- Ace Combat 7: Skies Unknown - Hatodik évforduló, 6 millió eladott példány
- Final Fantasy VII: Rebirth - Újabb videón a PC-s kiadás
- Hosszabb előzetesen a Bleach: Rebirth of Souls
- Mortal Kombat 1 Khaos Reigns - Középpontban Conan, a barbár
- Free Play Days 2025 - 3. hét: FC 25, College Football 25, Madden NFL 25, F1 24
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz DeathAdder #57 üzenetére
Amúgy ha ez akkora negatívum, melyik az az ow játék ahol minden környezeti elemet le lehet rombolni?
Ez szerintem nincs is megemlítve a cikkben. Egy kommentelő említette, hogy neki imponált a rombolhatóság, ott kérdeztem vissza, hogy ha a sátrakon sem lehet átmenni tankkal, akkor pontosan mire gondol. -
Grath
HÁZIGAZDA
Nézd, én azt a verziót tesztelem, ami most elérhető - miért ne lenne logikus azt osztályozni, amilyen most a játék? Ki garantálja, hogy ezek 4 évnyi fejlesztés után csak átmeneti gondok? A Cyberpunkot sem tudták megreformálni, az Anthem sem lett megjavítva, az Avengers sem kapta meg az elvárható törődést. Nyilván a Ubisoft a legtöbb játékával hosszú időre tervez, de például a Breakpointot vagy a Division 2-t nem tudták kivakarni úgy, ahogy valószínűleg tervezték.
És miért ne lenne általános jelenség, amit leírtam? Két ismerősömnél is pontosan ilyen volt a játék. Az, hogy csomó embert nem zavarják ezek a gondok, az nem jelenti azt, hogy nem ilyen. Ráadásul a bugok csak egy részét képezik a cikknek, temérdek más panaszom is volt.
És amúgy miért ne lehetne elvárni egy 20-25 ezer forintos játéktól, hogy legalább a minimumot megüsse mondjuk AI terén? Vagy, hogy újítson valamit?
Ami a szinkront illeti, igen, szubjektív a panaszom. Erre utalt a szövegben elrejtett "általam utált" szóösszetétel is. De ha már itt vagyunk, én fenntartom, hogy SZERINTEM ez filmben, sorozatban és játékban is igénytelen megoldás. De aki szereti, hallgassa így - csak legyen egy opció a karibi spanyol szinkronra. De nincs.[ Szerkesztve ]
-
Grath
HÁZIGAZDA
Teljesen megértem, amit írtál, de nálam és még két ismerősömnél az AI lényegében tönkretette a játékélményt. Gyakorlatilag nem lehetett menni az úton egy kilométert, hogy ne láss valami ostoba közlekedési balesetet, harcban pedig észerűtlenül, ostobán viselkedik lényegében minden ellenfél. Az első bekezdésben, meg a később az AI-nál írtak tényleg mind megtörtént események voltak. Lehet, hogy csak XSX-en viselkedik így a játék (őszintén szólva ezt azért kétlem), de hát én arra kaptam kódot a kiadótól, hogy azt teszteljem, szóval ezt is reprezentatívnak gondolták.
De még ha az AI legalább közepes lenne, akkor sem hiszem, hogy különösebben izgalmas lenne a harc, mert a különböző bázisokon és minden más mellékküldetésben rendkívül kevés ellenfél van. Tudom persze, hogy sokaknak nem kenyere a nehéz mód meg a szenvedés, és én sem azt várom el (opcionálisan már nem bánnám) - de azt, hogy egy légelhárító állomást egy, azaz egy katona véd, és ő is elszalad, mert a bázis közelében összeütközött két teherautó, és azért minden katona elkezdte lőni a közelben mászkáló civilt, mintha ő tehetne valamiről, az gáz. És ez legalább háromszor így történt meg.
[ Szerkesztve ]
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz Shadowguard #34 üzenetére
Xboxon teszteltem, a mesterlövész 10 esetből legalább hétszer lemászik a kis tornyából, ha valami akció van. (Egyébként a tornyok kétharmada mindig üres - gondolom eredetileg azt sem így tervezték...)
Most bele is írtam a platformot a teszt végére, köszi, hogy szóltál.[ Szerkesztve ]
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz Shadowguard #31 üzenetére
-A civil forgalom katasztrofális állapotban van, lezuhannak, ütköznek, elütnek mindenkit.
-Az AI-bugok szinte minden csatában feltűnnek, az ésszerűtlenül viselkedő katonáktól a beragadó, lefagyó karakterekig.
-Az állat teleportálás vagy repülés után sokszor eltűnik.
-A falubeli külső nézet néha megmarad kint is.
-Ahogy írtam, egyszer a térképnavigáló kurzor napokig látszott a képernyőn.
-A párbeszédek néha megismétlődnek.
-Többször találkoztam falon belül levő, csak a kutatógránáttal megpillantható ellenfelekkel, akik lényegében kiszorultak a pálya játszható részéből.
A T-pózoló karakterek tényleg hiányoznak innen, és ez a játék legalább jól fut konzolon - de a karakterek pocsék leprogramozása szerintem áthatóbb gondokat szül.A teleportáló ellenfelek nem bugok sem itt, sem a Cyberpunkban, azok jobb megoldás híján így, igénytelenül megoldott designdöntések.
-
Grath
HÁZIGAZDA
Nyitott világra, főleg potenciálisan két játékosra is felkészített, eltérő fegyvereket és járműveket használni képes, netán taktikázó, csapatban dolgozó, realisztikusan kommunikáló AI-t írni pokoli komplex és nehéz dolog lehet, erre nincs modul.
Ettől függetlenül persze gyengébb és több hibával rendelkező lett az itteni megoldás, mint bármelyik más AAA játékban az utóbbi években. -
Grath
HÁZIGAZDA
A hirdetések száma meg a tesztek tartalma nem függ össze. A cikkíró jó eséllyel nem is tud arról, hogy milyen hirdetések vannak az oldalon, ahová ír. Én voltam az IGN főszerkesztője és írtam a GameStarnak is - nincsenek ilyen lefizetések. Mondom ezt úgy is, hogy ezek szerint teljesen eltérő a véleményem a Far Cry 6-ról, mint nekik (nem olvastam, mit írtak).
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz bulikavagyok #18 üzenetére
Ilyen sértést azért nem vártam volna.
Nagyon sokaknál a 7 pont a kis csalódást keltő játék. Nálam az 5 pont a valamiért átlagosnak tekinthető. Vagy azért, mert se íze, se bűze, vagy azért, mert a jó pontjait ellensúlyozza néhány ordító hiba. A Far Cry 6 nálam még ezt a szintet sem éri el, mert bár ordító hiba csőstül van benne, kifejezetten jól sikerült pontjai nem nagyon vannak. Vagy legalábbis nem olyanok, amit ugyanez a sorozat ne tudott volna már 5 éve is, sok esetben sokkal jobban.De ha valakinek tetszik, hajrá. Teljesen elhiszem, hogy egy haverral dumálva koop-módban szórakoztat, és persze az is természetes, hogy ha valaki nem játszott az előző részek mindegyikével, azt nem zavarja a változások, előrelépések hiánya.
-
Grath
HÁZIGAZDA
Hát nem tudom, ezen a téren FEAR már 2005-ben nagyságrendekkel többet tudott szerintem. Nekem pont az tűnt fel, hogy pár "csalinak" lerakott tereptárgyon kívül minden statikus.
Melyik házak dőlnek össze, azt nem vettem észre? És az egy teleportálás után is ledőlve marad? Mert például a felégetett dohányföldek azonnal visszaregenerálódnak. -
Grath
HÁZIGAZDA
válasz HELLAFLUSH #3 üzenetére
Attól függ, miért szeretted őket. Ha konkrétan az tetszett, amikor a hatalmas pályát bejárod, és megtisztítod az ikonoktól, az az AI-t leszámítva nem változott sokat.