Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
War Thunder: Ground Forces - legördülő öszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Nice try WG! Spam point fails...
-
BoB
veterán
IS-2-höz meglett a jobb lőszer. 460 kredit egy darab
Azt hiszem a sima is jó lesz a cstába... Ki visz ilyen sokba kerülő lőszert? Szerintem nem igazán éri meg, az "alap" lőszer is elég jó.
-
BoB
veterán
Operation Uranus +50% kreditet hoz. Csak repülőknek... Köszönjük...
-
RG4L
őstag
Mától mindenkinek elérhető fejlesztésre az M4A2 és M15.
-
PAtr0n
addikt
válasz
MasterDeeJay #1686 üzenetére
-
4K-n kicsit gáz a war thunder, Gui nem méreteződik. [link]
Van rá valami ötlet?
BTW 8K-n már használhatatlan de az már a kártya nem bírja. [link]A legújabb ati omega driverben volt egy vitual super resolution és úgy gondoltam kipróbálom, azaz nem pont azt mert szemét módon csak 290x 285x -en megy az én 7970-esen meg nem, pedig miért ne menne máson is. Szóval ezzel a progival lehet akár milyen felbontásban futtatni elég sok játékot. Korábban GTA4-hez használtam AA helyett a downsamplingot de most újra előszedtem ha már 6gb-os kártyám van.
-
RG4L
őstag
válasz
MasterDeeJay #1679 üzenetére
Igen, valóban ezt jelenti a szó, de ha aktívan játszol a repülős résszel, láthatod, hogy ha azokon a gépeken lövöd ki a pilótát, ahol nincsen aki átvenné az irányítás (pl. vadászgépek), ott ez azonnal killnek számít, mint a szárny "levágása".
-
PAtr0n
addikt
válasz
Drenadar #1682 üzenetére
Na igen, a képről én is ezt mondanám, de mivel itt egy ember kezel mindent azaz a játékos, és a repcsiknél instant kill ha meghal a pilóta, akkor megint ott tartunk, hogy ez bug, nem pedig feature.
Még ha át is vehetné az irányítást a másodpilóta, kizárt hogy ilyen sérülés után tovább repked. Na mind1, felteszem az official fórumra, hátha kapok a jelenségre valami elfogadható választ.
MasterDeeJay:
Köszi a képet! -
Drenadar
veterán
válasz
MasterDeeJay #1681 üzenetére
akkor ennyit arról, hogy a pilóta kilövése után még bombáz is egyet
-
-
Drenadar
veterán
válasz
MasterDeeJay #1679 üzenetére
kérdés hogy a B-25-nél van e dedikált ember arra hogy kidobálja a bombát, vagy a pilóta dolga?
-
-
PAtr0n
addikt
Aha. És a repcsiknél is így van ez, hogy átül más? Mert akkor nem szóltam. Bár kétlem hogy egy ilyen jellegű becsapódást túlélnének mindketten.
(#1668) MasterDeeJay:
Sima lőszerrel lőttem, ami átütés után repeszel. Oké, hogy vékony páncélon csak áthalad, a szárnysebzést még valósnak is lehet tekinteni, mert valszeg nem ért kritikus pontot, de a pilótafülke az igen vicces. Főleg úgy, hogy pilot kill után még rám is dobja a bombát, és tovább repked. -
BoB
veterán
Ki mennyi pénzt szokott keresni egy-egy csatában? Ma nyertem 47E-et, prém acc T-34-57 Mod1943 -al. Eddig ez a rekordom. (csak SB-t játszom)
Átalában 15E körül kapok.
-
válasz
Malibutomi #1672 üzenetére
Zsu57 speckó, háború utáni és az tényleg használva is volt tankok ellen. Nekem a wt csak 1945 ig tart, a modern cuccok nem érdekelnek amíg nincs leopárd vagy gepárd. Most még csak ruszi cuccok vannak. Ami hülyén néz ki hogy 195x-es tankok harcolnak 45-ösök ellen.
Wirble,ostwind 1-2 hit Sb-be 76mm felettivel. ab be jobban bírják.
Sztem lehet engem is sokat szidhatsz játékban, mivel szinte csak spaaval megyek. -
Drenadar
veterán
válasz
Malibutomi #1672 üzenetére
ha én AA-ra lövök AP-vel ugyanúgy meghal mint egy tank, mert igyekszem valami jó kis modult eltalálni... és problem solved.
De tény, hogy repülőre má HE-vel kellett volna petárdázni
(nekem sem jutna eszembe töltögetni) -
Malibutomi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #1670 üzenetére
Ash River pályán fentről a hegyről, elsőre kilőtte a zsu57 a motort és felgyújtott, úgy hogy mentem volna le a legalsó caphez. És nem sorozott, csak pár lövés. Eloltottam, megint felgyújtott, harmadszorra meg leégtem és kész. Az a két cap jó messze van egymástól.
Igen kilőhetné csapattárs, viszontha épp nem jár arra más simán szétszed egy heavyt, főleg magasabb szinten, mert gyorsabban szétlövi mint javitani tudsz, sőt, gyorsabban mint egy reload mondjuk az orosz IS-eknél.
Szóval találkozol egy AA-val, rálősz, az AP átmegy rajta mint a foson, semmit nem sebez, egy reload kb 20sec, mire betöltenél egy HE-t már szétment a csöved, és kétszer kigyulladtál ott rohadsz meg, semmit nem tudsz csinálni. Ez elég nevetséges, egy 122mm-es AP ha csak átmegy egy ilyen light tankon, akkor is szétkenné a következő házfalon.
A másik, hogy a whirbelwind/Ostwindnek van egy bugja (tényleg irok is egy ticketet). Ha a fronton a döntött páncélt találod el (20mm, effektív 55) akkor a lövedék eltűnik, nem pattan tovább a felette lévő függőleges páncélra és keni szét a legénységet, hanem csak putty eltűnik azon a durva vastagságú péncélon. -
válasz
Malibutomi #1669 üzenetére
Elég sok kell egy heavy-be hogy ki lehessen szedni. Azért meg kell szenvedni vele és nem csak randomra lőni.
Van egy rakás nyílás, optika és persze a cső amibe be lehet lőni. .50-essel is harcképtelenné lehet tenni egy tankot ha pont a kémlelőnyílásokat lövöd szét. Van rá esély hogy pont a commander kap fejest egy ilyen nyíláson keresztül. Lánctalpat le lehet szakítani a 37mm-essel, hátulról meg sokmindent.
Elölről én lőttem már tigrist ilyen darálókkal és csak annyit értem el vele hogy az összes külső eszköze piros lett, illetve az ágyú töltőszerkezete sérült meg. Nem sikerült kilőni.
KV1-et brutál nehéz kilőni SPAA-val. Sokadik tár és 3 arty után sem sikerült, csak szétbontottam kívülről mindenét. Nemrég Jumbót lőttem ki Ostwindel de az inkább közepes tank és szerencsém is volt.
Igazán heavy amit sikerült az KV2 volt, de az is csak azért mert kiégett vagy felrobban a saját lövedékétől mivel megsérült az ágyúja.
Szóval csak kiégetni és szétbarmolni lehet heavy-ket sok sok lövés árán, addig meg csapattársaik kilőhetnek. -
Malibutomi
nagyúr
Amúgy valamit kezdhetnének úgy overall a légvédelmikkel, mert az hogy heavy tankokat kiszednek röhejes.
-
Ez egyértelműen találat. Bár a találat után egyértelműen látszódik robbanás is ami nem történhetett volna meg. Mivel repesz nem képződött, ahhoz túl kicsi a páncélzata a gépnek. Ha az alap lőszert használtad azzal sem lett volna repesz és robbanás. Így az történt hogy a lövedék egyszerűen csak átlőtte a gépet de belül nem okozott sérülést. (csak akkor mi volt a robbanás ha nem volt sérülés belül???)
Ez kb arra hasonlít amikor mentem sdkfz-vel és 3-an lőttek közvetlen közelről páncéltörővel, sokadjára lőttek csak szét. Azon egyszerű oknál fogva hogy annyira kicsi a páncélzat hogy a lövedékben lévő töltet nem aktiválódik hanem robbanás nélkül továbbhalad.
Van valahol egy fuse sensitivity érték a játékban, az határozza meg hogy az adott lövedék mekkora áthatolás után robbanjon fel. Repülők ellen értelem szerűen ilyen értéknek nem kell lennie hiszen ott elég a közelében teleszórni mindent repesszel. Egy tanknál meg ha túl kicsi akkor egy tankra rakott homokzsák felfogná az egészet a páncélon kívül.
Ha a drágább páncéltörő lőszert használtad akkor meg biztosan nem tud képződni repesz ami belül csinálna valami rossz dolgot. Illetve az egy 1kg tömegű nagy keménységű fémdarab, egyértelműen csak átszáguld a repülőn.
88-as KWK36 lövedéke nem kis darab ~7-10kg, direkbe kapva annak kell szakítania még ha fel sem robban.Az első lövést a jobb szárny kapta, az még túlélhető lenne ha egy kb 10cm-es lyuk lenne valami nem létfontosságú részen.
Viszont az hogy a pilótán vagy az mellett átszáguld egy lövedék és csak eszméletét veszíti azért az kevés. illetve hogy telibe kapod az egész pilótafülkét...SPAA-val eddig nekem Wirblewindel megy a legkönnyebben repülők ellen. Mindegy milyen lőszer csak beledarálsz egy tárat egy gépbe pontosan és az leesik. Amcsiknál a 50-es kaliber jópofa és látványos de iszonyat sok kell egy gépbe. Nagyobb kaliberek meg 2-3 lövés átlagban ha betalál az elég szokott lenni.
De hiányzik már egy SDKFZ 88-assal, repülők és tankok elleni lőszerekkel felszerelve...Vagy egy ultimate troll gép:
-
PAtr0n
addikt
válasz
D.Orion #1664 üzenetére
Akkor nem vagyok egyedül a dologgal, ennek örülök. Persze nem realisztikus, hogy 88mm-es tankelhárító lőszerrel lövünk egy repülőre, na de azé a fizika az fizika marad. Érdemes lenne ilyen replayeket beküldeni Gazsinak.
Feltöltöttem a hihető jelenetet YT-ra, pár másodperc: [link] -
PAtr0n
addikt
Realistic játszma, Kursk, kikaptunk, de nem is ez a lényeg. A végére bejöttem még a Pz III J1-el, és megpróbáltam a trollkodó B25-öt lekapni. Egyszer kapott fordulóból egyet az 50mm-ből, csilingelt, kiírta a hitet, de semmi látható baja a gépnek. Kivártam míg újra támad, szemből átlőttem a pilóta fülkénél, megint csilingelt, újabb hit, de a gép sértetlen, én meg kaptam a bombát.
Most ne jöjjön senki azzal, hogy hát persze, mert nem robannóval lőttem. Ugyanmár. Érdemes megnézni a replayt: [link] 14 percig tekerjétek, onnantól jön az izgalom, ja és érdemes lassítani 0.25-re, úgy szépen látszik a dolog.
Hol kell ilyet jelenteni? Segítsetek kérlek.Ja és ha már replay. Mi a szaré nem tudják oda-vissza tekerősre megcsinálni? Ezen is lenne mit csiszolni.
-
conqver
aktív tag
Faszikáim, van itt olyan játékos aki Laptopról tolja és GTX780M van a gépében?
-
Drenadar
veterán
válasz
Malibutomi #1656 üzenetére
sok helyet foglal egy replay?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Malibutomi #1656 üzenetére
Akkor meg sem probálkozóm
@RG4L : Oké, én csak a játékon belüli tapasztalatomat írtam le.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Micsurin #1648 üzenetére
Amúgy ezeken a kukucska nyílásokon már elgondolkoztam én is. Miért is ne lehetne pont ott belőni a tankot akár 1000+ méterről, legyen az Tiger vagy bármi. Teszt pályán pont múltkor szórakoztam Pz II. C-vel, T-34-est lövöldöztem kukucskákon, persze csak közvetlen közelről, hogy milyen sérüléseket szenved. Volt ott coated optics damaged, meg crew damage is bizonyos esetekben, sőt, az ágyú töltőrész is sérült.
Majd erre még jobban ráállok, mert érdekel, mivel mit lehet nyílásokon át szadizni. -
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #1651 üzenetére
Akkor téged biztos nem lőttek még oldalba vagy nem tettek harcképtelenné egy lövésből, vagy nem égették fel a tankodat úgy, hogy még nem volt kifejlesztve a tűzoltókészülék vagy hogy nem tudtad javítani a tankod.
Meg amúgy is pont arról híres a GF SB, hogy olyan húdenagy távolságok vannak.
-
Micsurin
nagyúr
nem feltétlen tudja , azért mondóm így , a D5T hamarabb hal meg , mint , hogy 1 hiteljen engem , mert én nem vagyok akkora állat mint némelyik májer aki a tigrisbe beül : "akkor én most egy baszot tigrisben ülök , láttam a National Geon. , hogy ez egy olyan erős , és hihetetlen tank , hogy ízé..." aztán bemegy foglalni , szarrá lővik 2 irányból , és jön verni a mellét a fórumra , hogy ez mekora egy fos , mennyire nincs balansz .
Na de a lényeg: Nagy távról kb esélye sincs simulatorban , hogy 1 hiteljen ahhoz akkora mázli faktora lenne szükségeha meg tud akkor nem ez az első esett neki , hogy ezt megteszi , útobbi profi, ha fél tankal éled , akkor is ki lő a P-be
-
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #1645 üzenetére
Akkor gondolkodj el a "realistic" szó jelentésén. Ha minden T-34-esnek és Shermannak is csak 1 spawnja lenne, az döntőben változtatná a játékstílust. Nem úgy mennének az oroszok és az amcsik ezekkel a tankokkal, hogy hát na, mondjuk első körömben yolo, mert ott a második. Na meg úgy mondod, mintha a 85-ös T-34 nem tudná egyhitelni a Tigrist.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Malibutomi #1647 üzenetére
Akkor az krva nagy bug volt , mert szegény osztálytársam akivel rendszeresen meggyünk együtt , ott hüledezet TS-en a távolság láttán , és azon , hogy milyen crew knockedem lett (nem nyiláson átt , 50-es crew vitality-vel)
pontosan akkor : van a driver kukucskája , attól jobbra (ha arányosan nézzed ) 2 tenyérel befelé a tank közép tengelye felé , kb 90° jöhetet a lővedék , mert pont velem szemben bukkant elő a kis komisz
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Micsurin #1645 üzenetére
Azt kicsit furcsállnám, ha az M4A1 1000 méterről átlőné a tigrist, ha igy is volt, akkor az nem balansz hiba, hanem bug.
Nekem legalábbis sosem sikerül 2-300 méterről sem sebeznem a 75mm-el tigrist, egy megváltás a 76mm a shermanoknál, a 75-ös lófaszra sem jó.
Bár azt nem írtad hol lőtt át
-
PAtr0n
addikt
válasz
Malibutomi #1636 üzenetére
Csak egy nem is olyan ritka szar AB kör...
Amúgy is azon a pályán flankelni kell ezerrel, azzal lehet vinni valamire. Nem hinné az ember, de általában a csapat 95%-ának nincs esze hozzá, hogy átmenjen a hídon tiszta oldalra, és megpróbálja megkerülve az ellenséget seggbe rakni azt. Sokszor kommandózok egyedül, valahogy izgalmasabb, és tudom hogy nem vagyok az átlag(WoT-ban általában ez a vesztem)
#1632 RG4L:
Igen, az időjárás változás is jó lenne valóban. Sok dolog kéne még ebbe.#1633) D.Orion:
A bino is jó ötlet -
Micsurin
nagyúr
Repülős példa , na , te abban annyira belemélyültél menj már
(én már inkább szállok le a földre
) Nem lehet a spwan rendszerbe belenyulni ,szerintem mert most azért , úgy ahogy jó a tankoknál , 85 pl könnyen be lehet lőni , tehát ha 1v1 és neki 2 spawnja van akkor sem biztos , hogy nyer pl egy tigrisel szemben , egy pantherel szemben meg , höh
105 shermantól pl ÉN elvenném azért azt a 2 spawnt , főleg , hogy tudtomal az 105mm M4 Hovitzer , az egy gyalogsági támogato fegyver volt , és azt a tankot arra is tervezték .... (lég védelmiktől is vegyük akkor el a 2 spawnt ?
mert úgy meg egy jobb Stuka pilóta halálba terrorizálná a népet realisticben)
@Malibutomi: Aligha , annak nem az a neve , hogy M4A1
akit a hülye haverja húzott be a M6-al a csatánkba .
@RG4L : hmm , egy valag bottal nem is lenne kivitelezhetetlen , és még jól is nézzne ki , lelőni a playereket , majd a botokat , hogy nehogy kilőjék a csapatunk bomberjeit , ez tetszene
-
D.Orion
veterán
És ha majd bekerül az easymode Hellcat, akkor ő is kapjon 3-4 kört. Csak azért, hogy eljátszhassa a Terminator összes részét?
Végülis 44-45 -ben játszódó mapokon tényleg jobb lenen ha egy BF-re, 10 szövetséges jutna, csak a korhűség kedvéért.
Megyek iszok egy kávét, mert azt hiszem ledobtam a a szíjat.
-
Micsurin
nagyúr
Hmm , azon ott az a fuking OP Bulldog cső , az pont ,hogy mehetne 1-szer is akár , gyors , pici , erős
neki 1 élet is elég , de akkor legyünk reálisak: 3 sherman jusson egy Tigrisre , és 2-4 T34 egy Tigrisre , mert ugye ez ilyen volt .... Jó ez a spawn rendszer , balance legyen előbb , a többi ráér útánuk szerintem.
hmm , mi lenne a bajom , NEM LENNE MIT LŐNI !!!!
elöző köreim útán amik a tegnap posztoltra hajaznak , pont jó a tömeg
-
Micsurin
nagyúr
erről mind lehet szó , MAJD HA A NÉMETEK IS REÁLISAK LESZNEK , és nem fogok tigrisel 1000-en ÁTHATOLÓ lővéseket kaptni egy shermantól , mert a sherman durván 700 méter távon kivül nem tudta beverni , és ezek egy valag doksi filmben is szerepelnek , és sherman firefly lőnné be még meg is érteném mert az 1,100 yardon lő 134-es penetrationel.
@D.Orion:Szovjetek szívjanak csak , legalább abban a tierben (mondóm úgy , hogy az összes nemzetet tolóm párhúzamosan , M6 , IS-1 , Tigris
mert így legalább látom az erő viszonyokat ! ) és igen nem írok helyesen még csak véletlen sem , és elnézést de telefonról vagyok , és én lusta vagyok most kis 4,7 SP kijelzőjén vissza olvasni
-
D.Orion
veterán
válasz
Micsurin #1634 üzenetére
Egyetértek én is azzal, hogy a mediumnak is csak egy élete legyen SB-ben. Teljesen felborítja az erőegyensúlyt. Aki tud játszani annak elég egy élet is. De egyébként ruszkik sokszor azért kapnak ki KV-1 szinten, mert ott ellenük minden németnek két élete van.
Persze ettől a szovjet még op.
-
Malibutomi
nagyúr
A minap megvolt életem legrosszabb csapata. Eastern-europe domination, AB.
Na mondom lesz ami lesz, berongyoltam egyböl a középsö capre. El is foglaltam. Itt kellett volna elöször gyanút fognom, mert ennyi idö alatt a csapat még a spawnhoz közelit nem foglalta el!!
A középsöt két killig tudtam tartani egyedül, aztán ledózeroltak persze segítség sehol.
Respawn, a két killemmel bepattantam egy repcsibe, mit látok, az ellenfelek már a hozzánk közelebbi capnél vannak. Egyet kirakétáztam, vissza a tankba. Nyomulok a középsö felé, gondolván a spawnnál csak elfoglalják a többiek a capet. Közben még 4 kill, elérek a caphez, egy sráccal együt foglaljuk, de a spawnunknál lévö már az övék, és elfogynak a ticketek.
Isteni menet volt. -
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #1634 üzenetére
Szerinted a valóságban akik T-34-essel szolgáltak, miután teszem azt kilőtték a tankjukat, kaptak egy vadonatújat fullra töltve, a legénység tagjait pedig gyorsan összevarrták és infúzióra kötötték miután felélesztették őket.
Persze, ennyi erővel repülőknél RB-ben a heavy fighterek és bombázók spawnoljanak 2-szer, nem?
-
Micsurin
nagyúr
Ha nem láma a csapat így is van , az eventes mappokon meg főleg , ott a pilóták beírják (ha értelmesek) merre mit látnak
@RG4L: ezt a netto hülyeséget nem mondtad komolyan ugye ?
T34-85(D-5) ugyan annyit spawnolhat mint az IS-1 pl , ja csak mennyivel könnyebb is kilőni ?
Max a TD népségek 1 spawn , mediumok meg maradjanak 2-n , én a füst vetőket is behóznám , póén lenne , 2 épület közt füst ,gyerek lővi a füstöt , megkerül , pufff
@D.Orion: Binocular , hmm , tetszik
és az legyen az SB mod minimum mint most az event
-
D.Orion
veterán
Régen az SB-ben a Battle mód az 99%-ban "last veliche standing" volt. Amióta SB-be is berakták a többi módot azóta fele annyira se élvezetes.
Manual váltó és reload anno már az RO1-ben is választható volt. Pedig az nem mostani játék. Plusz én csak raknék commander nézetbe egy kicseszett binocular-t.
-
PAtr0n
addikt
válasz
MasterDeeJay #1627 üzenetére
Sok bug van az egész játékban, az kétségtelen, mégis nagyobb az élvezeti faktora számomra mint a másik produktum. Arról nem beszélve, hogy itt lehet skálázni a módokkal az nehézséget (AB, RB, SB), így ha csak gyors, könnyed csatára vágyok bemegyek AB-be. RB-t viszont nehezíthetnék picit, mert kábé ugyanaz mint az árkád így. Meg lehetne még csiszolni SB-n is, én pl. kötelezővé tenném a váltó használatát, manuális reload gomb, stb... Illetve magukkal a játékmódokkal nem vagyok még mindig kibékülve. A mai napig nincs se a repcsiknél se a tankoknál "last vehicle standing". Kurva idegesítő, hogy amikor tiszta rálátásom van 2 enemyre, ki is tudnám őket szedni, erre elfogy a tickete az egyik csapatnak, és vége.
És igen, a rádiózásra kéne valami SB-ben. Hasonlót el tudnék képzelni mint a WoT-ban, hogy legyen térkép, és egy gombot nyomva tartva kattintható legyen, hogy le lehessen adni enemy pozíciót.Malibutomi:
Remélem ezt nem gondolták komolyan.... -
BoB
veterán
válasz
Malibutomi #1628 üzenetére
Hát ez lol.
Ez eléggé unrealisztikus lett...
-
conqver
aktív tag
Az USA piac nagyobb cash-t hoz nekik, kell a troll Kumulatív gránát
és az erősen eltúlzott hatása
-
Malibutomi
nagyúr
Új lőszer az M103-hoz: [link]
3:45-nél, ha nem ott kezdené. -
Van azért negatív élmény is.
Azaz ha 10m-ről lövöm a csövet akkor illene szétesnie, ez totál random módon működik, mégha nem is a csőbe merőlegesen lövök be akkor is a tonnányi repesznek elég kellene lennie arra hogy teleszemetelje a csövet. Bár a játékban van repesz szimulálás de igen nagyon egyszerű és ide kevés. Nehogy már 37mm-es lövedékből ne jöjjön ki elég repesz. Ugyanígy Su-122 vagy 152-t hátulról lőttem kb 50m-re kb 6-7 tárból és még tudott mozogni rossz váltóval, széthullott lánctalpakkal arty kellős közepén és persze csak assistot kaptam mert feltartottam amíg csapattárs odaért. Nem tudott megsebezni de ijesztő volt az a nagy dög fordult felém.
Kommunikáció is még gáz.
Volt hogy a távolba lövöldöztem zoomolva 1.2-1.4km-re koncentrálva egy tigris mellett valami orosznak látszó tankot. Majd csak azt hallottam hogy valami ég és a tigris elém lőtt hogy vegyem már észre hogy éppen kigyulladt és egy T34-85 10méterre tőlem jobbra közvetlen közelről lövi. Persze már késő volt.
Kellene valami ami szimulálná a rádiózást, nem kell hogy térképen megjelöljön akár mit is csak írja ki hogy pl D5-nél enemy medium tank. Mert én ha meglátok egyet közelről akkor nincs időm akár mit is megnyomni a lövés gombon kívül, eleve pontosan és gyorsan kell lőnöm mivel ha nem én lövök elsőnek és eltalálnak akkor szinte nulla az esélye annak hogy túlélem a párbajt. Pár másodperc így is a távolságmérésre megy el. -
PAtr0n
addikt
válasz
Micsurin #1624 üzenetére
No majd ha eljutok odáig, nyilatkozok. De nem félek én attól, hogy nem lehet egy Jumbot belőni Tigrissel. Ha messze van (500m +), válaszd inkább a HEAT lőszert, azzal többre mész. Közelről meg mehet az APCBC.
Tegnap próbáltam a sim módot először, iszonyatosan bejön, Poland pályán voltam hasonló kört mentem mint te. 6 kill Pz IV F1-el, AI tankot viszont nem lőttem, azokat előttem kiszedegették.
Aztán gondoltam egyet, bementem Sd Kfz-vel, mondom hátha látok repülőt is. De azon felül, hogy csak simogattam a T-34-eket vele, nem sokra mentem.
De azért látszik a játékon, hogy már visszavették az orosz tankok arcát, csak az a baj, hogy most az Amcsi vasak arcosak.MasterDeeJay:
No arra is kíváncsi vagyok, minél nehezebb a játék annál jobban élvezem. Mármint úgy értem, minél kevesebb a segítség, annál jobb. A WoT-ban sose éreztem ilyet, ezt viszont rendesen király játszani.
(Ma reggel bementem WoT-ba bohóckodni picit... vicc az egész. Az MM úgy ahogy van az, meg a HP és Spot rendszer kikészít.) -
Micsurin
nagyúr
Én nem azon szintű németekről írok
panther meg tigris , a Jumbo legyőzhetettlen OP talicska pl.
De amit itt az előtted íro írt hülyeség , szimpla arcade tapasztalat.....Átlagban tudok célozni , kezdek arra rá álni , hogy a Cannon Barrelnek adok annyit , hogy a kövötkezö lővéstől durranjon és akkor már nyertem
-
Tegnap megvolt az első simulatoros tankozásom is. De nem a sima hanem ami eventben van. Azaz nincs hud és semmilyen kijelzés, sem a térkép sem a játék nem mutatja a barát egységeket, még a sebességet és a sérülést sem. Ostwindel mentem másodikként nyertünk. Brutál nagy a sebzés sim módban. Egy Jumbót is szétdaráltam. Igen jó volt. Az alap sim mód nem volt ennyire jó. Egyedül a repülőkről nem tudtam megállapítani melyik micsoda, csak a stukákról így azokan nem mertem lőni. De tankokat könyű azonosítani.
Igen jó taktika cső majd váltó szétlövése sherman ellen. -
PAtr0n
addikt
válasz
Micsurin #1615 üzenetére
Az a helyzet, hogy most hogy kicsit többet játszottam, és eljutottam a Pz.III J1-is, ill. a Pz. IV F1-ig, azokkal már adok a Sörmenek szájának rendesen. Ha megnézed a legcsicskább sörmenn (M4A1), 3.3 BR-el rendelkezik, míg a két Pz a soraim elején 2.3 ( F1) és 3.7-el (J1). Simán összeteheti ezeket egy meccsbe (Arcadeban, ha az eredő BR úgy jön ki), de ha tényleg fair meccset akarunk akkor a J1-et összetesszük az M4-el ami a második kifejleszthető Sörmenn (BR 3.7).
Páncélzat és effektív páncélvastagság alapján a Sörmenn jóval keményebb dió, főleg nagyobb távolságokból. Emellett realtíve gyors is, és szépen is sebez. De ha ügyes vagy, be lehet őket szépen takarni.
Hogy mondjak egy jó példát, Marder III-mal (BR 2.7) 700 méterekről adom neki a critical hiteket. Sőt, nem egyet gyújtottam már ki Pz-vel, vagy ammo rackeltem meg. A lényeg, hogy ne legyen szemben veled.
De a M3 lee sem, mert az se könnyű szemből bántalmazni. A német tankok nagy hátránya a gyakori 90 fokos páncélszögek, ezért is könnyű őket abálni. De ha teheted és jó célzó vagy, mindig próbáld először a torony forgató mechanikát megcélozni, mert ezzel gyorsan harcképtelenné teszed a tankot, és jó esetben a gunnert és/vagy loadert is. Nagyon sokszor így volt szerencsém, mert ha ezzel végzel utána jöhet a többi része (motor/tank, és minél hamarabb a commander, vagy ammo).Szóval egyáltalán nem szarok a németek, kicsit csiki-csukizni kell velük, meg flankelni minél hamarabb. Szerintem velük lehet a leg-taktikusabb meccseket lehozni.
Chris78:
Neked is ugyanezeket tudom javasolni. Az tény hogy jelenleg az amcsi tankok DM-je igen komikus (kicsit többet lövést bírnak mint a többi náció). Remélhetőleg lesznek még reszelve. -
Chris78
aktív tag
Nekiáltam az amcsi tankokkal nyomulni. Sokkal jobbak mint pl a németek. Kimondottan élvezetes volt velük menni. De 5-6 kör után mikor kifejlesztettem az M3Lee-t ami ugye 1-es ,egy rakás T34 ,Kv1 stb között találtam magam at 1db M3Lee-vel meg pár M2A4-el. Nem értem miért keverik össze a kategóriákat. Érdekes volt amikor M2A4-el KV1-est akartam kilőni.
Kicsit szerintem hanyagolom.
-
Chris78
aktív tag
Tele van a f@&>m a legyőzhetetlen amcsi tankokból. Hiába megyek mögé hiába trükközök és lövök bele 2-3 elsőként. Rámfordul és jó esetben az első lövéstől csak magatehetetlen lesz a német tankom másodikra kampec.
Ja és minden tankot még nem próbáltam ugyan de csak az ami tankokon volt gépfegyver is?! -
conqver
aktív tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz
munnergep #1614 üzenetére
Sírhatsz , én a jobb gomb és törlésnél tartok pl
röhej , a HVSS az M4 Howitzerel gyalogsági támogató szerep körben volt , NEM harckocsik ellen ment ....
a németek mintha vízbe mártot papírból lennének , kb 900 méteről lőtték ketté a Pz4 (h)-m az M4A1-ek.... 1 lővésre , semmi értelme a játéknak a németekel most.... -
munnergep
senior tag
mindegy, csak sírás volt, felesleges...
-
D.Orion
veterán
válasz
Malibutomi #1611 üzenetére
Faragtak egyébként valamit a németeken, most már érzésre máshogy/jobban működnek a lőszerek. Szovjet és amcsi tankokat is hatékonyabban sebzek az utóbbi 1 hétben.
-
olcsii
aktív tag
hóóhóó kérem uraim ne bomoljanak! ez így realisztikus!! ha valami nem tetszik kérem a fogyasztó védelemnél jelezzék
-
PAtr0n
addikt
válasz
BR-Steel #1600 üzenetére
Kisebb Tierben se jobb a helyzet. Amikor 2 early Shermann lehozza úgy a meccset, hogy maximum kibombázzák őket, sebezni max segből tudod. De az M3 Lee-k is kikészítenek. Meg úgy az összes amcsi OP fostaliga.
AB-n tegnap az ellenség csapatából mi volt a 2 legtöbbet ölő tank 0 halállal? T-34 1941 meg az M4A1 10-10db killel.
A németeknél ami talán ér valamit ellenük az a StuG A vagy Pz. IV E HEAT lőszerei. De még az is pattog sokszor, vagy csak szánalmas hit-et ad. -
RG4L
őstag
Mondok egy példát, remélem érthető leszek. Nekem minden japán gép fel van oldva, megjön a kedvem repülni valamelyikkel, szerzek vele 3000 RP-t, de azt írja a meccs végi eredményjelző, hogy nincsen mit fejleszteni. Igaza is van, így ez a 3000 RP elveszik és nem fogom tudni felhasználni az 1.47-es patchben betett japán gépek fejlesztésére.
-
-
BoB
veterán
válasz
BR-Steel #1600 üzenetére
A történelmi hűség nem is követelmény. Nem az alapján állítják össze a csatákat, hanem képesség alapján.
Történelmi hűségre ott vannak az event-ek.
Bírom amúgy hogy a Tigris huszárok azt várják hogy majd megveszik és a történelemhez hűen, sebezhetetlen módon majd mindenkit szépen kilőnek. Szép is lenne
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Elemlámpa, zseblámpa
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hobby elektronika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest