Hirdetés
-
l.skywalker
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
Úgy néz ki hivatalos formában itthon egy darabig nem lesz kapható Series X.
A hazai forgalmazás hiányában a következő módon lehet a hivatalos MS store külföldi oldaláról konzolt rendelni:Ha nem megy, akkor próbáld ki ezt:
* KIEGÉSZÍTÉS *Köszönjük a megosztást ndomokos
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
válasz gianni85 #137857 üzenetére
A csucs fenyeronek azonosnak kene lennie platformtol es modtol fuggetlenul, de nem tudom, hogy a dv mod belenyul-e ebbe akar a tv-n, akar a boxon. Hdr10 tamogatason dolgoztam csak. Mindenesetre lg-n kalibralas nelkul a dv mod nem igazan elony (hdtvtest csatornat tudom ajanlani).
[ Szerkesztve ]
-
-
T.Peter
őstag
válasz icemad #137105 üzenetére
Elemlampa nelkul minden tul sotet, szoval ugy ahogy van a fenyeles rossz. Ezen felul pedig a beallitasok is rosszak, a hdr beallitasok nincsenek jol elmagyarazva es a limitek is lehetnenek masak, plusz a sima sdr-hez kapcsolodo beallitasokkal ugyanugy lehet a hdr kepet befolyasolni. G3-on nezem en is.
-
T.Peter
őstag
válasz markknight #134526 üzenetére
"rozoga, idejétmúlt technológiákkal"
Itt mire gondolsz? -
T.Peter
őstag
válasz beyruth82 #130950 üzenetére
Ezek kozul egyik sem jott elo soha. Jateknal es munka kozben ulok ilyen kozel, filmnel kb 1.5m. Masnal mar 1.5m-rol is rosszullet lett. Ebbol a tavolsagbol latok mindent nagyitas nelkul es sokkal kevesbe faraszto mint amikor 32"-et neztem ugyanilyen tavolsagbol.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz thedivision2 #130937 üzenetére
~75cm-rol nezek 55"-et (2160p), teljesen ok, fejforgatas nem gond.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz consono #130709 üzenetére
Szerintem sem ok ez a felbontas, de ezek az osszehasonlitasok teljesen ertelmetlenek.
30 fps-re kellett volna korlatozni az xss-t, mert 60 fps-t nem lehet belole kihozni ue5-tel ertelmes felbontas mellett. A hellblade is 30 fps, ne hasonlitsuk hozza, foleg hogy nem is tudjuk milyen megkotesekkel kellett megkuzdenie a ket jateknak.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
válasz IntelKiller7 #126873 üzenetére
Meg mindig mindegy mire koti ra, nem a megjelenito felbontasa szamit, hanem a render es az output resolution.
-
T.Peter
őstag
válasz ρσгτσ #125659 üzenetére
LG-n is fps-t ir, de szerintem nincs vele gond. Valoban annyi fps lesz a vegen mert a tv hiaba kap csak 30-at a jatektol, minden frame-et 4x fog megjeleniteni hogy kijojjon annyira amennyin a tv frissit alapbol. Az mas kerdes hogy 4x ugyanaz a kep es ha hz-et irna akkor nem lenne osszetevesztheto, de ha a usert erdekli utanaolvas.
-
T.Peter
őstag
válasz hackeeeee #124031 üzenetére
Rosszul gondolod. Az input lag fixen annyi amennyit a tv tud adott hz-en. LG oled eseten 5 koruli 120 hz-en. Mindegy hogy van vsync vagy nincs. A vrr fogja felulirni az input lagot, mert ott a tv frissitesi frekvenciaja valtozik az fps-sel. Vrr nelkul nem valtozik.
-
T.Peter
őstag
válasz boxmaci #123960 üzenetére
Egyik mod sem 4k, dynamic 4k mind, szoval alacsonyabb felbontasrol upscale-el legtobbszor. A 30 fps modban van a legnagyobb esely arra hogy tudja tartani a 2160p-t valosan upscale nelkul. A tobbiben nem sok.
bandi0000: A sima performance az rt nelkuli mod.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz boxmaci #123958 üzenetére
"A 60Hz mód biztosan fullos grafikai minőséget ad, a 120Hz-es butíthat a kêpen a sebesség érdekében."
Tajekozodnod kene mielott irsz (tanacsot adsz), mert latszolag fogalmad nincs az egeszrol.
Az xbox video beallitasanal nem csinal semmit a 120hz mod, atallitja a frissitest 120-ra. Ennyi.csuvicsuva:
Tedd 120-ra, ha birja a tv/monitor. Felezed vele az input lagot a 60 hz modhoz kepest. Az mindegy hogy a jatek milyen fps-sel fut. -
T.Peter
őstag
válasz parandroid #123343 üzenetére
"A beállításokban max a user interface felbontását tudod állítani."
Ez igy ebben a formaban nem igaz. A menu-ben a kimeneti felbontast allitod, amire az xbox altal le vagy fel lesz skalazva a jatek frame buffer felbontasa. Es igen, a menu is ezen a felbontason fog futni.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz Gaboman #123023 üzenetére
Nagyon el vagy tevedve. Szinte nincs olyan jatek ami nem hasznal felskalazast konzolon. Pl fsr 2-t. A 3.0 meg semmivel sem tobb, csak a frame generation a plusz (arra meg valoszinuleg senki nem fog hagyatkozni konzolon). Szoval amit kersz, az mar reg megvalosult.
[ Szerkesztve ]
-
-
T.Peter
őstag
válasz negyven2 #122175 üzenetére
[link]
Ez alapjan a struktura mas, viszont a primitive shader directx 12 alatt mesh shader-kent viselkedik, szoval ugyanazt kapod. Ps-en ugye sajat api van, szoval ott marad a primitive shader struktura, de abba nem latok bele hogy a kulonbseg miben okoz konkret eltereseket es hogy fps-ben hogyan nyilvanul meg.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz negyven2 #122150 üzenetére
A Series S hatranyan nem segitenek ezek a feature-ok. Mesh shading alapon megy a nanite is az UE5-ben egy ideje. TSR is van benne, ettol meg nem lesz konnyebb, mert ezek mind arra vannak, hogy magasabb minoseget erjunk el. A nagyszeru parameterezesi lehetosegeik viszont segitenek. A virtual texture es a virtual shadow map feature-oket is nagyon jol lehet parameterezni. Mas kerdes, hogy Series S-en annak kell orulni, hogy egyaltalan elfut.
Amugy az avatarban is van gpu culling, gondolom mesh shading alapon, csak nem olyan szintu mint a nanite. Plusz eleg valoszinu, hogy a gta 6 is tudja.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
OD - TGA 2023 Teaser Trailer - [CERO] 4K (youtube.com)
A karakterek Metahuman-ok voltak. -
-
T.Peter
őstag
válasz Redneck #121882 üzenetére
Akkor kifejthetned hogy mi lenne a huha erzes, mert ez igy nem igazan tobb trollkodasnal. A modderek majd beleteszik a path tracing-et pc-n ha lehet egyaltalan, de itt konzolt konzollal kene osszehasonlitani. Technikailag sokkal tobbet nyujt az eddigi jatekaikhoz kepest, csak eszre kene venni. Elfogadom hogy neked ez nem szamit, de ezek a kijelentesek, hogy kicsit felhuzott gta 5, ertelmetlenek, mivel nagyon nem az.
Amugy 10 eves jatekbol nem valoszinu (lehet kivetel persze) hogy barmilyen asset-et is atemelnek, elavult mind. Max az rdr2-bol.
-
T.Peter
őstag
válasz Redneck #121862 üzenetére
Vajon hany ilyen komment lesz meg. Esetleg bele lehetne irni azt is hogy x360 szint, ha mar azon jelent meg eloszor a gta 5.
A grafikai ugrasok meg egyre kisebbek lesznek ahogy haladunk elore, a path tracing elterjedese utan meg vegkepp. Viszont ettol meg ha jobban megnezzuk a 4 es 5 kozott x360-on kisebb az ugras mint itt az 5 next-genhez kepest. Mar alapbol az uj material rendszeruk kiverik a szemedet, az indirekt megvilagitasrol meg ne is beszeljunk. Grafikan kivul pedig ott a haj szimulacio is, animaciok, stb.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz mcwolf79 #117232 üzenetére
Jo lenne nem elkezdeni megint ezt a vonalat mert teljesen felesleges.
Moby: Nem akarom vedeni oket mert szerintem is undorito ahogy kinez, de ne gondoljuk mar allandoan azt, hogy hulyek, vakok es suketek dolgoznak ott ahol az eredmeny nem mindenkinek tetszik. Biztos hogy voltak akik felhoztak minden meeting-en hogy ez igy nem lesz jo, de ha az art director ezt akarta latni mert valamiert igy kepzelte el, akkor ez van. Mas kerdes, hogy nem kene eroltetni ezeket az elkepzeleseket allandoan pl a post process effect-ekkel sem (chromatic aberration), hanem szimplan kikapcsolhatova kene tenni es akkor mindenki boldog.
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
válasz oriic #108579 üzenetére
Magic shooter Immortals of Aveum was inspired by Call of Duty, but aims for much more - Epic Games Store
UE 5.1. Mivel 20th of July a megjelenesi datum, eleg valoszinu, hogy UE 4-gyel kezdtek es atugrottak menet kozben 5-re.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz GalaHU #104176 üzenetére
Hogwarts Legacy: Digital Deluxe Edition | Xbox
A store oldalan ott az info:
The Hogwarts Legacy Digital Deluxe Edition Includes:
-Thestral Mount
-Dark Arts Battle Arena
-Dark Arts Cosmetic Set
-Dark Arts Garrison Hat
-Xbox One and Xbox Series X|S Digital VersionsConsumers who purchase the Digital Deluxe Edition will receive access to the Xbox One version on April 4th, 2023. Consumers who purchase the Digital Deluxe Edition on or before April 3rd will be entitled to all relevant pre-order bonuses.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
válasz Roland861010 #102888 üzenetére
Nem, nem kell. Ha a tv-d 4k/60-at vagy 1440p/120-at tud akkor ezek kozul allitsd be az egyiket. A jatek sajat felbontasa fuggetlen a tv-tol.
-
T.Peter
őstag
válasz NemMo #101912 üzenetére
Hippogriff-et nem csak akkor kapsz h elorendeled a jatekot?
Amugy az elorendeloi temahoz: Velemenyem szerint errol le kene szokni, mert ezzel semmilyen szempontbol nem segitjuk az egeszsegesebb piac kialakulasat. Latjuk mostanaban milyen allapotban jon ki nem egy jatek, az elorendelessel meg meg elore is fizetunk egy olyan jatekert, amirol szinte semmit nem tudunk. Akkor is ha nagyon kell valamiert az elorendeloi bonusz, eleg lenne azutan elorendelni hogy mar kijottek a tesztek. Felteve ha a tesztek megjelenesekor meg aktiv az elorendeles. A refund opcio mondjuk, de ennel azert tudatosabban lehetne valasztani meg donteni. -
-
T.Peter
őstag
válasz persil #98895 üzenetére
Itt nem az a lenyeg, hogy ki hogyan jatszik vele. Hozzateszem, megneztem twitch-en es tenyleg borzaszto, mindenki low grafikan nyomja pc-n, undorito az egesz, csak azert hogy tobb legyen az fps es elonyben legyenek pl az arnyekok hianya miatt.
Az epic arra is hasznalja ezt a jatekot (meg gondolom az eddigi jatekait is), hogy teszteljek az uj feature-oket, vagy pont a jatek miatt kialakulo igenyt fedjek le egy uj feature-rel, mint pl anno az HLOD volt. Plusz a legalkalmasabb arra, hogy bemutassak a fejlesztoknek is hogy mit lehet elerni az uj engine verzioval.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz Wesder #98864 üzenetére
DROP INTO THE NEXT GENERATION OF FORTNITE BATTLE ROYALE, POWERED BY UNREAL ENGINE 5.1
[link] a kepek magukert beszelnek.
Az UE5 a chapter 3-mal jott, viszont most tettek elerhetove a mar ismert fo UE5 feature-oket.
Mindezt a 60 fps mode-ban csak. 120-ban nem elerheto, erre mindenki figyeljen.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz persil #98510 üzenetére
A PBR dobta meg annyira a kulonbseget 360-rol One-ra. Ez oriasi elorelepes volt.
A kovetkezo lepes a BSDF hasznalata:
Bidirectional scattering distribution function (BSDF) – Ansys Optics
UE5 Strata materialsEzen kivul pedig oriasi ugras megint az, amit lathatunk az UE5-ben. Foleg azert, mert minden ujitasuk a fejlesztest is segiti, gyorsitja egyben (jo GI eddig is volt, de fixen, texturaba mentve ami nagyon nem volt kenyelmes, baromi sok idot elvitt. Meg amugy is, nem dinamikus, szoval alapbol kuka az egesz).
Masoknal is remelhetoleg hamarosan felbukkannak hasonlo technologiak. Frostbite-ban pl:
SIGGRAPH 21: Global Illumination Based on Surfels (ea.com)Amugy jogos, hogy volt honnan fejlodni, csokkeno mertekben. Grafikan kivul is lenne hova.
-
T.Peter
őstag
válasz negyven2 #97379 üzenetére
Az ssd pont nem segit azon, hogy konnyebben meglegyen a 4k/60. Ahhoz, hogy meglegyen a target, mindennek mar a memoriaban kell lennie. A betoltesen kivul a gameplay-be szolhat bele azaltal hogy nem kell olyan reszeket kialakitani amik csak arra vannak hogy megvarjak amig betolt az uj szakasz, ha nincs a jatek kulon chapter-okre osztva.
-
T.Peter
őstag
válasz csuvicsuva #97344 üzenetére
Utananezve, ez meg csak UE4, szoval nem vittek tulzasba. Foglalkozhattak volna meg vele valamennyit.
Viszont a jatektol fuggetlenul mondom, hogy az SS-nel 900p/30fps-hez az SX-nel pedig 1080p/60fps-hez jobb ha hozzaszoktok UE5 eseten (Persze biztosan lesz kivetel). Meg SX-en is kuzdos az 1080 60-at elerni. Valoszinuleg a tobbi studio is inkabb az engine TSR megoldasat fogja hasznalni, vagy ha ugy gondoljak hogy jobb, akkor az FSR-t.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz Bad Pritt #95863 üzenetére
Azokat nem neztem. Van amugy hibaja, nem is keves. Levegoben maradt tormelek maradvanyok elore kiszamolt szimulacioban, amit pl nem is ertek hogy hogyan hagyhattak ugy benne. Ott vannak a patkanyok is, amiknek a kinezete es a mozgasa is ronda es bugos.
Kecsu10: in-house engine, Elderath irta multkor. Ezuttal is koszonom a kijavitast.
-
T.Peter
őstag
Mondhatnal peldakat. En meg nem lattam jatekot ilyen minosegu asset-ekkel. Olyat sem, ami megkozeliti. A karakterek nem a legjobbak, de a kornyezet igen. Az meg nem sokat segit, hogy csojatek.
Nekem inkabb ugy tunik, hogy azzal van a bajod hogy 1440p 30fps, nem azzal, hogy nem eleg szep mashoz kepest.
Amugy az elvarasokkal nem kene elszallni. Ez csak egy db jatek, jon majd meg masik is, UE5-tel is. Azok kozott is biztosan lesz olyan ami nem ugorja meg a szintedet, de ez ilyen. Ne az elso jatekoktol varjuk rogton az oriasi ugrast.
En annak is orulni fogok ha a gen vegere eljutunk a matrix demo szintjere csak 60 fps mellett.Kecsu10: Nincs rt, pc-n lesz kesobb.
[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz csuvicsuva #95716 üzenetére
Nem a merettol fugg az update minosege vagy fontossaga.
Elderath: oh shit, valoban, elnezest, nem tudom miert eltem eddig ebben a tudatban.
-
T.Peter
őstag
válasz hombre[EU] #95633 üzenetére
Megeszi, de az nem igaz, hogy nem fejlodtunk. Van normalis GI ami dinamikus. A fizikat meg amugy is a cpu szamolja, szoval nem onnan veszi el a 30-at. Van gpu alapu is persze, amikor a particle simulation-nel a collision-t sdf-re szamolja ki a rendszer.
A chaos-on amugy meg dolgozniuk kell mert meg mindig tul sokat fogyaszt ha minden dinamikusan torheto. -
T.Peter
őstag
válasz hombre[EU] #95630 üzenetére
Jatszottunk, mert tudtuk, hogy a one tobbre nem kepes, de ettol meg az elmeny ugyanugy szar. Elvarhato, hogy innentol ezt orvosoljak. A lumen-nel meg nem lesz gond, mar az 5.1 is javit rajta, de meg nem tudom mennyit mert nem lattam a build-et 5.1-gyel. 60 fps a target-unk, az internal resolution 1080p, a tsr meg csinal belole 4k-t. Ezzel azert a konzolok is megbirkoznak, csak nem epic quality-n hanem high-on.
-
T.Peter
őstag
válasz hombre[EU] #95621 üzenetére
Nem a reszponziv iranyitas miatt kene, hanem mert a 30 nem folyamatos. Darabos az egesz, plusz oleddel minel kevesebb a frame annal inkabb kijon az instant valaszido miatti akadas.
-
T.Peter
őstag
válasz l.skywalker #94469 üzenetére
Ez az 1.6 patch utani allapot. Erre mar nem magyarazat az ido hianya.
-
T.Peter
őstag
válasz l.skywalker #94453 üzenetére
A videot megnezve nekem meg mindig az igenytelenseg jut eszembe. Pl a hydrant resznel megis mennyibol tartott volna a vizsugarat konkretan oda rakni ahol a hydrant volt? Helyette mellette van vagy 15 centivel. Az ilyeneket egyszeruen nem ertem. Ez nem penz kerdese vagy egyeb eroforrase.
-
T.Peter
őstag
válasz AssAssynn #93229 üzenetére
Azert homalyosabb, mert a 3 szin csatorna el van tolva egymashoz kepest es igy az eredmeny homalyosabbnak tunik.
Az ilyen post process effect-eket, mint pl ez vagy a motion blur, lens flare, stb azert szoktak kikapcsolhatova tenni, hogy aki nem szereti ezeket annak meglegyen ra a lehetosege. Nem azert, hogy frame rate-et nyerjenek vele.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
válasz persil #93216 üzenetére
Gondolom ez a masodik mondatra reakcio. Egyetertek, de en idealis korulmenyekbol indultam ki. Amugy halo-t is lehetett volna irni, mint negativ pelda, ahol eleg nagy a kulonbseg a hdr es dv kozott. Idealis esetben a ketto kozott annyi kulonbsegnek kene lennie, amennyi alapbol van a ket technologia kozott.
-
T.Peter
őstag
A szoveg amit irtam hozza rosszul oregedett mert a videora alapozva irtam, de egy kesobbi videobol kiderult, hogy nem limital 8 bitre csak rosszul irja ki a tv.
Scholes 9: Felesleges bekapcsolnod. 4:2:0-t hasznalnak a hdr-es jatekok amugy is. Sdr-nel valtozo, de nem nyersz vele semmit. -
T.Peter
őstag
válasz Bad Pritt #92742 üzenetére
Azt meg nem tudjuk hogy a tobbi fegyver miben modositja a gameplay-t. Vagy a tobbi ellenfel. Nekem jobban feltunt az, hogy pl a karakterek animacioi hagynak nemi kivannivalot maguk utan. Latszolag nem az a cel, hogy minden tokeletes legyen, hanem hogy at tudjak adni azt a hangulatot amit elterveztek.
-
T.Peter
őstag
válasz Steve1207 #92682 üzenetére
Elmeletileg csinaltak hozza egy uj engine-t, de bar ne tettek volna. Katasztrofa ahogy kinez es ahogy fut. Nincs drs, amivel azert valamennyire tudtak volna segiteni a sulyosabb helyzeteken. A shading nagyon elmarad a mai szinttol, nehol pedig borzaszto az egesz, pl a kocsi felnije az egyik atvezetoben. Es mindezeken felul nem voltak kepekes berakni egy limitet 30 fps-re azokba a modokba, amik orditanak a limitert. Ezek mind megint inkabb vezetoi problemanak tunnek.
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest