Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
Játékosok nélkül ennek nem sok értelme van. Nem életszerű a helyzet. Legalább egy 10-16 beavatott játékos kéne a szervere, akik mindkét esetben ugyanazt csinálják, akkor már ki lehetne jelenteni valamit. Igy viszont pont annyira értelmetlen, mint mikor a tesztelő oldalak egyre másra nyomják a singleplayer campaingt tesztként...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
TTomax
félisten
válasz #35434496 #267 üzenetére
Azaz..ott kb nekem van vagy 45fps-em... igy forgattam a szemem hozzá....
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Locutus
veterán
Erről vajon lesz cikk itt?
Kérem tegyék meg tétjeiket, hogy hogyan lehetne ezt is az AMD fényezésére lefordítani.[ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugye te elolvasod azt, amit belinkelsz? Egyébként igaz. A Tegra 4 megveri a Tegra 3-at. Sosem állítottuk ennek az ellenkezőjét. Na de hol vannak az igazi konkurensek, mint mondjuk a Qualcomm Snapdragon S4 Pro? Ja, hogy azt nem tudja verni, így nem is mutatják. Nincs több kérdésem.
Az AMD nem közvetlen ellenfele a Tegrának, de nyilván, ha összehasonlítanánk egy Temash APU-t egy Tegra 4-gyel, akkor előbbi mérföldekkel nyerne. Csak azt gondold el, hogy a Tegra 4 IGP-jének architektúrája 2004-es (NV40) alapokra épül, míg a Temash 2012-esre (GCN). Nyolc év tudásbeli és hatékonyságbeli különbség ebben az iparban nagyon sok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Feleslegesen húzol azzal, hogy teljesen általános dolgokról úgy nyilatkozol, mintha az AMD exkluzív fejlesztései lennének. A compute shader szabvány, és jelenleg azért tudsz játszani olyan effektekkel a játékokban, amilyenekkel, mert a compute shader létezik! Enélkül rosszabb minőségű grafikát kapnál, mert sokkal drágább lenne megoldani egy effekt számítását minden, hangsúlyozom minden hardveren!
Ha azt hiszed, hogy a compute shader neked rossz, akkor nagyon nagyot tévedsz. A Kepler valóban az eddigi legrosszabb architektúra a compute hatékonyság szempontjából, de még a képességei ellenére is gyorsabb rajta egy compute shader effekt, mintha ugyanazt pixel shaderben írnák meg. Alapvetően ez a rendszer dolga.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Maxwellnél lesz javulás, mert arról már van olyan adat, hogy az NV olyanra tervezi, mint a GCN-t. Persze lesznek eltérések, de a koncepció megegyezik majd. A fő különbség az lesz, hogy a Maxwellt majd ARMv8 processzor mellé érdemes társítani, mert az x86/AMD64-es procikkal nem lesz kompatibilis az egységes címzést biztosító képessége. Ez várható volt, hiszen az NV-nek nincs megfelelő licence erre, de funkcionálisan a saját megoldásuk is ugyanúgy működik, mint a GCN-é, vagy az ARM-os versenytársak közül a Mali-T600-é.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Locutus
veterán
Nehéz lesz a +30%, mert a mostani generáción is tudnak még izomból hozni. Nem csak új technológiával lehet gyorsabbnak lenni, főleg ha az kihasználatlan marad, ahogy az elmúlt 2 évben is kiderült.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez már haladás, de kíváncsi lennék tabletes eredményre, mert a telefonokat rakják szembe ezzel, amikor Tegra 4-re inkább tablet épül. Legalábbis egyelőre három cég jelezte, hogy dolgoznak egy-egy tableten. Azt nem tudom, hogy még mennyi lesz, de a többiek inkább Qualcommra váltanak. Egy Snapdragon 800-as sorozatú termék kellene, mert ez fog versenyezni a Tegra 4 ellen. Ebből a szempontból a HTC One ér valamit a tesztből. Abban egy középszintű 600-as Snapdragon van, vagyis nem a csúcsmodell, de látszik, hogy az már így is izmos, a csúcsmodell még izmosabb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
Már a Qualcomm 600-as széria is jön, HTC One, meg LG Optimus G Pro, az erősebb, mint a Qualcomm S4 Pro, mondjuk mindkettő Adreno 320.
Qualcomm 800 is a küszöbön, bár az tablet SoC lesz egy darabig elvileg.
