-
GAMEPOD.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
Nem igazán értem a problémát. HA egy egysége van a protinak akkor dögöljön is meg. Ha kettő akkor is. De nem, a proti ennyivel a feljárót simán elzárja napestig. Vagy addig mindenképp míg elkészül a takonylabda +2-3 gw, esetleg stargate.Onnan meg minden zerg rush kisérlet loss. Ezzel szemben a zerg csak akkor tudja védeni a korai rusht-pusht, ha hasonlóan nagy serege van +pár spine cravler. Mármint védheti(!), de még így is benne van egy kis bukó ha rosszul microzik vagy picit több jön mint amire számít (pl 2 void helyett 4, vagy 4 zela helyett tucatnyi + stalkerek). És mielőtt megszóltok: nem, nem sírok. Akkor is a zerg a legjobb. Tübndi-bündi virgonc kis társaság. Meg erős is. Többnyire...
(#40598) adrian360
nem, Te hoztad fel, hogy a 10 stalker milyen lassan készül el és milyen védtelen-gyámoltalan szegényke. Hát nem az, a warp idő meg 5 másodperc és nem 27-30 . Legalábbis elsőre.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest