Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rayyy

    senior tag

    válasz TESCO-Zsömle #7 üzenetére

    Minden reklámnak van egyéni mondanivalója, amin nem egy ember dolgozik, nem két fillérért. Itt valahogy a szabadságot próbálták meg szerintem megfogni, egy másik világ, amivel/amibe elrugaszkodhatsz a hétköznapok földhöz ragadt valóságától... valami ilyesmi lehetett a kreatív koncepció. Ezzel szemben sötét hangulata van az egésznek – itt lép be a kivitelezés – és ráadásul senki nem jár jól, senki nem boldog, a kiscsaj is teljesen kedvetlen fejet vág, szinte azt látom, hogy ebben a szar szürke világban rá van kényszerítve, hogy nyomkodja a PS-t, de az sem nyújt elég örömet neki és amúgy is minden le van szarva és apokalipszis. Ezt érzem és ezután nem az jut eszembe, hogy de jó lenne nekem is ilyet tartanom a kezemben.
    A "Vedd meg!" nem a mondanivalója a reklámoknak, hanem a célja.

    Minden a legnagyobb render!

Új hozzászólás Aktív témák