-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
saelin
veterán
Könyörgöm szokjak már le a telefonos alkalmazáson keresztül történő vásárlásról... Megint írnom kelett a supportnak, mert a pénzt levonta, de a játékot nem kaptam meg.
A FINAL FANTASY® XIV: Shadowbringers™ (Game Pack)-ről van szó. Az alapjátékot birtokolom és már le is töltöttem, de a Shadowbringers tartalma nem elérhető. Store-ban felmenve meg csak a vásárlás lehetősége van.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
sp8787
addikt
válasz Rigormortiis #216037 üzenetére
60as? Ezen meglepodtem.
En olyan 300+-as vagyok ha jol emlekszem vhol 350+. -
felixo
őstag
Üdv !
Battle Royale típusból ti melyik játékot ajánlanátok ? RDR2 Gun Rush-t toltam eddig, de eléggé elb.szták.Redmi Note 9
-
penge111
addikt
Gyerekek, ez miiiiiiii??? Hétvégén kipörgettem a Hellbladet, ez egy zseniális alkotás! Először is legszívesebben pofán törölném magam. Úgy voltam vele, hogy sajnálgattam a pénzt egy játékra aminek max 7-8 óra lehet a játékideje. Így csak nemrég 3000 forint körül vettem meg akcióba+20% kupon beváltásával. Mindegy, ez a játék megérte volna a teljes árát is. Igaz, hogy rövid a játékidő, de akkora élményt ad 7-8 órában, amit nem sok játék tud. Gyorsan keresgettem infókat, de sajnálva látom és nem is értem, hogy a viharban nem lett ez 2017-ben az év játéka!
Ezt a játékot kizárólag egy jobb minőségű fülessel kell játszani, hiszen a játékok a hangokra lettek kihegyezve. A főhősnő Senua, aki pszihózisban szenved. Ez egy betegség amikor téveszmék, hallucinációk, látomások gyötrik az embert. Ezt az állapotot a hangok és természetesen a grafikai megvalósítás alapján tökéletesen tudták adaptálni a fejlesztők. Ilyennel még játékban nem találkoztam. Számomra nehéz volt a játék, sőt ilyen nehéz még egy játék sem volt az életemben. de nem a szó hagyományos értelmében, ez a játék lelkileg és szellemileg nyomot rám nagy súlyt. A nyomasztó képi világ, a hanghatások, ahogy a fejünkben sugdolóznak a hangok, az a mély hang amitől mindig felállt a karomon a szőr. ÁÁÁ ezt nem lehet gyerekek szavakban leírni meg kell élni, aki valami merészet, újat keres, olyat amihez még szerintem nagyon nem mertek a játékiparban nyúlni, akkor tegyen egy próbát ezzel a mesterművel.
Az is szuper, hogy egy nincs HUD, nem magyaráz semmit szinte a játék. Magadnak kell rájönni a dolgokra. Pl. a harc lehet kínkeserves, de ha figyelsz a fejedben lévő hangokra, és rájössz a kombók használatára pofon egyszerű az egész. (Akit a harc rettentet el, semmit nem kell csinálni csak az x-el félreugrani, és utána gyors sebzést bevinni. Ha többen vesznek körül, akkor a hangok figyelmeztetnek, hogy mikor érkezik mondjuk a hátunk mögül egy csapás. A pajzsos ellenfeleket pedig egy sima rúgással megtántoríthatjuk, és így már könnyen felszecskázhatjuk őket stb...) Szóval a harc szerintem egyszerű, látványos, nekem nagyon tetszett. A továbbjutáshoz rendesen meg kell dolgoztatni az agyacskánkat, különböző trialokat kell teljesítenünk, ahol szimbólumokat kell megkeresnünk, nem lesz egyszerű némelyiket megtalálni. Ezek is tökéletesen illenek a pszihózis ábrázolásához. A garfika szerintem szép, és tökéletesen passzol a téveszmék, látomások, hallucinációk megvalósításához. A játék zenéje is zseniális. A hanghatásokról már írtam, ez a játék lelke, döbbenet... De még egyszer hangsúlyozom ezt a játékot fülessel kell játszani, mert anélkül nem lesz akkora élmény. Ezt tudom tanúsítani, mert most kezdtem a platina miatt újra a játékot, és füles nélkül ugortam neki, így azonban jelentősen visszaesik a játék élvezete. Úgyhogy marad a fülessel történő végigjátszás.
Természetesen vannak hibák, amik felett én szemet hunyok, néha fura a kamera kezelés, a játék vége felé beleszaladtam egy bugba, ami miatt majdnem nem tudtam befejezni a játékot. Egy véres vízzel teli alagutúba kellett bemennem hasalva, de valamiért az Istenért se tudtam előre kúszni, hanem hátrafelé ment a karakterem. Hiába töltöttem vissza többször, nekem a megoldás az volt, hogy a jobb analóggal folyamatosan a jobboldali fal felé kellett néznem, akkor hajlandó volt előrefelé mászni a karakterem. De ezek eltörpülnek a játék zsenialitása mellett, aki teheti próbálja ki ezt a játékot.
A Hellblade egy csodálatos, de egy mentálisan nehéz utazás Senua lelkének legsötétebb bugyraiban. Jaj, és remélem lesz második rész is, hiszen erre utal Senu a játék végén, nem?!Ui: ajánlom mindenki figyelmében a 20 perces videót a játékon belül, ami arról szól hogyan is készült a játék, hogyan és miért vontak be pszichológusokat, betegeket is a játék megalkotásába. Vagyis teljesen korrektül tudták átadni azt, hogyan látják a világot azok akik pszichózisban szenvednek.
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
-
S e t h
nagyúr
A Ubisoft játékok játszása során kapott pontok egy részét be lehet váltani a uplay oldalán, amiért kapunk egy 20%-os kupont, amit 3 hónapon belül beválthatunk vásárláskor.
Az üröm az örömben, hogy az uplayen csak pc verziók érhetők el, van vmi esély, hogy az ilyen kuponok beválthatóak a pstoreban?This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Gigicuci
senior tag
Annyira tetszik nekem ez a Days Gone, hogy megvenném digitálisan a mostani lemez helyett. A kérdésem, hogy a játékmentésem megmaradna ebben az esetben?
Köszi!
-
ldave
félisten
Én most hétvégén egy régebbi inide játékkal, az Omensight-tal játszottam:
A legvégére még nem értem, de már a kapujában vagyok, csak tegnap este már nem volt erőm tovább haladni, de ma valószínűleg lepörög majd a stáblista. Összességében ez egy remek ackió rpg, a dodge-olós fajta stílusból: ha jól időzítve kerüljük ki az ellenfél támadását, akkor egy pillanatra belassul mindenki és odacsaphatunk párat gyorsan az arcukba. Kihívás számomra pont elégséges a közepes nehézségen, így is haltam eleget a komolyabb főellenségeknél.
A játék története az Idétlen időkig alapjain nyugszik, ugyanazt a napot kell végigjátszani egészen addig, amíg meg nem állítjuk a gonoszt. Ebben lesznek segítségünkre a lehetséges társaink, akik mellé az adott napra betársulhatunk. Váltani később nem lehet, mindig a nap elején döntjük el, hogy kivel leszünk. Ez mechanikában úgy mutatkozik meg például, hogy vannak bizonyos ajtók, amiket csak az egyik társunk tud kinyitni. Emiatt a helyszínek gyakran ismétlődnek, csak más szempontból megyünk rajtuk végig. Ez picit negatívum, de ügyesen beleépítették a fejlesztők a játékba, hogy ennyi pálya tervezésére volt kapacitásuk. Nem ideális, de szerintem elfogadható. Ha valakinek nyelvi akadály miatt nehéz lenne kikövetkeztetnie, hogy miként tudna továbbjutni az adott pontot, akkor van beépített segítség is.
Emellett megvannak az alap akció rpg elemek, a harcok során xp-t, kapunk, amitől fejlődik a karakter és új képességeket kap, a gyűjtött pénzből fejleszthetjük fegyverünk, páncélunk és a képességeinket is erősíthetjük.A Slime draws near! Command?
-
S e t h
nagyúr
válasz kriszpontaz #216076 üzenetére
Köszi, megnézem még, de egyelőre csak pc-s verziókat láttam, konzol semmi.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz hjtz4t3wrseg #216078 üzenetére
Annyira nem mint egy fejhallgatoval. Ha jol emlekszem a jatek elejen meg ki is irjak, h a teljes elmenyhez fejhallgato ajanlott.
Live-Die-Respawn
-
Xaels
félisten
válasz hjtz4t3wrseg #216078 üzenetére
Én TV hangszórókon játszottam, az én idegeimet úgy is kikezdte rendesen. Lehet ha fejessel játszom ki sem bírtam vola
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
penge111
addikt
válasz hjtz4t3wrseg #216078 üzenetére
Nem tudom, mert nekem nem volt sosem 2.1 től jobb hangrendszerem. Ha szerinted egy ilyen rendszer vissza tudja adni azt, hogy pl hangok szólnak hozzád a fejedben akkor bátran. Másodjára is neki ugrottam, de asszony akkor otthon volt és füli nélkül tv-n játszottam, hát úgy rengeteget veszít számomra a játék az értékéből!
@Xaels: igen erre írtam, hogy életem "legnehezebb" játéka volt, lelkileg és mentálisan értettem!
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
erahurka
félisten
válasz hjtz4t3wrseg #216082 üzenetére
Nem kell hozzá olyan nagy fejhallgató minőség, nagyon jól összerakták a térhangzást, sima egyszerű sztereó cuccal is élmény minden másodperce (amikor nem kapsz idegbajt a túltolt harcoktól).
-
gyuromoj
veterán
Death Stranding-ben a baba,
a kontroller hangszóróján fog a játékoshoz beszélni. [ Szerkesztve ]
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
-
headhunter86
senior tag
A zizegő hanggal mehetek gariba? 12 nap múlva lesz egy éves a PS4 Pro-m.
Galaxy A52 | Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar | PlayStation 5
-
mastadoc1
tag
válasz penge111 #216063 üzenetére
Csatlakozni tudok csak, nálam is pont ezt a hatást váltotta ki. (Már többször kifejtettem itt is, viszont látom az írásod meghozta pár ember kedvét. Helyes! )
És persze kötelező a füles, sokkal nagyobb az élmény. Én ez miatt vettem egy goldot, ami tökéletes, illetve megszerettem, és azóta mást is abban játszok. A zenéjét már rég letöltöttem, (spotyn fenn van) gyakran hallgatom, mert zseniális az is.
Az árát bőven megéri.[ Szerkesztve ]
-
Peace
nagyúr
válasz penge111 #216063 üzenetére
Azzal egészítsük ki, hogy aki rohadt béna (mint én!!!!), az jó eséllyel felba**za majd magát az első harcoknál és kilép. Én két esélyt adtam a játéknak nagyjából 1 év különbséggel. Végig szerettem volna játszani, mert a videók alapján baromira tetszett és érdekelt. Nem jutottam tovább a 2. vagy 3. harcnál. Casual player vagyok, de ennyire nem sok játék képes kihozni a sodromból. BB-t és DS-t már rég elengedtem, közelükbe nem megyek. Meg Surge-öt.
-
wierra
senior tag
válasz Peace #216092 üzenetére
Pedig a Senua (barokkos túlzással élve) "harcrendszere" igazán casual-ra lett hangolva. Nagyjából csak ezért lett beleszőve a játékba, hogy ne csak egy rejtvényfejtős psycho-trip legyen.
Egyébként nekem sem tetszett a játék ezen része."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Peace
nagyúr
válasz wierra #216093 üzenetére
Tudom, hogy nem vagyok ügyes. Kerülöm is a soulslike játékokat. De valamiért itt is lehozott az életről a harc. Pedig próbáltam dodge-olni (azt hiszem van benne) meg ügyeskedni. Második nekiugrásra még mondtam is, hogy "de egyszerű, ettől borultam ki régebben??!!!!" Aztán meghaltam utána 3-4 alkalommal és ki is léptem.
-
markknight
veterán
Ott vagy rossz gombot nyomtatok vagy nem tudom, rohadtul könnyű a Hellblade összes harca. Ugyanazok a nulla iq-s 3-4 movesetes balfékek jönnek rád mint dark soulsba, tök könnyű kijátszani ezeket a majmokat, főleg hogy hp csíkod sincs, nem tudom meg lehet-e halni a játékban.
Maga a harc egyébként irtó látványos és "változatos" a maga módjához mérve, én eléggé élveztem.
[ Szerkesztve ]
-
penge111
addikt
válasz Peace #216094 üzenetére
Én sem tartom magam pro játékosnak, ok megvolt az összes sous játék, de ez nem egyenlő egyáltalán azzal, hogy valaki pro vagy sem, szerintem.
Ha megvan még a Senua, szerintem ásd elő megint. Írtam fent pár tippet a harchoz. Amúgy tökre ennyi az egész: mikor látod, hogy készül lecsapni az ellen nyomsz egy x-et, utána kettő gyors csapás négyzet. Így szép lassan ledarálsz mindenkit, mindenféle kombó nélkül. A pajzsos enemy ami gond lehet, de ott meg a körrel rúgsz rajta egyet és beviszel pár sebzést. Amikor meg 2-3 ellen jön egyszerre, figyelj a hangokra, figyelmeztetnek, vagy próbálj velük egyszerre szembe kerülni, akkor általában csak a legközelebbivel kell foglalkoznod...
Vagy az is lehet taktika, hogy csak r1-et lenyomva végig védekezel, és sikeres hárítás után viszel be egy-két találatot. Szerintem ha ezekre figyelsz végtelen egyszerű a harc
Pl:
a végén az utolsó jelenetnél én fél óráig küzdöttem a folyamatosan termelődő szörnyekkel, mire felfogtam itt meg kell csak halni. Ez is milyen jó már, akárcsak Senua helyébe lenne az ember, az utolsó leheletéig küzd, pedig be kell látnia végül, hogy nincs értelme... PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
wierra
senior tag
válasz Peace #216094 üzenetére
Leírásod alapján a türelmed alacsonyabb értéken van, mint az ügyességed.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
penge111
addikt
Valaki itt említette a Cat Quest játékot, hogy a gyerekeinek szedte le, de végül őt szippantotta be teljesen (talán ProEvoFan volt). Neki üzenem, hogy hamarosan ps4-re is tiszteletét teszi a második rész, nagyon f*sza, én ipaden próbáltam.
Hétvégén indult az Apple Arcade szolgáltatás, kipróbáltam hát, mert a sok játék között ott volt a Cat Quest 2 is. Nagyon kis patent cím, jó volt ipaden, ps4 controllerel játszani...
Nekem is most már kezd a figyelmem az indi játékok felé fordulni, némelyikbe több kreativitás szorul, mint pár AAA címbe.
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...