Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Nunder #67 üzenetére

    "Nem értem miért baj, hogy nem tükörfordítás van teljes mértékben."

    Az nem baj, ami baj, azok a zavaro forditasi hibak meg hogy olyan a szoveg, hogy messzirol latszik rola, hogy (angol) szoveg forditasa.
    Dolgoztam forditokent meg olvasok eleg magyarra forditott szepirodalmat ahhoz, hogy tudjam, hogy ezek a problemak valamilyen szinten a profi forditoknal is elojonnek, de azert ettol meg torekedni kell a jobbra.

    DRM is theft

  • dabadab

    titán

    válasz KilgoreTrout #65 üzenetére

    "rejtély, hogy miért van a listán."

    Az eredeti cikkbol tenyleg nem derul ki, hogy igazan mit is akartak, de a kommentek kozt a szerzo megjegyzi*, hogy olyan jatekok kerultek a listara, amik megjelenes elott a csapbol is folytak, amikor kijottek, akkor viszont hirtelen eltuntek a szaksajtobol.

    *: "The point was to examine how the coverage of each game dies down to crickets quickly after release. At no point in this article did I mention lack of players, simply lack of talk from the game media."

    DRM is theft

  • dabadab

    titán

    válasz KilgoreTrout #61 üzenetére

    Jajj, a fordítás.

    Eredeti (amit sikerült úgy megjelölni, hogy a cikk közepén van egy mondat róla, "ha valakit érdekel" :U ):

    Do you remember my mention of Too Human and how it tried to be Knights of the Old Republic meets Phantasy Star Online? Yeah, Mass Effect tried to do that also except succeeded big time. I guess when the game in question was developed by the same guys who did KOTOR, it's a little easier. But don't get me wrong, "Mass Effect" and "easy" should never be used anywhere near each other. This complex action RPG is one of the most deep games you will ever play as a gamer and trying to wrap your head around everything in the game will no doubt cause some much-needed breaks involving aspirin and some form of energy drink.

    Gyorsfordításban:

    A Too Humanról azt írtuk, hogy a készítői a KOTOR és a Phantasy Star Online előnyeit próbálták egybekovácsolni. Nos, a Mass Effectnél is ezt próbálkozták, csak nekik sikerült is - az, hogy a KOTOR fejlesztőitől származik a játék, biztos egyszerűbbé tette ezt. Mondjuk az egyszerűséget meg a Mass Effectet egy mondatban nem nagyon lehet emlegetni, mivel ez az egyik legbonyolultabb játék amivel összefuthat az ember és ha mindent meg akar érteni a játékben, akkor idpnként kétségtelenül szünetet kell tartania, hogy magához vegyen valami fejfájáscsillapítót vagy energiaitalt.

    Cikk:

    Emlékeztek még arra, amikor azt írtam, hogy a Too Human próbálta egyesíteni a KotOR és a PSO előnyeit? Nos ezek az elvek a Mass Effect-re is teljes mértékben igazak. Mintha csak ugyanaz tervezte volna, a KotOR-t, végletekig egyszerűen. No persze a Mass Effect és az "egyszerű" kifejezés sosem kerülhet egy lapra. Ez egy olyannyira komplex RPG játék, hogy szinte hihetetlen. Ilyen mélyen kidolgozott és kitalált játékkal még nem játszott a világ, minden mozzanatra odakapja az ember a tekintetét. Ez a komplexség az ami szinte lehetetlenné teszi szünet beiktatását a játékba, és ezt az egységnyi sugarú júzer ilyenkor némi aszpirin, és valamilyen energia ital bevitelével próbálja meg ellensúlyozni.

    Hááááát...

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák