Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lolller

    tag

    válasz Bad Pritt #21 üzenetére

    " Mert a fejlesztők úgy ítélték meg, hogy megéri a befektetett energiát, ami egészen minimális, tekintve, hogy a PC-s és Xboxos változatok ezeknél a játékoknál szinte teljesen megegyeznek. "

    Ezzel nagyon is egyet kell értsek, ezt is mondtam fentebb. Ehhez kell a játék is, ahogyan lentebb írtad halo wars, etc... mind kontrolleres játék. Ebben nincs is vita, ezt én is leszögeztem. Éppen ezen analogiából kiindulva nem értem mért nincs így Apexben, R6, Battlefieldekben ugyan így egér+bill támogatás ha egyrészt a technikaiháttér adott másfelől eléggé nagy az átjárhatóság konzol és pc tekintetében. Itt nem tudok másra gondolni mint arra, hogy vagy kicsi a játékosszám és emiatt nem oldható meg a szeparáció egy konzolcsaládon belül vagy maga a port emésztene fel akkora költségeket, hogy inkább nem foglalkoznak vele. Bár ezt egy bf-nél nehezen tudom elképzelni, leszámítva az új részt.

    Egyértelmű, hogy nem az AoE4 lesz az úttörő ebben, bár ebben sztem inkább játszik szerepet, hogy az RTS mint műfaj már nem ég akkora lángon.

    varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés