Új hozzászólás Aktív témák
-
Turbolada II
őstag
válasz HUN]Repa #4156 üzenetére
Az amortizációs ár számítása akkor micsoda? A pofátlanság csúcsa, nekem is a fél gépem a Iponból van, de engem nem tudnának megkárosítani.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz HUN]Repa #4158 üzenetére
Az előnyös csere az teljesen más, ha a fogyasztó is beleegyezik. (nem kényszerből)
Például az én esetemben HD5850Xtreme csere HD6850Toxicra. (33500Ft vs. 49850Ft)Szóval garanciális ügyintézéskor nem kell félnem az Ipontól? A 15 napos ügyintézési határidőt mennyire tudják tartani?
A fikcióra a válasz: nem egyezel bele a cserébe hanem az 55K-ért veszel magadnak kártyát.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz HUN]Repa #4160 üzenetére
Az jó ha tudják tartani a 15 napot, 1 hónap azért már problémás lenne mondjuk vga nélkül.
A Pick-Pack pontos házhozszállításnál van garanciafutár?Nyugdíjas: hasonló teljesítményű vga kellett, 33500-ért meg nem tudtam volna 6850-est venni, szóval a 49850Ft-os Toxic lett a nekem megfelelő kártya. Mondjuk itt már hivatkozhattak volna aránytalan költségtöbbletre, de nem tették. A törvény szellemének megfelelően jártak el. Igaz lassabb, melegebb, hangosabb és többet fogyasztó kártyát kaptam, hiába ez volt a drágább.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
-
Mr X
veterán
válasz HUN]Repa #4175 üzenetére
Ne legyen félreértés, ez nem az én véleményem, hanem a hivatalos jogszabály.
A magánvéleményem nekem is az, hogy hülyeség például az, hogy a garanciaideje végén is az 1-2 évvel azelőtti vételi árat kell visszatéríteni. Én inkább valami konkrét százalékos avulási számítást tartanék korrektnek.
De a másik felén ott van az, hogy sok boltos sunyi módon be akarja palizni a vevőt, hogy nem akarja visszaadni a vételárat, vagy bele akarja kényszeríteni a levásárlásba, és még hangoztatja is, hogy így jogszerű.
[ Szerkesztve ]
-
chatran
őstag
válasz HUN]Repa #4144 üzenetére
Sajnos nem az történt, amit írtál. Ma déltájban kopogtatott a futár, de meglepetésemre nem a javított GTX460-asomat hozta, hanem egy GTX560Ti-t. A csomagban található levél szerint cserélve lett. Ez mind szép és jó, de a cseréről se egy telefont, se egy e-mailt nem kaptam. Szóval mindenféle megbeszélés és beleegyezésem nélkül küldtetek egy cserekártyát.
A kártyával semmi gond nem lenne, ha volna rajta Displayport kimenet, mint az előző GTX 460-asomon.A garanciáztatott kártya adatai:
Termék neve: ZOTAC ZT-40403-10P GTX460 AMP 1GB GDDR5
Garancia száma: 26566Kérdésem van valami mód a kártya általam meghatározott termékre való cserélésére?
-
chatran
őstag
válasz HUN]Repa #4189 üzenetére
És a javítás még mennyi időt vesz igénybe? Már egy hónapja, hogy visszaküldtem a kártyát, erre a hétre ígértétek a javítást.
A papírjai is problémásak ennek a cserekártyának, nem kaptam normális garancialevelet, hozzá melyen szerepel a garancia időtartama. Csak egy garanciális ügyintézés lap volt a csomagban, amelyen rosszul szerepel a cserekártya típusa.
Nincs működő HDMI-Displayport átalakító, ha van is horror áron. Erről bővebben a Dell U2311H topikjában. Mivel ilyen monitort használok, nincs rajta Hdmi csatlakozó, a DVI csatlakozót meg foglalja a PS3-mam. Így a Displayport csatlakozó a videokártyán nekem elengedhetetlen. -
chatran
őstag
válasz HUN]Repa #4194 üzenetére
Köszönöm! Még gondolkodom rajta. A visszaküldés garanciafutár útján zajlana, tehát ingyenes lenne?
Közben eszembe jutott, hogy Asus Z77-es lapom van, az alaplapon van Displayport csatlakozó. Ha a monitort, arra kötném rá normálisan működne a kártya? Vagy kell hozzá az a Virtus dolog? -
chatran
őstag
válasz HUN]Repa #4245 üzenetére
Rendben, akkor a Zotac 560Ti-t választom. A különbözetet természetesen kifizetem.
Milyen papírt küldjek vissza a dobozban, a Garanciális rendezés fénymásolata elég lesz? -
[CS]Blade2
addikt
válasz HUN]Repa #4264 üzenetére
Haver linksys E2000-jét (+WUSB600) most küldtétek vissza gariból, hogy semmi baj a Wifi jelerősségével. Ezt a routert előtte áthozta hozzám, és én is kipróbáltam, és ha jól emlékszem a router és az usb wifi adapter között mindig csak 2 vagy 1 kocka volt a jelerősség pár méteren belül is. Az én TP-link 841N routeremmel viszont jól ment a WUSB600.
Ilyenkor a bevizsgálás alatt készül valami feljegyzés, hogy nálatok mit mutatott a termék? -
Nyugdíjas
nagyúr
válasz HUN]Repa #4408 üzenetére
Amennyiben nem mi szereltük össze, általában nem is szerelhetik szét a kollégák garanciális ügyintézés során, köszönhetően néhány korábbi problémás esetnek, amiket meg próbáltak ránk kenni. Tudjuk, hogy ez annyira nem ügyfélbarát, de sajnos jelenleg nincs jobb ötletünk ennek biztos elkerülése végett.
Ezt ismerem. Annyira rossz normális vásárlókat szivatni pár idióta barom miatt De különben meg a boltot szopatják halálba
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Alu
senior tag
válasz HUN]Repa #4412 üzenetére
Szia!
Holnap lesz 3. hete, hogy leadtam másodjára garanciáztatni Asus alaplapomat. Rá tudnál nézni, hogy hol tart a gariztatás és kb. mikor érkezik vissza hozzátok? Privátban küldeném a lap adatait, az azonosítót meg ha még kell hozzá valami, akkor azt.
Nagyon megköszönném!λŁƯ™
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #4407 üzenetére
"jogszabály a javítás vagy csere számát nem szabályozza"
De van egy olyan kitétel is a jogszabályban valahol hogy a vásárlónak ezek nem okozhatnak túlzott kellemetlenséget. Jól tudom? Nem tudom minek nevezhető az ha másfél, kéthavonta vissza kell küldenem a terméket és nem tudom használni?!"Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?"
Túl nagy ellenkezés és vita valóban nem volt, csak kicsit nehézkesen sikerült elérnem hogy személyesen bevihessem és a jelenlétemben meggyőződjetek a hibáról. Aztán amikor már visszavittem, hibát bemutattam akkor az ügyet intéző "úriember" kissé szálkás modorban ezt mondta: "Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni. Nem tudom hogy mikor jön, majd valamikor a nap folyamán. Mondanám hogy foglalj helyet addig, de amint látod nincs szék."
Aztán mikor mondtam hogy nosza, ugrassza ide a felettesét, ne velem szórakozzon, akkor elment hátra és amikor 1 perc múlva visszajött érdekes módon már nem kellett várni senkire, megírta a számlát és kész.
Erre értettem hogy kellett egy kicsit birkózni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #4433 üzenetére
Lényeg a lényeg, nem volt anyázás és csúnyán nézés sem a ti, sem az én részemről. Egy szabadnapot amúgy is megérdemeltem a melóhelyről, jól esett egy kis séta a pesti levegőn
Szóval túl vagyunk rajta, részemről pozitív a tapasztalat, szóval ezután is tőletek vásárolokA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
kisoroszlány
csendes tag
-
N3gro
aktív tag
válasz HUN]Repa #4627 üzenetére
Nem előttem szedték szét, a papíron fotóra hivatkoznak, amit viszont nem mutattak meg/nem csatoltak, bár nem is kértem.
"Ez van a papíron:
A termék garanciáját vesztette. A termék / hiba nem esik a garanciális ügyintétés alá vonható esetek körébe. Sajnos a javítást / cserét nem áll módunkban a garanciális keretek között elvégezni.Megyjegyzés:
DVI-porton nem ad képet, és 1 hosszú 2 rövid jelzés.
L.: Szétszedett, ezüstpasztával szakszerűtlenül pasztázott (fotó) úgy hogy a GPUn található alkatrészeket is érte nem csak a magot. a GPU nem vajaskenyér! Nem attól jobb, ha az összes pasztát rátunkolják! A termék ebben az állapotában a garanciális ügyintézésre alkalmatlan." -
Size83
csendes tag
válasz HUN]Repa #4661 üzenetére
Köszönöm kimerítő válaszod.
Közben itt a fórumon sikerült kiokoskodni, hogy a vga-m szerencsére hibátlan. Csupán az analóg csatlakozás nem tetszett neki a monitorral. DVI-on tökéletes. A monitort sajnos nem lesz alkalmam legariztatni, utaznom kell külföldre, így az az egy darab kék pixel egyenlőre marad.[ Szerkesztve ]
Komolytalanok kíméljenek!!!
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #4692 üzenetére
Szeretem az ilyen korultekinto hozzaszolasokat amikor semmi informacioja nincs az embernek csak itelkezik es vagdalkozik.
De volt információ, a vevő részéről. Volt egy vinyója amit minden bizonnyal 3 év garanciával vett, és kapott egy másik amire 1 év van. Ez pont elég infó ahhoz hogy a csere nem 1:1 arányban áll.
Szerintem elég sok ember vásárláskor a garanciaidő is figyelembe veszi.
Jól is néznénk ha pl vesz valaki egy 3 év garos asus vga-t és ha cserélni kell akkor kap helyette egy Leadtek kártyát 2évvel.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #4697 üzenetére
Azért ez akkor is szar dolog hogy a lassan kétszerelősre zsugorodó hdd üzletágban 1 év garanciát vállalnak egy vinyóra. Tényleg működik a tervezett elavulás
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
zolee86
tag
válasz HUN]Repa #4562 üzenetére
Szia HUN]Repa!
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy van egy másfél éves CHIEFTEC iArena 500W GPA-500S tápom(iponban vettem), ami néha brutális kávédaráló hangod ad ki.
100% hogy a táp ventije produkálja ezt a zajt, van hogy 1-2 másodpercig zajong, van hogy folyamatosan, de van hogy napokig semmi.
Az lenne a kérdésem, hogy ha be viszem gariztatni, az kb mennyi idő? Napok, hetek? Nálatok megnézi valaki, vagy visszakülditek a gyártóhoz?
Igazából nem szeretnék és nem is engedhetem meg magamnak, hogy hetekig gép nélkül maradjak.
-
őstag
válasz HUN]Repa #4735 üzenetére
Nálam sajnos nem reagált,egy pillanatra kapott áramot(az usb-s egér felvillant) utána kialudt.Minden alkatrészt arra értettem,ami szóba jöhetett. Alaplap,és táp. Másik táppal (FSP 350w)az alaplap ugyanazt produkálta,semmit sem reagált.
A tápegységet pedig az fsp helyére betettem,ment 2 percet,utána kékhalált dobott és újraindult.
A lényeg amit mondani akarok,hogy a processzort nem szedtem ki,nem nyúltam hozzá,nem volt értelme.Elnézéseteket kell kérnem,csak nem bírtam higgadtan feldolgozni,nekem ez veszteség. Akkor ijedtem meg,amikor mondta valamelyikőtök (sajnos a nevét nem tudom,személyesen is elnézést kérek majd tőle) ,hogy az egyik láb görbült. És tényleg,csak 1 db állt rosszul,ami(szerintem) ritka eset ,ha az ember valami szekszerűtlenül szerel.Rendszerint több láb szokta bánni,és nem csak rosszul áll,hanem eltörik.
A sérülés okát viszont még mindig elképzelni sem tudom. A foglalatot takaró műanyag elem okozhat ilyet? Mert ugye rá kellett helyeznem mielőtt elvittem hozzátok.
Neked is köszönöm,hogy reagáltál.
-
Ceriak
csendes tag
válasz HUN]Repa #4736 üzenetére
Hello!
Először is, köszönöm a választ.
A kamu alatt egyszerűen azt értettem, hogy furcsállom, hogy elküldöm hibásan, leellenőrzitek, OK-ra értékelitek, visszajön x teszt programmal, amiből rábökök az elsőre és nem fut le, kiválasztom a másikat összeomlik. Valljuk be, hogy a felhasználó számára ez egyáltalán nem baráti, főleg ha tesztelve kéri. Számomra ez azt jelenti, hogy valaki, valahol nem az igazságnak megfelelően végezte feladatát, vagy a teszttel, vagy a levéllel, mindegy is,de kamuzott.
Másik rossz tapasztalatom maga a lekezelés. Az hogy rájöttetek a lötyögő kábel hibára, előfordul, hogy kiesik, semmi gond. Majd ír a user, hogy "bocsi de még mindig rossz" és visszakapja, hogy "eddig sem volt semmi baja" és kiderül, hogy valóban hibás. Ebből is az következik, számomra, hogy valaki hibázott vagy nem tesztelte vagy nem jól vagy átsiklott felette.
Megírhattam volna, hogy a Diablo-val is gond van, de nem hiszem, hogy valamelyik teszternek éppen van egy accja és be is lépne vele csak, hogy a gépet tesztelje. Viszont első alkalommal is írtam programnevet ( 3dMark), ami nem futott le. Mivel nem egyszer és nem kétszer, különböző driverekkel próbáltam, számomra hihetetlen, hogy a szervizben minden klappolt. Hozzá kell fűzni, ismét, hogy mikor visszajött a szervizből, azonos paraméterekkel, tehát frissítések nélkül, sem futottak le (pl.: 3dMark).
Számomra a két hiba azonos, főleg, hogy a második levelemet, így indítottam: "Hasonlóan a probléma, mint amit az előző levelemben írtam: " (ez lemaradt, ezután jön az idézeted a levélből)
Nem, nem lett megemlítve, hogy 1,5 hónap telt el, az viszont igen, hogy 2*2 hét+szállítás az igen. Attól függetlenül, hogy teljesítmény alatt nem működik jól a gép (nem lehet játszani...) még nem katasztrófa, de ez egy munkaeszköz is és használná a tulajdonosa másra is. Ez a garanciázás neki ismételten 2 hét+szállítás időkiesés lesz, így akkor 6 hétnél fogunk tartani+szállítások természetesen, ezt ki téríti meg? Szerintem ennek nem úgy kellene működnie, hogy "majd a user leteszteli, hogy most már jól működik és, ha nem, visszaküldi harmadjára is", erre van a szerviz, vagy tévedek?
Viszont a szókaratéban a lényegi kérdés felett elsiklottunk. Milyen lehetőségeink vannak a géppel? Visszaküldjük harmadjára? Rendben, de miért lesz most már tényleg jó? Mi a biztosíték, hogy nem kell megint szenvedni vele és órákat elkölteni rá, amiért, elméletben az árba kalkulálva, fizettünk, hogy ne nekünk kelljen megtenni? Milyen kártérítés jár a gondatlan szolgáltatásért? Mivel nem a rossz hiba leírás vagy a rejtélyesen megbúvó hiba volt az okozója, hanem a hanyagság.
A válaszodat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Horizon Forbidden West Complete Edition - Íme a végleges gépigény
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Autós topik
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest