Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Snoop-y #41329 üzenetére

    Én szeretem havonta fizetni.

    Mit kell intézkedni?
    #storytime

    E.on Nextről váltottunk Fusera, mert az MSE vagy a Comparethemarket szerint az volt a legolcsóbb és jó értékelésű.

    Jóval olcsóbban szaladgálnak az elektronok, viszont az eonos smart metert valamiért nem sikerült kiolvasniuk, ezért néhány hét könyörgés után kiküldtek egy szerelőt, aki felszerelt egy új metert.

    Nekem, mint fogyasztónak ingyen volt a csere, tehát nem bánom.
    Az eonosat kb 2 évvel korábban szereltettem fel mert előtte még hagyományos mérő volt.

    Persze beltéri egységet (In-Home Device) nem hozott a szerelő, és a régi mérő beltérije nem kommunikált az új mérővel.
    Az ügyfélszolgálat szerint akadozás volt az IHD beszerzésben, és várják az új szállítmányt kínából.

    Persze minden héten kellett kérnem updatet, de legalább pár órán belül válaszoltak.

    Mindezek ellenére ajánlott a cég.
    Olcsó a tarifa, nagyon jó az app, renewable energyt táplálnak a hálózatba, és nekem tényleg mindegy, hogy milyen cég neve van a számlán, csak olcsó legyen.

    Gyakorlatilag az egyes szolgáltatók csak tarifában és ügyfélszolgálatban térnek el, a villanyszolgáltatás nem fog akadozni akkor sem, ha esetleg csődbe megy a cég, ahogyan az pár áve megtörtént velünk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák