Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
8 éves korom óta (20 éve) vagyok Alien (Giger)-fan. Megvolt az összes film pártucatszor, rengeteg képregény, néhány regény, ill. pár játék is - amikből a legutolsó jó '99-ben jött ki; az első AvP. A mai napig osztós, főleg multiplayer-ben, mindenféle folytatásai még csak a közelébe sem érnek.
Ez viszont egy másfajta megközelítés, pulse rifle helyett van szemeteskuka, amibe a kiomló belsőségeid kényelmesen aláhullhatnak vala.
Érdekesnek tűnik, remélem hozza majd azt az IGAZI (kultuszteremtő) sci-fi-horror atmoszférát, ami az első két filmet jellemezte, a környezet pedig nem lesz teljesen statikus és nem fogják elszúrni bagatell gyökérségekkel vagy idióta bug-okkal (vagy mindenféle szájbarágós help-pel meg 6 órás játékidővel az intro-tól a credits-ig...). Esetleg feltűnhetne néha valami fegyverként is használható tárgy.
Ha ez ígyen leszesz, bizton mondom néktek leend, megvétetik, majd Bravia-engine által térbekarcolt 300-as pulzussal kaksimogyoróhullajtás lágy nesze töri meg nyitott ablakom alatt az éjszaka csöndjét.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Archer
őstag
Tetszik is meg nem is. A kivitelezés szerintem nagyon is rendben van viszont én nem szeretnék bújócskázni egész játék alatt egy aliennel. Adjanak egy Pulse Rifle-t három tárral, azzal el leszek a fél játék alatt csak legyen lehetőség visszavágni a dögöknek. Meg lehet ezt jól is csinálni, ahogy anno 99-ben az AVP 1-nek is sikerült, azt ha kipótolnák a mai követelményekkel, a rajongók számára biztos siker lenne.
Ettől függetlenül szorítok a játéknak, sokan szeretik ezt a stílust, igazán ráférne már a sorozatra a siker, meg, hogy ne állandóan fércmunkákat adjanak ki.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
bigyo108
aktív tag
Abszolút korrektnek tűnik, ha lehet hinni a videónak .
Annak idején a Condemned elég kevés emberhez jutott el, valószínűleg a marketing miatt .
A rengeteg újítás gyakorlatilag felrázta a játékost , még az is meglepődik, akihez manapság jut el a játék .Most a marketinget az ALIEN elviszi a hátán .... csak el ne ba***ák....akkor nagyon nagy lesz .
A PC visszafelé MINDIG kompatibilis lesz,.... MINDENRE!! :)
-
Silenzio
addikt
válasz Bad Pritt #25 üzenetére
Bonyolult kérdés, annyi szent. Az biztos, hogy az első filmben azért volt olyan lassú az idegen, mert az a suspense-re épített, körmöt rágva ki kellett várni, mikor ugrik, mikor támad. A második film már csak a sztori első felében alkalmazta ezt, kb. addig, míg fel nem tűnt az első csótányfajzat.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
xtremez
aktív tag
Remélem nagyon parás lesz!
Milyen motor fut alatta ?
-
Bazzzs
senior tag
Az AvP2 óta nem játszottam alienes játékkal, egy se hozta a videók és a tesztek alapján azt a szintet. Most úgy látom, van rá esély, hogy megtörjön a jég
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
-
Csabulator
tag
Eszméletlen durva! Sajnos az idegeim nem bírják az ilyen feszültséget, így lehet kihagyom a játékot. Ennek ellenére nagyon is tetszett.
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
-
Buster17
addikt
Nekem tetszik, nem sülhet el rosszul.
-
pmheros
őstag
"De alienek elől bujkálni és kukucskálni...? Finoman szólva sem hiteles."
A Bolygó neve Halálból
A.Ripley: -Ez a kislány tovább életben maradt mindenféle fegyver és kiképzés nélkül.
A mondat Rebecca Newt Jorden -ről szól, aki látta meghalni a családját (is), de ő maga bujkálva túlélt mindent (addig).[ Szerkesztve ]
nem vagyok tökéletes
-
atike
nagyúr
Egyetértek. Nem használtam a "gagyi" szót... Nekem valahogy úgy lett volna szerencsés, ha mondjuk kinéz balról, ott figyel az alien, visszabújik, kinéz jobbról, ott figyel az alien, visszabújik, ismét kinéz balról - sehol senki... és valahonnan a semmiből ott terem, ráugrik, kinyírja, ilyesmi...
-
khron78
őstag
Az Alien így kicsit azért életszerűbb, mintha a hajó másik végéből tudná/kiszagolná hol vannak az emberek. Aztán, gondolom nem is folyamatosan arra koncentrál, hogy éppen kire kell vadászni.
-
Bad Pritt
félisten
Egyetértek, annyit még hozzátennék, hogy egyértelműen látszik ebből a néhány mozgóképből, hogy az eredeti Alien filmet veszi alapul a Creative Assembly, kvázi eldob mindent, ami nem tartozik hozzá. Ezt meg is értem, ember legyen a talpán, aki megmondja nekik, mi a kánon része és mi nem, mit vegyenek figyelembe és mit ne. Az első Alien film nagypapatempójú szörnyéhez képest, aminek 5 perc kellett, hogy kimásszon a búvóhelyéről a mentőkabinban, ez egy kifejezetten jómozgású atléta idegen.
A másik meg, hogy az első Aliens vs. Predator képregények után minden jöttmentnek jogot adtak arra, hogy írjon pár Alien vagy AvP történetet, onnantól származnak ezek a "radarszemű, mindent látó, mindent halló, tb-számot leolvasó" idegenek, szóval fenntartásokkal kezelném ezeket az infókat, bármennyire is hivatalos a forrás hozzájuk.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Silenzio
addikt
Ha nem ilyen lenne, nem lehetne belőle túlélőhorrort csinálni. Amúgy a szörny észrevette, akár a filmben. Ha visszaemlékezel a filmre, rengeteg lassan settenkedős Alien-momentum volt. Egy forgatókönyv mindig agyonstilizált és a végletekig önkényes, pl. miért függeszkedik 3 percig a plafonról mielőtt elkapná Brettet, miért lassú szatírmozdulatokkal, stilizált "álló brével" közelít Lamberthez, hogy aztán feldugja neki a ...-t a nadrágujjon keresztül? A játékokban felmerül az "ezt most így miért?" józan paraszti észt igénybe vevő kérdése, ami a filmekben ritkábban, mert azok baromi önkényesek és nem interaktívak.
Miért is viselkedik így az alien? Mert az alkotók (Dan O'Bannon, Walter Hill és Ridley Scott a felelősök) bevallottan szexuális szimbolikával akarták megfogni a nézőket, ezért kellett Giger, aki az idegent tervezte, ezért kellett a kukipuncis arcmászó, ezért így születnek a lények, hogy a szexet az erőszakkal párosítsák össze. Ettől minden nő összecsinálta magát a moziban kortól és kulturális háttértől függetlenül, mert ebben a filmben az ember, és minden ember táplálék és szexuális tárgy is volt. Gyakorlatilag felhozták a kertjeinkben a talpunk alatt, a rovarvilágban minden nap zajló parazitás biohorrort a mi szintünkre: táplálkozás és szaporodás, ennyi az élet.
És ma is működik, kb. ez tette kultfilmmé és ezért lett a bolondja a köztudottan iszonyat perverz James Cameron is. Viszont fel van kötve a gatyó: hogy lehet ebből túlélőhorrort csinálni? Hát így, hogy elkennek bizonyos témákat. Ennyire a játékos is lehet megengedő. Elsőre nekem is furcsa volt, de sztem ettől még nem gagyi.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Wlac
Ármester
válasz cyberkind #22 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy a játék vége felé már nem csak egy alien lesz a nyomunkban.
Fentebb írta amúgy valaki, hogy kár, hogy nem jön Wii U-ra a játék. Szerintem is szomorú. Ugyan nincs Wii U-m, viszont adná magát, hogy a kontroller kijelzőjén jelenjen meg a radar. Esetleg PS 4-en ugyanezt el lehetne játszani a Vitával.“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
cyberkind
félisten
Kár hogy csak 1 Alien lesz, és az elől kell majd bujkálni meg menekülni, egyébként jó irányba haladnak, öröm látni hogy az Outlast hatott rájuk, és eldobják az akciót.
Penumbra összes része meg gyenge, egyedül az irányítás rémít meg, más nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
atike
nagyúr
"Szembetűnő látószervvel nem rendelkezik, de ettől még jól lát. Hosszúkás fejében különleges, emberi ésszel egyenlőre felfoghatatlan érzékszervek rejtőznek, melyekkel érzi a hőmérséklet változásait, a vibrációt, a hangokat, a szagokat, a mozgást. Mindent felfog maga körül, 360 fokos érzékeléssel. Szenzorai sokkal jobbak a legélesebb szemnél és fülnél. Fel tudja mérni a préda szervezetének működését, bioelektromos és agyhullámait, vérének összetételét, a test hőmérsékletét, súlyát, izomtömegét, szívósságát, erejét, érzelmeit és érzéseit. A fejében elől, hátul és két oldalt elhelyezkedő audioérzékelők kvadrofonikus hallást, valamint hiperpontos ultrahangos tájékozódást és távolságmeghatározást tesznek lehetővé."
-
batai15
félisten
Nem hő,vagy szag alapján tájékozódtak?
-
Iron Fire
újonc
Az alienek a falon keresztül is érzékelik az aurát... tehát valóban röhejes ez a megvalósítás.
Az alap koncepció jó, mert ritka az ilyen játék. De a környezet megválasztása "alienes téma" rossz.
Ha Slenderman vagy egy random kitalált szörny elől kellett volna bújkálni meg menekülni sokkal jobb lett volna.
http://www.youtube.com/watch?v=o5Vjaktu5NE
-
gyáliSanyi
őstag
A gépfegyver önbizalmat adott a többi címnél.
Na de így áldozat szerepében, bujkálva nem játszanék vele fél órát sem.Live poor, die rich.
-
khron78
őstag
Azért volt pár jó Sega cím a Shenmue óta is.
Ami hirtelen eszembe jut: Virtua Tennis 4, Sonic Rush, Sonic Generations, Condemned, Conduit, Madworld..
Ha a rossz játékokat kellene leírni, abból többet találnék, az igaz.
Ennek nagyon olyan szaga van, mintha a gearbox csapat által sikeresen elk.rt verziót csinálnák meg úgy, ahogy eredetileg kellett volna. Kár, hogy Wii U-ra nem jön. -
Wlac
Ármester
Szerintem teljesen rendben volt. Nem tudta, hogy hol a csaj, gondolom abban sem volt biztos, hogy keresnie kell valakit ott. Meglesz a bujkálásnak a feelingje...
Ja, és akkor már elsütöm az ősrégi viccet: Alien május elseje
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
exec79
tag
SEGA Shen Mue óta nem igazán tudott nagyot villantani nálam, nem mintha minden játékukat kipróbáltam volna.
-
iMaverick
addikt
Nem a scriptekkel van a baj, hanem hogy olyan az AI, amilyen. Pl. azon majdnem elsírtam magam, amikor az AVP-ben (ebben a legutolsóban) szabály szerűen körülugráltak az Alien-ek, amikor a marine-nal nyomultam. Egyből az jutott az eszembe, hogy biztosan kutyás volt a programozó, mert ilyet csak kutyától láttam.
A Colonial Marines-ben sem voltam elájulva az Alien-ek teljesítményétől... Persze ami volt az a nagy 4GB-s patch... Az lehet javított rajt, mert én még az "alap" verziót toltam.
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
copass
veterán
dead space óta nehéz bármit is hozni a space horror műfajban.
éljen bújócska meg pfff!"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
atike
nagyúr
Állat jó a hangulata, az atmoszféra nagyon el van találva... A megvalósításra sem lehet panasz.
De alienek elől bujkálni és kukucskálni...? Finoman szólva sem hiteles. Az a gyök kettővel lépegető, nézelődő alien egy "kicsit" érdekes...
-
nagyúr
Nekem már ezek a szkriptelt hentelős játékok nem igazán jönnek be. :/
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
joi29
őstag
Bújócska az élijenne: ipiapacs te vagy a fogó.
-
Wlac
Ármester
Pedig egy Oculus Rifttel megspékelve...
Az Isolation amúgy bejön, bár életemben nem játszottam Alien játékkal. Illetve de, mintha ezer éve még a Pentium 1-es korszakban lett volna valami FPS, ahol facehuggerek ugráltak nekem. Nem vagyok nagy horror fan, de ha egy játéknak lesz olyan atmoszférája, amely képes rávenni arra, hogy mégis tovább csináljam, akkor az valószínűleg ez lesz. Az Alien filmek közül bejött az első kettő, illetve bírom az elhagyott-űrhajós témát is. Ha a hangulatra mennek rá, és nem a jump scare-ekre, akkor nyert ügyem van. Feltéve, ha normálisan megcsinálják. Bár személyesen nem próbáltam ki, de az előző Aliens játék beszámolói alapján érdemes alaposan körbenyálazni a teszteket az elkövetkezendőkben, mielőtt valaki a vásárlásra adja a fejét.
[ Szerkesztve ]
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
nagyúr
Én már mem játszok ilyen horror játékokkal, mert tuti be kokszolnék éjszaka. Elég volt a penumbra 1-2. része.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Tetszetős, hogy nem hentelős játékmenete van.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest