Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ledi
aktív tag
válasz bozsozso #122973 üzenetére
Szia!
Vezetékes otthoni szolgáltatásokat hogyan tudom lemondani legegyszerűbben?
-1270 hívása vagy üzlet.
Az eszközöket csak postán adhatod fel díjmentesen. A feladóvevényt őrizd meg ameddig meg nem kapod a végszámlát.
Arra készülj fel, hogy a lemondástól 2 hétig is eltart mire végleg törlik az előfizetést a rendszerből.
Én szeptember 6-án mondtam le telefonon az előfizetést és 21-én törölték. A végszámlára még várok.
-
cocka
veterán
válasz bozsozso #117234 üzenetére
Szerintem nem olyan lassú. Nem lassabb, mint mikor a Pace-en váltok a HD adások közt.
De különben itt megnézheted hogy milyen gyorsan vált csak ethernet esetén.
Nálad valami hálózati probléma lehet. Mert mint látod itt kb. 2-3 másodperc telik el egy csatornaváltáskor, nem 20-30.
-
cof
veterán
válasz bozsozso #117093 üzenetére
Akkor kell lennie modem módnak a CB-n mint az előző hsz-emben és a pipa a modem mód mellett van.
(#117092) cigam Nem ismerem ezt az rsync-et, azt sem tudom mi alapján kapcsolódik. Nem tudok belsős port checkerről.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
-
asdf_
veterán
válasz bozsozso #110693 üzenetére
"Az Ön jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatunk az alábbi:
TV Premium: 6 600 Ft/hó; Internet 500: 6 490 Ft/hó. "Ez egy elképesztően gusztustalan és undorító beleterelése az ügyfélnek egy újabb hűségszerződsébe (aminek kifejezett elkerülése volt a célja annak, hogy a hűségidő lejárta után azonos áron kell továbbszolgáltatni, és nem eshet át listaárra az ember), mert egy hatalmas árral beparáztatja az előfizetőt, aki azt hiszi (mint te magad is), hogy a hűség lejárta után ennyi lesz a havidíja, és már telefonál is az ügyfélszolgálatra, ahol beledumálják egy újabb hűségbe, viszont ha figyelmesen elolvasod, határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatot közölnek. Tehát nem azt, hogy mennyi lesz neked immár hűség nélkül. hanem hogy mennyit ajánlanak egy újabb hűség esetén. Aminek a valósághoz amúgy semmi köze, emiatt duplán gusztustalan ez az egész, mert ha felhívód a csacsogólányt, akkor összesen nem fogsz annyit fizetni, mint ott egy szolgáltatásra írnak összeget. Szóval nemes egyszerűséggel még hazudnak is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bozsozso #110693 üzenetére
Sehogy, az csak ilyesztegetés, azaz a listaárat írják oda.
Valóságban ahogy felettem írták, marad a jelenlegi havidíj, és évente 1 alkalommal emelhetnek infláció mértékével, ami 100-150Ft évente. Ha lejárt a hűség utána érdemes ügyfélmegtartóval egyezkedni (bemondod 1270 lemondás menüpontban hogy le akarod mondani) ha a jelenlegi vagy akár jobb áron szeretnéd továbbra is kapni a szolgáltatást hűséggel.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MiZo1990
aktív tag
válasz bozsozso #110693 üzenetére
Azok listaárak.
Mivel törvény/jogszabály/akármi van erre, nem fog emelkedni a havi díj. Évi egyszer inflációhoz mért emelés lehet majd (pár száz Forint).
Érdemes a 1270 lemondás menüjét megpróbálni, ha szeretnél kedvezőbb árakat, ha nem hűség nélkül sem fog hátrány és/vagy jelenetős árváltozás érni.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz bozsozso #110689 üzenetére
mert hónap végén lejár és jelentősen emelkedne a havidíj.
Nem emelkedik jelentősen. Lakossági előfizetőknél a hűségidő lejárta után, határozatlan idejű szerződésbe megy át a dolog, ugyanazon az áron, melyet eddig fizettél, ennek árát évente egyszer, az infláció arányában lehet változtatni (kivéve persze ha volt benne valami trükkös kedvezmény, hogy pl. 24 hónapos hűségre adtak 22 hónapig valami díjkedvezményt vagy valami ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
válasz bozsozso #98121 üzenetére
TV távirányítás betanítása esetén átkapcsol a Vodafone box maximális hangerőre, majd a távirányító kizárólag a TV hangerejét változtatja.
Bekapcsolásnál pedig először a mediaboxnak küld jelet a távirányító, majd a TV-nek. Emiatt (bekapcsolási sorrend) bizonyos TV-k nem találják meg az amúgy kábelben jelen lévő HDMI jelet.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
veterán
válasz bozsozso #84020 üzenetére
Ok, valóban, tévedtem, csak mobilhálózaton belül díjmentes. Így vissza az egész, már nem érdekes a kérdésem, mivel így tuti hogy a Voda se fogja díjmentessé tenni.
Kár, hogy a UPC megszüntette a smartphone applikációt a vonalas telefon távoli elérésére. Sose értettem, mi a ráció abban, ha valami tényleg hasznos dolgot kaszálnak el...#84022 MadMancs:
Így van, vonalas számot mobilra, ha senki nincs otthon és nem veszi fel a vezetékes számot otthon.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz bozsozso #83279 üzenetére
Az említett lemondás menüpont alatt pontosan el fogják mondani az új havidíjat. Fontos, hogy mindenképp a lemondás menüpontot válaszd. Ha egy év hűséget felvállalsz az új csomagra, akkor szinte biztos, hogy teljes egészében elengedik a 2400 Ft-ot, esetleg még nagyobb netet is kapsz új, ipari hulladék cb-vel.
-
4Grider
nagyúr
válasz bozsozso #83268 üzenetére
Abban biztos lehetsz, hogy ha hozzányúlsz a szerződésedhez, akkor ők is hozzá fognak nyúlni. Nem érdekük, hogy kevesebbet fizess nekik akkor sem, ha kevesebbre fizetsz elő. Nézd meg a listaáraikat (természetesen nem ezeket hirdetik a weboldalon), nem véletlenül magasak...
-
kabelmania27
Topikgazda
-
MODERÁTOR
válasz bozsozso #54043 üzenetére
Bevallom őszintén, nem tudom mit adnak, ha "csak úgy" cserélnek. Vagy Technicolor-t, vagy Ubee-t, de személyes tapasztalatom egyikkel sincs. Magánvéleményem, hogy a CISCO még mindig jobb! A Connect Box ingyenesen csak 500Mbps nethez jár, ez alatt pénzért "megvásárolható" (nem kerül a tulajdonodba, csak használatra kapod, mint a többit). A pontos összegeket nem tudom, de le lett már írva, illetve nyilván fent van a upc.hu oldalon is valahol, de minél kisebb előfizetéshez kéred, annál drágább. De ez sem csodafegyver, erre is voltak már negatív vélemények.
Ha mindenképp fel kellene állítanom egy minőségi sorrendet, akkor az itt több év alatt olvasottak alapján én azt mondom, hogy CISCO, Connect Box, Technicolor, Ubee.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz bozsozso #54029 üzenetére
Biztos. Volt aki rendelt 500-as csomagot, aktiválták neki, de az új modem a futárral csak 1-2 nappal később érkezett meg, így láthattunk ilyen mérést. Ugyanez pepitában.
Feltehetően azért akarták cserélni, mert a 3208 / 3212 modemek nem WiFi-sek, így nem szórod a WiFree jelet.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz bozsozso #54026 üzenetére
Szia!
240-es nethez még jó a CISCO modem, 500-asra már nem. 240-nél sajnos még fizetős a connect box-ra csere, 500-nál már ingyen van, de ha ha aláírsz hűséget, és ügyes vagy, akkor lehet bele tudod ezt is alkudni, mondván vacakol a régi, és cseréljék le.
Kérdés, hogy valóban a modem hibája-e, mert ha nem, és kapsz mondjuk helyette egy Ubee-t, azzal 100x rosszabbul jársz.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz bozsozso #44968 üzenetére
2017-re meg kell szüntetni a szolgáltatói kék számokat pont azért, mert a többség fejében az van, hogy ezek ingyenesen hívható számok (miközben csak szolgáltatón belül azok). 2018-ra pedig az összes kék számot eltüntetik, mert valahol pofátlanság az, hogy ezek hívása egy csomó csomagban drágább, mint standard vezetékes számot hívni, miközben olyan vezetékes számot hívsz, ahol a hívott is fizet a hívásért.
-
MODERÁTOR
válasz bozsozso #44966 üzenetére
UPC hálózatból ingyenes, más itthoni hálózatokból pedig kék számként működik, tehát helyi tarifával hívható.
Viszont ha megrendeléssel kapcsolatban érdeklődik valaki, akkor lehet kérni visszahívást a weboldalukon, csak ennek most nem találom a linkjét hirtelen.
szerk. Megvan.
[ Szerkesztve ]
-
Yogi Bear
aktív tag
válasz bozsozso #44669 üzenetére
Nem tudom, de ma lefotózom a cam modult, a smart card-ot, valamint a tv-n a modul és smart card információ részt és elküldőm a szerviznek, hogy mondják meg, hogy melyik verziószámmal van gond.
A cam modulon nekem is XXXXXXXX R1.2 a part number, viszont a smart card-on nincs semmi kapcsolódó információ csak a sorozatszáma.
[ Szerkesztve ]
.: LG 22LD350 .:. LG 55LW659S .:. LG 55UH8507 .:. Onkyo TX-SR607 .:. Onkyo TX-NR676 .:. Magnat Motion 880 :.
-
MODERÁTOR
válasz bozsozso #44722 üzenetére
Próbáljátok meg amit írtam... Esetleg keress rá a Dolby-ra a topikban, és olvasgassatok. Lehet ez az oka a Ti problémátoknak.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz bozsozso #44666 üzenetére
Akkor így jártál esete. A Horizon Go-ra semmi sla-t nem vállal a UPC. Amelyik szolgáltatónál jó az online tv, ott többnyire csak iptv van, ami kell a kutyának. A másik jó online tv-s társaságnál meg összesen 30 csatorna van, ráadásul a negyede saját gyártás (mondjuk ezek mindegyike legalább mobilnetről is nézhető). A harmadik meg főleg vidéken és elszórtan elérhető...
-
bozsozso
őstag
válasz bozsozso #41488 üzenetére
Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget, tanácsokat. Bár most sem stabil teljesen mert jelenleg a rosszabik tv-n a jelszint 40 körül van viszont jelenleg nem kockásodik a kép. Persze upc-től még semmi visszajelzés nincs honlapon is csak folyamatban üzenet. Így tartok tőle, hogy ismét jelentkezni fog a probléma. Lehet most előrébb helyeztek, de gondolom most meg majd fog menni mástól a bejelentés és akkor megint nem lesz jó.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz bozsozso #41485 üzenetére
Ha 80% akkor másikon legrosszabb esetben 50-60%erősségnek kellene lenni.
Nem biztos hogy van a tévében ilyen, azért kérdeztem mert látható hogy a tévé tunerja valahogy nem kap megfelelő jelerősséget, pedig fizikailag rendben van a jelszint.
Osztónál F csatlakozók megvannak húzva, modemnél 40feletti az SNR, értékek rendben vannak, előbb-utóbb rájövünk.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz bozsozso #41481 üzenetére
A modem ds értékeknél néggyel kevesebbet kapnak a tévék tegnap kiszámoltam kb 65dB, azon a pár méter plusz távolságon nem csökkenhet le annyit a jel hogy kevés legyen, 60-65dB-vel nem akadhatna.
Meg kellene nézni, hogy mely frekvenciákon van probléma, 100-as tartományban vagy felette.
Hány %-os a jelerősség és a minőség?[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz bozsozso #41466 üzenetére
Tévével lesz a gond, Zitronensaft tanácsát fogadd meg, ha nem jó akkor fordulj szakszervízhez, Samsung topikba is rákérdezhetsz.
MK VII: Ha leírod hogy milyenek a modem jelszint értékek+milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító akkor meglehet mondani hogy a hibát jelszint probléma okozza-e vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
bozsozso
őstag
válasz bozsozso #41464 üzenetére
Na megtörtént minden variáció ellenőrzése. A "jó" és a "rossz" tv-n is mind a 2 modulal ugyanazt a jelenséget produkálja. Tehát a "rossz" tv-ben kockásodik minden esetben a kép illetve gyenge jel vagy kódolt csatorna üzenet a "jó" tv-n pedig mind a 2 modullal megy rendben az összes csatorna. Ja és azt lehet nem mondtam, de küldtek frissítést is a médiardra.
-
Zitronensaft
aktív tag
válasz bozsozso #41448 üzenetére
Mire kellett várni??beaktivált kártyát ha átteszed másik tv-be,azonnal mennie kell az adásnak.
Azt meg se merem kérdezni,hogy ha az új tv-n ilyen kis műanyag keretet kell bepattintani a ci modul fogadásához,akkor az rendesen a helyén van-e..volt már olyan hogy nem volt. -
Zitronensaft
aktív tag
válasz bozsozso #41443 üzenetére
Na ezt én sem tudom...mert ha rossz a ci modul,az nem javul meg még ideiglenesen sem attól ha kint bütykölnek valamit.
Egy valami lehet még,hogy nem kevés a jel,hanem sok és gerjed a tv. Boxok se szeretnek egy bizonyos jelszint fölött kapni. Ez mondjuk nem ritka,mikor az 50fokos hosszú melegben az égbe föltekert erősítők úgy maradnak mikor jön az ősz...minél inkább a vonal vége felé vagy ,annál inkább jelentkezhet ez a dolog. Ha tudnánk hogy a modem 8-as jelszintje milyen csillapítás után van,és a rossz tévé milyen úton kapja a jelet,akkor ezt is jobban ki lehetne zárni.[ Szerkesztve ]
-
-
Zitronensaft
aktív tag
válasz bozsozso #41435 üzenetére
Bingo....ezt szerettem volna említeni. Olyan nagy baj kint mégsem lehet,ha azért az egyik tv-n még megy az adás rendesen. Ahhoz nagyon asszimetrikusnak kell lennie a házhálózatnak,hogy jelentősen kevesebb jelet kapjon a rosszul működő tv..
Egy modem jelszint segítene találgatni.
CI+ modul csere volt? Villámcsapás nem volt a közelben,kb azóta mióta rossz ott az adás?Látatlanban én modulcserét javasolnék. Ha ugyanabban a tv-ben csak az új modullal van baj..a gyerekekét visszatenném egy próba erejéig abba a tv-be,ahol most rossz.
[ Szerkesztve ]
-
bozsozso
őstag
válasz bozsozso #41434 üzenetére
Na ez még most jutott eszembe. Azt meg tudná valaki mondani miért fordul ilyen elő, hogy egyik médiacardon megy minden rendesen a másikon viszont használhatatlan és egyértelműen az a megállapítás, hogy nem lakáson belüli a probléma? Akkor is azért hívtam ki őket, mert a lakáson belül és általuk szerelt kábelek és elosztók vannak. Kb fél évig rendben volt minden.
#41436: csak eddig nem volt ezen a tv-n sem gond vele. ez volt eddig a miénk csak cseréltük a miénket és megkapták a gyerekek
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
MODERÁTOR
válasz bozsozso #26107 üzenetére
Én nem hiszek semmit, de nem is nagyon érdekel, nálam nem megy a Wi-Free, és ez nekem jelenleg elég! Viszont szerintem nem értetted amit írtam, mert ott szó sem volt érdekről, csupán x ezer forint költségről, ami a szolgáltatót terheli indokolatlan modem csere esetén, cserébe pedig annyit nyer vele, hogy egyel több Wi-Free AP lenne az országban! Ez szerintem nekik sem éri meg!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
kabelmania27
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
MODERÁTOR
válasz bozsozso #23746 üzenetére
Ez már csak így van, van akit zavar az analóg, mert foglalja a frekvenciát, és inkább részesítené helyette előnyben a Gbit-es netet (bár UPC-nél ez legalább 20k lenne árban), én viszont úgy gondolom, hogy egyelőre jó még az analóg, sokan nézik, sokan használják, és netből se nagyon kell a 240-től nagyobb! Nekem személy szerint a 60Mbps is bőven elég! Úgyhogy remélem pár évet azért kihúz még a bronz csomag!
-
Topikgazda
válasz bozsozso #23746 üzenetére
Már évek óta lezárt csomag volt, előfizetni nem lehetett rá, csak Digital Gold mellé volt "ajándék".
A másik tévére is kell kérni box-ot.
Foglalja a helyet a net és a digitális mux-ok elől.student Már évekkel ezelőtt meg kellett volna szüntetni az analóg Silver-t, mára már csak max az MTVA csatornáinak kellene lennie analógon.
[ Szerkesztve ]
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Net L with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- MIUI / HyperOS topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okos Otthon / Smart Home
- Parfüm topik
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7450 (14FHD/I5-G5/8GB/500HDD/MagyarVilágítós/AkkuX)
- Apple watch Ultra 2 titan milanese loop 2027.11.15. Apple jótállás
- Dell Latitude 3460 laptop (14/i3-G5/8GB/500HDD/Magyar/Excellent)
- Oppo A17 /// Újszerű // ÁFÁS Számla + 1 Év Garancia
- Kis hibás Dell Latitude E5470 (14FHD/I5-G6HQ/8GB/128SSD/Good)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest