Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Sonja #6615 üzenetére

    Ne haragudj, lehet, rosszul tudom, de nem Te voltál akinek közös ismerőse van egy cégnél dolgozóval és Ő(t) megkért(ed), hogy intézze már el, hogy csere legyen neked, annak ellenére, hogy több gépben, közel két hét alatt nem jelentkezett a hiba? Ennek az volt a feltétele, hogy kimegy a gyártóhoz, és ott hibásnak találják, tudtommal ezt elfogadta(d). Ha nem sikerült a kommunikáció, azt az ismerősöddel tárgyaljátok le, esetleg a jövőben próbáljunk egy csatornán kommunikálni, maradjunk az emailezésnél.
    A kártya a gyártónál van több hete, de infót nem adott eddig, tehát meg Teszt OK is lehet a kártyád.
    Azt, hogy ismerősön keresztül szívességet kérsz, aztán meg ide írogatsz ilyeneket, nem is minősítem inkább.
    Cserét kaptál, de nem azért mert hibás a termek, hanem mert a gyártó nem reagált, és a beszállítónak felénk letelt a vállalt határidő.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák