Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KKaresz45

    senior tag

    válasz Chaser #182793 üzenetére

    Köszi a javaslatot, van igazság abban amit mondasz, tudok az elállásról, neten vettem személyes átvétellel tehát élhetnék vele. Választhatnám ezt az utat, de akkor 14 (vagy 28) napig se pénz, se Xbox. És ha használni akarom akkor vennem kell egy új gépet, ami szintén lehet hangos, szóval pont ugyanazok a hátrányok amit az MS supportról is leírtál. ("elküldöd ms-nek, 2-3 hétig nem lesz géped, aztán v halkabb lesz v nem")

    Megpróbálhatnám a kereskedői garanciát érvényesíteni, a jogszabály szerint ha 3 napon belül visszaviszem a hibás terméket akkor kötelesek kicserélni. Így nem kéne újat venni. De ennek több hátránya van, be kell vizsgálniuk a hibát (30 nap) és a végén simán lerázhatnak azzal hogy az nem hiba hogy hangos (ahogy mike1334 írja #182794-ben).

    Azért gondolkozom az MS supportban mert úgy tudom hogy nagyon korrektek ilyen esetben, gyakorlatilag kérdés nélkül cserélik a gépet, nem kell vinnem sehova (futárral viszik, hozzák az újat), amit eddig hallottam azok alapján ez lenne a legkevésbé fájdalmas megoldás. Ezért tettem fel a kérdést itt a fórumban hogy van-e valakinek konkrét tapasztalata vele, esetleg pont ilyen "hangos gép" hibával.

    (#182791) l.skywalker: Köszi neked is!

Új hozzászólás Aktív témák