Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz hegefe #4371 üzenetére

    A BMW akkut ma visszaviszem a gazdinak. 1 napja tartja fixen a 12,93 V-ot.

    A Global töltős, majd a szulfátoldós melegedést túlélte, nem károsodott.

    A szulfátoldós melegedés után hagytam kihűlni, majd merítettem és 14,4 V-os normál akku módban 10A-el feltöltöttem a Global töltővel. A 14,4 V feszültségnél nagyon sokat, több órát molyolt, de feltöltötte és nem melegedett.

    Megint merítettem ( mértem, kb 70 Ah) megint normál töltés. Utána egyből AGM mód 2A-el, és láss csodát, szépen lefutott. :) Nem melegedett.

    A gazdinak a hideg miatt kell a kocsiba, (nem BMW) de egyébként sem hiszem, hogy érdemes tovább próbálkozni. A mérőműszer szerint azt a 700A EN-t hozza, néha 725-t mér. A terhelő villát meg 400A valóssal fixen 10,4 V-on tartva megizzasztja kétszer egymás után is. Harmadik nem volt, mert már nagyon meleg volt a villa.

    A töltésnél a melegedés mitől és miért volt nem tudom. Most azt lenne jó megnézni, hogy a BMW-be visszatéve nyűgösködik-e még az autó, de az úgysem lesz...

    Most jön a Passat AGM akku. :)

  • hegefe

    csendes tag

    válasz hegefe #4371 üzenetére

    A kb. egy nap töltés után pihentesd egy-két órát (hogy lehüljön). Majd töltsd újra a Global CH611-el Recond módban, hogy biztosan meglegyen a cellák közötti feszültség kiegyenlítés.
    Jobban nem nyüstölném. Megnézném hogy teljesít a téli autós akku üzemben.

    Nem írtam az előbb, a Forex szulfát oldót ezért is kell több merít-tölt ciklusban használni.
    Én nem erőltetném a 16V fesz határ elérését. Nincs véletlenül vízbontás valamelyik cellában?
    Nem szólalt meg a biztonsági szelep? Az AGM gázrekonbináció miatt normál esetben ilyen nem lehet!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák