- Ravenswatch - Előrendelői előzetesen a Switch kiadás
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 15. nap: Hell Let Loose
- PlayStation Plus 2025 Essential - A januári lista
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 14. nap: Kingdom Come Deliverance
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz mcwolf79 #141 üzenetére
Nem tudom pontosan mi az a messzi, de egyelőre sokkal gyorsabb. De ennek több oka lehet. A program még béta. Az effekteket AMD-ra szabják először, és csak utána nézik, hogy miképp fut GeForce-on. Vagy esetleg a DICE kilépett a futószalagon engedélyezett 8 UAV-ből, és akkor a GeForce-okon sokkal lassabb virtuális UAV-ket kell használni, míg a Radeonoknak van 64 slotjuk. Szóval sok oka lehet még ezeknek a különbségeknek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A TIER1-ben nem. Persze a rendszer kiegészíthető szoftveresen, hogy leemulálja az ehhez szükséges dolgokat, de nyilván ez sok sebességbe kerül. A TIER2 szinttől van shader.
A BF4-ről csak annyi van, hogy az új Hawaii Radeon hátát csak messziről nézik a többiek. Ennél többet nem tudok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - BF4 Win 8 gyorsulás oka.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érted. A Win 8 telepítésével gyorsulsz. +10% bármilyen hardverrel megvan. A GCN-ek több sebességet az extra kiterjesztések miatt szereznek, mert van pár specifikus funkciójuk, amit a Frostbite 3 kihasznál.
Ja ok. Akkor te máris igazolsz engem. A hardcore réteg vált win 8-ra win 7-ről.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gabber01 #107 üzenetére
A Fermi az egy elég jó compute architektúra volt, csak pechére most jönnek igazából azok a játékok, amelyek erre igazán építenek. De ettől függetlenül szerintem jobb volt az architektúra, mint a TeraScale 2. A DX11-ben azért volt lassabb, mert elég lagymatag módon használták a fejlesztők az elmúlt két évben. Mondjuk egy DiRT Showdownban már érdekes volt, hogy a GCN mellett a Fermi sebessége esett a legkevesebbet a Forward+ bekapcsolásával.
Óóó a Windows 8-nak a BF4 megjelenése lesz a nagy nyereség. A Tahitin +20%-ot kapsz sebességben csak a Win7 leváltásától. De +10%-ot mindegyik rendszer felmutatja. Tekintve a játék hardverigényét, a hardcore réteg váltani fog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #91 üzenetére
Az MS-nek és a Sony-nak nem volt más választása. A többiek a tendert 2015 előtt nem tudták vállalni. Az AMD vállalta, hogy 2013 közepére már gyártásban lesznek a lapkák. Egyszerűen ez egy világos szituáció volt.
Egyébként a Maxwell integráció lett volna a legkedvezőbb a Sony-nak és az MS-nek, mert az AMD hardvereit nem tudják licencelni, mivel az x86-ot csak az AMD biztosíthatja. Az NV a Maxwellel ARMv8-ra épít, ami licencelhető a konzolgyártóknak. Most minden negyedévben boxolni kell az AMD-vel, hogy adja olcsón a lapkákat, mert OEM konstrukciót kötöttek az MS-sel és a Sony-val.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #81 üzenetére
A konzol mellett az emberek egyik oka, hogy nem kell bővíteni a hardvert, nem kell 3rd party programokat installálni, nem kell hibákat keresni, vagy drivert telepíteni. Egyszerűen berakod a lemezt és játszol. Ez a legfőbb ok.
A másik ok az exkluzív tartalom. Mióta a PS3-at megvettem azóta csak az Sony exkluzív játékait játszom. Minőségben agyoncsapják a PC-s játékokat. Egyszerűen olyan gameplay szintet képviselnek, amit PC-n talán a 2000-es évek elején tapasztaltam utoljára. Lehet, hogy 2006-os a gép, és a textúrák nem olyan élesek, de leborulok a fotelról a játékdizájnoktól annyira más dimenziót képviselnek. És ezt nem lehet megérteni, amíg nem próbálsz ki egy Heavy Raint, egy The Last of Ust, vagy egy Shadow of the Colossust.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát arra a kiszivárgottra ne is adj. Az egy kamu csalás. Jelenleg nincs kiszivárgott eredmény. Illetve úgy fogalmaznék, hogy nincs játékokra vagy 3D-re vonatkozó. A FirePro verzióról vannak adatok. Az Linpackban darabokra tépi az aktuális top FirePro S10000-et. Nagyjából kétszer olyan gyors, mint a leggyorsabb Tesla és Xeon Phi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #47 üzenetére
A várásnál sokkal egyszerűbb az árat venni összehasonlítási alapul, mert ha csak várunk, akkor mindig várni fogunk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #35 üzenetére
A Titan és a HD 7990-et érdemes összehasonlítani. A HD 7970 GHz-et a GTX 770-nel érdemes összevetni. Ugye azok a fránya árak.
Az NV-nél az a gond, hogy a Kepler nem támogat 64 UAV slotot. Ez az egyik legfontosabb dolog, mert a 8 slot a DX11-ben nagyon kevés. Ma a fejlesztők azzal küzdenek, hogy nem tudnak minden effektet úgy írni, ahogy akarnak, mert nincs elég UAV slot. Ezzel az effektek teljesítménye lassabb, ami gond. A konzoloknál ugye ez a gond nincs, mert nincs limitálva az UAV-k száma.
A másik gond a Keplernél, hogy csak tier1-es Tiled Resources van. Ez nem támogatja a shader feedback utasítást, ami azt jelenti, hogy a megatextúrákon nem lesz normal/displacement map és a többi. A GCN-nek ez sem akadály. Érted már a gondokat? Teljesen limitálva vannak a fejlesztők, és a Kepler nem lesz arra képes, amire a jövőben a GCN és a Maxwell.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #26 üzenetére
Volt amikor a Radeon jobb volt, de nem a HD 5000 sorozat. Ott a Fermi technikailag jobb volt, mint a Terascale 2. Furcsamód akkor a nép a HD 5000-et vette. Most a GCN jobb, mint a Kepler és a Keplert veszi a nép. Ez a poén az egészben. Régen úgy gondoltam, hogy a HD 5000 csak egy kivétel volt, mert a Fermi túlzott negatívumokat kapott, de igazából a GCN technikailag még annál is jobban a Kepler fölött jár, mint amennyire a Fermi járt a HD 5000 fölött, és ehhez képest a technikailag limitált hardver a kelendőbb, ami a legfontosabb DX funkciókat nem támogatja. Az eladás tehát tisztán a marketingről szól.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az exkluzív feature nem egy nagy dolog. Majd az exkluzív DLC lesz, ami nagyobb megbotránkozást vált majd ki PC-n. Nem vagyunk messze ettől. Sajnos.
(#17) BlackSoft: A TXAA nem fog menni csak, de az elmossa teljesen a képet, szóval aki AA-t használ bizonyos, hogy nem ezt használja. Még a post-process AA-k is sokkal kevésbé mossák el a textúrákat, pedig arra is mennyien panaszkodnak.
Egyébként PC-s szempontból idén a BF4 a legnagyobb cím. A többi az inkább konzolos réteget szólít meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz blade zte #10 üzenetére
A TXAA az specifikus technológia azt nem lehet bekapcsolni driveres alap nélkül.
A Havok nem PhysX, szóval azzal nehéz elérni rajta a GPU-s gyorsítást. Nem is használ ilyet egyetlen UBI játék sem.A DICE a technológiai fejlődés szempontjából buciraveri az UBI csapatát, meg úgy nagyjából mindenkit. Az, hogy a svédek és Johan Andersson brutálisan jól tud programozni nem az AMD érdeme. A Frostbite 3 teljes egészében az EA és a DICE alkalmazottainak a képességei miatt tart ott ahol. Az AMD-nek túl sok érdeme nincs ebben, maximum a betalicskázott milliókat említhetik meg, illetve pár tisztán grafikai effektet, meg pár programozót küldhettek a csapatba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A blurfest, aka TXAA miatt lesz az NV kártyákon a legszebb. Ez a szupertitkos exkluzív fícsőr.
(#4) Plazmacucci: A nextgen konzolverzió más dizájnt kap. Egy csomó olyan effektel, ami a PC-s verzióban nem lesz benne. Ezek nem a grafikát javítják igazán, hanem a környezeti szimulációt. Például valósághűen mozgatja a szél a fákat és a bokrokat, stb. Ugyanezt kapja meg az AC4 is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest