Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vackor1

    tag

    Sziasztok,

    tudom, hogy nem ide kellene, de mivel ilyen a telóm ( és HÁTHA teló-gond, bár nem túl valószínű, Wayteq munkatárs is próbálta, neki se ment ) és van kettő Realme Smart Cam 360 típusú kamerám , hátha valaki tudja hol érdeklődjek, mert magyar ügyfélszolgálat már nincs, megszűnt az üzlet, ahol voltak, Wayteq nem tudott segíteni, a service.ph@realme.com -ról mindig ugyanaz automata üzenet jön vissza ( hogy írjam le jobban a problémát , de nagyon örülnek nekem azért :)) ) már ötödszörre.
    A probléma: van két ilyen kamerám, egy Pesten, egy Siófokon, évekig teljesen rendben működtek aztán egyszerre mindkettőt "elfelejtett" push értesítést küldeni. A kamok működnek,rögzítik is ha van esemény, el is küldik a képet a telőra, de nem kapok értesítést róla, azaz mindig meg kelleENE nyitni az appot és belenézni, ami elég életszerűtlen , így éppen a lényege veszett el a kameráknak.. :(( Nem volt frissítés, már azokat az engedélyeket is megadtam, amiket nem is kért :) , töröltem is a kamerákat, újrytelepítettem és változatlan. Minden működik rajta, csak nem küld értesdítést és így nem tudom követni ha valami éppen törtémik ? Tudtok esetleg vmi kapcsolatot, ahol érdemben foglalkozának ezzel?
    Előre is köszönöm a reagálásokat, legyen kelleme napotok! :)
    Üdv!
    Zsolt

    Mindenkinek legyen szép a napja!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés