Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz kisza25 #30294 üzenetére
1,6 szívó Vitara, M0 nálam 120-122 órával, az kb 117-118 gps-el, pályán tempomat 146-147-re, az 139-142 pont belefér
Na ekkor kortyol rendesen, és nem kevésbé szélérzékeny,mint a wagonR+-om meg egy átlag nagy kombi.
Ez van
Ja, és ilyenkor kortyol rendesen. de én leszarom, kinek eszik 5,5litert a vitarája, mert nem érek rá. ja, automata is pályán így bő 7 litert eszik
de ha nagyon ráérek, elmegyek 6,5-el isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #30550 üzenetére
széthajtás ellen praktikus, alapból nem lehet padlógázzal közlekedni
Ja, 13 év és 115k km után is olyan, mint az új. Pedig az utóbbi 5 évben napi melóbajárósként van használva (pontosan ezért van az ülésen is dupla huzat pluszban).Egyébként is vissza kell valahogyan fogni azt a 93 vérmes pacit, különben elszabadul a pokol.
szerk.: Viccet félretéve, semmi gond a pedálok lenyomásával, odáig csak 1 réteg szőnyeg ér fel.
szerk. 2: Ezt meg csak úgy.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #30554 üzenetére
Amikor ~15 éve ez a garázs épült (ami amúgy egybenyitott, 7*7 m^2-es), akkor még egy 343-as Volvónk volt, amit elég sűrűn kellett szerelni, hála a Renault-motornak.
Aztán 2004-ben jött helyette a WagonR, egészen idén februárig az is a szerelőakna felett állt, míg a másik oldalon a biciklik, illetve szintén 2004-től 2012-ig egy Puch Maxi S moped (konkrétan ez volt), 2012-től 2014-ig egy MZ ETZ 125, majd 2014-től idén áprilisig egy Honda CB500X (2015. júniusa óta gtk-san). Februárban megvettük a Jazzt, ezért összébb kellett pakoljunk mindent, és így sikerült. A Jazz 33 centivel hosszabb, úgyhogy az került jobbra, ahol több hely van, a WagonR meg balra, előtte a biciklikkel.
Csak azt nem tudom, hogy ha meglesz az új motorom, azt hová fogjuk rakni.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz kisza25 #30930 üzenetére
Láttam egy tesztet is ahol említették hogy nagyon alacsony a swift, még egy kis járdára parkolásnál is leér. Nekem első széria i30-asom van, az is alacsony. Mondjuk az i20 rio 17 cm-ben biztos vagy? Nekem azok is alacsonynak tűnnek (legfeljebb az i20 active néz ki annyinak).
-
őstag
válasz kisza25 #30945 üzenetére
Ja, a használt piac elég vicces itthon árban. Főleg az aránylag újakat próbálják annyiért eladni amennyiért újonnan vették (elengedik a listaárból amit ők is kaptak engedménynek lol).
Egyébként az is durva hogy ha asszony pajtás lenyúlná az újat, akkor normális automata suzuki "kicsi" a vitara gl+ a legolcsóbb (swiftben csak glx az automata, és alacsony, összes többinél meg ags és cvt...).
Mondjuk kicsi automatában mindenki más is irtó gagyin nyomja (robotváltók, cvt-k meg hagyományos de 4 fokozatú csodák) 5 milla alatt.u.i.: de biztos inkább nyűjtögetnék még ha a hitel nem opció, az ignis és a vitara között nem 600-700k az értékküklönbség. Tudom milyen nehéz spórolni, de én is ezt tettem inkább hogy ne alap viatara legyen hanem automata scross.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kisza25 #30947 üzenetére
Hát jól megértelek, most nekem is az asszonynál kell kuncsorogni autóért
Bár nálam maradt az i30, mert az asszony azt mondta azt el nem adom (ezért ment az iq, nekem kell az automata)...Asszonyé milyen nagy? Nem opció venni egy 10 éves yarist ( vagy más egyszerű benzines megbízhatót), aztán 2 év múlva eladni és venni vitarát? Kis szívó benzinesen nem buknál sokat 2 év alatt.
A gyerköc az tényleg folyamatos nagy kiadás, emlékszem még az ikreim első pár évére...
-
őstag
válasz kisza25 #30953 üzenetére
Hát lehet hogy jobb lenne az átmeneti időre az a civic. Az ignis azért az i30 után fájna rendesen. Még így is elég biztos vagyok benne hogy az éppen kifutott i30 ami neked volt az jobb úttartásban/komfortban mint egy vitara/scross. De ugye a hasmagasságot itt ki kell fizetni, csodák nincsenek. De nem olyan hatalmas a szakadék mint egy i30 és ignis között.
És így nagyobb a tartalék amíg pici a gyerek...
Valahogy úgy érzem hogy a kisautó új áron jóval kevésbé éri meg mint egy alsó-közép. Ha az asszony lenyúlja nálunk az scrosst, akkor is inkább lehet hogy veszek városba egy 3-4 éves hibrid yarist fél áron, nem érdekel ha 100 ezer felett a valós km (csak át nem verjen megint egy nepper ).
-
őstag
válasz kisza25 #30958 üzenetére
Én is onnan indultam hogy alacsony az i30 (meg aztán az automata). Sajna a swift is alacsony, pedig az tetszik. A rio/i20 is jó, fordulásban is jobb mint az i30, viszont a hasmagasság ott is hibázik a kis földutakon (az active már ok, de ott tényleg "centikre" van a vitara árban)
-
AMD Power
titán
válasz kisza25 #31025 üzenetére
Nem. A favorit nalam Mk6 Fiesta a 2005 facelift utani kiadas. Es utana jon valahol a G Astra meg az Ignis. Persze mind a harombol ki lesz probalva majd jo par darab. Es ugye a puding probaja az eves. De az informaciokra szuksegem van a jo donteshez. Vagy a kevesbbe rosszhoz!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Sza_Sa
senior tag
válasz kisza25 #31058 üzenetére
Annakidején körbemértem az enyémet, 100-130 mikron volt elemtől függően, ha még jól emlékszem. De ha kell, megmérem megint aztán beírom az eredményeket.
Nálam inkább narancsos a fényezés, de ez ilyen más consumer gyártó sem tud sokkal jobbat.(#31063) Danex
Egy kicsit okosabb lenne a vezérlés, nem csinálná. Ha nincs nyomaték, hagyhatná magasabb fokozatban. 5 éve volt egy rövid ideig egy e60 bömösöm 7-es váltóval, az meg tudta oldani a kapcsolási pontok átfedését.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
nagyúr
-
nagyúr
-
őstag
válasz kisza25 #38206 üzenetére
Baleno az biztosan jobban szedi a lábát (gondolom 1.2-es) mint a tipo (gondolom 1.4). Ha jól tudom a tipo 1.4 az még mindig majdnem ugyanaz mint ami a stilomban volt (2004-től 2007-ig). Sokan szerették azt a motort, de nekem az egyetlen autóm volt amit idő előtt eladtam. Ki ki villantotta a motorhibát, szerviz meg tippelgetett meg hiba kiütött. Olasz kocsis uncsitesóm szerint ez nem érdekes amíg jól megy a gép. Hát én eladtam a francba...
De ez régen volt, lehet hogy teljesen más a motor. -
őstag
válasz kisza25 #38209 üzenetére
Igen, újonnan vettem. Csak egyszer vettem használt autót életemben (ott is átvertek, nem durván, "csak" egy klímakompresszor volt a tanulópénz).
Arról az 1,4-esről olajfogyasztást is olvastam, és én is töltögettem (de nem ezért adtam el), de nem olyan durván 0,5-1 liter ment bele pluszba két szerviz (15k kilométer) között.
Az ingyen szerviz jó dolog, de nekem nem tudták megoldani a problémám.
-
nagyúr
-
őstag
válasz kisza25 #38213 üzenetére
Akkor óvatosan ha az én tapasztalataimat vesszük. És jobban sem fog menni szerintem az 1.4 tipo mint az i20 (talán 75 lovas 1.2 kivételével, de erre sem vennék mérget). Mondanám az 1.4 turbot, az ha jól tudom jobb konstrukció, de amennyibe az kerül ott már kinyílik a lehetőségek tárháza (akkor már 1.4t scross...).
Baleno akkor már inkább. Ahogy olvasgatom sok kis bosszantó dolog van vele (legsúlyosabb valami kuplung bigyusz, gondolom 20 forintos alkatrész ahogy suzuki szokta, de előbb utóbb megoldják), de a motor jó és az utastér/csomagtartó tágas. Én sokáig gondolkoztam rajta, de az apróságok és a gyártási hely zavart és lett egy jazz belőle (de annyiért már megint van más, amennyibe az kerül, fő autóként jobb is található, nálunk a feleségemnek lett, az én scrossom mellé).
-
őstag
válasz kisza25 #38215 üzenetére
Hát igen, nem csoda hogy ilyen kevés új jazz van az utakon. Csak nagyon speciális körülmények között éri meg az árát, 1 autónak pl. a ceed tényleg logikusabb.
Van még egy opciód, én is ezt alkalmaztam korábban többször is. Kihúzni azzal ami van, és spórolni még egy kicsit. Aztán venni valamit amit igazán szeretnél drágábban... Azt szeretni fogod és megtartod tovább.
Például egy balenohoz képest egy scross jóval nagyobb ugrás mint az áruk különbsége.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kisza25 #38218 üzenetére
Szívó benzinest szeretik a vevők, szerintem túl vagy az értékvesztés nehezén. Én 2007-ben 3,4-ért vettem az i30-ast (1.4 classic ac) és most tavasszal 1,4-ért adtam el. Az 10,5 év alatt 2 milla értékvesztés, kevesebb mint 200 ezer évente (nyilván sok tényezős még, forint ereje stb., de csak úgy egyszerűen).
Az i20-asnál a hátrány az hogy szerintem a piac még nem tartja családi autó méretűnek (ezt is néztem feleségemnek szerintem nem jelentősen kisebb belső és csomagtérben mint a 2007-es i30).
Szóval én csak akkor adnám el a helyedbe ha bosszant a pacik hiánya (nekem az elején jajj de szuper volt az i30 109 lova, a végén már erősen so-so). Jól emlékszem hogy céges volt? Szerettem amikor könyvelői szemlélettel vesznek autót -100 ezer a lebutított motor, és az is termel? Jó lesz!
-
őstag
válasz kisza25 #38222 üzenetére
Baleno esetében elég biztos vagyok benne hogy gyorsabb mint a gyári adat (mostanában ez majd mindig így van a suzukiknál). Meg nem minden a 0-100. Baleno 1,2-vel is kifejezetten fürgének mondják. Az i20-nál még az 1,4-re se szokták ezt mondani. És semmi bajom a hyundai-val. Komolyabb nehezebb autó, motorja viszont jobb a suzukinak.
-
nagyúr
-
#77646080
törölt tag
válasz kisza25 #38361 üzenetére
A meleg motor esetén még el is tudnám fogadni. Nyáron, üzemelő klíma mellett.
De az én helyzetem beindítás után van és kikapcsolt légkondival. Amúgy a korábban szóba került, meleg motor melletti felpörgés nálam eddig nem volt, lehet, az Ignisek (is) eltérő lelki állapotúak.
Nem egy vészes dolog, 1500-1700 köré felkúszik és hamar be is áll ezer alá.
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz kisza25 #38361 üzenetére
Nem klíma az biztos mert ki van kapcsolva akkor is csinálja.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
blakey
titán
válasz kisza25 #38438 üzenetére
Nekem meg mindegyik "egy kutya", a szürke komor, szomorú szín, az autó legyen vidám, stb. Nekem eddig piros, napsárga (gyári megnevezése puncs sárga) és fehér autóim voltak, ha tehetem akkor kerülön a szürke minden árnyalatát.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
válasz kisza25 #38536 üzenetére
A hangjától és a kultúráltságának a hiányától (rezonancia), a tartósságban nem kételkedek.
Igazából még nem vezettem soha Swiftet, csak ültem benne. Az biztos, hogy beltéri minőségben erősen visszalépés lenne a C30-hoz képest, meg gondolom a hangszigetelése sincs a fasorban, hiába egy 10+ éves konstrukció a Volvo. Fateromnak volt előző generációs Kia Rioja, na az autópályán már erősen fárasztó volt rövid távon is a beszűrődő zajok miatt, feltételezem a Swift is hasonló lehet. De ezt meg sajnos egy rövid próbaúton elég nehéz felmérni, főleg, ha a pályára sem tudja felvinni az ember.
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Politika
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Autós topik
- Crypto Trade
- Formula-1
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest