Új hozzászólás Aktív témák

  • #10927360

    törölt tag

    Kevin Gammill, az Xbox platform fejlesztési vezetője elmondta, hogy a Scorpio célja természetesen a játékok natív 4K-s felbontásban futtatása. Azonban nem elégedtek meg az egyszerűen megemelt pixelszámmal és a HDR-rel, hanem azt szerették volna, ha emellé rendes 4K-s textúrák társulnak, így grafikában is előre tudnak lépni, és összességében javul a játékok látványvilága. Ráadásul mindezt ugyanolyan vagy jobb sebességgel, mint 1080p-ben.

    A tervezési folyamat úgy kezdődött, hogy fogták (az egyébként minden Xboxra fejlesztő csapat számára rendelkezésre álló) teljesítményelemző szoftverüket, a PIX-et (Performance Inspector for Xbox), és elkezdték feltárni, hogy milyen teljesítményre lenne szükség ahhoz, hogy az Xbox One-on most 900p-ben vagy 1080p-ben renderelő játékok gond nélkül fussanak 4K-ban. A belsős eszközeikkel szimulálni tudtak különböző konfigurációkat, így meg tudták állapítani, hogy mennyi shaderre, renderelőre, mekkora cache-ekre és milyen memória-sávszélességre lesz szükségük a cél eléréséhez. Ezt követően kezdődhetett meg a tervezés az AMD-vel közösen.

    Teljes cikk: [link] Kicsit összeszedettebb mint a PH-s

Új hozzászólás Aktív témák