-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Most az mi hogy nem.megy bele az ajtoba a 10 cm es hangszoro se a 13??? A4 b5..
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #155451 üzenetére
Kiemelővel a 13-as bele megy, de a kárpitra.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Pixx96
aktív tag
Srácok lassan olajat kell cseréljek lassan,De én már nem veszek castrol edge olajat mert feleslegesnek tartom... Totalt néztem ki magamnak abból melyik ajánlatos venni? 5w40 kéne és 4 liter elég.
Meg annyi hogy a váltóba is kéne már szerintem olajat cserélni csak 16 éve az rohad benne Azt hol találom meg hogy milyen, és h mennyi megy bele?
-
i-sti
senior tag
válasz Pixx96 #155455 üzenetére
Olaj topic
Castrol helyett próbálhatod a mobil1-et.
Váltóolaj pedig #csakagyári[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Jolvankoszi, holnap hatha talalok keretet a varoaba.
Meg 1 kerdes, ajtokarpitrol levettem a diszcsikot, patentos, muszerfalon levo is ugyan olyan patent fogja vagy lefeszgetos? -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #155422 üzenetére
Itt(katt) az említett hang, ami minden reggel az első indításnál boldogít az autó bal elejéből. Szerintetek mitől származhat ez a hang?
Mire leértem a szerelőhöz megjavult a kiégett izzó figyelmeztető lámpa, és világít a tolatólámpa, kontakt hiba lesz.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
A4 re jo a6 feknyereg? Szamit az hogy benzin vagy dizel?
Mondjuk az a6 2.5 dizele jo lehet?
2000 -2001 evjaratu -
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #155465 üzenetére
Persze hogy nem mindegy.
-
RobexX10
aktív tag
Sziasztok!
AUDI A4 1.8 T FSI 88 kW, 120LE vagy 118 kW, 160LE szerelt motorú autókról mi a véleményetek, tapasztalatotok? 2008-2009-es évjáratúakat néztem.
illetve a másik kiszemelt
SKODA OCTAVIA 1.4 TSI 90 kW, 122LE vagy 103 kW, 140LE 2014-es évjáratokat néztem.
Nagy átlagban napi 40km megyek ebből város kb. 10km. Alkalmanként hosszabb utak.
-
Odzse
tag
Sziasztok,
Van egy 2014-es 3. generációs Octavia-m. A kézifék mellett van egy szivargyújtó aljzat egy vakdugóval. A szivargyújtó aljzatban nincs áram, szerintem gyárilag, mert a vakdugón sincs 12V felirat.
Szeretnék innen telefont tölteni. Van valami megoldás a problémára? Esetleg be is van kábelezve és csak egy biztosítékot kell betegyek, hogy működjön?Nagyon köszönöm a segítségeteket
-
Doki16
addikt
Egy 2011-es Audi Q5-nél mennyi a max olajhamu érték a részecskeszűrőben ami még nem halálos a DPF-re nézve?
2.0 TDi, CGLB, 170 LE[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz BUZZLGHTYR #155470 üzenetére
Nezz utana a tipusoknak, lehet abban a kategoriaban az s-line-t nagyobb fekekkel szereltek es akar meg jo is lehet. Legalabbis ez a legvaloszinubb.
-
Matska
senior tag
Sziasztok. Néhányszor már jártam itt, egy 1999-es Audi A6 1.9 tdi 110le manuális váltós autóm van. Volt némi olajcsöpögésem, az olajbetöltőnél lévő tömítés ki lett cserélve, de még mindig csöpögteti valahol.
Sajnos az egész motor tiszta olaj, mintha mindenhol (is) folyna, valószínűleg fentről került mindenhova. Terveztem egy motor mosatást, aztán árgus szemmel nézni, hogy mi újság, de szeretném kérdezni, van-e valami jellemző hely, amit érdemes figyelni?https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
zolko74
tag
Octavia 1.6 benzin BSE motorkód P0340 vezérműtengely helyzet érzékelő hibát hoz. Ahogy kitörlöm, egyből visszaírja. Csere? Csak gyári vagy valami utángyártott is megteszi?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
A belso klima fejegyseget hogy lehet kiszedni, fogja valami csavar? A4 b5
Kicsuazhatott 1 kabbel[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
válasz BUZZLGHTYR #155479 üzenetére
vedd ki a rádiót felette és ott lesz csavar
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Gyula84
veterán
válasz BUZZLGHTYR #155481 üzenetére
le kell venni azt a takarót is bocs [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Louis
tag
Sziasztok
2015 Skoda octavia 2,0 cr tdi 4x4 mit takar? Nem igazán használnám ki a 4 kerekes közlekedést de ha nincs vele különösebb gond akkor nem zavar ha "ott van". Ez a 4x4 csak valami "elromlik és fizethetsz" dolog vagy tökéletesen békésen el van a háttérben?
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
Louis
tag
válasz molnarpeter #155486 üzenetére
Jelenleg 148k km van az autóban és a szerviz könyvben egy ilyen bejegyzés van ami erre utalhat. Erre gondoltál?
[ Szerkesztve ]
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
Louis
tag
válasz molnarpeter #155488 üzenetére
Köszi az infót. Fogyasztás annyira nem zavar, csak az, hogy nehogy elromoljon nekem a 4x4.
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
i-sti
senior tag
válasz Louis #155489 üzenetére
Csak az nem romlik el, ami nincs benne
4x4 ha nem vagy rászorulva akkor csak többlet súly, komplikáltabb rendszer, plusz karbantartás (olaj csere), lassabb az autó mert a kardántengelyt is hajtania kell.
Ha meg az ember rá-van szorulva akkor rendes Torsen kell[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
pavika
tag
Sziasztok!
2002-es passat kombi bal hátsó ablaka egyik napról a másikra megadta magát. Nem húzza le a szerkezet. A képen lévő kis műanyag eltört és amiatt. Tudja valaki hogy autósboltba, unix, bárdi lehet kapni ilyet? A neten találtam, de a 200 ft-os ár mellé sokallom az 1000 forint feletti szállítási díjat. Esetleg lehet valamivel helyettesíteni, hogy működjön az ablak. Gondoltam rendeltek kínából, de nyár vége lesz mire ideér. -
-
Gyula84
veterán
üdv
2.5TDI BDG az adagolót csak mechanikusan (forgatom) lehet állítani vagy lehet szoftveresen is?
(#155484) BUZZLGHTYR
meg akarták oldani olcsóban csak arra nem gondoltak mi lesz később[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
ACAB95
tag
Üdv
Jelenleg egy 1.9PDTDi Audi A4 B6 s-line tulajdonosa vagyok. Összességében megvagyok vele elégedve, de idén pár kopó alkatrész már érik a cserére. Előreláthatóan kb. 300e ft. szükséges a javításokra. Mit tanácsoltok szerintetek érdemes meghagynom, vagy a feltüntetett hibákkal adjam el és vegyek egy A4 B7? Az újabb modellből melyiket érdemes nézegetni az 1.9 PDTDi 115ló, 2.0 TDi 170ló vagy a 3.0 TDi quattro hajtással?[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Doki16
addikt
Mágus tudnál egy kicsit segíteni. Az alany egy Audi Q5 2.0 TDi, CGLB, 170 LE.
Azt a hibát produkálja, hogy minden leállítás után beindítja a hűtőventilátort és maximális fordulaton járatja egy ideig. Majd ezt szakaszosan megismétli még vagy kétszer háromszor. Mindegy, hogy 200 km-t vagy csak pár métert mész a kocsival.
Kiolvastam és ezeket a hibákat dobja. Előre is köszönöm ha tudsz segíteni és látsz valamit benne.Cím 01: Motor (J623-CGLB) Címke:. HGJ\03L-906-018-CGL.clb
VAG szám SW: 03L 906 018 MQ HW: 03L 906 018 DN
Alkatrész: R4 2.0l TDI H23 9978
Revizió: 45H23---
Kódolás: 2A254012042602080000
Műhely #: WSC 22518 002 1048576
ASAM adatcsomag: EV_ECM20TDI01103L906018MQ 003012
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MQ.rod
VCID: 0500A9888421276EB9-80501 hibakódot talált:
4631 - Főrelé
P068B 00 [036] - túl későn nyit
időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 10
megtett Km: 0 km
Dátum: 2000.00.00
idő: 00:00:00Motorfordulatszám: 0.00 /min
Normált terhelésérték: 0.0 %
Gépjárműsebesség: 0 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: -40 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: -40 °C
Környezeti levegő nyomás: 0 mbar
30-es pont feszültség: 0.000 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Gázpedál-elmozdulás: 0.00 %
Indítómotor-vezérlés: interlock-kapcsolás vagy P/N jel-0. bit: 00000000
Motorállapot: COENG_STANDBY
Indítómotor-vezérlés: állapot-0. bit: 00000000
Indítómotor-vezérlés: indítás megszakítás állapot: 00000000
Indítómotor-vezérlés: 50-es pont-0. bit: 00000000
bekapcsolt fokozat-0. bit: 00000000Készenlét: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 19: CAN kapu (J533) Címke:. HGJ\8T0-907-468.clb
VAG szám SW: 8T0 907 468 AC HW: 8T0 907 468 J
Alkatrész: GW-BEM 6CAN H06 0117
Revizió: HB800053 Szériaszám: 5300H10B088228
Kódolás: 00C303
Műhely #: WSC 06335 000 00000
VCID: 020AB2949D0F10569C-8056Alegység 1 - VAG szám SW: 8R0 915 181 HW: 8R0 915 181
Alkatrész: J367-BDM H07 0140
Szériaszám: 000000000056504448662 hibakódot talált:
03041 - Energiamanedzsment aktív
000 - - - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100000
Hiba priorítása: 7
Hiba gyakorisága: 6
Számláló nullázása: 226
megtett Km: 190430 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2018.05.14
idő: 23:05:00hibakörülmény:
bin. bitek: 00000
feszültség: 12.30 V
számláló: 1702256 - Nyugalmi áram
001 - felső határérték túllépve - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00100001
Hiba priorítása: 7
Hiba gyakorisága: 3
Számláló nullázása: 226
megtett Km: 190488 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2018.05.22
idő: 11:47:00[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt