Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • StSanya

    senior tag

    válasz HUN]Repa #6275 üzenetére

    Úgy sejtem, ezt a választ nekem szántad. Meg is értem, amit írsz, de most őszintén, magánemberként, te meddig várnál, ha a helyemben vagy? 4 hónapig, vagy 5-ig? Félévig? Egy évig is? Ki fog kártalanítani, ha ne adj isten levásárlásra kerül sor, s most januártól az a nyomoronc Artisjus is ráteszi a jogdíjat a tabletekre?

    Tudom, hogy nem érdekel más szociális kínja, meg van sajnos mindenkinek a saját maga baja, de ha az én cuccom volna, nem is érdekelne ennyire a dolog. Itt sajnos az a baj, hogy a lányomé a tablet, s ez már a második, mivel az első, 2013. január 25-én vásárolt PRESTIGIO PMP5880D DUO 2013. május 06-tól 2013. június 10-ig volt garanciában az iPon-nál/szervizben, (az működött, de hanghibája volt, hála az égnek "sérülés" se volt rajta), s nem lehetett sem cserélni, sem javítani, így "sikerült" erre a GoCleverre levásárolni... Szóval az se volt már egy 15 napos történet. És azóta is "kapom az ívet" a családtól, amit már mocskosul unok.

    Azt szeretném azért hangsúlyozni, hogy a problémám, "haragom" nem feléd vagy céged ellen irányul, hanem elsősorban a magyarországi helyzetre, jogszabályi környezetre, ami ezt lehetővé teszi.

    "Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

Új hozzászólás Aktív témák