Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
így van. a tükör fűtés sztem nagyon jó dolog, kb 1p alatt leolvad minden róla. ulesfutes is világ egyik legjobb dolga. fejegyseg is... sztem simán megeri a plusz pénzt, később eladni is könnyebb.
kicsit arra hasonlít zolnagy érvelése mint amikor az s8at hasonlítják iphonehoz az iphone tulajok. pl minden lényeges különbségre beirjak hogy hát nekik nem fontos, úgyse kell bla bla, azt a végén kijon hogy jobb az iphone xxxddddd300k sztem nem tétel ezekért az extrakert. a kodlampa mondjuk tényleg haszontalan, fehérebb lesz a köd de ennyi, tök felesleges az autókba
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
A dízelbe nem 0W-30 az ajánlott eszerint? Egyébként a legtöbb modern turbós motorba a C2-t javasolják, üzemanyagtól függetlenül, pont a lebegtetés miatt, hogy annyi korom képződik.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
-
Tarill
őstag
A motor mechanika kenését biztosan megoldja az is egyedül a turbó miatt necces, de ha annyira nem bírta volna az olaj azt a hőterhelést akkor szerintem már megállt volna a turbó, szar kenéssel pillanatok alatt berág a tengely a csapágyba. Ha 8500 at kibírt nem lesz gond maximum nagyon hosszú távú élettartamba mutatkozik majd meg
Kornel: igen
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Jók ezek, de szerintem ezt a témát már mindeki túllihegi unalmában, valszeg a valóságban az égvilágon semmi különbség nincs ezek között az olajak között, a turbós autó minden olajjal kormolni fog, a szívó meg nem.
Szerintem egy sima Shell, Castrol, Mannol budget olajjal, ha 10-12e km-ként csere van, az égvilágon semmi baj nem történhet az olaj miatt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
Mikor vidéken városban belémállnak 2 centire 60nál, és pont nagy szembeforgalom van, szépen elengedem a gázt és lelassulok 30ra, hadd idegeskedjen a nyomorék 60 kilós 18 éves majom a szakadt 2es golfban. Ezeknek van a legnagyobb arcuk. jah meg az e36os 316i-s madaraknak.
pjen : hát ez érdekes, de megérteni nehezen megy. Ez olyan mintha én beleállnék egy bmw m3 seggébe és villognám. Szerintem nincsenek tisztába vele hogy az 1.4es autójuk a hosszú váltóval nem egy ferrari.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
-
Kornel
veterán
Kézzel hogy?
Durva szivaccsal?
Kell venni fasza mikroszálas törlőkendőt, meg autómosó nem tudom minek nevezzem eszközt.
Én rászántam magam, és rendeltem a cuies-től 10 audinal használatos mikroszálas kendőt, és 2 ilyen autó mosó cuccot. 5500 volt, de ez sokáig fog tartani, és egyáltalán nem karcol.Egyébként az érintés nélküli magasnyomású autómosók híve vagyok, Budapesten van pár jó, Krisztiánnal a red car spaba járunk.
-
Sza_Sa
senior tag
Az enyém még 830, remélem a novemberi 1. éves szerviz alkalmával lesz már valami jó 1850 vagy ilyesmi.
Egyébként szerdán maximálisan elégedett voltam a gyári navival, a sávaszisztens kifejezetten jól működött. Amit már igazán bele tehetnének a google térképekbe."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Kornel
veterán
Őszintén, ki cserélteti gyakran az olajat?
Nézz szét.
Itt autó szerető emberek vannak, akik annak ellenére sem hajlandóak rövidíteni a szervizintervallumot, hogy világosan le van írva a manualban, hogy erős igénybevétel mellett igenis legalább feleződik a szervizintervallum. -
tboldi
nagyúr
Ezért marad meg a WagonR-ünk, amíg bírja, mert klíma nélkül csak aprópénzért lehetne eladni. Holott egy első gazdás, magyarországi, vezetett szervizkönyves (szó szerint minden beavatkozás be lett írva (még az is, hogy a motorháztető és a lökhárító cserélve lett újra, mikor nekiment egy biciklis) és az összes intervallumot betartottuk eddig), valós km futású (118k km), M13A motoros és GLX felszereltségű az autó, csak éppen az AC hiányzik belőle. Nagyjából 700-800k-re saccolnám így az árát, ennyit nekünk is megér.
A középső zárójeles résszel kicsit kuszának tűnhet, de remélem, érthető.
(#32067) pjen: Ha 13 évig nem hiányzott, akkor már így is marad szerintem.
Egyelőre én elvagyok a Jazz-zel (1 zónás, digitális AC van benne), apumnak meg nem hiányzik annyira a WagonR-ből. Inkább zsír új autót vennénk majd egyszer, abban már biztosan lesz.[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
Persze, példák vannak bőven mindenkinek, múltkor egy zsír a6 büntette a csajt aki mellett ültem a kocsiban, úgy, hogy semmit nem csinált. Ja de, lassított a vasúti átjárónál. Megelőzött minket, majd satufék. Így mentünk többszáz métert. Mondtam is neki, ha én vezettem volna a másik kocsival amit nem sajnálok, simán belementem volna hátulról. Aztán hívjuk a yardot.
Ettől függetlenül manapság igyekszem nem felhúzni magam, néha én is követek el hibát az úton, ilyenkor jól esik, hogy nem akarnak lezúzni."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Kornel
veterán
Kleber quadrexer 2 - 38k/db, a szett ~150k, 55k km-t kibír, tehát 3-4 évente csere, mínusz lejön, amennyiért elmegy a gyári szett, 60-70k-t biztosan ér.
Tehát én 4 évre megúszom 100k alatt, addigra meg terjed annyit a méret, hogy meglesz annyiból a szett.
Ha még nem küldtem, szívesen küldök tesztet a negyevszakos a gumikrol.
-
tm5
tag
Én abszolút a külön téli gumi - nyári gumi szett párti vagyok, külön felniken. Eddig mindig vettem az autóimra. (Na jó, '98 óta előtte szerintem nem is volt téli gumi kapható Magyarországon.)
A rendszeres szervíz mellett az autógumi az amire soha nem sajnálom a pénzt.
Tudom, hogy hülye vagyok, de én tavaly is vettem egy új szett Bridgestone-t a Toyotámra, mert elkopott a rajta lévő gumi, bár tudtam, hogy 12 hónapoin belül eladom.Én a Conti TS830-at néztem ki, Veszek persze hozzá 16"-os lemezfelniket.
-
blakey
titán
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Tudatos vásárlóknak tekintjük a fórumozókat, tehát nyilván van egy olyan határ ahol már lehet, hogy a kevesebb a több illetve a több a kevesebb, nekem megéri a 4 évszakos hiszen megyek évi max 10e km-t és 5 év múlva lecserélem, de legyen 4, külön téli, nyári esetén szintén 5 év múlva cserélek és akkor még ott van, hogy nekem nincs udvarom ahol kereket cseréljek, tehát a külön felni+kerék+TPMS nem játszik, marad a gumi csere ami évi 2 alkalom és 12-14e Ft, ezt 4X kell megtenni.
Igen, 15e km felett már nem biztos, hogy megéri a 4 évszakos, de ezt mindenki el tudja dönteni, egy biztos, az "All Season" gumik most jók minden évszakban.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
biker
nagyúr
az a baj, az 5éves tpms csere sem fix, hogy kell
a sablon "kb 5 év" élettartam az biza lehet 4 év, de 7 év is, használattól és elem szórástól függően
Ennyi erővel betehetnél egy felni görgőzés árat is random valahovaElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
őstag
Erről jut eszembe hogy a kilométerőra viszont egész pontos az S-cross-ban (Gps-hez mérten). Az i30 tévedése legalább dupla annyi (persze mindegyik többet mond ahogy biztonságos).
Sza-sza: Nem lesz gl+-ban első ledes lámpa? Akkor az S-Cross továbbra is jobb vásár gl+ szinten.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban