Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • m0h0senator

    őstag

    Sziasztok,
    Csak néhány infó. A single rész SQ42 polishing fázisba lépett. Ez azt jelenti, hogy a technológiák elkészültek és megkezdődik az átültetése a Persistent Univers-be.

    Ennek okán kaptunk egy nagy roadmap frissítést, hogy mi várható idén áprilisban ls reméljük sikerül is nekik:

    Starmap Rework
    Az új és továbbfejlesztett Starmap bevezetése, amely jobb vizuális megjelenéssel és használhatósággal rendelkezik, beleértve a könnyebb keresési és útvonaltervezési funkciókat.
    mobiGlas Rework
    A mobiGlas rendszer átdolgozása Building Blocks használatára, ami a mobiGlas alkalmazások könnyebb fejlesztését is lehetővé teszi. Ez a frissítés tartalmazza az átdolgozott Otthon, Térképek, Szerződéskezelő és Napló alkalmazásokat.
    FPS Map System
    Minimap bevezetése a HUD-hoz, valamint belső térképek az FPS játékhoz, segítve a játékosoknak a tájékozódást a közelharcokban.
    Personal and Instanced Hangars
    Új technológia megalkotása, amely létrehozza a játékos hangárjának egy példányát, hogy lehetővé tegye a rakomány, a leltár és a járművek folyamatos kezelését. A személyes hangárok a játékos lakóhelyén találhatók, és lehetővé teszik a hangár belsejének testreszabását és szervezését.
    Freight Elevators
    Olyan rendszerek és tartalmak megvalósítása, amelyek segítségével a játékosok fizikailag be- és kirakodhatják a rakományt a hajóikra és a hajóikról, a rakományt a hangárokba, leszállóhelyekre, garázsokba és dokkológallérokba szállítva, illetve onnan elszállítva.
    Item Bank & Unique Item Recovery
    Tárgy bank, kioszkok hozzáadása a PU-hoz, lehetővé téve a játékosok számára, hogy FPS tárgyakat szerezzenek be és tároljanak több helyen. Ez a kiegészítés azt is lehetővé teszi a játékosok számára, hogy visszaszerezzék az elveszett, fiókhoz kötött tárgyakat, például az előfizetői jutalmakat.
    New Missions - Cargo Hauling
    A teherliftek funkciót kihasználva, ebben a küldetéstípusban a játékosok nagy mennyiségű rakományt szállítanak, hogy mind az ECU-t, mind a hírnevet megszerezzék.
    Dynamic Crosshair
    A harci sisakok mostantól támogatják a dinamikus célkeresztet, amely gyorsabb célpontkeresést tesz lehetővé a közelharci helyzetekben.
    EVA T2
    Javított EVA vezérlés és animációk a zéró-G-ben való simább áthaladás érdekében. A későbbi iterációk bevezetik a korlátozott EVA üzemanyagot, és ösztönzik a Zero-G push/pull és a Multi-Tool vonósugár használatát.
    FPS Loot Screen
    Új képernyő bevezetése a kritikus tárgyak gyors felvételéhez, ami megbízhatóbb leltárkezelést tesz lehetővé akciódús helyzetekben.
    New Character Customizer
    A Star Citizen játékos karakterkészítőjének átalakítása, beleértve egy új felhasználói felületet és további testreszabási lehetőségeket.
    Visor & Lens HUD Rework
    A hajó és sisak HUD rendszerek átalakítása Building Blocks rendszerré a nagyobb teljesítmény és rugalmasság érdekében.
    Distribution Centers
    Játéklehetőségeket kínáló új, bejárható területek létrehozása vállalati ipari környezetben. Ez a kezdeti kiadás a létesítmények felszíni szintjeit tartalmazza, a földalatti területek egy későbbi frissítéssel érkeznek.
    Dynamic Event: Blockade Runner
    Egy új dinamikus esemény bevezetése, amelynek során egy bűnözői frakció (Nine Tails) lezár egy LEO és L1/L2 pihenőhelyet. A játékosoknak a blokádot fel kell törni, és a Quantanium egy bizonyos százalékát kell megvásárolniuk és eladniuk, mielőtt az idő lejár.
    Reputation - Hostility
    Új funkciót adunk a hírnév rendszerhez, ahol a játékosok a hírnév alapján barátságos vagy ellenséges mesterséges intelligenciával találkozhatnak, attól függően, hogy az adott szervezethez tartozó AI milyen hírnévvel rendelkezik.
    Player Interaction Experience
    A frissített játékos-interakciós élmény megvalósítása; a játékoshoz közvetlenül kapcsolódó, egymást kiegészítő funkciók és rendszerek holisztikus sorozata. A játékos állapota, a tárgyak állapota, a környezet állapota, valamint a játékvilággal és a benne lévő tárgyakkal való interakciók tartoznak e rendszerek alá.
    Master Modes
    Új üzemmódok bevezetése a járművekbe a sebesség, az alkatrészek és a szerepkör-specifikus funkciók kezelése érdekében. Ez a kiadás bevezeti a NAV és az SCM üzemmódokat, valamint az összes hajó teljes újrahangolását.

    Reménykedjünk, hogy sikerül nekik. :R

    An odyssey through the realm of consciousness.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés