Hirdetés
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- PlayStation 5
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- EAFC 25
- Marathon (2025)
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- The First Berserker: Khazan
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
-
GAMEPOD
Telekom (vezetékes telefon, IPTV, xDSL / kábelnet / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
djalmasi
tag
Hali. Valaki esetleg tapasztalt hasonló problémát? Ha igen sikerült megoldania? (Technicolor FGA2233). A bekötés óta semmi gond nem volt vele, de az elmúlt egy hétben elkezdte azt csinálni, hogy rá vagy csatlakozva a wifire, van internet vezetéken és gyakorlatilag minden funkcionál, de az eszközök amik rá vannak csatlakozva (gyakorlatilag minden) csak annyit ír hogy csatlakozva, de nincs internet. Először azt hittem, hogy csak a telefonom rosszalkodik, de aztán kérdezték tőlem a családban, hogy mi a fene van az internettel? mert az Okos TV-én van wifi, de nincs internet. Restart sem oldotta meg a problémát, nem lett hozzányúlva a beállításokhoz csak a wifi lett ketté szedve mert az automata nem igazán jókor dobált. Egy újra csatlakozás megoldja a problémát, de pl a tv és egy-két okos eszköz nem csatlakozik csak úgy újra mert nem szakad meg maga a wifi.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
DevKiller #129581 üzenetére
Üzletben csak akkor adnak ki eszközt, ha a hűségcsoport csak mobil szolgáltatásokat tartalmaz, vagy ha van benne vezetékes, de nem kell hozzá CPE eszközt cserélni. Ha ez utóbbi szükséges, akkor vagy mindent a futár visz ki, vagy a szakértői opcióval kimegy a CPE eszköz, persze fizetősen, ezután ha le van jelentve, hogy kész az eszközcsere/bekötés, akkor futár viszi pár napon belül a megrendelt telefont/egyéb eszközt.
-
Taktoj
aktív tag
Még akinek eléri a max próbÁk számát, megpróbálhatna esetleg a mac címet változtatni. Nem hiszem el hogy sehog nem fogok tv z ni,☹️
A laptopot ha egy simkártyás routerrel összekapcsolnám lan kábellel akkor elvileg stabilabb netet adnék neki.
-
zsolt008
tag
sziasztok,
Sagemcom F@st 3890V3 modem/routernél a wifi státusza down, és bekapcsolni sem tudom a gombbal...
berendezés hiba lehet, vagy szolgáltatónál rossz valami? (új vagyok a t-nél nem tudom milyen hibák jönnek...) -
#46824192
törölt tag
-
villamos
őstag
válasz
#46824192 #129587 üzenetére
Valóban, most már nincs külön alkalmazás, régebben telepítgetett valami kiegészítő cuccot...
Hogy tv okosítóval menne e? Az jó kérdés, de tartok tőle hogy nem, hiszen most a jó öreg Telekomról beszélünk (ex Posta; ex Matáv) biztos vagyok benne, hogy ez úgy van kitalálva, hogy a tisztelt ügyfélnek semmiképpen se legyen jó...
Lehet hogy nem működik az apk. ha nincs az eszköznek saját, beépített megjelenítője...Igazából én úgy tekintek rá, hogy ez ilyen extra szolgáltatás, kvázi ajándék lovacska, annak meg nem illik nézegetni a fogacskáját...
-
#46824192
törölt tag
válasz
villamos #129584 üzenetére
laptopra telepíthető az alkalmazás
Lemradtam valamiről?
Nem az van hogy már jó ideje, hogy nem kell telepiteni semmit , mert kizárólag böngészőben fut?
(Legalábbis én így használom) Ja bocs , csak használnám ha nem sza..na oda a hibaüzenettel , hogy elértem a nézések maximális számát a harmadik csatornánál. -
szaboi6512
őstag
válasz
villamos #129584 üzenetére
Hdmi -n keresztül ki lehet küldeni, laptopra telepíthető az alkalmazás, de lehet hogy félóránként hibaüzenetet fog dobni...
Ezt megcsinálod négyszer, majd... lásd lent... és nézel mint Rozi a moziba, hogy milyen lejátszást kellene leállítani az egyetlen egy használt eszközön...
Ezzel már magam is sokszor szembesültem.... -
villamos
őstag
válasz
Lacko66 #129526 üzenetére
Olyat amilyen volt, az új boxokhoz új előfizetés kell...
Lehet hogy neked is csak a tápok mentek gajra mint nekem...Taktoj:
Hdmi -n keresztül ki lehet küldeni, laptopra telepíthető az alkalmazás, de lehet hogy félóránként hibaüzenetet fog dobni...Ezt megcsinálod négyszer, majd... lásd lent... és nézel mint Rozi a moziba, hogy milyen lejátszást kellene leállítani az egyetlen egy használt eszközön...
-
Taktoj
aktív tag
Sziasztok.
Magenta 1 s vagyok, szeretnék a nyaralóba valahogy tv z ni esténként... A telekom tv go t valamilyen formában laptopról kitudom tükrözni tv re? Laptopra egyaltalan tudom telepíteni a TTV t? Internetet a nyaralóba hogyan tudnék legegyszerűbben varázsolni, ha nem mobilról szeretnem megosztani?
-
DevKiller
senior tag
válasz
kopa1 #129576 üzenetére
Még van lehetősége a Telekom üzletben is megkötni(ugyebár NONCPE eszközt már csak futár viszi ki, szerelői opciónál sem fogja vinni a helyszíni szakértő.) Az eszközt átveszi az üzletben, szerelői opcióval meg a boxot viszi a helyszíni szakértő. A hátránya ennek az, hogy az elállási jog sajnos így nem illeti meg, szóval az úgy mindenképp teljesült lesz.
Utolsó megoldásnak javaslom ezt, ha az általad leírtak már nem bevethetők.
UI: természetesen a szerelői opció díját reklamációs kérelemben mindenképpen megkellene próbálni visszaigényelni. -
chester99
aktív tag
Üdv
Ma a postaládába találtam egy szórólapot a Vodafonetól, tévét és netet (1000/1000) kínáltak, olcsóbban mint a Telekom, viszont tuti, hogy nem lett itt kiépítve a saját hálózatuk, az feltűnt volna. Létezhet, hogy a Telekom optikai hálózatát bérlik, úgy hogy közösen használnák?
-
Huroq
senior tag
-
kopa1
aktív tag
válasz
Huroq #129572 üzenetére
Háát nagyban függ a GLS-től is, azért vannak olyan futárok, akik a szomszédnak is simán odaadják, hiába van tiltva
De ha jól emlékszem, ha megbízható ügyfélnek vagy minősítve, akkor lehet más szállítási címet is beállítani a csomagnak. Csak ezt kevés ügyintéző tudja, hogy van erre lehetőség
Én a helyedben most visszatörölném, aztán egybe a mobillal megrendelném másik címre.
Vaagy kérsz előre egy szerelői opciót és a díját jóváíratod reklamációbna, mert hogy nem tudod átvenni -
DevKiller
senior tag
válasz
poli27 #129574 üzenetére
Akkor elárulok egy titkot, vannak
Bár tény, hogy sokkal kevesebb, de rezes területre dobálják még, ill ahol semmi sincs.
Nyilván előtte van próbálkozás bondinggal, hátha kivitezhető(általában nyilván nem), és utánna jön a SAT.Terület függő nagyon. Ha te olyan területen vagy, ami full optika meg koax, nyílván nem fogsz kapni egyet sem, mert nem rögzíthetik.
-
poli27
veterán
válasz
DevKiller #129571 üzenetére
Hát ahhoz képest amennyi volt tavaly meg előtte, ahhoz képest majdnem 100% os visszaesés volt(csak box bővítés volt,új nem, nem rezes terület) (meg az üzletkötők is mondták, hogy nem adhatják el) ezért írtam azt hogy szinte sehova nem engedik, csak engedéllyel. De elvileg ha tényleg így lesz azt 30 nappal hamarabb az aszfből megkéne tudni sztem, tehát pár nap is lehet akár
De ha nem akkor is 30 nap és megtudjuk
-
DevKiller
senior tag
válasz
Huroq #129572 üzenetére
Szia!
Esetleg még annyi, hogyha visszatörlik és az újbóli megrendeléskor kérsz szerelői opciót(vagy szakértői opciót már nem tudom mi a neve), ami fizetős, de ilyenkor nevéből adódóan szerelő viszi az STB-ket. Ehhez időpontegyeztetés társul, és az előre megegyezett időablakban viszik ki, nyílván olyan időpontot választasz majd, amilyet szeretnél.
-
Huroq
senior tag
Már előre tudom, hogy a leírtakra az lesz a válasz, hogy így jártam, de azért leírom.
Megrendeltem az új IPTV boxokat. GLS szállításról jön ma értesítő. Nem tudok otthon lenni csak nagyjából délelőtt 10 -ig, de bármelyik nap jó nekem. Futár válasza, hogy semelyik napon nem megoldott az addigi kézbesítés. Jelzem a GLS -nek, hogy lehet -e munkahelyi címre átírni a kézbesítést. Válasz, természetesen egy nem, mert a Feladó nem engedélyezi a címmódosítást. Telekom felkeres mit lehet tenni. Semmit, visszamegy a csomag és a megrendelést törlik. Ennyi. Tudom vegyek ki szabadságot, de őszintén még azt sem tudták előre megmondani, melyik napon jön a GLS, csak ma reggel egy SMS -t küldtek, hogy jön a csomag. Mindíg le kell döbbennem, hogy mennyire rugalmatlan a Telekom ezen része.
Hab a tortán, hogy rendszer hiba miatt amíg aktív az otthoni szolgáltatáshoz a megrendelés, addig nem tudnak felvenni mobilkészülék megrendelést. A törlés pedig 14 napon belül valosul meg. A szabadnapon kívűl tényleg nincs erre más megoldás? -
DevKiller
senior tag
válasz
poli27 #129570 üzenetére
és ez az infód honnan van, hogy már most sem engednek?
Szoktál te időpontozni?
Vagy most a tapasztalatod az, hogy te nem kaptál már régóta és egyáltalán nincs?
Rezes területeken ahol a vonal nem tud még IPTV sebességgel sem összeállni, ott adják a net mellé. Alapvetően csak úgy SATTV nincs, nyomós indokkal van. -
poli27
veterán
válasz
kopa1 #129566 üzenetére
Hát satot már most se engednek szinte sehova ( ez tapasztalat), tehát már tudni lehet hogy leépítés van
Amúgy nem tudom mi lehet az oka, de elég sok sattv ügyfél van még [link] 200e, bár igaz ez 3-4 éve még 300e felett volt, gondolom lassan nem éri meg bérelni a műholdat. Nah majd kiderül, lehet bejön a ott tévé a droidos boxxal, és ha van valamilyen neted megy
De igazad van majd lesz aszf módosulás ami hivatalos lesz
(csak megörültem az emailnek, hogy nem a satot szerelni többet)
-
#46824192
törölt tag
válasz
DevKiller #129567 üzenetére
Biztosan megy a matek rendesen, és figyelembe veszik a 2-3évre előre tervezett internet fejlesztéseket is. Egyszer így is úgy is eljön az idő , amikor már nem éri meg fenntartani és a maradák pár ezer ember kezét el kell majd engedni. A sat tv-nek szerintem ma már nincs létjogosultsága ott ahol van szélessáv. Egyszerűen nincs hova fejleszteni , leginkább az előre behatárolt átviteli sebesség miatt.
Volt anno az interaktív sat tv próbálkozás. Na most ha elkezdeném ekézni , mert bőven tudnék mesélni , akkor pár emberke itt megint azt mondaná hogy szándékosan feszkót generálok. Helyette csak annyit mondok , hogy kifejezetten a youtube elérésmiatt rendeltem meg. Csak mire bekötötték a youtube megszűnt rajta működni. Erről persze a kutya sem szólt! Így maradt egy sat box , ami ha meglátta az ethernet kapcsolatot olyan szinten laggolt , hogy öröm volt nézni. Szóval volt interaktív sat tv szolgáltatásom , aminek az interaktív részét nem lehetett használni -
DevKiller
senior tag
Nem hiszem, hogy annyira készen lenne erre a cég.
Rengeteg helyen nincs semmi vezetékes technológia, tanyák eldugott helyek, nyaralók és társai. Ha TV kell, ilyen helyeken csak a SAT jelent megoldást, vagy efi korlátlan mobilnete, amennyiben van megfelelő lefedettség.Rengeteg előfizetés kerülne megszüntetésre...
-
kopa1
aktív tag
válasz
poli27 #129564 üzenetére
- Igaz-e, hogy Moszkvában Mercedeseket osztogatnak?
- A hír igaz - közli a jereváni rádió -, azzal az apró korrekcióval, hogy nem Moszkvában, hanem Leningrádban, nem Mercedeseket, hanem Zsigulikat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.
Lesz majd pontos kommunikáció, akkor minden kiderül, mert nem kell arra gondolni, hogy szeptembertől tömegesen elkezdik kiváltani a satot. A partner tárolóhelyeknek ment ki a levél összesen, másnak még nem, még az ügyfélszolgálatnak se lett kikommunikálva...
-
poli27
veterán
Most kaptuk az emailt, Szeptember 1 től a Sattv nem értékesíthető sehova, csak a meglévő előfizetéseken lehet csomagot módosítani, de hűséget nem lehet hosszabbítani rajta, ezt üzleti döntéssel magyarázzák, akinél elérhető a vezetékes szolgáltatás, és sattévéjük van, azokat átkötik folyamatosan...
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
Abel-0101 #129555 üzenetére
Engem csak az érdekelne, hogy hogyha ilyen véleménnyel vagy róluk (ami több év alatt épült fel benned), akkor miért van milliós készülék “hiteled” náluk?
Ha én nem szeretek egy céget, onnan nem vásárolok semmiképp (nálam például az Alza ilyen. Ha kell, inkább megveszem duplaáron máshol a cuccot), és a szolgáltatást is a lehető leggyorsabban lemondom (esetemben Tarr Kft).
-
válasz
kis20i #129558 üzenetére
Sziasztok. Bugyuta kerdesem lenne. Letezhet az, hogy a Tcom szerzodesben vagy egy kis ceggel es igy csak a kis cegnel lehet megrendelni a netet? Konkretan a nyaraloba szeretnenk internetet, a Tcom oldalan beirva a cimet, csak az ADSL erheto el. Viszont egy kis ceg tud kotni Gigabites netet. A gond csak az, hogy joval dragabban mint a Tcom. Egyebkent a szelessav kereso is kiadja a cimunkre akar a 2 Gb/s netet, de ott rakattintva a Tcom oldalan nem elerheto oldal fogad
-
Abel-0101
aktív tag
válasz
#46824192 #129553 üzenetére
Fentebb írtam, van az algorítmusban tuti olyan hogy "véletlen" 1-2 SMS-t neküldjön, késöbb küldjön...
Mindenhol vannak hibák, megértem, senki sem tökéletes, de azért ez a szintű t*ketlenkedés
Amiatt húz fel, mert 2-3autó árát ott hagyjuk a 2év alatt, és több idegeskedés van ezzel, mint a munkával....C
-
Abel-0101
aktív tag
válasz
woodworm #129550 üzenetére
*Problémáid, tényleg zárnám már a dolgot, de tessék. 4Hónap alatti élmények:
-IPTV kapcsoló (egyik napról másikra eltünt egy létfontosságú funkció, se a Samsung Mo. se a Telekomon levő összes munkatárs nem tudott róla semmit, annyi biztos, hogy nem szoftverfrissitési hiba volt)
-"Telekom külsős szakemberei" gányolni tudnak, meg koszt hagyni maguk után, de kivitelezni, szakemberként dolgozni nem, majd pedig amikor visszahívnám őket kicsivel később, hogy mit csináltak a padláson, később (ez még lényeges lesz,) Amiután kiderült egy lényeges hiba hívtam a szakit de foglaltat jelzett folyamat.)
-Késedelmi számlabefizetési díjak. Nem jött értesítés a kapcsolattartói adatokra, hogy nem vonták le a havi számlákat, amikor már majdnem letelt a 30nap (szolgáltatás kikapcsolása), kapom a felszólítást, hogy nincs befizetve, majd pedig következő havi számlára jön 3x750Ft késedelmi pótlék. (apró dolog)
-Folytonos internet hiba, már írtam korábban ide is, hogy egyszerűen siralmas az internet (Egyik fő ok a fentiekre), töredéke jött abból az internetből, amit én havonta kifizettem, természetesen 1414, chaten felvettem a kapcsolatot, azt mondták belenéznek a rendszerbe, hirtelen jó volt az internet kb 1 hétig, (Utána jött a fekete leves, annyira lassú lett az internet, hogy kb 600kb al töltött bármit interneten) kijöttek a szerelők,akik megnézték a modemet, kábeleket, nem volt semmi gond. Útólag:Természetesen a házon belül néztek meg mindent.Az internet próblémát, a padláson levő kaox kábel sérülése okozta, amit persze én követtem le, ki is jöttek a T ok, megcsinálták nagyszerű.(Innen is köszönöm a szerelőnek, akinek sikerült megcsupaszitani a kábelt, majd idő elteltével sérült, sérült, végül annyira jött a jel, hogy egy zenét sikerült 5perc alatt letölteni.
És ezek után legyek elnéző, türelmes velük szemben, a fentiek közül ha 1 max 2 hiba megjelenik 1-2év alatt azt mondom sima.. de ez, hogy sorba jöttek a hibák..
-
#46824192
törölt tag
válasz
sziszi-fuszi #129541 üzenetére
Persze hogy nem bank. Nem is mondtam. Az meg mondjuk pláne nem érdekel hogy hanyadik helyen áll, ha egy nagyobb értékű rendelésem volt és azt sem sikerül siman megoldani
. A román emag 20 rendelésből ,mindet megoldotta. Azért ez beszédes. Meg a haberom ingyen tévéje is. Bár ő köszöni szépen.
A hibajegy nyitogatást azt adom. Én is így szoktam csinálni. Persze sok ember nem figyel oda , mert a hétköznapi pörgésben erre nincs mindenkinek energiája.
Szóval ez megoldás lehetne a kollégának is. +A beszélgetéseket is rögzíteni.
Halkan jegyezzük meg ,hogy a hibajegyeket szeretik ám olyen-olyan indokokkal bezárogatni és valami titokzatos oknál fogva erről nem mindig jön meg az sms. (Ahogy a visszanyitásról sem.) Véletlen lenne?Ne érts félre én nem vagyok ellene olyan szinten mint a fórumtársunk. Inkább azt mondom hogy a nagy egészben ,vannak részek, ahol felelős vezetőket páros lábbal kellene a forgó ajtón kitessékelni.
@Abel-0101 A lezárt hibajegyet 72 órá belül , ha ugyanaz a hiba előkerül vissza lehet nyittatni és vissza is nyitják!!
Jótanácskánt mondom , ne edd az ideget , fordulj a fogyasztóvédelemhez, hírközlési hatósághoz. Semmiből nem tart őket felhívni. Hidd el, segítenek megoldani ,mert ők azért vannak. -
-
Abel-0101
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #129546 üzenetére
1422 Prémium, szuperszervíz 1500/3000/4500Ft.
Ne keverjük a műszakisokat, a "szuperszervízzel". -
-
Abel-0101
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #129541 üzenetére
Akkor viszont szaladj neki még1szer, ennek. Leírtam, hogy hiába teszel kárbejelentést, hibabejelentést, bármilyen egyéb problémát, ahogy az Euronicsban, itt is az van, hogy a Telekom instant lekoptat, ez olyan, mintha egy k*rva nagy céget pl. Youtube, Facebookot akarnál beperelni 10millióra, ügyvéd nélkül, semmire nem mennél vele...
(Érdekességnek megjegyezném, hogy amikor volt bejelntéses ügy, nekem kellett folyamatosan írkodni a Telekomnak, hogy sikerült felülvizsgálni a tényeket, dolgokat, (nem lett változás a szolgáltatások terén sem)azt írták, hogy még tart, majd hirtelen másnap elutasítják...
Nem tudom a kötbérnek miköze van a 3eszköznek(-700k+), otthoni szolgáltatásba meg 2 évre kifizetek 60ezret, azzal nem lenne gond, kifizetném a maradék hónapokat, de annyi szolgáltatás csomag, van.. hogyha azokra is kifzetném a 2évet milliót kellene perkálni ...
(De ha sikerülne is a szolgáltatásos szerződéseket lemondani, az eszközök még mindig ott vannak, amik viszont úgy kerülnek havonta ennyibe, hogy a többit a mobil csomaggal fizetem... )
Fentebb írtam, elég sokat foglalkoztam a dologgal, változás nem volt, elmenni nem lehet, megvárom ezt a 1/1.5évet aztán váltok.
(az a vicces, hogy havonta eszközzel, csomagokkal mindennel együtt, kb 70-80K/havonta elmegy, és ennyire letolják az embert, és még csapkodták hozzá a 1422 es "segítéget is"...
-
Abel-0101
aktív tag
válasz
qnadam #129539 üzenetére
4Hónappal ezelőtt más volt a vélemény, illetve hozzáállásom, Nem Telekom ügyintézők kellenének, hanem normális szaktudással rendelkező emberek, mert az, hogy 30. hívás után is, más-más problémákkal, mondanak 2mondatot majd átírányitanak a fizetős 1422-re ahol semmit értelmeset nem mondanak, majd mielőtt lenyomják a Telefont, mondják, hogy hívjam fel ezt a márkaszervízt, ezt az ügyfélszolgálatot.
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
#46824192 #129536 üzenetére
Szerintem szaladj neki még egyszer az általad leírtaknak, s rájössz, hogy hol a bibi és ellentmondás abban amit írtál. A T nem bank! Hanem egy szolgáltató-kereskedő cég. Fura lehet a számodra az is, hogy ma Mo-n. ők a 3. legnagyobb web shop. Ha annyira rosszul csinálnák nem lennének ekkorák.
Amire még sem te, sem Abel-0101 nem reagált, az a hibabejelentés, és a lezáratlan hibajegy kérdése. Ha úgy lenne ahogy Abel-0101 írta, a számára járó kötbérből már ki is tudná fizetni az eszközöket! Sántít amit írtok. Erősen.
-
válasz
Abel-0101 #129538 üzenetére
el nem tudom képzelni, miért nem ugrik azonnal minden ügyintéző megoldani a problémát, ha ilyen stílusban adod elő magad. valójában nem is érdekel.
viszont a telekomnál egyáltalán nem lesz gyorsabb bárminek a megoldása, ha az egész topik veled van tele, szóval csak ezért igazán nem szükséges ezzel fárasztanod magad. -
Abel-0101
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #129535 üzenetére
Így van, szórakozzunk a Telekommal addig, amég be nem adják a derekukat arra, hogy bíztositják a probléma megoldását, ami persze 4Hónap alatt nem nagyon sikerült, "bizonyítsd be, hogy nem teljesítik a szerződésben vállalt kötelezettségüket, minden további nélkül kiengednek a számodra "előnytelen" szerződésből." Milyen jó lenne ha ilyen egyszerű lenne, nagyon nagyon dobálózol komoly dolgokkal, ezeknek mind jogi alapjuk van, szerinted fognak foglalkozni egy személlyel, csak azért, hogy még ők engedjék el a temérdek bevételt, bele se kezdenek, amivel alaphangon meghallgatnak, és lehet a "partiba" maradni az egy komoly ügyvéd, mindennek a procedúrája, ideje ott lenne, hogy inkább nem is használom a Telekom szolgáltatásait, de inkább fizetem a havidíjat, mert ha egyszer megkötötted a szerződést, onnan nincs kiszállás, kivéve ha fizetsz mint a katonatiszt....
!!!Szimplán nem értem mi ezen a sírás, vélemény kifejtés, kisebb minősítéssel, (sajnos a helyzet kívánja, mert ez már tényleg vicc), ahogyan 1Évvel ezelött Euronics, itt is az van, hogy nem foglalkoznak a problémás ügyféllel, hanem bekerül a neve a "rendszerbe" és már minnél hamarabb koptatnak le...
-
#46824192
törölt tag
válasz
sziszi-fuszi #129535 üzenetére
Azért azt érezzük , hogy a nagy értékben és részletre nála lévő eszközök ebben az esetben a telekom malmára hajtják a vizet.
Pont annyira mint egy faék! Ja, hogy fizetni is kellene? Azért ezt vállaltad amikor megkötötted a szerződést.
Ha senki nem akarna részletre semmit , akkor a T webshop már beazárhatná kapuit.
A "ja, hogy fizetni is kellene" mondatod max , akkor állná meg a helyét ha kiengednék az előfizetői szerződésből(természetesen ha bizonyította az igazát), ugyanakkor kötnek egy egyedi részletfizetési szerződést a nála lévő részletre vásárolt eszközökre. Magyarul nincs szolgáltatás , de fizeti a részletet amit ő vállalt.
Jól gondolom , hogy ilyen soha nem fog megtörténni ? -
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
Abel-0101 #129532 üzenetére
Mint írtam már, bizonyítsd be, hogy nem teljesítik a szerződésben vállalt kötelezettségüket, minden további nélkül kiengednek a számodra "előnytelen" szerződésből.
Nem kell hagyni nekik az általad megnyittatott hibajegyet lezárni. Ha mégis megteszik nyittasd újra amikor ismét bejelented a hibát. S ameddig nem javítják a hibát, addig jár neked a kötbér.
Ez nem egy olyan nagyon bonyolult eljárás. Persze közölni kell velük a kötbérre való igényed.
Ez jobb és célravezetőbb megoldás annál, mint itt ordenáré módon kifejezni az elégedetlenséged!
-
Dewo
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #129530 üzenetére
Következőre kipróbálom!!!! köszönöm még1x
-
Dewo
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #129528 üzenetére
Na köszi a tippet!
Szóval ha hívom őket (1414) és ha el kezd beszélni Wanda akkor ne szóljak bele semmit?
-
#46824192
törölt tag
válasz
kakuk.tamas #129517 üzenetére
1. Nálunk mindenki a saját házában lakik, én nem járok a kutyaházba rágcsálni , így a kutya sem rágcsál nálam
Erről nem tudok nyilatkozni.
2. Igyekeznek javítani , csak mint mondtam, néha noszogatni kell őket.
Korlátlan mobilnetet ne gondoljuk túl, azért is jár ha bejelentem , hogy fáj a lábam.
Monjuk azt még nem tudtam megfejteni , hogy a drága vanda miért az összesre aktiválja ami, nevemen van , az ügyintézők meg általában csak az én számomra.
Amúgy olyan ez , mint a KFC "ingyen" cola. Ha 25 pohárral iszol , a negyedéves zárás nekik akkor is durván plusszos lesz.3. Párszor írtam nekik ott , pár óra az átlagos válaszidő.
4. Cimborámnak egy komplett tv-t nem kellett kifizetni. Addig kavartak a megrendeléssel ,hogy van vagy nincs tv és mikor lesz, hogy kihozta a futár, számla meg éve óta sehol
Szóval a nagy számok törvénye alapján , mindig lesz akinél valamit benéznek.5. Az én tévémet 2 hét után hozta a futár és az árát is elcseszték. Telefonálgatás után lett korrigálva.
6.Hozzám közeli üzletben a "SEGÍTHETEK" feliratú mobiltudós srác kiválóan elszórakozik a kiálított készülékeken, ahelyett hogy segítene. Az egyik ügyintéző meg egy tipikus hárpia, mint ha neki minden nap meglenne az a bizonyos. Ha hozzá kerülök, már lever a víz
+ Régebben az üzletekben a sorszám gép volt a kedvencem. Nem sorszámot ad , hogy haladjon mindenki , hanem megkérdezi arany vagy platina kártyás vagyok. Mivel nekem halvány fogalmam nem volt, ezért egyszer odahívtam a pult mögül az ügyintézőt , hogy legyen kedves megnézni én melyik vagyok. Ki lettem nevetve és azt mondta nyomjam amelyiket akarom , mert lényegtelen. WTF?? Akkor mi a péklapátért kell fölösleges kérdéseket feltenni?7. Te meg gondolom úgy veszed a készülékeket, mint ha muszáj lenne...
Viccet félretéve , a lényeg , hogy a T hosszútávon ezzel is pénzt keres. Sokszor elhangzott már, ez nem szeretetszolgálat. Természetesen mindenki eldöntheti xyz feltételekkel kell vagy nem a termék. -
Lacko66
tag
Sziasztok.
Ma furcsamód egyidőben mindkét set top boxom megadta magát. A szolgáltatásaim: Koax 1000/25 net, vezetékes telefon, mobiltelefon, 2db IPTV 2 db tévéhez. A set top boxok típusa Cisco CIS2001. Ügyfélszolgálatnál bejelentettem, nagy valószínűséggel cserélik mindkettőt. Mire számítsak ? Androidos cuccot kapok vagy olyat amilyen volt ? -
Dewo
aktív tag
Mondjuk mikor szeretnék tőlük valamit kérdezni vagy hibát szeretnék bejelenteni és mikor meghallom a robot "Wandá-t" attól kész vagyok!
Hogy istenér se oda kapcsol ahova kellene!
De ez legyen a legnagyobb gondom az életembe
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
Abel-0101 #129522 üzenetére
Miben kell segíteni? Felhívod őket, s bejelented, hogy köszi, nem kéred! Az eszközöket meg kifizeted. Ilyen egyszerű. Pont annyira mint egy faék! Ja, hogy fizetni is kellene? Azért ezt vállaltad amikor megkötötted a szerződést. Nem hiszem, hogy fegyvert tartottak a fejedhez. De ha bizonyíthatóan nem teljesíti a T a szerződésben vállalt kötelezettségeit - ezt neked kell bizonyítani - akkor minden további nélkül kiszállhatsz.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #129520 üzenetére
Most attól, hogy használtam a "troll" szót, nem kell sorba írogatni, szimplán nem tetszik, hogy (gondolom) ismerős telekomnál munkálkodik, vagy akár itt is pár személy, és hogy kapnak negatívat is, (jogosan).
Ha segítesz lemondani a 3készlük árát, illetve a kb 8DB szolgáltatást (Otthoni, mobil) most rögtön elintézem a felmondást.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz
#46824192 #129516 üzenetére
Sajnos, azt sem mondhatnám, hogy én hibáztam, hogy általánosítottam a Telekom ügyfélszolgálatát, ott dolgozókat, kb 15-30Emberrel telefonálhattam Telekom munkatársakkal utóbbi 4Hónapban, (Vanda, internetes "chatet" inkább bele se teszem).
Az a legfőbb gond pl ügyfélszolgálatnál is, hogy le van írva szórol szóra mit kell mondani, és ez nem segítség... Azt, hogy kapcsoljam ki, húzzam ki 230ból én is tudom, a alap dolgot pedig az oldalukon lehet látni, vagy akár itt is, az is probléma, hogy noszogatni kell minden héten, hogy adják már meg azt az 500Mbites netet, amiből néha 130alig jön...
A 1422et pedig úgy megszüntetném, ahogy van... Azért fizessek 1500-4xxxFt-ot, hogy megmondják azt, amit a Telekom fórumban látok, illetve a "prémium csapat" sem tud többet, mint a basic 1414... (Az is egy lehúzás...) -
sziszi-fuszi
senior tag
-
Abel-0101
aktív tag
A 4db 2éves szerződést te fogod felbontani? Illetve a 200ks Tvt, az XR-t, Laptopot?.
Mindent ígérgettek, a végén ahhoz tudnám hasonlítani, mint ami a szakember úr csinált, elképzeltem, hogy jól megcsinálja, helyette csinált egy ótvar munkát, ugyanez van a Telekom többi részén, nem csak a Telekomt szeretném marni, de jelenleg ott vagyok, és szinte csak negetív dolog történik folyamat, egyik dolog megoldódott, jön a következő probléma...
-
Abel-0101
aktív tag
válasz
cherubion08 #129510 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz, amikor aktív, hasonló téma van leírom én is, azt a problémát, amivel szembetaláltam magam, mert a Telekom sajnos egy sz*r.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
#46824192 #129516 üzenetére
Én vagyok az egyetlen szerintem, akinek csupa pozitív tapasztalatai vannak.
1.) Amikor a kiskutya szétrágta az optikát, kevesebb mint 12 óra alatt kint volt a szerelő és megcsinálta. (Mobilra járt a korlátlan ingyen net)
2.) Ha bejelentem, hogy valami gikszer van (egyszer esett le a sebesség, de mint kiderült és nyomkodtam el valamit), adták a korlátlan netet mobilra.
3.) Állandóan facebook chaten kommunikálok velük, és eddig mindig gyorsan reagáltak
4.) Mobilnál csomagváltásra nem számoltak kötbért, pedig a szerződés szerint kellett volna
5.) Amikor TV-t rendeltem otthoni szolgáltatásra 24 óra alatt kihozta a futár!
6.) Az üzletben külön ügyintézőm van (kiemelt ügyfélnek minősítettek. Gondolom a “családi flotta” miatt)
7.) Úgy tolják rám a készülékkedvezmènyeket, mintha muszáj lenne.
Szóval nekem az ég világon semmi bajom nem volt még velük a 6 évem alatt.
-
#46824192
törölt tag
válasz
Abel-0101 #129507 üzenetére
Van baj, tegnap már kitárgyaltuk. De azért szerintem sem ekkora ,amilyet te leírsz. Pedig én sem fogom vissza magam, léirom amit gondolok. Alapvetően a szolgáltatással nincs baj. Ha van akkor jellemzően igyekeznek megoldani, ha meg nem akkor kicsit noszogatni kell őket (mindenki tudja hogyan) és megoldanak mindent.
Én mindenképpen a gyenge lánszemeket szedném ki a gépezetből. Az ügyfélnek akaratlanul is kialakul egy kép a cégről, ha az egyetlen ember akivel a bekötéskor ,hibajavításkor találkozik, az rosszul végzi a munkát. Hiszen akkor abban a szituációban ,ő képviseli a szolgáltatót.
Nem tudom van e még ez az sms pontozós módszer , de akár már ez is egy jó kiindulópont a szűrésre. Csak nem úgy ahogy a T gondolja , hogy küldi én meg válaszoljak. Hát biztosan nem fogok , mert az az én szabadidőmet elveszi.
Lehetne ösztönözni az ügyfeleket ,hogy korrekten pontozzanak válaszoljanak. Pl. azt mondom ,ha a neked küldött összes kérdésre válaszolsz xy időintevallumban , akkor kapsz pici kedvezményt ,jóváírást ,akármit. Nem sokat , csak annyit hogy legyen kedvem alkalmanként 3-5 percet ezzel foglalkozni. Pénzügyi háttér erre adott , infrastruktúra adott , csak akarat kérdése.Nálunk sokszor én vagyok az első ember akivel az ügyfél beszél ,igaz sokszor csak telefonon. De nem tudom,nekem alapvető dolog ,hogy ott és akkor én a cég vagyok és jól kell csinálni, mert ha jól csinálom az meglátszik az eredményeinken ,mert legközelebb is minket választanak.Ha pedig minket választanak ,akkor lesz pénz emelni a fizetésem.
A napokban talán kopa1 vetette fek ,hogy legyen ötletelés és előterjeszti a nagyoknál. Na szóval én pl ezt látnám szivesen. Mert abban nem tudok hinni hogy normális lesz valaha egy hgw szoft a telekomnál.
-
kopa1
aktív tag
válasz
enginev3.0 #129512 üzenetére
Amint van időpont, normál létesítésnek számít, max 1 hétre rá lesz szabad időpont, de valószínűbb a 2-3 nap ha ráérsz.
Folyamatos áthelyezést kérj, ilyenkor a cpe-ket "viszed magaddal" (bár az az 1 ház nem távolság :) ) és amint az új helyen bekötik, a régin megszűnik -
enginev3.0
félisten
Ha bejelentem hogy költözés miatt szeretném új helyen használni a szolgáltatást (gyakorlatilag 1 házzal arrébb), mennyi idő míg átkötik? Igen, ott is elérhető az optika
-
-
Elemental
addikt
Szevasztok!
Váltottunk az új telekom tv-re, androidos STB-ket kaptunk. Eddig ugye nem lehetett nálunk bridge módot kérni az iptv miatt. Most már lehet a telekom tv mellett?
-
Abel-0101
aktív tag
Megmondom, őszintén. Már kezdtem írni a hszt, de amikor üzenet végén ezt megláttam... Mond azt, kérlek, nyugtass meg..., Hogy ezt szarkazmusként írtad.
Telekom=Euronics/Samsung (Probléma bejelentéstől-ügy végéig, téren).
A fent megemlített szolgáltató/üzlet/márka, egyszerűen siralmas, hogy miket művelnek.... Elég márcsak belenézni egy a fent említett topik témába, és látni fogod, hogy nem csak pozitív dolgok vannak.(több negatív, mint pozitív).
Nem visszatérő trollkodó vagyok, csak egyszerűen felhúz, hogy false dolgok vannak, amiket a laikusok, épp szolgáltatás váltás előtt állók olvasnak...
-
válasz
Abel-0101 #129500 üzenetére
Én csak előfizetőjük vagyok*, de nem véletlenül jöttem át ide a privát vezetékes szolgáltatással is - a mobilok 1997 óta itt vannak - és pozitív a véleményem!
Szerintem sokan vannak még így ezzel, de többségében csak azok keresik a fórumokat és írnak, akiknek problémájuk akad és megoldást keresnek.
Az viszont nem a legjobb megoldás, hogy ha valakinek negatív véleménye van egy szolgáltatóval, akkor rendre visszajár a topikba és minden alkalmat megragad, hogy lehúzhassa... (Pláne úgy, hogy a sérelem egy részéről nem a szolgáltató tehet.)*Ja, legyek pontos, csak a lakossági előfizetésünk tekintetben nincs egyéb közöm a szolgáltatóhoz, a munkám kapcsán nem feltétlenül szeretik a nevemet, mert gyakorta adok le hibát - és nem csak a Telekom, hanem szinte minden más szolgáltató felé is.
Szerintem sokan összetennék a két kezüket, ha minden más szolgáltató is úgy állna a hibajavításokhoz, mint a T. -
Abel-0101
aktív tag
válasz
Starchm #129501 üzenetére
Nem tudom első mondat hogy fűződött az előző hszemre, nagyon is van problémám a Telekommal, részleteztem is, hogy mivel vannak problémáim.
Ahogyan másoknak is, szolgáltatás ugyanúgy sz.... ahogy a szerelők, az ügyfélszolgálatisok, természetesen fentről jönnek az infók, ezért nem is nagyon akarom minősíteni az ott dolgozó méheket, kivéve a szerelőket, nekik minden eszköz, alapanyag megvan, amivel lehetnének kreatívabbak is, "sokkal". -
frovery
senior tag
válasz
Abel-0101 #129488 üzenetére
Off.
Miért általánosítassz? Miért fikázod az alvállalkozókat? Pont te vagy az az efi, aki mindenben a hibát keresi. Ha nem tetszett a munkája,jelentsd ezt hivatalosan, meg lesz a következménye,hidd el. Viszont az téged minősįt, hogy itt vered a nyáladat és szidod a Telekomot. Menj a digihez, ahol az ereszcsatornában végigvezeti az optikát, meg egyebek. Ott aztán van minőség.
Részemről ennyi lett volna.On
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
Abel-0101 #129500 üzenetére
Megsúgom. Sem szerelő, sem ott dolgozó nem vagyok. S még csak elfogult sem vagyok velük szemben. De egy szolgáltatóról nem lehet úgy véleményt nyilvánítani, hogy lepkefing ismeret alapján teszel kijelentéseket. Ott, ahol van néhány ezer (úgy kb. 6000) alkalmazott óhatatlan, hogy van hiba. Arról nem is beszélve, hogy rengeteg alvállalkozó is van.
A szolgáltatásuk minőségére és az esetleges panaszkezelésre az esetek 99,9 %-ában pedig nem lehet panasz.
Tv szolgáltatásom éppen azért van máshol, mert nem tetszik az IPTV technológiai megvalósítása és kierőszakolása. Ők is tudják, hogy egy mára teljesen elavult rendszert üzemeltetnek, változtatnak is rajta. Az átállás folyamatban van. S az új technológia bevezetésével egy időben valószínűleg át is nyergelek. Egyelőre nem, mert nem a végberendezés (androidos box) hoz lázba, hanem arra várok, hogy a képminőség nagyságrendileg javuljon (Olyan vagy jobb legyen mint DVB-C-n) és esetleg eszközfüggetlenül lehessen a műsorokat nézni. Magyarán ne kelljen set-top-box, hanem lehessen egy akár egy appal is nézni bárhol és bármikor.
Hogy miért ilyen lassú a folyamat arra nincs rálátásom, de gondolom nem jó dolgukban halasztották el az új rendszer bevezetését, hanem nyomós indok volt rá. De adott a lehetőség, hogy mást keress arra a szolgáltatásra ami nem felel meg. Ettől még nem szükséges őket olyan jelzőkkel ellátni amiket te használsz. Jogodban áll - bármikor - felmondani egy szerződést! Miért nem teszed?
Ha a Vidanetnél voltál, miből gondoltad, hogy ugyanazon a tyúkbélen majd máshonnan jön a szolgáltatás? Ha kérdeztél volna, szerintem sokan megválaszolták volna, hogy a műszaki háttér miatt valószínűleg nem fog javulni. De nem kérdeztél, most pedig hőzöngsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Dell asztali gépek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- Vicces képek
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Egyedi ékszerdobozka
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF -Számla, garancia, WIN11
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Xiaomi Redmi 9T 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest