Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Krystal_s

    addikt

    válasz mr_ricsi #10578 üzenetére

    hm...:)
    "A netbookok és a subnotik a kis méretük miatt mindenféle kompromisszumokat tartalmaznak....."
    Láttam pár gépet szétszedve és nem a méret határozta meg, inkább a gyártó hülyesége, hogy mennyire kellett szétszedni pl egy ram csere miatt. 11.6- 15,6" ua a helyzet. Az általam említett sony 15,6" nagy gép, mégis darabokra kell szedni, még a kijelzőt is le, csak hogy egyáltalán látható legyen az a szerencsétlen ventilátor. De láttam olyan Dell gépet is, aminél a fórumon már mindenki nevetett, hogy a ram-ot az alaplap alá tették és mutattak róla egy videót, hogyan lehetséges a csere...
    Apu régebbi gépe egy hp compaq volt, 14" is subnoti, mégis pár csavar levétele után minden jól látható és hozzáférhető helyen volt. A HP miért tudta megoldani ezt annál a típusnál ? Függetlenül attól honnan szívják a levegőt, ált. azonos helyen találhatók ezek a ventik. Csak egy külön kis fedél kéne, hogy bárki számára egy csavarral elérhető legyen legalább egy tisztítás erejéig, ami azért nem ártana félévente...de egy ilyen kis apróság miatt szervizbe küldeni is nevetséges.
    "használd és dobd el" ezt a hülyeséget is csak a gyártók erőltetik az emberekre. Pont a mai világban van a legtöbb selejt, most a szakemberekre nagyobb szükség lenne, mint valaha. Persze nem 5000Ft-os órabérben kéne dolgozniuk és akkor talán többen javíttatnának. Azt mondogatják, hogy mindennek lement az ára és egyszerűbb újat venni. Érdekes, amikor bármit vennem kell semmi sem olcsóbb, mint régen. Legyen az noti, tv, bármi...csak a minőség rosszabb és egyre rosszabb

    "Nincs értelme javítgatni, csak a csere lehet a megoldás."
    Mindenki szívesebben cseréltetné inkább, mint hogy otthon mókeszrolja...de mivel az alkatrészekhez sem könnyű hozzájutni ez inkább meseországban lenne könnyen megoldható., vagy garis gépeknél, aki vállalja, hogy heteken át nélkülöznie kell a gépet, egy pár perces meló miatt és izgulni milyen állapotban kapja vissza, mert hallani érdekes szervizes sztorikat, a privát adatokról nem is beszélve.
    Ez már nem is márkafüggő, inkább szerencse és kapcsolaton múlik, hogy ki mit tud intézni.
    Dell-nél is csak az NBD garanciás gépeknél mennek házhoz.
    Sajnos ez van, mindig az embereknek kell nyelni a sok hülyeséget ebben a "kedves, értelmes" világban...
    .

Új hozzászólás Aktív témák