Volt pletyka, hogy Samsung Galaxy S IV-ben is esélyes lehet a Qualcomm 600 series.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Locutus
veterán
Frametime battle: 680 vs 7970Ghzed
That means the GeForce GTX 680 wins the first frametime battle, so the higher price of Nvidia's card can be justified in this case.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
BeLucZ
addikt
nem tul sok a különbség és játékfüggő is, szvsz érzékelhetőségi határon belül van az összes érték, de ha neked csoda szemed van és 8 ms különbséget észreveszel frametimeban akkor ügyes vagy
pont bf3ban jobb a radeon ,fura"When we look at the average frametime scores of the five games we tested the cards with, we arrive at 25.1 ms for AMD and 22.4 ms for Nvidia"
Kemény 2,7 ms különbség átlagban, ez igen, ez megér +40ezret
[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
Nyilván arra rágyúrtak az újabb AMD driverben, mivel elég mérvadó játék
Amúgy ez nem arról szól, hogy én mit veszek észre. Erre ott vannak ők, egyértelműen leírták a konklúziót a végére.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
-
BeLucZ
addikt
nem igazán tartom mérvadónak a tesztet, ha leteszteltek volna 20 játékot, már kicsit átfogóbb képet kapnánk, amugy egyikben ez a jobb a másikban a másik, amig ilyen pár ms eltérés van az semmi kb, mérési hiba is lehet, amit már tényleg észrevennél ha lenne mondjuk 20-30 ms difi a két vga közt, az már szemmel érzékelhető, ezeket sztem nem igazán lehet kiszúrni, legalábbis én erősen figyeltem eddig mindig, de nem vettem észre különbséget nv és amd karik közt frametimeban, ha jól látom tesztben nincs is leirva melyik bétával teszteltek, beta5 vagy beta 6 a legjobb most, utobbit a cry 3 miatt érdemes feltenni
egyszer megnéznék egy phs frametime tesztet a legfrisebb driverekkel
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs lényegi különbség. A BF3-ban most szerintem egy speckó probléma van, mert a régi driverekkel nem jön elő. Ahol a GeForce frame ideje tényleg számottevően gyengébb az a DiRT Showdown és a Sleeping Dogs. De inkább az előbbiben van kiugró eltérés, utóbbiban is bőven vállalható a különbség.
A Far Cry 3 szerintem egyelőre lényegtelen, mert az 1.04-es patch óta HDAO igen fura képhibákat csinál GeForce-on és a teljesítménye sincs rendben. Ezért nem tudunk vele tesztelni, mert csak Radeonon jelenik meg jól a kép. De az NV tud róla, bár nem tehetnek semmit, mert az Ubi a bűnös most. Az AMD persze rágja a fülem, hogy teszteljünk vele, mert látják, hogy a GeForce-ra nézve kellemetlen lenne az eredmény, ráadásul képhibáról is be kellene számolni, csak nem tudom, hogy mennyire sportszerű az NV nyakába varrni az Ubi hibáját. Részünkről ebből a partiból inkább kimaradunk.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden gyártó ezt csinálja. Nyilván nem tetszik egy cégnek, hogy ha adott a PH-nak egy programlicencet (teszem azt most az AMD a Far Cry 3-at), akkor azt miért nem tesszük bele a tesztekbe. Ennek hangot adnak, és megkérdezik, hogy mi lesz ezzel. Csak én nem vagyok hülye, pontosan tudom, hogy az AMD a saját pecsenyéjét sütögeti, és nekik kifejezetten jó lenne, ha ránéznénk erre a játékra. Rá is néztem, és HDAO-val durva képhibát csinál a GeForce. Szerinted nekem ebből nem esik le, hogy miért akarják ezt bent tudni a tesztben? Én megmondtam nekik, hogy ezt így nem rakjuk bele, a procitesztekhez felhasználjuk, de ha nem javítja ki az Ubi a hibát, akkor a VGA teszteknél ennyi volt.
Semmi infót nem ad az AMD. Minden céggel kapcsolatban állunk még az NV-vel is. Utóbbi vállalat is ad nekünk játékokat tesztre. Mindig amikor jön valami nagy cím, akkor kapjuk hozzá a kulcsot. Ezért alapvetően nem várnak el semmit, de gondolhatod, hogy nem azért adják a kulcsot, hogy mi otthon szórakozunk, hanem azért, hogy a programot viszontlássák a tesztben. Na most én speciel nem szeretem azt, amikor problémák vannak egy játékkal. Nem azt mondom, hogy nem fordulhat elő, de rontja a teszt konklúzióját, mert egy probléma miatt lett olyan az eredmény, és nem a hardver miatt. Egyáltalán nem akarunk még egy Shogun 2-t, amikor a GeForce hónapokig nem találta a teljesítményt, ezzel totálisan megnehezítve számunkra a mérést. Inkább nem is rakjuk be a potenciálisan problémás játékokat.
Tukmálni meg nem kell minket. A hardverek képességei magukért beszélnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
krx21
nagyúr
Szerintem attól még be tehetnétek a Far Cry 3-mat! Sokan kíváncsiak rá! Simán le lehetne tesztelni, legfeljebb oda kéne írni, hogy jelenleg a program HDAO-ban NV-nél az UBI miatt még nem jó.(a kép alsó harmada sötétebb...) Attól még a sebesség tökéletesen mérvadó lehet... Vagy még kézenfekvőbb az lenne ha HBAO-val néznétek, ezt úgy is sokkal jobban preferálja mindenki... Én ezért ki nem hagynám a FarCry3-mat...
Az egyik legnépszerűbb játék mostanság...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest