- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Arena Breakout: Infinite
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- EAFC 24
- Alkoholista nevelde
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #5832 üzenetére
Nem haragszom, de még mindig fenntartom azt hogy nem könnyen mentetek bele abba hogy személyesen bevigyem a kártyát és ott rápillantsatok.
Szerintem vagy érted a lényegét amit írtam és amit mások is javasoltak, vagy csak direkt adod az értetlent
Nem azt mondtam hogy ha valakinek véletlenszerűen előforduló hibája van azt órákig teszteljétek előtte a szervizben, mert az tényleg lehet más hardver gond is. Hanem pl az én esetem, amikor írtam hogy több gépben is volt tesztelve a kártya, és rögtön, már a boot során látszik hogy rossz. Nos, ebben az esetben ugye nem tart tovább a kipróbálás 2 percnél? Az ilyen, azonnal megmutatkozó hibákra gondoltam.
A kommented utolsó részére reagálva pedig azt mondom, ha nálam és az általam kipróbált többi konfigban is rossz a kártya, de nálatok hibátlan és ezt a saját szemmel látom, akkor elfogadom hogy mégis nálam van valami ütközés, hiszen nálatok rendeltetés szerűen működött.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
djdaniel
senior tag
válasz HUN]Repa #5844 üzenetére
A korábbi problémák miatti fagyások a rendszerfájlok korrupcióját okozhatták, tapasztalataink szerint friss oprendszer telepítés szükséges ilyen esetekben.
Kérjük, ezt ellenőrizze.
nos eddig win8 volt fent, most újra raktam de ugyan úgy maradt a probléma.
már bejelentkezésnél elsötétül a képernyő és az asztalon.
a monitoron nyomom a hangerő gombot a videón is látszik, tehát nem a monitor sz*r.ezt írtátok ;
A terméket letesztelték eddig hibát nem találtak rajta:
H: Win7 x64 alatt 13.4 driverrel FurMark EBM 8h OK, 3DMark11 6h OK, 3DMark06 3h OK, World of Tanks egy este OK, Heaven Demo 12h OK, Unigine Valley 18h OK. A Desktopon allo gepnel sem volt hiba. Youtube egy hetvege OK. (A hardveres falsh gyorsitast bizonyos esetekben celszeru kikapcsolni, mert bugos), bekapcsolt allapotban teszteltem, hiba nem volt.
vtx3d hd7750-esről van szó.
akkor hol keresem a problémát ? alaplap lehet sz*r ? lassan ott tartok megfogom a videokártyát és ki b*szom az ablakon...
konfig ;
asus m5a78l-m le
athlon 455 x3
ram ;Corsair Vengeance LP (CML4GX3M2A1600C9)
táp; corsair cx430 bronze -
djdaniel
senior tag
válasz HUN]Repa #5849 üzenetére
Szia!
hdmi kimeneten használom.
igen próbáltam dvi kimenetre rá dugtam egy dvi to vga átalakított (úgy-e amit adtak a vga-hoz) és rádugtam egy öreg dell crt-ét és ugyan azt csinálta.
Hiba csak időközönként jelentkezik, tehát nem folyamatos.
anno mikor vissza hozta a futár, több órát szórakoztam vele mire feltudtam tenni a drivert, mert ugyan azt csinálta mint a videón csak annyi különbséggel újraindult mikor elsötétült a kép, vagy elsötétült a kép és újrakellet indítanom. -
sasa311
veterán
válasz HUN]Repa #5899 üzenetére
Ezt mondjuk nem értem, hogy minek vártok egy ilyen (2 ilyen) cikk után még 3 napot, hogy leírjátok a saját verziótokat, miszerint ferdít a vevő. Nem fér a fejembe, hogy ez miért jó, tulajdonképpen magatokat sz0patjátok le, mert az egyszeri user csak a negatívot látja.
Pláne, hogy FB bejegyzésként reagáltok, ahelyett, hogy a homárnak címeznétek egy korrekt választ.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #5961 üzenetére
Az aláhúzott mondat hogy egyeztethető össze azzal a kijelentéseddel, hogy: Az aktuális értéket a nagyker állapítja meg ilyenkor, és nem, nem kell az ügyfélnek elfogadni ezt az ügyintézést, csak egy lehetőség a gyorsabb megoldásra
És amúgy is, mi az hogy egy garanciális terméket beszámítani? Beszámítani nektek nincs módotok ebben az esetben, hiszen kötelezettségetek van, így nem értem még az ötletét sem hogy került ez a mondat ide.
Ajánlom inkább az első mondat ismételgetését
A garanciális feltételek a Vásárló törvényben meghatározott jogait nem érintik.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyuri27
félisten
válasz HUN]Repa #5973 üzenetére
Mindegy, hogy mi a véleményünk. A tv egyszerű, meg a fogyvéd álláspontja is. A gyártó jelölje a terméket úgy, hogy az jó legyen. A matrica nem jó. Nekem is lifeg a vga-n. Az isten tartja rajta. Ha leesik hát úgy marad.
Minden más terméken megoldható a serial. A vga-n van ez a matrica mizéria. Ami előbb utóbb enged a fizika törvényeinek. Ha a rossz, hibás jelölés miatt valaki nem tudja azonosítani a terméket az az ő baja. Nekem ott a számla. Azt kell bemutatnom. Matricát nem.Amd - Radeon - Ryzen
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #5972 üzenetére
Mondd meg Te, hogy miért volt szétszakadva, és a leglényegesebb, hogy mondd meg Te, hogy azért mert szét volt szakadva, miért ne lehetett volna azonosítani a kártyát? Elmondtam azt hiszem akkor is, hogy feltehetően akkor szakadt el, amikor bedugtam a kártyahelybe, amit nem kis erővel kell lenyomni, és feltehetően az egyik ujjam hozzáért a félig lógó matricára, és ez szakította el. Mivel csak félig szakadt el, ezért próbáltam össze celluxozni, de persze a hőtől az is levált, mert a rajta lévő ragasztó réteg folyékonnyá válik tőle. Lehet hogy nem ment tönkre túl sok EVGA kártya, szerencsére akkor jól működnek, ettől függetlenül még lehetett szarul ráragasztva.
Nincs már meg sajnos a levél, de az EVGA technikai support írta azt, hogy nincs semmi gond, ha elszakad a matrica, csak legyen meg az egész, és legyen ráragasztva a számlára, amelyen szintén megtalálható a SN. Ők felismerték, hogy attól hogy el van szakadva, még felismerhető a sorszám, és a számlán lévő SN-el azonosítható a kártya, így a garancia is érvényesíthető. Szerintem nem szerencse kérdése volt.
Hozzáállásotokat mutatja, hogy ha a hőtől leválik a matrica, arra is van megoldás, azt mondjátok hibás volt a szellőzés. Ezekkel a kijelentésekkel, meg pl. a csavar elnyíródásával kapcsolatban is csak az a probléma, hogy a jogszabály szerint nem ti találjátok ki a garanciavesztések okait, hanem nektek kell bizonyítani, hogy a hiba nem rendeltetés-szerű használat következménye. És azt gondolom tudod, hogy azzal hogy Te azt mondod, hogy nem volt megfelelő a szellőzés a házban, még nem bizonyítasz semmit, főleg akkor, amikor egy gyártó azt írja, hogy 85 fokos maghőmérséklet még elfogadható. Ez is kimagyarázás, és a hozzáállásotokat mutatja.Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #5973 üzenetére
Ja, csak akkor van gond, ha az azonosítás meghiúsulása nem a mi hibánkra vezethető vissza, hanem a gyártó hibájára. Ha egy szakértő megnézi hogy volt felragasztva (én most már mindig lefényképezem vásárlás után) akkor nincs az az Isten hogy azt mondja, annak pedig bármilyen hőt ki kellett bírnia, és rajta kellett lennie, de ezt bizony illegálisan javítani próbálták...
A rajtam kívülálló hibákért pedig az eladó felel.Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #5981 üzenetére
Nem első alkalommal szakadt el, amikor bedugtam, volt közben pár szerelés a gépben, ezért előfordult, hogy ki kellett szedni, és előfordulhat hogy óvatlan voltam. Valamint az is előfordulhatott, hogy próbáltam rányomkodni a matricát a lapra, hogy jobban odaragadjon, de persze a tizedmilliméter nagyságú alkatrészekhez nem ragad. Nem hiányzik az SN-ből, csak a vonalkódból. De ha elmondod hogyan tudtam ezzel trükközni, akkor elhiszem a verziódat, hogy ezzel trükköztem.
Csavar feletti szakadás is pont azért volt, mert iszonyat bénán volt felragasztva, hiszen mint láthatod a csavar jóval magasabban volt, mint a matrica többi része, az apró alkatrészek, ezért nem is csoda hogy egyedül a csavarfejre (az egyetlen lapos területre) ragadt rá a matrica...
Még egyszer mondom, a SN olvasható, csak a vonalkódból hiányzik egy kis darab, lehet bedarálta az egyik venti...De még egyszer szeretném ha válaszolnál, hogyan tudtam ezzel a matricával trükközni? Összeragasztottam két különböző SN matricát? És honnan szereztem hozzá számlát? Nem értem a gyanúsítás okát, nekem inkább csak mindenbe belekötésnek tűnik, és szánalmas a magyarázkodásod, főleg mert tudom, hogy nem nyúltam a kártyához, és nem trükköztem vele.
Ha felvettem volna veletek a kapcsolatot, ugyanaz lett volna a válasz, ami most, hogy ejjnye, ne trükközz a matricával, most buktad a garit, vagy hogy "óvatlan volt a kártya behelyezése". Magyarázni azt mindent meg tudtok...
Kókányolás a gyáriszámmal nem volt, számlám meg volt, rajta a gyáriszámmal, a matrica megvolt, rajta az olvasható gyáriszámmal. Ennyi, emiatt is cserélte az EVGA, ők legalább nem magyarázkodtak mint Te...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
aktív tag
válasz HUN]Repa #6274 üzenetére
Igen az én gondom is volt, viszont tegnap megkaptam a javított kártyát, így 36 nap után, ismét használni tudom a gépet. Azzal viszont továbbra se értek egyet, hogy ünnepek volt, szabadság, stb, nálunk a cégnél is volt de a megrendelőinket ez nem érdekli, ugyan is ez a mi dolgunk, oldjuk meg. A három hónapos ügyintézés meg hogy nem probléma az azért szerintem nagy badarság az már bőven kimeríti a túlzott kényelmetlenség fogalmát.
"Lehetséges, hogy a forgalmazó valóban vétlen a csúszásban. Felmerül a kérdés, hogy ilyenkor a fogyasztónak a végtelenségig kell-e várnia. Természetesen nem, hiszen a polgári törvénykönyv nem engedi meg, hogy a hibás teljesítés elhárítása a jogosultnak túlzott kényelmetlenséget okozzon."
Ha a boltban a kollégájuk informált volna arról a tényről, mikor leadtam a kártyát garanciális ügyintézésre, hogy az ünnepek, illetve a szabadságok miatt el fog húzódni a javítás, akkor megpróbáltam volna kérni cserekártyát....
Azt a tényt, hogy önök hogy kezelik a garanciális ügyintézést, magát a belső folyamatot (polcon csücsül a kártya, vagy tesztelitek) én nem látom, de mint fentebb említettem, nem is érdekel, boltot önök üzemeltetnek, nem pedig én.
Ui: Bevizsgálásról: Olyan pontos hibaleírást adtam ami nagyjából ezt a folyamatot nettó három percre rövidítette.
"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
-
aktív tag
válasz HUN]Repa #6279 üzenetére
Maga a törvényben sincs semmi konkrét, csak az hogy törekedjenek a boltok 15 napos javításra Úgy érzem kezdünk teljesen elkanyarodni a témától és csak felesleges vitába bonyolódni, mert te a bolt érdekeid nézed, én meg a vevőét, ez a két dolog Magyarország sajnos egy jó ideig nem fog megegyezni, addig legalább is biztosan nem amíg a törvény nem fogja pontosan kimondani az ide tartozó jogszabályokat. Mivel az én vitatott ügyem rendeződött, így további vitát nem szeretnék generálni. További kellemes napot.
[ Szerkesztve ]
"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
-
StSanya
őstag
válasz HUN]Repa #6275 üzenetére
Úgy sejtem, ezt a választ nekem szántad. Meg is értem, amit írsz, de most őszintén, magánemberként, te meddig várnál, ha a helyemben vagy? 4 hónapig, vagy 5-ig? Félévig? Egy évig is? Ki fog kártalanítani, ha ne adj isten levásárlásra kerül sor, s most januártól az a nyomoronc Artisjus is ráteszi a jogdíjat a tabletekre?
Tudom, hogy nem érdekel más szociális kínja, meg van sajnos mindenkinek a saját maga baja, de ha az én cuccom volna, nem is érdekelne ennyire a dolog. Itt sajnos az a baj, hogy a lányomé a tablet, s ez már a második, mivel az első, 2013. január 25-én vásárolt PRESTIGIO PMP5880D DUO 2013. május 06-tól 2013. június 10-ig volt garanciában az iPon-nál/szervizben, (az működött, de hanghibája volt, hála az égnek "sérülés" se volt rajta), s nem lehetett sem cserélni, sem javítani, így "sikerült" erre a GoCleverre levásárolni... Szóval az se volt már egy 15 napos történet. És azóta is "kapom az ívet" a családtól, amit már mocskosul unok.
Azt szeretném azért hangsúlyozni, hogy a problémám, "haragom" nem feléd vagy céged ellen irányul, hanem elsősorban a magyarországi helyzetre, jogszabályi környezetre, ami ezt lehetővé teszi.
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
Pocok77
tag
válasz HUN]Repa #6291 üzenetére
Természetesen én is ember vagyok és megértek/elviselek dolgokat. Viszont ha már írok egy emailt, hogy a január 22.-i (elvileg ekkor hozta volna a futár a csomagom ez a 2. időpontom! (az első január 15.)) rendelésem miért nincs itt még 24. én sem arra illene válaszolni. Rákérdeztem, melyik futárcéggel történik a szállítás, hogy esetleg ott tudjak érdeklődni de semmi válasz az ipontól. Eddig az összes csomagot a sprinter szállította azért telefonáltam nekik. Érdekes módon semmilyen csomag sincs a nevem alatt amit ki kellene hozniuk. Nem szeretném ha türelmetlennek látna akárki is csak egy olyan egér és billentyűzet van nálam ami használhatatlan és szükségem van a megrendelésemre. Az Ipon oldalán ez áll:
Telefon 06-1-450-21-11 (internetes cégként a legbiztosabb elérhetőségünk az email, munkaidőben általában 1 órán belül válaszolunk) 22 óra telt el az emailem óta
Talán a legdühítőbb az hogy egy másik email címről írt levélre (ami szintén én vagyok) tudtak válaszolni
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz HUN]Repa #6499 üzenetére
Köszönöm a pontos információt
Szóban fenekeld el a kolléganőt( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Zoli54213
aktív tag
válasz HUN]Repa #6498 üzenetére
De kérdés: ha nincs megadva az NFH részéről konkrét határidő, csak az hogy "törekedni kell" az 15 munkanaphoz, akkor mi készteti az eladót arra hogy siessen? Már kb. 1 hónapja várok pár nap eltéréssel, és már nagyon idegesít a dolog.
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
tlac
nagyúr
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #6591 üzenetére
Ez jogos, de ha ezt a sérülést átvételkor nem írtátok le, akkor vajon hol keletkezhetett? Mert hogy nem a vásárlónál az tuti... (hiszen sérülésmentesen átvettétek) És ha nem a vásárlónál, akkor miért a vásárló várjon, amig Ti (magatoknak) esetleg elintézitek a cserét? Ez már nem biztos hogy belefér a jogszabály által megszabott 15 napos "törekedésbe"... szerintem.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Sonja
veterán
válasz HUN]Repa #6619 üzenetére
Nem, nekem sajnos nincs ismerősöm Iponnál. Írtátok, hogy teszteltétek, de nem találtátok hibát. Megírtam, hogy hogyan teszteljétek, hogy jön elő. Utána már csak azt írtátok, hogy a gyártóhoz küldtétek, és 3 hete van ott.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #6618 üzenetére
Ha az történt volna, amit mondasz, akkor már átvételnél felhívja az átvevő a figyelmét a vevőnek, hogy ez sérült kártya, és így garanciavesztett (egyben csináltok egy képet róla), DE megpróbáljátok elintézni a különböző helyeken, és ha sikerül kicserélitek, egyébként nem tudjátok elfogadni a garanciális hibát, mert fizikai sérülés van a csatlakozón. Tudtommal nem így történt. Gondolom olyan nem fordulhat elő hogy nálatok teszi tönkre valaki a vinyót, egy szervizes, ami ha megtörténik vele fizettetik ki. Hát most fizettessétek ki azzal aki átvette, és nem észlelte a fizikai hibát.
Ugye azt meg csak viccnek szántad, hogy ha megkeresi a fogyasztóvédelmet és előadja a fentieket, akkor a kereskedőnek fognak hinni... hogy "tévedésből" nem lett beleírva az átvételi elismervénybe, hogy fizikai sérülés volt a merevlemezen. Ne haragudj de ez magyarázkodás, és ez megint iszonyat unszimpatikus a "cég" részéről, hogy azt mondja, indítson nyugodtan eljárást... mert tudjátok jól Ti is, hogy kurva sok utánajárás, esetleg pénz, stb. és a kimenetele is bizonytalan az ilyen eljárásoknak.Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
torma1981
veterán
válasz HUN]Repa #6618 üzenetére
Szia. Amit anno írtatok az nem volt fer. Hogy leverődve az összes sarka a vinyónak. Ahoz nagyon komoly erőhatás kellet. Amit biztos én csináltam mert viccből dobálom,verem a HDD-t. Nálam azonban csak kerreget a vinyó. Nem volt fizikai sérülés látható. Mikor kértem róla fényképet nem küldtetek. Az mi ha nem gyanus? És érdekes hogy nem csak én írtam ide a fórumba. Nézz körül az Ipon garancia nem hogy előny hanem már hátrány az eladásnál. És erről a fantasztikus garanciáztatás tehet. Ennyi. Ezek tények. Meg az arrogáns kollégáid. Én mindig normálisan írtam nektek. De amikor már fenyegetőztem akkor érdekes hogy megkaptam a cserevinyót. Miért kell ez? Normális hangnemben már nem lehet egy vitát lerendezni?
-
the_mad
aktív tag
válasz HUN]Repa #6619 üzenetére
Az éremnek is két oldala van. Sajnos ezeken a fórumokon csak a vevő verziója hallható, az üzleté már kevésbé. Pedig az utóbbiból derülnek ki a piszkos részletek.
Én is türelmetlenül, mégis némán várom vissza a 780 Lightningot. Pedig lassan többet lesz gariban, mint amennyit nálam volt.
“God made men, but Sam Colt made them equal.”
-
lancy
tag
válasz HUN]Repa #6618 üzenetére
A hdd-t eloszor decemberben vittem be, mert hibas szektor volt rajta es a hdd sentinel 20% alatti kondiciot mutatott. Visszaadtak h semmi baja, mert leformaztak a gyari alkalmazassal es jo lett (szerintuk). Hasznaltam es ket het alatt uj hibas szektor es kondicio ismet 20% alatt. Nem lehet alaplap hiba mert masik csatlakozora raktam es a tap is mas volt plusz van meg egy ilyen hdd a gepemben es annak semmi baja. Visszavittem bevettek atvizsgalas utan, mint irtam parszor semmi kifogast nem mutatva, mondva.
NEM a letort csatlakozo miatt indult a granciazas hanem rossz volt a hdd!
- Keszult datumbelyegzos fenykep a hdd seruleserol ugy h latszik a szeriaszam es a letort csatlakozo van errol jegyzokonyv, konyvelve (az atveteltol szamitott egy heten belul)?
- Miert csak a sokadik levelemre valaszoltak es a seruleses elmeletet csak a levelemre valaszolva hoztak elo (tobb mint 30 nap mulva), nem maguktol, mondjuk az atvetel utan egy heten belul, h bevizsgaltuk de torott?Rohadtul egyszeru ram fogni a dolgot h en mar serult termeket adtam be. En sem hasznalok fémreteszes SATA kábelt...
A vasarlo csak akkor jo ha fizet elmegy es soha vissza nem megy semmilyen problemaval. Megeri nektek, h mindenki azt modja jo-jo az ipon olcso is csak garis problemaja ne legyen az embernek. 5 eve ott vasarolok, egy rakat penzt otthagytam, sot meg most is ott vasarolok. Ezek szerint nem erek ennyit, menjek akarhova es bizonyitsam az igazam ha tudom, ez a jo hozzaallas gondolom.
MIT tehetel?
- Panaszkonyv? Kivizsgaljak es kiderul h ok mindent megtettek a vevo a hulye.
- Bekelteto testulet? Kit erdekel semmi intezkedesi kore nincs csak javasolhat.
- Per? Itthoni viszonyok mellett 4 ev, plusz fizessek ugyvedet es csinaltassak szakertoi velemenyt tobb szaz ezer forintert...Ha mar annyira korrektek akarunk lenni akkor az atvetelkor a 10 perc bevizsgalasba nem fer bele 4-5 fenykep az akkori allapotrol amit emailban a garancia atvevo lappal elkuldenek es az kizarna minden utolagos reklamaciot?
-
DNReNTi
őstag
válasz HUN]Repa #6714 üzenetére
Szia
Mint korabban es az emailben is irtam. Ertem en higy ez egy hulye helyzet es nem is azzal van gondom h rossz az alaplap. Csak en halal nyugodt az elso par email utan hogy a lap cserelve lesz. Ez az oka annak is hogy nem kapkodtam a lap visszakuldesevel, mivel kozben vettem egy masikat es biztos
voltam a csereben. No de megint megismetlem magam reszemrol a tema lezarva. Ez van. Bumm.
Mielobbi gyogyulast.
Udv
entibut without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
bul07
nagyúr
válasz HUN]Repa #6714 üzenetére
HUN]Repa ha lehet nézetek rá a Spinterre mert én 10-re rendeltem a garanciafutárt mert aznap biztos otthon lettem volna , erre most hívott hogy a kapuban van, szerencsére épp volt aki átadja neki
Oké hogy itt a román határ mellet a villág végén megragad minden alkalmat amikkor erre jár de na érted
Nem véletlen lehet lehet kiválasztani az időpontottEz csak egy észrevétel és nem panasz
Ha pozitív ellbírálás lesz akkor jön a levelezés hogy levásárolnám az árát
Úgyis processzort meg alaplapot akarok venni a közeljövőben (59+25=84e Ft étékben)
Csak várom a híreket hátha ebben a hónapban megjelenik a Haswell Refresh( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
StSanya
őstag
válasz HUN]Repa #6913 üzenetére
Elnézést, hülyeséget beszéltem! Most előszedtem a régi számlákat, s valóban nincs a kérdéses "levásárlós" számlán szállítási tétel, nem tudom miért emlékeztem rosszul.
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7118 üzenetére
Neki AMD-je van, ahhoz pedig két csavar is elegendő a rendeltetésszerű használathoz. Ez megint olyan dologba történő belekötés (a lamellákról nem is beszélve) aminek nincs sok köze a LED hibájához. Jogszabályt pedig azért nem tudsz idézni, mert abszurd, hogy egy csavar meglététől tegyétek függővé a garanciális kötelezettségeteket.
Mellesleg milyen szabály írja elő a minden egyes csavar meglétét? Ti mi alapján kéritek? Gondolom nem a hasatokra csaptatok, hanem valami előírja ezt számotokra, de mi írja elő?Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7124 üzenetére
Feltűnt, hogy visszavettétek, és az is feltűnt, hogy részetekről (holott a garanciális kötelezettség nálatok áll fenn) a garanciát semmisnek veszitek a hiányzó csavar, és a lamellák "rendeltetésellenes" hibája miatt, gondolom ezt hívjátok feltételes átvételnek, és ha a beszállító azt mondja, nincs csere, részetekről le is van rendezve a dolog. A szerződök pedig Ti vagytok, a hibás teljesítés miatti igényt nálatok lehet érvényesíteni, és nem pedig a beszállítótoknál. Remélhetőleg a beszállító korrekt lesz, és egy darab csavar miatt (ami mint mondtam a rendeltetésszerű használathoz nem is volt szükséges) nem fogják azt mondani, hogy nincs gari.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7124 üzenetére
Visszakérdeznék egyébként, melyik jogszabály hatalmaz fel arra, hogy a megvásárolt termék tetszőleges alkatrészeit hozd csak vissza garanciáztatni?
Nem tetszőleges, hanem hibás alkatrészt. Ezek szerint Te úgy gondolod, hogy a garanciális feltételeket Te határozod meg, öreg hiba, mert a fogyasztóvédelem éppen a hasonló esetekre ugrik...
Legközelebb gondolom a matricákra is kiterjesztitek ezen feltételt, vagy a dobozra.
Mert ha azt mondjátok, hogy térítsem meg az alkatrész kb. 50Ft-os árát, már adom is, de hogy ettől teszitek függővé a garanciális intézést, illetve Ti úgymond a garanciát érvényét vesztettnek tekintitek, az már gáz...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7317 üzenetére
Repa: "Többször megírtuk, hogy az Iponnak továbbra sincs szabad raktárkészlete, a weboldalon található termékek a beszállítók raktárában találhatók, minden rendelésre érkezik, tehát aki ilyen "polcról történő" cserében reménykedik, csalódni fog."
De gondolom ilyenkor elvárható, hogy azonnal megrendelitek, és másnap, legkésőbb harmadnapra (ahogy megrendelésnél is) megérkezik és kicserélitek... A 3 napra nem érvényes szerintem a 15 napos törekedés...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Doblós
aktív tag
válasz HUN]Repa #7317 üzenetére
Ma voltam bent ,írhatom azt,hogy nálatok
Megnyugtatott a kolléga,hogy nem dobta vissza a deszkát a beszállító,tehát normál gariban cserélve lesz a lap.
De még mindig érdekelne,hogy hogyan lehet,hogy fordítva volt az a bizonyos borda.Azt az infót kaptam,hogy ez gyárilag nem fordulhat elő.Akkor a kis sárga tajvani emberek ezek szerint gépek és nem tévedhetnek
Nem kötekedésből kérdezem,csak pusztán kíváncsi lennék.Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7322 üzenetére
Csak ekkor az merül fel, ha a honlapotokon ott van ugyanaz a termék, másnapi szállítással, akkor hol van itt a 15 napra törekvés? Pl. én, aki 3 napos meghibásodás miatt kérek cserét, rendelek egy másikat, és amikor átvenném, lemondom. Akkor már nem hivatkozhattok arra, hogy nincs "készleten", hiszen ott áll a polcon átvételre várva... Vagy erre is van bírói "határozat"? Kíváncsi lennék ha kérnék ezekből a határozatokból, tudnád-e prezentálni... Hálás lennék érte.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7338 üzenetére
Ja, csak a 15 napra törekvés nem a beszállítóra vonatkozik, hanem a kereskedőre, mivel én vele kötöttem adásvételt nem a beszállítóval, ezért a kereskedő nem hivatkozhat arra, hogy a beszállító "intézi" a garanciát, ahonnan még nem jött meg, erről is van pár bírósági ítélet és fogyasztóvédelmi vélemény a neten...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7646 üzenetére
"- Végül még egy dologra térjünk ki, mert leendő jogász kommentelő nem vette számításba azt az esetet amikor a termék jóváírásra kerül, de nincs készleten. Ebben az esetben álláspontunk szerint az üzlet nem kötelezhető a termék magasabb áron történő beszerezésére."
Ha nincs raktárkészlet, akkor mit értesz készleten?
Akkor szerinted az teljesen normális, hogy veszek egy árut 10ezerért, majd az tönkremegy, és később ha annak felmegy az ára, akkor ki kell fizetnem a különbözetet az akkori, és aközött az ár között, amikor megvettem? Ebolt is felismerte, hogy ez abszurd, és küldött nekem cserét, attól függetlenül hogy jelenleg nem volt náluk raktárkészleten, viszont rendelhető volt. És ez így normális.Vegyük azt az esetet, amikor a vinyóknak horribilisen felment az ára, és nekem van egy korábbi olcsóbb vinyóm, ami tönkrement. Mi közöm van az árvizekhez, miért velem kéne megfizettetni annak különbözetét, amikor az én hibámon kívül megy tönkre a vinyóm? És itt nem is nyerészkedésről van szó, nem arról van szó, hogy egy régi drágább cucc kifizetését kérem, hogy abból egy új, sokkal jobbat vegyek, itt azt és arra kérem cserélni, amit az adásvétel során megvettem.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen