Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz .LnB #1 üzenetére

    Hát a kategóriák egy része nekem semmit nem mond (kb. minden esportos, de Ninjára is most kerestem rá, hogy az ki a franc) és nem játszok konzolon, szóval az indulók bő fele ki is esett...

    De ami mellett nem tudok elmenni szó nélkül: Monster Hunter World, mint legjobb RPG? Az mégis hol szerepjáték? Az ACO nagyobb eséllyel pályázhatna rá. Nagyon nagy jóindulattal esetleg lehet akció-RPG... Esetleg...

    A stratégiát meg személy szerint a Battletechnek (már ha jól tippelek és az a plusz A egy elírás a címben ;) ) adtam volna, de én elfogult vagyok azzal az univerzummal. Az Into the Breachről néztem videót, de az alapvető mechanika miatt nem játszik..

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz Jigoku #13 üzenetére

    Értem, hogy hivatalosan mi szeretne lenni, de attól még nem az. Nem is azon vagyok fennakadva egyébként, hogy szerepel a jelöltek között (a Far Cry5 is ott van a legjobb akciójátékok között :DDD ), hanem hogy el is hozta a kategóriát.
    Játszottam a játékkal tizenpár órát, egy látványos akciójáték, ami nagyon nyomokban tartalmaz RPG elemeket. Mondjuk annyi RPG elem a Far Cry5ben is volt :U Az AC Odyssey-en meg több is.

    Bár lehet csak én várok mást, ha azt olvasom, hogy RPG... Én még asztali szerepjátékot is játszottam kölyökkoromban és a PC-n is ott kezdődött a dolog számomra, hogy Baldurs Gate :K

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz sp8787 #26 üzenetére

    Hmmm, lehet máshogy értelmezzük az RPG-t akkor. Egyébként félreértés ne essék, az új AC-t se tartom annak, de szerintem még abban is több a szerepjátékos elem.
    Vagy 250 óra után majd kapok párbeszéd opciókat és skill-rendszert (nem, a páncélba "szerelt" skillek és cserélhető fegyverek nem számítanak)? Esetleg a történet bontakozhat majd ki, mert abból tényleg nem sokat láttam, de amit mégis az nem késztetett arra, hogy még egyszer elindítsam a játékot. Szóval érdekelne, hogy mi változik 250 óra után, amitől azt lehet mondani, hogy ez a játék az év RPG-je?
    Néztem róla pár videót most, de ott sem látom benne a nagy RPG-t. Egy óra alatt háromszor nekiestek egy sárkánynak, hogy hátha dob jó lootot... Loot nem egyenlő RPG :U

    A 250-400+ óra meg annak fényében duplán vicces, hogy a W3+2 kieg nem tartott fele annyi ideig sem, de minden téren körberöhögi az MHW-t. De régebbi példának (és hogy ne mindig a Witcher legyen az etalon) ott a DAO. Egy teljes végigjátszás olyan 30 óra körül lehet/karakter. És az is magasan veri a szememben az MHW-t.

  • Shadowguard

    senior tag

    válasz sp8787 #30 üzenetére

    Aha, jól gondoltam: máshogy állunk hozzá, így már értem.

    Nálam az az RPG, hogy szerepet játszol, többféleképpen oldhatod meg a dolgokat és ennek sokszor következményei is vannak. Ha csak egy összegzésben is, amit a végén kapsz (lásd DAO vagy Fallout 2, ahol sokszor apróságok is számítanak a végén). A Witcher a harcrendszer miatt valóban nem etalon, mert én jobban szeretem a passzív (?) harcrendszert, ahol az dönt, hogy van kialakítva a karakter és kicsit a szerencse. Viszont a történetvezetés miatt az.
    Az, hogy vannak buildek meg loot az például a Diablora is igaz, nekem az se RPG. DS is egy érdekes akciójáték, egyszer tettem vele próbát, de nem az én világom. És az se igazán RPG.

    Lehet kellene egy külön kategória ezeknek a játékoknak akkor már, de az a baj, hogy igazán minőségi cRPG csak mutatóban jön ki AAA szinten.

Új hozzászólás Aktív témák