ez olyan, mint az az autósreklám, ami szerint tökéletesen gurul a verda. Mindegyik gurul, mivel kereke van. -
copass
veterán
valamit nagyon félreértelmezel...nekem simán átjött hogy ez egy vékony tablet lesz!
a présgép funkciójából adódóan destruktív, de az egyszerű emberek nem értik hogy ez az apple-nál mit akar jelen esetben szimbolizálni.
azt hogy belehet tenni egy ilyen vékony eszközbe rengeteg mindent.
szánalmas hogy hova tart a világ..."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
mviski
csendes tag
Szerintem jó reklám, a hiszti körülötte meg vicc.
-
Ricardo
titán
" Az apple bocsánatot kérhetett amiatt is mert kiment belőle a kokain hatása,"
Rendben. Már mindent értek.
-
senior tag
A felháborodás, nem ugyanaz mint a kiborulás. Amúgy nem sok biztosat tudunk erről, lehet különösebben fel sem háborodtak. Az apple bocsánatot kérhetett amiatt is mert kiment belőle a kokain hatása, és meglátta józanul mit csinált.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Az emberek unalmukban meg jódolgukban nem tudnak mit kezdeni magukkal, ezért kötnek bele mindenbe, utána meg jön a vókpíszí sznovflék kenszelkultúr aztán a szólásszabadság, egyenlőség, tolerancia hangzatos, bájos és mézesenédes nevében betiltatnak mindent ami nekik nem tetszik, tipikus libernyák világ.
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Politika
- Autós topik
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Dell notebook topic
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla