Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocok77

    tag

    Így jártam az Iponnal!

    Az eset úgy kezdődött, hogy január 10. leadtam a rendelésem rendelés majd vártam a csomagom. Itt felhívnám a figyelmet, hogy amint a képen is látszik szállítással rendeltem.
    Majd az esedékes szerdai napon kaptam egy újabb emailt.ertesítés itt már látható a probléma amit egy emailben jeleztem is. Ezt a választ kaptam: válasz itt látszik, hogy tudtak a futárral történő rendelésről. Ezek után türelmesen vártam, majd amikor meguntam ismét írtam amire válaszoltak is:baj. Itt már látszik valami nincs rendben. Ezek után kicsit ideges lettem és egy újabb levélváltást vittem véghez ami után módosították rendelésem "ismét házhoz szállítás-os " státuszra. Majd újabb email amiben most január 22. kaptam szállítási időpontot, Persze a csomagom még mindig nincs itt :) és az emailemre se kapok választ amiben a hollétéről érdeklődöm.

  • Pocok77

    tag

    válasz HUN]Repa #6291 üzenetére

    Természetesen én is ember vagyok és megértek/elviselek dolgokat. Viszont ha már írok egy emailt, hogy a január 22.-i (elvileg ekkor hozta volna a futár a csomagom ez a 2. időpontom! (az első január 15.)) rendelésem miért nincs itt még 24. én sem arra illene válaszolni. Rákérdeztem, melyik futárcéggel történik a szállítás, hogy esetleg ott tudjak érdeklődni de semmi válasz az ipontól. Eddig az összes csomagot a sprinter szállította azért telefonáltam nekik. Érdekes módon semmilyen csomag sincs a nevem alatt amit ki kellene hozniuk. Nem szeretném ha türelmetlennek látna akárki is csak egy olyan egér és billentyűzet van nálam ami használhatatlan és szükségem van a megrendelésemre. Az Ipon oldalán ez áll:

    Telefon 06-1-450-21-11 (internetes cégként a legbiztosabb elérhetőségünk az email, munkaidőben általában 1 órán belül válaszolunk) 22 óra telt el az emailem óta :)

    Talán a legdühítőbb az hogy egy másik email címről írt levélre (ami szintén én vagyok) tudtak válaszolni :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák