Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Zoli54213 #6482 üzenetére

    Amit az e-mailezésről 04ahgy írt, bejött, nálunk pontosan így működik a gmail rendszer, amikor ír valaki, a levele hátrább kerül, tehát aki pl óránként ír, jó eséllyel utoljára (vagy ha elég kitartó esetleg soha) nem fog választ kapni.
    A VGA kártyákat a gyártó megbízott szervizeben természetesen tudjak javítani - miért ne tudnak: bármely alkatrész cserélhető és ez egyáltalán nem függ össze azzal, hogy a termeket jelenleg meg lehet-e vásárolni vagy nem.
    A bevizsgálásnak nemcsak a hibakeresés a része, hanem esetleg javítási kísérlet, majd az újratesztelés is, illetve annak mérlegelése hogy a javítás többletköltséget okozna-e egy cseréhez képest. Másrészt, ha bebizonyosodik, hogy nem lehetséges a javítás meg lehet, hogy van garancia készlet, abból is küldhet egyes esetben a gyártó cserét, és még mindig nem lényeges, hogy a termék kifutott-e.
    Ha jól dereng az NFH álláspontja is az, hogy amennyiben megfelelő időben a terméket visszajuttatjuk a beszállítóhoz, tehát nem a polcunkon figyel 2 hétig azzal jogszerűen járunk el, és ez így történt esetedben is.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák