-
GAMEPOD.hu
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZTE_luky
aktív tag
Sziasztok! Életem legelső címezhető ledjét szeretném életre kelteni ,de sajnos megakadtam.
Kérlek segítsetek nekem ,laikus vagyok, és semmiféle segédanyagot nem találtam.Ezekkel rendelkezem:
5V 2A táp
1m (60led) szalag
arduino
sound detectorelőször is, a táp negatív és pozitív ágait csatlakoztattam minden eszközhöz.
-negatív ág:
GND (sound detector)
GND (arduino)
GND (szalag)
(az nem tudom h probléma e hogy a táp nem teljesen 5,0 V-ot ad le hanem 5,2V-ot, de lehet csak a multiméterem jelzi ki hibásan.-pozitív ág:
+5V (sound detector
VIN (arduino)
+5V (szalag)ezután az arduino egyi kanalóg csatornáját hozzákötöttem a sound detectorhoz
arduino: A0
sound detector: OUTaztán a digitális csatornáját az arduinonak a szalaghoz
szalag: DO
arduino: D6mindezek után bedugtama tápot minden megkapja a feszt. és mini usb-n keresztül csatlakoztattam a gépemhez. feltettem az arduino IDE-t beállítottam a megfelelő portot, bemásoltam netről egy kódot, rámentem a feltöltésre, elvileg sikeresen feltöltötte. az arduino indikátorled villog, meg világít de a ledből még semmi fény nem szűrődött ki. Mi lehet a baj, mi lehet a hiba? Kérlek segítsetek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Flow Z13 120Hz" Érintőképernyő! / i9-12900H / 16GB DDR5 / RTX 3050 Ti / 1TB! BeszámítOK!
- HP GAMER Laptop! 16" QHD 240Hz / Ryzen 7840HS / RTX 4070 / 32GB DDR5 / 1TB NVMe! BeszámítOK
- Ritkaság!!! i9 10900K s1200 CPU!
- TP-LINK PC-e Express WIFI Kártya -TL-WN881ND
- HIBÁS ALAPLAPOK, VIDEÓKÁRTYÁK, PROCESSZOR, LAPTOPOK.
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon 9th Új Állapot! Ci7 1185 G7! 4K/512GB SSD/32GB RAM/Gari
- Samsung s24 ultra új állapotban még 24 hónap garanciával eladó.
- Glorious GMMK Pro 75% TKL épített, mechanikus billentyűzet - Gateron Brown, Pixel Pink