-
GAMEPOD.hu
War Thunder: Ground Forces - legördülő öszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
Na, csak nem bírtátok ki és lett egy tankos topic is.
Igazából nem baj, de már most is szó van repülőkről, szóval nem lehet kizárni a keveredést. Minden esetre kíváncsi vagyok ez mennyire fog menni idővel. Azt tuti, hogy le fogja majd előzni a repcsis WT topicot, ha eljő az open."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
LaGG pont hogy van :
De lag az nem nagyon szerencsére
patrikgtaivs:
Kb. 3800Ft a legolcsóbb starter pakk, ha jó kis zsíros rubelben fizetsz, okosan. Annyit megér annak fényében, hogy kapsz 2hét prémiumot, 2000 aranyat, meg a 2db unique rotakapát open indulásra.JackFeryll:
Jahh, napi OP. A T-34 az meg mindennapi OP."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Na a Pz III L a másik csíter OP rohadék, még szerence, hogy ellenem nem jött eddig, csak orosz tank, only german vagyok jelenleg
A T-34-85-el meg nem tudom összefuthat e (de gyanús hogy simán), itt csak 1-1 szomszédos Tier átfedés lehetséges asszem. Legalábbis RB-ben. AB-ben persze bármi lehet."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
"A gépigény némileg magasabb"
Dehogy magasabb, WT GF-ben csutkára húzva 35-40 fps alá nemigen megy sehol, míg WoT-ban közepes és high közötti grafikán is csúnyán beeseget 30 de sok helyen 25 alá. Irreveláns az összehasonlítás amíg nem jön a WoT-ba is a multicore támogatás, addig meg szerintem nem kérdés melyik gépbarátabb. Ha látvány/gépigény tekintetében is nézzük, a WT jelenleg bajnok.
Az tény hogy repcsis oldal optimalizáltabb, de ott nem kell számolnia a motornak a far-far objecteket, ergo fű/fa stb-t. Akkor lényeges amikor föld közelében repkedünk. Az is igaz viszont hogy a levegőben meg van dinamic cloud, az is plusz számítási kapacitást igényel."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Napfénysüti #70 üzenetére
Ha jól jártam utána, a Toshiba laposodban HD7670M GPU van, ami jobb mint az én GT540M-emnél egy 5-10%-al.
Laposon én mediumon játszok, 35-40fps körül van a game, igaz ez a repcsis része. Szerintem a WT GF se menne 30 fps alá ugyanezen beállításokkal.
A CPU kihasználtságról annyit, hogy 2 magot nagyon jól kihasznál, a másik 2-t viszont alig-alig. Bár ez úgy gondolom inkább a DX gyengesége, nem a WT motorjáé. Mellesleg DX11-ben futtasd, mert jobban optimalizált alá a játék mint DX9-ben. Még olyan VGA-n is jobb DX11-ben futtatni ami nem tudja.Játékmenet:
Ahogy Bingisz is írta, teljesen más.
No spotrendszer (ez így ebben a formában nem igaz), arra gondolok itt főként, hogy nincs láthatatlan tank. Minden látszik már messziről is, a spotrendszer meg úgy működik (legénység képzettségétől függően), hogy tesz egy markert a tankra amit azonosítottak. Tehát látod a nevét a játékosnak, és hogy mivel csapatja. Ha nem látja senki éppen, akkor persze eltűnik a marker róla, de minden just in time, tehát rögtön történik.
No HP rendszer, csak modul és crew sérülés. Ergo lehet ementáli sajt egy tank, ha semmi kulcsfontosságú részét nem találja el a lövedék. Sokszor fogsz intant crew kill-t kapni, illetve ammoracket, sőt ha a WoT-ban idegesített, hogy gyúlik a tank, itt szokj hozzá még jobban, mert ha a seggedet belövik akár oldalról is, szinte garantált a gyulladás. Poroltó itt is van, de nem instant olt, várni kell pár mp-t mire a szerencsétlen legénység eloltja. A leszakadt lánctalpat, egyéb modul sérülést nagyon elég lassan javítják, persze ez az idő is csökkenthető majd fejlesztéssel.
No összeszűkülő targeting, itt azt kell megvárni a pontos tüzeléshez, hogy a kocsiszekrény abbahagyja a billegést, a célkereszt fix. A távolságot érzésre itt is be kell lőni, nem fog menni elsőre.
Irányítás: Nehéz lesz hozzászokni, az előre és hátramenet nem úgy van mint a WoT-ban itt bizony meg kell várni amíg a driver bepakolja hátramenetbe. Szóval a csiki-csuki sokkal nehezebb, meg kell gondolni 2x is, hogy megéri e kidugni a tank orrát/seggét. Persze ez is fejleszthető.Összességében, ha itt kilőnek, inkább van az az érzése az embernek, hogy ő volt balf@sz, mint sem a játékot és a killert szidja.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Igen, azt hiszem pont így jártam múltkor a Tigrinccsel. Örültem, hogy végre kész a repair, erre ugyanúgy nem tudtam lőni az ágyúval, mint a sérülés bekövetkeztekor. A StuG-ból meg már én is sokszor kilőttem a sima APCR lőszert, de szerencsére ott volt a HE
Napfénysüti:
Szívesen! Remélem megtetszik a játék, és átszoksz a WoT-ról"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Így van, az AB jelenleg egy rakás sza... vicc, az 5 perces menet is ritka, nagyon gyorsan elfogy a ticket ha valaki dominanciát szerez a foglalási pontokon, ráadásul mindenki sniper a célzássegítés miatt. Az a mód jelenelg tényleg vérpitáknak való, az RB sokkal átgondoltabb, izgalmasabb, és nem utolsó sorban hosszabb.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Jó kis menet volt, jól összedolgoztunk a Pz V-ös sráccal, élmény ilyen köröket menni. Neki is, meg nekem is 6 kill. Azért fullon már nem rossz a Tigrincs, stock-ként elég fos volt.
Rég léptem már be GF-be, azért nőtt a gépigény is érezhetően, de a graf is javult sokat. Legalábbis Karelia-n nagyon.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #121 üzenetére
Official hír: Warthunder.com
Itt is időponthoz van kötve a dolog, de legalább minden nap ugyanakkor tudsz event-ezni. Természetesen ez is csak azoknak lesz elérhető akik amúgy is benne vannak a zárt bétában, tehát ne örüljön senki, hogy tud tankozni.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz bullseye #124 üzenetére
Áhh az Open még nagyon odébb van, de legalább már áttolták egy részét a "termelési" szerverre, ahogy ők hívják (production server)
patrikgtaivs:
Cunami volt legutóbb azokon a mapokon, és még nem húzódott vissza a víz[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz donmackó #126 üzenetére
Ugyanaz persze, hisz a normál szerverre csatlakozik.
Első spawn rögtön a szikla belsejébe Karelián. Örültem. Azóta mentem pár kört és igen jó volt, itt már több tank van a tech tree-ben mint a nightly szerveren. Kár hogy megint előröl kell kezdeni az egész kifejlesztősdit, szerencsére elég gyorsan lehet haladni az elején.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Steelheart2 #130 üzenetére
Néha osztogatnak kódókat itt-ott, de a legegyszerűbb ha a legolcsóbb tank pakkot megveszed (rubelben 3800Ft), kapsz mellé 2 gift tankot az open indulásakor, 2000 aranyat, meg 2 hét prém tagságot. Open Bétára meg nincs hivatalos info, a becslések szerint 2 hónapon belül elrajtolhat.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Patrick76496 #138 üzenetére
- Hogy működik a spot rendszer? Keen vision-t ha húzod a legénység bármely tagjánál, növeled az esélyét annak hogy már egy távoli tankra is ráteszi a piros markert. Értelemszerűen főleg a commandert érdemes húzni, mert ő általában bármerre kilát toronyállástól függetlenül is.
- Amikor rácélzok egy tankra és látom a sziluettjét, akkor néha miért nem színeződik be a célkereszt? Ugyan ez fordítva is elő szokott fordulni. Gondolom Arcade-ról van szó mert csak ott van célkereszt. Azért nem színeződik be, mert abszolút nem tuti hogy eltalálod olyan ponton ami sebzi is.
- Becélzok egy álló tankot, beszíneződik a célkereszt. Lövök, miért megy mellé a lövés? A WoT-ban miért megy mellé a teljesen beszűkült célkeresztnél kilőtt lövedék? Nonszensz a kérdés.
- Megint csak célzok. Vinném feljebb a célkört a lövedék ballisztikája miatt, de a célkereszt folyamatosan esik le. Miért? A célkör nem egyenlő a lövedék becsapódási helyével. Az csak egy viszonyítási pont, hogy a csöved arra a pontra (körre) mutat. A kereszt a becsapódási pont, ami egyre jobban esik minél jobban emeled a csövet. (persze közben távolodik is a térképen) Ez sima fizika, gondold csak át. Szerencsére Realistic módban nincs célkereszt, csak a kör.
- Kezdőknek melyik ágat ajánlanátok? Olyan autistának érzem magam ebben a játékban, főleg az után, hogy WoT-ban mennyivel jobb vagyok. Bár itt belejöttem egy kicsit. Most az Orosz med, heavy és TD ágat húzom. Nincs igazán ajánlott ág. Az itt is igaz, hogy ha gyors tankokat szereted akkor light-ot indítasz, ha TD-t akkor azt, ha meg medium-ot akkor azt. Itt nincs olyan hogy OP tank, csak eddig azt hittük. Képes a Tigris is egy lövésből felrobbanni, csak tudni kell eltalálni a jó szögből. Azzal az ággal játssz ami tetszik, ennyi.A T-26-omat berakja KV-1-ek meg T-34-ek közé, a teszten nem volt jellemző ilyen.
Elvileg a teszt szerón is be kellett hogy rakja egymás ellen, mert 1 Tier fedés lehet. A T-26 early T1-es gép a KV-1 meg early T2 a T-34 L11 úgyszintén. A T26-od viszont pl. KV2-vel meg T34-57 ill.T34-85-el nem fog találkozni."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Még ha most nem gondolkoznak az még elmegy, de ha open lesz, remélhetőleg addigra bérelnek/vesznek még szerverparkot a nagy hullámra, mert tuti sokan a halálba fogják kívánni őket,ha nem tudnak nap mint nap belépni. Főleg azok, akik pénzt raktak bele, hogy a zárt bétával játszhassanak. Az a bázis pedig nem kevés több 10 ezer emberről van szó.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
-
PAtr0n
addikt
Van egy skillje a drivernek (tank driving), ami arra hat ki, hogy a megfelelő helyzetben a megfelelő sebességbe pakolja a váltót, így érve el maximális gyorsulást, és manőverezhetőséget. Illetve a fékezés reakcióidejét is javítja. Nem tudom ha ez jobban fel van fejlesztve nem e hagyja megint 4-esben egy helyben állva, de legalább kiderülne, hogy bug, vagy csak a sofőr másnapos
vhw:
Ez a szakaszos/darabos fordulgatás engem is zavar, de általában az segít, ha kicsit "meglököd" a tankot előre, és utána fordulsz. Valószínű az van amit Máté94 is ír, hogy egyhelyben nem minden tank volt képes "pörögni".
A HP rendszerhez csak annyit, hogy valóban, e-sportra jobb a WoT, de pont az az undorító benne, hogy amikor már kevés HP-d van úgy ugranak rád még a gigalight tankok is mint a hiénák, egyrészt, mert kell nekik a kill,. másrészt a HP-d láttán felbátorodnak. Itt ilyen nincs. Sosem tudhatod, hogy kit érdemes lőni, hacsak nem gyanúsan áll egy helyben, vagy a csöve lóg, vagy nem forgatja a tornyát, vagy lángol, stb... Tehát ha tényleg nyoma van annak, hogy lesérült valami modulja.bullseye:
sznoboszkóp, ez tetszik[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz #40993792 #282 üzenetére
Igen, a T34 jó példa, ha innen nézzük a WoT-os tech tree igen hosszú lenne ha minden típus külön szerepelne rajta, mert valóban, azok a bizonyos típusok sokszor csak lövegben és pár apró módosításban tértek el a valóságban. Viszont ha onnan nézzük, hogy sok a "fantázia" tank, meg az olyan típusok amik ugyan léteztek, de a játék által felkínált löveggel a büdös életbe nem voltak szerelve, akkor lehet hogy a WoT tech tree majdnem WT szintűre zsugorodna
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz #40993792 #287 üzenetére
Nyilván nem riválisok, mert ahogy te is mondod, teljesen más az egészre épülő játékmechanika, ami más-más játékstílust kíván, és ez így van rendjén.
Én igazából már az Amerikai meg Angol ágat várom nagyon, de tudom, ne álmodozzak még róla.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Kezdek én velük Stug A-val is elég szépen, nem kell ahhoz F2-es Panzer.
Összességében egy nagyon all-round tank, tehát mindenben jó. Erős löveg, jó páncél, és elég fürge is. Kábé mint a T-34-ek, ahogy írták. Azok is OP csíterek"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz HungAryan #589 üzenetére
Igezad van, a WoT-ban a rövid csővel igazi troll volt a kis Heccelő
donmackó:
Gyakorolj többet, mert ez így csak rinya, ugyanolyan mint amikor a repülőknél sírnak, hogy nem tudják a pilótát kilőni, de bezzeg az övékét meg minden paradicsom kiszedi."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #827 üzenetére
Talán fizikai képtelenség?
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
A mai big update egyik kíválló újítása: "Added camera for ground forces that displays in detail how player vehicle got destroyed"
Így legalább kevesebb lesz a síró rívó comment (nem igazán itt, főleg az official oldalon). Mondjuk azért arra kíváncsi leszek, hogy a gyakran előtt cső effektus csökken e.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
No ennek, örülök, akkor van már tapasztalat. Játszani még nem volt időm tankokkal, vagyis inkább kedvem, mert a szabadidőmben inkább repültem.
Azért a 10-15mp baráti a cső javításra, bár ezzel kicsit kezd eltolódni a játék a realisztikusságtól. Inkább hagyták volna 30-40mp-en, és lett volna belőle jóval kevesebb ilyen találat. Az úgy már egy jó közép út szerintem.
Az x-ray cam-et használja valaki? Tényleg olyan faszányos mint ahogy bemutatták, lehet belőle tanulni?"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz MasterDeeJay #1004 üzenetére
Akkor van értelme
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Micsurin #1047 üzenetére
Gondolom nem a srácra értette hogy szánalmas, hanem arra, hogy gajdzsi a tankos részben se szégyelte a saját népét kissé immortálra programozni. Az tény hogy az IS4 a döntött frontpáncél és ívelt toronypáncél miatt nehezen belőhető, de vicc ami a videóban megy.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1051 üzenetére
Így van, elég masszív szerkezet, szóval nem áll távol a valóságtól, hogy 3-an próbálják kb 1km távolságól sikertelenül belőni, de volt ott pár olyan találat amitől már illett volna komolyabb sérülést kapnia.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Drenadar #1071 üzenetére
Nem, itt nincsenek modok, a Gaijin egyenlőre nem hódolt be az ilyen jellegű felhasználói kéréseknek.
Ez nem WoT, szokd meg. Ez a játék sokkal közelebb áll a valósághű páncélos csatákhoz. Amiben a WoT nagyon jó, az pont a kiszámíthatósága, örök számolgatás HP-kkal, reload time-okkal, és aiming time-al. Ettől jobb e-sportra mint a WT."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1088 üzenetére
"vontatókábel: aki felborult, vagy kilőtték a motorját aktiválhatja ezt, a másik tank szintén aktiválja, és elvontathatja a mozgásképtelent."
Ez nekem kicsit röhelyes. Oszt' hová húzza, egy fa mögé a sérültet? Ráadásul ezzel magát is kiteszi céltáblának.
A többi rendben van. Ha ezek mellé normális honorálási rendszer is társul, akkor talán majd segítenek is a játékosok egymásnak."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz D.Orion #1090 üzenetére
Azoknak valóban hasznos lehet, csak szerintem rohadtul kockázatos vontatgatni a másikat.
Malibutomi:
A való életben rohadt ritkán zsúfolódott össze 20+ tank 2-3 négyzetkilométeren belül, 1-2 nagyobb tankcsatát leszámítva. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy más lenne az amikor egy nagy pályán van monduk 5 v 5, és kész, mert ott több az esély is arra, hogy lehúzol valakit javítani anélkül, hogy téged is kilukasztanak.
De kíváncsi leszek mennyire lehet hatékonyan használni a vontatót, és akkor jövök egy sörrel mindenkinek"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1097 üzenetére
Így oké, tényleg hasznos. De hogy több száz métert hurcolni a másikat, nem látom sok értelmét. Inkább besegítek javítani, ha már azt is lehet.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1099 üzenetére
Kursknál van szikla?
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Bár nem ide tartozik de a másik tankos játékban komoly lépésre szánták el magukat a fejlesztők: Bye bye E 25.
Ez már csak azért is becsülendő, mert nem piszkálják, rebalanszolják újra a gépet, hanem inkább kiteszik a szűrét a játékból."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
-
PAtr0n
addikt
válasz D.Orion #1339 üzenetére
Igen, egyértelmű a pénz szempontjából is a lépésük, most sokan még rárohannak, nehogy lemaradjanak róla. De az is igaz, hogy nagyon el tudta a jószág dönteni a csatát. Sokan persze ilyenkor azzal jönnek, hogy nagyobb mértékben számít a játékos skillje mint maga a gép. Na most ez itt a WT-ben még igaz is lehet de nem a HP meg alpha damage alapú konkurensben.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Chris78 #1510 üzenetére
Ahogy fejlődnek a Crew member-ek, úgy kapsz utánuk pontot (Crew XP points). Ahogy eléred a 100-at, azon kívül, hogy ezen pontokat szétoszthatod a legénység között a képességekre, az adott tankra kérhetsz "basic" kvalifikálást. Ez azt jelenti, hogy bizonyos képességeid +30 ponttal fognak gazdagodni. Ha eléred a 300-as fejlettséget (crew level), expert képzést adhatsz a meglovagolt tankra. Ha eléred a 400+ fejlettséget (gépfüggő, nagyobb tierű gépeknél 500 vagy 600 is lehet akár), Ace képzést kapnak, ami újabb 30 (ill. 50-el), növeli 1-1 képességüket, de ez már gold-ba kerül sajnos.
Arra is figyelj, hogy ahogyan növeled az egyes legénységi tagok képességeit, úgy növekszik az ezekért elkért crew XP! Tehát van amiért már 10 crew XP-t fog kérni, de ez mindig csak 1 szint lépést jelent neked a Basic, Expert vagy Ace képzés felé![ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Malibutomi #1518 üzenetére
Küldd már be Gazsiéknak, tuti a hónap képe lesz! Ezt a másodikat, eszement jó!
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"