Új hozzászólás Aktív témák
-
hajbel
addikt
válasz MasterDeeJay #1787 üzenetére
Ok, csak én nem QHD-ben játszom, hanem 4K-ban és nem 12-ik generációs intelem van, hanem 5-ödikes amd.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hajbel
addikt
válasz Lendova #1783 üzenetére
[link] Mondjuk nálam már DL2 közben is gyanúgy, hogy azért voltak stutterek, mert 16gb DDR4 ramom van.
[link] "There are clear signs there, that 16 gb of ram is no longer optimal for playing many of the latest and greatest AAA titles."[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
-
myckey
veterán
Patch Sooooon...
Official"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Peace
nagyúr
válasz MasterDeeJay #1791 üzenetére
Valószínű így történt.
-
Nincs rendes benchmark, gondolom valami lightos részen mentek végig.
Aztán amikor random dolgok történnek, több npc van, több minden fut egyszerre akkor beesik.
Natívon, FG nélkül:
Ezzel is az a baj hogy egy ideális pályarészen futott. Persze nagyjából belőhető hogy mire lehet számítani.[ Szerkesztve ]
-
copass
veterán
van ami nem változik!
az első stalker is egy ugyanez a fos volt amikor megjelent. csodálatos látványvilág, csak amikor elkezdtél játszani akkor döbbentél rá hogy ez bízony így játszhatatlan.
akkor is a modderek tették játszhatóvá.
a nehézséggel nem is lenne gond (láthatatlan vérszívó vagymi mondjuk elég tank...), hanem az hogy egy folyamatos spawn hurokban vagy.
felmásztam egy toronyba ahol volt két disznó alattam, egyhelyben futkároztak összevissza. nem vándoroltak mint az első részben. futkároztak körbe-körbe vagy fától- fáig. jöttek az npck szarrá lőtték őket vagy megölték őket, aztán hoppá megint megjelent két disznó és jöttek megint az npc lődözni!
ami nagyobb gond, hogy ezekből van két tucat... pesze már vannak már modok amik próbálják enyhíteni ezeket, szóval valahogy már élvezhető is a világ.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Peace
nagyúr
válasz MasterDeeJay #1787 üzenetére
Jó ez a benchmark, csak az a baj, hogy a tényleges játék alatt folyamatosan ugrál 49 és 120 között, mintha muszáj volna.
-
WATERDACA
őstag
-
válasz WATERDACA #1786 üzenetére
Nem jelenthető ki egyértelműen.
3080-ason jobban megy mint 4070-esen.
3070-esen esélyes hogy jobban megy mint 4060-ason.
2080Ti-vel is jobban megy mint 4060-ason.
Ráadásul a vram sem számít ennél a játéknál, jó persze ez most 1440p-nél igaz de gondolom legtöbben ilyen felbontáson játszanak.DDR5 vs DDR4 témában pedig azonos órajelen az előző tech gyorsabb a jobb időzítés miatt. Meg nem mindegy mennyi csatornán fut. Alacsonyabb időzítésű húzott DDR4 gyorsabb mint a magas időzítésű de azonos órajelű DDR5.
12 gennél elhanyagolható volt a ddr5 előnye játékok alatt.
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
válasz MasterDeeJay #1785 üzenetére
DDR5 > DDR4
4000 > 3000 NVIDIA VGA
Technológia > SebességÉn ezt tanultam meg egy életre.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Nincs összefüggés. 16GB az mindenhol 16GB, nem lesz több vagy kevesebb, teljesen különálló paraméter.
Sebesség is csak ott számít ahol a proci ki is használja, és kezeli rendesen. Nem is skálázódik egyenletesen.
Nálam DDR4 van de 4 csatornával 4000-en, olcsó ecc reg ramokkal amiken még borda sincs. Sávszélre annyi mint DDR5 2 csatornával 6000-8000 között valahol. [link]
Mondjuk én megfogadtam hogy nem spórolok mennyiségen, windows használja gyorsítótárnak vagy aminek akarja. Ma már 128GB alá nem mennék, 6eft volt 16GB-osok darabja, olcsó használt szerverramok amik senkinek nem kellenek. (nem csak játékra használom a gépet)[ Szerkesztve ]
-
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #1774 üzenetére
A Duplikátor gyermekei cimű Vasziljev regény elé került be, hogy azok az olvasók is képbe kerüljenek, akik max a Sztrugackij féle regényben, vagy a Tarkovszkij filmben találkzotak a sztalker fogalmával.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Rony949
őstag
Cordon-ban találkoztam egy Witcherrel.
-
-
SaGa59
őstag
válasz nubreed #1753 üzenetére
Viszont egy kalas csövével pl fel lehetett feszíteni a reaktorblokkban az egyik továbbvezető, páncélozott bunkerajtót, ha nem sikerült megtalálni az átjutáshoz szükséges már nem tudom mit. Ha elkerülted a Wish Grantert, akkor jutottál el hozzá, sok monolitoson átverekedve magad.
Azért annak a fizikának a leprogramozása se lehet semmi, ami egy ilyet lehetővé tesz.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Ez írótól függ. Amit most fordítok, abban havonta három-öt alkalommal, de van, amikor két egymást követő napon is, olyankor nagyobb a változás. Van olyan történet, ami a relikviákat egyfajta antennaként fogja fel, amik a Zónán kívüli világ felé sugározzák ki azt az energiát, ami a Zónát vetíti a nooszférába, csak mivel kicsik, csak gyengén. Vagyis a Zóna kiterjesztéséhez kevesek, de ha elég sok összejönne egy kisebb területen és ott lenne atomerőmű a közelben, akár újabb Zónát is tudna nyitni az O-Tudat. Merthogy a Zóna maga nem valóság, csak egy tudatcsoport kivetülése az emberek összességének tudatába, viszont aki az így kivetített „Zónán” belül áldozatául esik egy mutánsnak vagy anomáliának, az ténylegesen meg is hal. Szóval nem egyszerű a dolog. Eredetileg a játék jobban támaszkodott volna a Sztrugackij kisregényre, terveztek bele űrhajózást, földönkívülieket, de ezek idő és pénzhiány miatt kikerültek belőle. Ezért van, hogy az első résszel együtt kiadott Csernobil Árnyai antológia csupa olyan novellát tartalmaz, amiknek nem sok köze van a játékból ismert Zónához, mert azok még a fejlesztés közben az internetre felkerült, bejárható, de „üres”, élőlények és anomáliák nélküli pályák és a fejlesztők közzétett elképzelései alapján készültek. Anno az általam lefordított egyik regény elejére készítettem egy hosszú leírást a Zóna irodalmi és játékbeli történetéről és eltéréseiről. Ha kell valakinek, el tudom küldeni, de tényleg nem rövid, viszont még így sem teljes, mert a Zóna világa folyamatosan fejlődik. Oroszul még mind a mai napig készülnek hozzá regények, a sorozat már több mint 150 regényt tartalmaz, modokból is van vagy 200 említésre méltó. Csak ezek is többnyire oroszul, mert ott kult játék.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
MikeWazowski
veterán
válasz MikeWazowski #1767 üzenetére
Emiatt hittem h kijött valami: valamiért ott lett
[ Szerkesztve ]
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
nubreed
veterán
válasz MikeWazowski #1767 üzenetére
Én be vagyok lépve Steam-re de nem látok semmit.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Peace
nagyúr
válasz MikeWazowski #1767 üzenetére
Na akkor ba**hatom a mentéseimet és az eddigi játékom.
-
MikeWazowski
veterán
Kint lenne a frissítés? Steam-en megjelent valami.hmm, valami miatt a letöltéseknél ott volt a game, de nem töltött semmit[ Szerkesztve ]
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Sunrider987
junior tag
Aki a Weird Water-re vadaszik annak megvan a tuti tipp, mert amugy kurva szar az egesz elgondolas, tehat mindenkeppen az elott kell odaerni hogy spawnolnak a fenyek. Ha mar ott vannak a fenyek akkor nem fogsz talalni semmit jo eselyel. Azt is irjak hogy 22.00 elott nekem ez nem igy tortent, lehet mert pont 21.40-kor utott be egy emission es mire vege lett odarohantam de mar 22.30 volt az ora de meg nem spawnoltak a zold lampasok. Tehat ez kulcsfontossagu, enelkul kurvara random az egesz, ha meg igy csinaljak akkor mindnekinek megvan elso 2-3 reloadbol. Legyel ott mielott megjelnnek a fenyek, befutsz kozepre a platora es nezelodsz foleg a kovek kornyeken platon szelenei. Ha nincs meg 1 percen belul reload es sok szerencset.
Aki nem tudja miert erdekes ez az artifact annak annyit hogy +40 kg sulylimit.Jah ingame tekerd fel a gamma-t maxra es akkor latni is fogsz
[ Szerkesztve ]
-
CptAdamica
veterán
válasz MikeWazowski #1761 üzenetére
Felugrottam, azt hiszem csak 1x csúsztam le. Viszont a swamp
egy örök trauma marad azzal a háromfejű kutyámmajommal, aki a végén üldözött majdnem túlsúlyosan. „Mi soha nem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek velünk egyet”
-
sixpak
nagyúr
válasz MikeWazowski #1761 üzenetére
Én is felugrottam érte. https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
MikeWazowski
veterán
Ne is mondd... swamp-ból öröm volt eljönni.
Egyébként eljövetel közben
egy nagy szikla tetején volt egy hulla, kezében egy artifact. Azt Ti h vettétek fel? Én felugrottam, de kb 20 percig tartott.... A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
válasz nubreed #1753 üzenetére
Az régebbi stalkerekben nálam volt zárt ajtó de át lehetett rajta menni gránáttól sebzéssel. Illetve volt olyan is hogy kinyitottam aztán egyből egy tizedmásodperc alatt visszazárta és lehetett zenélni vele. Meg át is lehetett lőni a zárt ajtókon, a mögötte lévő mobokat sebezve. Jönnek vissza az emlékek.
-
sixpak
nagyúr
23 óránál járok, most értem a SIRCAA HQ-ba, innen kb hány óra még, mire eljutok a városba?
Remélem nem csak a játék végén enged oda.
Már eleg van a bűzös mocsarakból, lepukkant tanyákból, sötét barlangokból....https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
sheep
addikt
Én kicsit máshogy látom az economyt a játékban: úgy érzem hogy a játék hangulata miatt direkt így van az egész kitalálva. Igaz h nincs sok pénzem alapból és épp hogy arra elég hogy a fegyvert/páncélt javítsam, de ez a zóna ahol szűkösek a készletek és a lehetőséget, nincs Tesco minden sarkon. Az 50 kg teherbírás is elég kevés, de a valóságban is megérzed már a 20-at is ha túrázol. Van nálam 2 fegyver, ahhoz lőszer, pár medkit meg gyogyószer és ennyi. Szűkös de beleférek a súlyhatárba, energiaital van bőven, lőszer van bőven, annyi kupon pedig mindig van hogy tudjak javítani. A fejlesztendő páncélt/fegyvert pedig a játék adja ahogy előrébb jutok vagy találok a rejtekhelyeken.
Gondolkodtam régebben hogy felrakok modot a súlyra meg a pénzre de a fentiek miatt inkább hagyom, nekem jó így is.9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, HP Reverb G2
-
WATERDACA
őstag
Elvileg ma vagy holnap jön a patch, nem várnak jövőhétig.
u wanted, i got it \o/
-
nubreed
veterán
válasz MikeWazowski #1752 üzenetére
Valami ajtó para mindig van a Stalkerekben. Nem tudom mennyien játszottak itt az első résszel, ott meg Sidorovich ajtajával voltak gondok, bizonyos körülmények között az sem nyilt vagy beragadt. Ez a játék nem tud meglenni ilyenek nélkül.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
RobberBaron
tag
válasz proci985 #1734 üzenetére
A lepényhal meg utoljára.
Az biztos hogy konfig fájlokban számok átírásával nem lehet kijavítani a jelenlegi bugokat. Ugyanez igaz a combat AI-ra is.
2020 óta újra és jelenleg is Dmitriy Iassenev a GSC fő programozója, ő volt az aki létrehozta a korábbi Stalker A-life-ot és AI-t. Ha valaki akkor ő tudja hogy ezek hogyan működtek, azonban régen is modderek pofozták helyre a kódot. A GSC korábban max 1 évig peccselte az első Stalker játékokat. Elnézve a Stalker 2 mostani állapotát, az indulás hasonlít a Cyberpunk 2077 kiadásához. Én azt mondom, hogy alsó hangon kb. 3 évig kéne kitartaniuk a játék mellett, hogy helyrerakják.
Akit érdekelne, itt egy hosszabb 2008-as interjú Iassenevel arról, hogy mit is értenek a-life alatt:
A-Life, Emergent AI and S.T.A.L.K.E.R.[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz WATERDACA #1748 üzenetére
Egy csomó minden más miatt (is) lesz majd bajod a játék későbbi részében. Ha eljutsz a sztoriban egy bizonyos részig, onnatól halmozódva jönnek a gondok. Ezért várjuk nagyon az első peccset. 16 g ram amúgy szerintem épp, hogy elég ennek a játéknak, nálam 32 g rammal folyamatosan 18-20 környékét foglalja.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
WATERDACA
őstag
Peace: Pacsi
Más: Nagyon sok helyen olvastam, hogy 16 GB nem elég a játékhoz, éppen elfut, memory crash lehet. Ennek ellenére 2k dlaa frame gen, max beállítások mellett 60-70 fps-el elfut a játék, elégedett is vagyok vele. (12400f, 16 GB Ram, 4060 Ti 16 GB). Crashem még nem volt az 5 óra hossza alatt szerencsére.
Hozzáteszem, a memóriám jelenleg egy KINGSTON FURY 16GB Beast DDR5 6000MHz CL36 KIT, ami azért elég magas hz-en fut.
Szerintetek lehet a játék későbbi részében bajom ebből? Ez az első játék nálam, ahol a 16 GB elégséges lehet csak (egyelőre nem volt bajom belőle).
u wanted, i got it \o/
-
4264adam
veterán
Sziasztok!
Nvidia topikban olvastam, hogy a shader gyorsítótár mérete növelhető, alapból 4GB és az Nvcontrol-ban állítható. Van aki végtelenre állította és így 42Gb most a mappa mérete.
Ez a beállítás valamiben segít ennél a címnél a stabilitáson? -
WATERDACA
őstag
Ez egy alagútban lévő stalker volt, ahogy fent is említették. Nem hiszem (és remélem), hogy küldetés épült volna rá. Rám szólt, de naivként azt hittem, tudunk majd beszélni egymással, mint stalker a stalkerral. Hát nem, mert ahogy hamarabb mentem hozzá, elkezdett tüzelni. Reflexből kinyírtam.
Most gondolkodok rajta, hogy ilyen esetbe visszaforduljak majd, de ha nincs hatással a játékra, és jó lootot ad, miért ne köpjek a levesébe?
u wanted, i got it \o/
-
rétisün
veterán
válasz shotika #1738 üzenetére
"A pipacsmezős küldinél pedig volt egy csávó az egyik házban, aki felajánlotta, hogy ha megtalálok egy képet és neki adom, akkor ad egy spéci fegyot. Megtaláltam, odaadtam neki, adott egy fegyot mire én meg pofán lőttem. Visszavettem a képet, ráadásul találtam nála egy kulcsot a szobájához, tele loot-tal"
köszi, épp azon gondolkodta, érdemes-e odaadni a képet neki, vagy visszaadni a tulajnak, de ez a megoldás jobbnak tűnik....
ha el lehetne nevezni a mentéseket, nem kéne most egy csomót visszatöltenem, hogy kiderítsem melyiknél volt ez a küldi
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
mvkly
senior tag
tegnapi Q&A-ból
Én is félretettem a játékot. A spawn rendszert nem tudom és nem is akarom lenyelni. -
Peace
nagyúr
A filmet láttam 25+ éve, de konkrétan törlődött az emlékezetemből. Gondolom sokkolta az agyam a 160+ perc és a vontatottság. Főleg 13-14 évesen. A könyv már jobban hangzik, azt most gyors be is szereztem.
Itt valaki említette, hogy minden egyes kitöréssel nő pár métert a Zóna mérete. Ezt már el tudnám fogadni valós veszélynek, amitől tartanak. Mert akkor egy idő után beteríti az egész bolygót. Kérdés, hogy milyen gyakoriak a kitörések és milyen mértékben tágul. Mert egyelőre kicsit zavaros, ami történik. Már túl vagyok a Sircaa bázison és az ott történteket még mindig próbálom feldolgozni. Így hogy ez az első Stalker játékom... -
SaGa59
őstag
Leginkább azért, mert a tapasztalat szerint a zónát járó sztalkerek gyerekei valamilyen defektussal vagy furcsa képességgel születnek, illetve hogy odabent semmi sem a megszokott rendben működik. Nézd meg a Sztalker című filmet. Vigyázz, nem rövid és az akciófilmekhez mérve igencsak vontatott, szóval nem biztos, hogy egy menetben végig bírod nézni, de szerintem ott van a világ filmtermésének első tíze között.
Vagy olvasd el a Piknik az árokparton című kisregényt. Ma is beszerezhető.Más: az első részben volt hatása a játékra, ha valaki olyat nyírtál ki, akit nem kellett volna. Pl Rókát a Kordon disznóóljával szemközti romnál. Őt amúgy az arra kószáló kutyák is ki tudták nyírni, akkor is buktad a fő sztoriban a segítségét. Plusz volt néhány kisebb mellékszál, ami csak bizonyos események bekövetkezte után került elő. Pl a Szeméttelepen a fosztogatók elvették minden cuccodat, ha bedőltél a segélyhívásuknak, de ez a segélyhivás csak akkor jött elő, ha valahol előrébb valakit életben hagytál/elkerültél, akit nem kellett volna, már nem emlékszem pontosan.
Hogy ezeket a lehetőségeket ide is beillesztették-e, még nem tudni, a fentiek is csak több végigjátszás alatt derültek ki, ha az ember vissza tud emlékezni, hol mit csinált pontosan a néhány héttel vagy hónappal korábbi végigjátszásban.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shotika
őstag
válasz WATERDACA #1725 üzenetére
Velem is volt egy ilyen, én igazából nem akartam rátámadni, csak át akartam haladni egy kis alagúton - ő ezt nehezményezte. A shotgunom pedig őt. Nem tudom mit védett ennyire erőszakosan, mert volt nála összesen egy gyógyszer, meg egy üveg pia.
A pipacsmezős küldinél pedig volt egy csávó az egyik házban, aki felajánlotta, hogy ha megtalálok egy képet és neki adom, akkor ad egy spéci fegyot. Megtaláltam, odaadtam neki, adott egy fegyot mire én meg pofán lőttem. Visszavettem a képet, ráadásul találtam nála egy kulcsot a szobájához, tele loot-tal
Én kb csak megyek előre, aztán ahogy esik, úgy puffan. Olyan okádék módon fut a játék, hogy igazából teljes mértékben hidegen hagy, hogy kit ölök meg (az erkölcsi iránytűmet a zónán kívül leraktam), és azt se érdekel, hogy ha eljutok egyszer a végére, akkor milyen befejezés lesz.
Medium beállítások mellett az első zónában a kereskedős tanyán 20-30 fps-re is beesik (máshol meg megvan a 90-100 fps is), folyamatos stuttering, mindez nyakon öntve ostoba NPC-kel és enemykkel - hirtelen nem is tudom, hogy ebben, vagy a Star Wars Outlawsban ostobább az AI.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward RTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Rony949
őstag
15 óra után még mindig a Lesser Zone-ban vagyok. Az NPC/mutáns spawnolás elég idegesítő, illetve a gyakori napszak/időjárás váltakozás sincs ínyemre, ahogyan a nonstop evés sem, de ezeken kívül én meg vagyok elégedve. A régi STALKER hangulat nekem átjön teljesen, márpedig én az atmoszférától rettegtem a legjobban, hogy azt el fogják baszni, de szerencsére nem így történt, teljesen eltalálták az egészet. Tartottam még az új zeneszerzőtől is. Az első rész zeneszerzője (MoozE) valami frenetikus soundtrack-et dobott össze a Shadow of Chernobyl-hoz és habár a 2. rész zenéje egyelőre nem ér fel MoozE-hoz, a Zóna hangulatához eleget tesz hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
Nah akárhogy csinálom a küldit egyszerűen nem nyílik az a rohadt ajtó Wild Islanden, kénytelen voltam kipróbálni a console paranccsal ghost-walk és így sikerült leadni a küldit és nem is lettem betámadva. Amúgy ciki mert utána kapunk egy másik main missiont így sztem ez duplán bugos, hogy csak opcionális az hogy beszéljek a proffal
Viszont arra még nem jöttem rá hogy a villamos anomáliás tagot hogy tudnám rávenni hogy kövessen mert nem indul dialógus vele csak ugat nekem hogy vigyem ki ha interakciot nyomok rá[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
nubreed
veterán
válasz RobberBaron #1728 üzenetére
Az igen. Még jó, hogy nem raktam fel az egyik ilyet sem.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
AsakuraDave
őstag
válasz maximilian4 #1724 üzenetére
En idén nem szamitanek már nagyon érdemi patchre de ne legyen igazam…
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
pandras83
őstag
-
WATERDACA
őstag
Sziasztok.
Ha random egy stalker rejtekhelyéhez közel megyek és figyelmeztet hogy ez az ő helye, akkor mi a jó döntés, vagy teljesen mindegy, mit csinálok? Van hatása a sztorira, vagy van ilyen rendszer a gameben később? Még nagyon az elején vagyok, kb. 3 óra van benne.
Szóval közelebb mentem a stalkerhez, aki zölden világított, azt hittem tudok vele beszélni. Ezt követően átváltott ellenségbe és meg kellett ölnöm.
Őket érdemes nyugton hagyni, vagy nyugodtan vadászhatom őket is? Van jelentősége?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
maximilian4
addikt
Van már valami konkrétum arra, hogy melyik nap jön a patch?
Maxi
-
RobberBaron
tag
Közben kiderült, hogy alife modokat nem szabad felpakolni. mert egyik sem működik, csak ront a helyzeten, esetleg elcseszi a mentéseket és megmarad a Zóna örökös team deathmatch módban :
[ALife Extended Mod - Mayhem Edition]Az egyik mod szerzője discordon napok óta tesztelteti az alife-ot másokkal is, és ezt találták:
The Director (alife replacement) is broken. It is very broken.
Without access to game code, we cannot fix her, but extensive testing with cvars was done to discover the extent and nature of some of the issues.
There are 3 overlapping bugs.
1) The alife distance is 70m. This is not just the alife distance, but the bubble distance of all actors. Actors beyond this range despawn, and there is no state permanence.
2) The Director's spawn logic is wonky. There appears to be rudimentary logic to spawn things outside your line of sight, but there is no radius check, which often results in the director spawning npcs right behind you.
3) The "offline part" of the Director revolves around a simulation of territory wars, where territory is assigned to different factions, and the actual spawns and scenarios you see are supposed to be informed by the territory and lair information. But there are tons of issues with this "offlline" system and it is disconnected from what the director spawns, which means you do not see or feel this lair system in practice.
Röviden, csak a forráskódban javítható hibák vannak a játékban, csak a GSC tudja rendbetenni.
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
Haha, most látom, már arra is van mod fent a Nexuson, hogy hosszabb nappalok legyenek. Ugye mert sokan panaszkodtak, hogy túl rövidek a nappalok.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
X2N
őstag
Nincs, de lehet sejteni miért.
A zóna kiszámíthatatlansága és veszélyei
A zóna tele van ismeretlen erőkkel, csapdákkal és anomáliákkal, amelyek sokakat visszatartanak attól, hogy belépjenek. Ezek a veszélyek természetesen félelmet keltenek, és nem feltétlenül csak a nőknél, hanem minden embernél, aki óvatos vagy érzékenyebb a kockázatokra.
A társadalmi szerepek és normák
A sztalker karaktere a könyvben általában férfi, aki kockáztat és vállalja a zóna kihívásait. Ez részben tükrözi a férfiakhoz társított bátorság vagy vakmerőség kulturális elvárásait. A nők szerepe a történetben sokszor inkább a családban, az otthon védelmében jelenik meg, mintsem a zóna felfedezésében.
A zóna szimbolikája
A zóna nemcsak egy fizikai hely, hanem metafora az emberi tudatalatti, a vágyak és a félelmek számára. A nők talán azért kerülhetik, mert érzékenyebbek lehetnek a zóna által felhozott belső konfliktusokra. Például a zónában található „Aranygömb” az emberek legmélyebb, rejtett vágyait teljesíti, de ezeket a vágyakat nem mindenki akarja szembesíteni önmagával.
A könyv időszaka és társadalmi háttere
A regény a szovjet időszakban íródott, amikor a nők szerepeit sokkal konzervatívabb módon ábrázolták. Ez is hozzájárulhatott ahhoz, hogy a zónát körülvevő történetekben főként férfiak kapják a központi szerepet.Tényleg nézd meg a Tarkovsky Stalker filmet...
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
A nők irtóznak a Zónától. Ez még a Piknik az árokparton című Sztrugackij regényben lefektetett alapszabály. Van néhány mod, amiben vannak nők, meg pár regény is, de azok kilógnak a sorból, nem fér bele a „hivatalos” lore-ba.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
MikeWazowski
veterán
válasz freddirty #1711 üzenetére
Én is ma döntöttem el h lerakom egy kicsit és megjött a kedvem a cyberpunkhoz, csak az ára tartott vissza... (anno stadia-n vittem végig) erre most látom h steam autumn sale van... ez nem lehet véletlen, így meg is vettem az ultimate verziót. Egy ideig elleszek.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Peace
nagyúr
Miért nincsenek nők a zónában?
-
freddirty
senior tag
válasz AsakuraDave #1682 üzenetére
Köszi az infót. Hát ez szép. Tegnap jutottam át a harmadik/negyedik? bázisra, akkor én itt most le is rakom a játékot pár hónapra, hátha jövő tavaszra kikalapálják. Mondjuk ha addigra kikerül game passból akkor így jártak. Nosztalgiafaktort leszámítva elég sok game mechanikai és kivitelezési problémát fel lehet róni neki, nem fog hiányozni annyira... Egy cp2077 legalább végigjátszható/élvezhető volt minden küldijével együtt 0day, pedig azt is kutyázták rendesen.
fred
-
pandras83
őstag
válasz Sunrider987 #1709 üzenetére
kiváncsiságból rátoltam a deepl-es magyarítást és abban a kedvencem a mapon olvasható NÖVÉNY, ami az egyik üzemet jelölte a térképen, amit feltételezem plant volt angol korában
Cyberfuck Patchrunner
-
pandras83
őstag
egy mitCyberfuck Patchrunner
-
proci985
MODERÁTOR
válasz nubreed #1703 üzenetére
igazabol ez nezopont kerdese, mert par mellekkuldetes is hozzajarul ahhoz, hogy szetessen a jatek.
szoval en probalok haladni a fosztorival. aztan neha tortennek vicces dolgok, pl egy pseudogiant dobott egy collart egy mellekkuldetesbol, ami majdnem brickelte a main missiont (nem ott spawnolt az egyik karakter, ahol a terkep eredetileg mutatta).
M0ng00se: en beglitcheltem kb 2mt, ki akarom probalni a cuccokat. a fegyverek egy resze iszonyatosan bugos a damage & penetration szamitas miatt, konkretan a 9x18 + shotgun tunik egyre inkabb a metanak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nubreed
veterán
válasz proci985 #1699 üzenetére
Lesser zone -ból természetesen már régen kujitottam, a sztoriban haladgatok, most van épp a Strider féle vonal, de inkább felfedezek meg random dolgokat csinálok, voltam Cordonban, Rookie Village -ben meg itt-ott jó pár helyen, egyrészt amerre vitt a fő sztori, másrészt amig magamtól bejártam. De pont amiatt nem akarok haladni a fő sztorival, mert tudom, hogy szét fog esni egy ponton túl, itt is leírták már többen és tele van vele a net. Nagyon kéne az a patch, remélem a legégetőbb game breaking hibákat javítják. Meg a katasztrolfálisan szarfos (jelenleg) A-Life -on is reszelnek valamit.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Peace
nagyúr
Nájsz!
[ Szerkesztve ]
-
MikeWazowski
veterán
válasz AsakuraDave #1696 üzenetére
Én hagytam a 'csába. Elfutottam előle
[ Szerkesztve ]
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest