Új hozzászólás Aktív témák

  • Mariner

    tag

    válasz istnag #40772 üzenetére

    Azért a marketing nagy úr... A Rolex többet költ rá, mint a 2.(Omega) és a 3.(Breitling) legtöbbet reklámozó márka együtt. Ez tény. De az is az, hogy a minősége is legalább annyit hozzátesz a dologhoz. Drágán adják, de méltán mondhatják, egy roller nem romlik el (emlékezzünk az Omega koaxiális gátszerkezetes óráira, amik 1-2hónap után megálltak és majdnem a vevő volt a hibás, ahelyett hogy sűrű elnézések közepette kapott volna egy újat azonnal és némi apróságot a kellemetlenségek elfeledtetésére), amiben persze az is közrejátszik, hogy nem nagyon tudják kinyitni a tokjaikat így kisebb az esély, hogy laikus órások belepiszkáljanak. Ugyanez elmondható persze egy Patekről,Langéról,JLC-ről is.
    A Samsung SEM a marketingnek köszönheti a sikereit, hanem annak, hogy ők rendelkeznek a legkomolyabb technikával a chipgyártás területén.
    "A Samsung megkezdte a piac legfejlettebb DDR4-es memóriachipjeinek, illetve memóriamoduljainak sorozatgyártását, amelyek az üzleti felhasználókat, pontosabban a következő generációs adatközpontok szervereit veszik célba.

    Azáltal, hogy az új, 20 nm-es csíkszélességgel készülő, 4 Gigabites kapacitású DDR4-es memóriachipek kezdenek elérhetővé válni a piacon, növekedhet az igény a 16 GB-os és a 32 GB-os kapacitású memóriamodulok iránt, amelyek az új memóriachipekkel könnyedén előállíthatóak. A hagyományos, DDR3-as memóriamodulok esetében ezzel szemben manapság leginkább 30 nm-es csíkszélességgel készülő memóriachipeket alkalmaznak, a kész memóriamodulok pedig többnyire 4 vagy 8 GB-os kapacitással bírnak, igaz, már 16 GB-os DDR3-as memóriamodulok is elérhetőek. Azáltal, hogy az OEM partnerek már korán elkezdik alkalmazni a DDR4-es memóriamodulokat, minimalizálhatják a működési költségeket és maximalizálhatják a teljesítményt, így befektetéseik sokkal kedvezőbben térülhetnek meg."

    Aki jó:telefont, számítógépet stb. akar készíteni az egész egyszerűen nem kerülheti meg a Samsungot. Még az Apple sem pedig nagyon nem baráti a viszony kettejük között, ha felidézzük a szabadalmi oda-vissza perelgetéseket... Egyszóval a marketing sem mindenható, ha nem jó valami akkor nem is lesz sikeres, bármekkora is a reklámja.

    MZ/X jelentkezz!

Új hozzászólás Aktív témák