Új hozzászólás Aktív témák

  • FrozenThrone

    aktív tag

    válasz HUN]Repa #6274 üzenetére

    Igen az én gondom is volt, viszont tegnap megkaptam a javított kártyát, így 36 nap után, ismét használni tudom a gépet. Azzal viszont továbbra se értek egyet, hogy ünnepek volt, szabadság, stb, nálunk a cégnél is volt de a megrendelőinket ez nem érdekli, ugyan is ez a mi dolgunk, oldjuk meg. A három hónapos ügyintézés meg hogy nem probléma az azért szerintem nagy badarság az már bőven kimeríti a túlzott kényelmetlenség fogalmát.

    "Lehetséges, hogy a forgalmazó valóban vétlen a csúszásban. Felmerül a kérdés, hogy ilyenkor a fogyasztónak a végtelenségig kell-e várnia. Természetesen nem, hiszen a polgári törvénykönyv nem engedi meg, hogy a hibás teljesítés elhárítása a jogosultnak túlzott kényelmetlenséget okozzon."

    Ha a boltban a kollégájuk informált volna arról a tényről, mikor leadtam a kártyát garanciális ügyintézésre, hogy az ünnepek, illetve a szabadságok miatt el fog húzódni a javítás, akkor megpróbáltam volna kérni cserekártyát....

    Azt a tényt, hogy önök hogy kezelik a garanciális ügyintézést, magát a belső folyamatot (polcon csücsül a kártya, vagy tesztelitek) én nem látom, de mint fentebb említettem, nem is érdekel, boltot önök üzemeltetnek, nem pedig én.

    Ui: Bevizsgálásról: Olyan pontos hibaleírást adtam ami nagyjából ezt a folyamatot nettó három percre rövidítette.

    "Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

Új hozzászólás Aktív témák