Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz MasterDeeJay #4946 üzenetére

    Az SE valójában csak 64 bitesre cserélte az addig 32 bites motort, de a korlátai ugyanúgy megmaradtak, csak RAM-ból tud többet használni, ha van a gépben, így a texturák minőségeben valóban lépett. Ami a modderekre igazán hatott, a „ligth” esp-k bevezetése. A legutóbbi (egy hónapja) frissítés igazából ezt bővítette, megduplázta az egy esl-ben elhelyezhető objektumok számát (gyanítom a Starfieldben is ilyet lehet használni, azt ültették át), így nagyobb modok is beleférnek az esl kategóriába, így sokkal több modot lehet ráhúzni egy játékra. Nekem eddig is több mint 900 van benne, igaz, ezek egy része az upgrade miatt most kicsit szünetelni kénytelen.
    Az alaphibák továbbra is ott vannak a játékban, így az unofficial commuinity patch továbbra is kötelező, meg az skse is. Ezeket az SE motorja se váltotta ki.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák