Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Ceriak #4738 üzenetére

    Bekezdésenként válaszolnék:
    "A kamu alatt egyszerűen..."
    - Ezt is megértem, de akkor te meg úgy gondolod, hogy feltelepítünk "temérdek tesztprogramot", aztán el sem indítjuk őket vagy elindítjuk de azért sem nézünk a gépre, hogy sikeresen lefutott-e? A termék garanciális neked is, nekünk is, a beszállítónak is, szóval ebből a szemszögből sem értem mit nyerne bárki is ha "kamuzna". Előfordulhat hogy kontakthibás volt és nem jött ki első tesztre (viszont a kimozdult 12V-os csati indokolhatja a megadott hibát és a tesztprogramok tényleg lefutottak), aztán a szállítás közben annyit mozgott, hogy végleges lett a hiba, így a következő küldésnél nálunk is jelentkezett (nem tudjuk az első VGAt még nem rendezte felénk a beszállító).
    "Másik rossz tapasztalatom..."
    - Egyrészt nem azzal levelezel aki tesztelt, és ő csak azt látja a rendszerben, hogy nem volt baja. Ezzel együtt "... természetesen amennyiben visszajuttatja és hibás a kártya kicseréljük Önnek akár másik típusra is" - nem gondolom, hogy ez lepattintás lenne.
    "Megírhattam volna..."
    - Valóban megírhattad volna, a lehető legpontosabb hibaleírást kérjük a futárigénylésnél. Ne becsüld le a tesztereket és az sem kizárt, hogy a VGA-d akár egy másik gépbe téve letesztelésre kerülhetett volna Diablo-val is. Ja és 3DMark-ból is használnak a szervizekben most is vagy ötfélét, így azt is jó lett volna a hibaleírásban pontosítani (attól függetlenül, hogy a gépre volt telepítve). Milyen frissítésekre gondolsz? A VGA driver frissítve volt (VGA driver frissitve 12.10 ---> 12.11 b8) így ha nem lett visszaállítva a Win akkor az ok volt. Mi kellett még?
    "Számomra a két hiba azonos..."
    - Az általad idézett rész már nincs benne a hibaleírásban, egyrészt véges a hely a mezőben, másrészt nem tartalmaz információt így törölve lett. Ha maradt volna sem gondolom, hogy ugyanaz a két hibaleírás de ebbe ne menjünk bele, a lényegen nem változtat.
    "Nem, nem lett megemlítve, hogy 1,5 hónap telt el..."
    - A kommentedből számomra úgy tűnik hogy a "teszt ok"-val visszaküldött gép megérkezésekor tapasztaltad a hibát. Amennyiben ezt akkor jelzed akkor az eseteket prioritással kezeljük így a második két hetet jó eséllyel megspórolhattad volna. Így másfél hónap eltelte után azonban a kolléga kommentje sem annyira kifogásolható talán. Megint az a helyzet hogy a Sapphire kártyára való csere után eltelt majdnem újabb két hónap, de a garancia ügyintézéssel nem vetted fel a kapcsolatot, csak ezen a fórumon keresztül látjuk, tehát hivatalosan nem is tudunk a panaszodról...
    "Viszont a szókaratéban a lényegi kérdés felett elsiklottunk..."
    - Először is fel kellene venni a kapcsolatot a garanciális ügyintézéssel, majd a lehető legpontosabb hibaleírást megadva a terméket hozzánk eljuttatni. A "konfiguráció tesztelése" szolgáltatás várhatóan hamarosan bővülni fog, de azt már most elmondhatom, hogy ha nem "Windows és driverek" telepítéssel rendelted a géped, akkor a 3D VGA sem volt tesztelve, ilyen esetekben a tápegység, merevlemez, memória, illetve a CPU-t tesztelik általában. Kártérítésen akkor lehetne gondolkodni egyáltalán, ha biztos vagy benne, hogy a magad részéről minden elvárhatót megtettél, de jelen esetben ott áll az ügy, hogy az együttműködési kötelezettség (hiba észlelésétől azt két hónapon belül bejelentetni köteles) illetve a kárenyhítési kötelezettség (hiba észlelése ellenére a további használat) nem teljesültek.
    Nem fogunk ezeken lovagolni, de tényleg, legalább jelentsd le a gépet vagy a VGA kártyát (főleg, ha az alaplapon integrált VGA is van, - nem látom most a konfigurációt - a gép tovább üzemelhet) garanciafutárral vagy juttasd be valahogy, legyen nálunk, hogy a bevizsgálást megkezdhessük. Prioritással fogjuk kezelni a kérdést ennyit tudok most megígérni.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák