- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- EAFC 25
- Monster Hunter (gyűjtő topik) - PC/PS/XBOX/SWITCH
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Elite: Dangerous
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Megjelent a The Last of Us Part 1 PC-s kiadása
- Ingyenes mobilokra/tabletekre a STAR WARS Knights of the Old Republic 1+2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24021 üzenetére
Ahogy látod ez volt az elsődleges oka, ami miatt az UE4 DX12 módját dobták és fejlesztettek egy sajátot. Az Epicet túlságosan a mobil érdekli, és a mobilra nem fókuszáló címek sokkal komolyabb beruházásra kényszerülnek.
A 3.6 óta van Mantle leképező a CryEngine-ben, és abból nagyon egyszerű DX12 leképezőt csinálni. Egyáltalán nincs szükség a CryEngine V-re. Egyszerűen csak a 3.6-os motor struktúrája kell.
(#24022) Egon: Mint mondtam az AMD a Hollywood VR területén utazik. Elsődlegesen azért választják az AMD-t itt, mert más nem kínál professzionális VR megoldásokat a filmkészítőknek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Microsoft Outlook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Filmvilág
- általános iskolai rendszergazda
- Ukrajnai háború
- OLED TV topic
- E-roller topik
- További aktív témák...