Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz pjen #2597 üzenetére

    Ha úgy dupla a lámpa, hogy az egyik a refi, akkor természetesen igazad van.
    Ezen mindkettő tompított. Ill. természetesen mindkettő refi is, ha váltasz.:)

    Szabálytalan, vagy sem, egy (power) LED féklámpa azonnal kapcsol, szóval
    közlekedésbiztonságilag sem hátrány, meg kevesebbet eszik. A power LED
    irányjelző megint csúcsszuper, mert sokkal jobban látszik a gyári 10W-nál...
    (Szomszéd hazafelé néha "nem mert" balra befordulni, mert szarul látszott.)

    Ui: volt olyan motorom, amin H1 volt a tompított, és H4 a refi, ám úgy, hogy
    az dedikáltan távolsági volt: a tompított szála gyárilag nem volt bekötve.:(((
    Nem is értem, miért, amikor úgy volt tökéletes vetítési képe, és fényereje is.
    Érdekes módon az a 110W meg se kottyant a generátornak. (Japán volt.:DDD)

    Kernel: határértékre tervezik az oké, de alá azért csak nem kéne...:))
    (Olaszok...:DDD)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák