Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz ekto #16 üzenetére

    Túl lassú a mozgás. Nincs semmi dinamika az üldözésben. A filmekben Boba Fettet úgy mutatják, hogy még Jedikkel szemben is megálná a helyét a harcban. Itt meg futni is alig bír.
    Ott a hátán a fegyver, de nem használja. Még ha élve is kell elfogni a fickót, lábon lőhetné. De a nagy Boba Fettől egyébbként is azt várnám, hogy felkészült legyen és legyen nála olyan eszköz amivel úgy meg tudja állítani, hogy életben maradjon. A filmekben úgy mutatták be mint aki mindent pontosan eltervez és csapdát állít.

    Ezerszer látott, klisé elemek. Minden hasonló üldözős rész tök ugyanúgy néz ki mint amit más játékokban már láttam, ugyanazokkal az elemekkel. Nem hiszem, hogy az egész SW univerzummal a háttérben nem lehetett volna valami kreatívabbat csinálni.
    A pályadizájn egyes részei teljesen logkátlannak tűnnek. Miért van ott az a rács a két épület közötti átjáró előtt? Miért van az egyik épület falán egy konzol aminek egyetlen gombnyomására a daru ledobja a terhet?

    Mellesleg amikor a menekülő fickó megáll a rácsnál és az utolsó pillanatig vár, hogy megnyomja a gombot, na az szánalmasan klisészerű volt.

    Bár nem ingame, de ha példát akarnék mutatni egy Sci-Fi környezetben játszódó üldözéses jelenetre amire azt mondanám, hogy ha ilyenek vannak a játékban akkor ezzel játszani akarok, akkor nézd meg a fentebb említett Prey 2 trailerét.

    Aki hülye, haljon meg!

  • L3zl13

    nagyúr

    Tudom, már jó pár éves a hírben szereplő részlet és erősen fejlesztés alatt állt még, de az üldözős rész alapján én is elkaszáltam volna.

    Aki hülye, haljon meg!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés