-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #154800 üzenetére
Mester!
Egy ilyenben mint ez konkrétan ugyan az a motor mint a Te Golfodban?
Esetleg változtattak már valamit így 1x év alatt?Meglepett hogy 6-osban is volt még ez a motor, sőt 1,4szívó is 80 pacival. Azért a menetdinamikára kíváncsi lennék...
szerk. @154801 Ez teljesen korrektül néz ki, sőt. Extrákkal hogy áll?
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #154802 üzenetére
Pont olyan 1.6, 8 szelep, mint a golfban, csak ezen már van EGR, meg egy segéd levegő pumpa. Konstrukciósan azonos. Havernak 2012-es A3 van ezzel a motorral.
A golf highline, minden van benne, ami kell.
Ezek 10 éves képek, nem ennyi km van benne, meg a belseje is lelakottabb már valamivel, de nem vészes.
Mindenki azt kérdi, mennyit futott... nem érdekel, amire nekem kell, arra jó, rendberaktam a hibáit, tőlem akár két millió km is lehet benne, amíg indul ,van ereje, van alatta futómű és nem rohad, engem nem zavar.
Most 220k-t mutat az óra, de tőlem akár karácsonyfát is lehet rajzolni a műszerfalra a km számláló helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #154803 üzenetére
Nem tudom elképzelni hogy én beleülnék, de teljesen racionális autónak tartom, amennyiben nem kell az embernek nagy tűzijáték meg a "racsssing". Biztonságos, jól néz ki és még felszerelt is. Gondolom sok gond sem lehet vele...
Érdekes egy Highline. Az enyém Basis a cimke szerint, ülésfűtéssel, ESP-vel, tempomattal, fényszórómosóval etc. A konszern mindig meg tudott lepni ezekkel a felszereltségi szintekkel.
Rozsda?szerk.: Állapot legyen meg előélet, a métert le kell szarni ha rendben van. A lényeg hogy elégedett légy vele.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #154804 üzenetére
A géptető rohad, azon kívül sehol, majd kicserélem, ha átrohadt. A lámpák most is ilyen szépek, üveg a búra, áldom az eszét, aki ilyet rakott bele, örök élet, ha nem törik össze. Az a mattulós műanyag szar nagyon csúnán nézne ki rajta. ezen kívül valaki körbe fóliázta a legsötétebb fóliával, ami annyira nem buli, ha este kell tolatni, mert a tolatólámpa ezen van... de minek, ha ilyet világt.
Meglepően jól autózható, még dízelből átülve is, ez a 8 szelepes motor alulról is megy, persze csodákat nem kell tőle várni, de városba ideális választás, pályára meg ott a skoda.
2000 euró alatt vettem, most vagyok kicsivel fölötte. Szervó pumpa, kipu középdob, kuplung, váltó olaj, tömítések, olajkád pucolás, meg olajpumpa szívókosár pucolás... még 1 mikrokapcsoló és DRL elektronika lesz bele rakva, ami késleltetve kapcsolja a tompítottat. futómű nagyjából rendben, hátsó gátlók és a két nagy szilent már gyengébb, mint ahogy én szeretem, de majd ezt is megoldom valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Végre megérkeztem a 40db HD képpel amikell remélem felvételt nyerhetek a klubtagok közé!
Ha lehetséges, az utolsó képet kérném az összefoglalóba. VW EOS 2008 2.0PDTDI (BMM) -
Lacess
tag
válasz Mágus2 #154805 üzenetére
Az üvegbúra jó, csak ki ne b@ssza a kavics, szerencsére lehet kapni külön is. Az enyém már megint mattul, ősszel ismét políroztatnom kell. A tolatólámpa meg a kombin is olyan mintha nem is lenne, pedig mindkét oldalon van.
Viszont ha az első sárvédőid sem rozsdásak sehol akkor azt ajánlom vigyázz rájuk, nagy kincs már a gyári rozsdamentes. A szivacsot hajítsd el messzire belőle, alul meg kend ki valamivel belül.Ez a DRL téma nem kerek számomra, de Te tudod. Ennyi pénzért meg szerintem rendben van a dolog, így a Skoda sem kopik a rövid városi használattal. Így ezzel a felállással vagy 10 évig nem lesz gond autóra.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #154807 üzenetére
Mi nem kerek a DRL- el? Vettem egy elektronikát, ami 20 másodpert késleltetéssel kapcsolja a tompítottat a gyujtás kulcs elfordítása után, ennyi idő alatt beindul a motor, nem paraszt módon világít gyujtáson, aztán indítózásnál lelövi, majd vissza. Szerintem ez jobb megoldás és az izzókat, akksit is kíméli.
Tiszta a sárvédő, ki is van kenve, az előző gondos tulaj mosta félévente a műanyag betét alatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
1stVikman
senior tag
válasz Doki16 #154765 üzenetére
Szia!
Honnan és milyen kábel lett végül?#154769 Csabadi
Szia!
Vízhőfok jeladót cseréld ki.
Simán okozhatja, hogy melegindításnál több üzemanyagot nyomat, mint kéne (mert hidegnek hiszi a motort) és emiatt nehezen indul, vagy nem is indul.
Nekem Fabia 1.4-nél check engine-t is dobott, mikor rossz volt a jeladó.MÁS:
Nyest témára reagálva, nekem a harisnyás kutyaszőr nem vált be.
Viszont az udvarban szabadon mászkáló kutya igen. -
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #154811 üzenetére
Aliról vettem végül ezt a fajtát. Hibakód olvasáson kívül mást még nem csináltam vele. Az működött rendesen.
Egyébként VCDS-el ki lehet olvasni a kocsi valódi kilométerállását, hogy kiderüljön volt-e pörgetve?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #154817 üzenetére
Van, aki olajjal szokta, de szvsz a műanyag dobbetét miatt pl Mike Sanders üregvédő lenne optimális. Esetleg a peremezésre kis ecsettel rücsi, ott támadnak a kavicsok. A legtöbbet az számít, ha magasnyomásúval legalább évente kimosod, utána - alapos szárítást követően - jöhet egy kezelés, de utána is érdemes mindig mosogatni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #154819 üzenetére
En pont megszivattam magam. Leverte a kavics a gyarilag visszahajtott peremrol a festest. Sok sos/havas utazas utan, a szezon vegen, gondoltam najo azert lekenem rozsdaatalakitoval, mert gyanus volt. Ra egy honapra meg is jelent. Lehet az atalakito megkapta a galvanozast.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
M2 biztositasba estem vissza, felbontotok a biztoaitast, letezik megnolyan hogy elevul?
-
Arcképgyáros
válasz BUZZLGHTYR #154826 üzenetére
A bónusz fokozathoz 2 év kell, hogy elavuljon gondolom akkor a maluszhoz is.
-
Doki16
addikt
válasz BUZZLGHTYR #154826 üzenetére
2015-ben ugyanezt a kérdést tették fel a totalcaron: [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BUZZLGHTYR #154829 üzenetére
A bónusz tuti így van még a mai napig, tehát elég valószínű, hogy a malusz se változott.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Arcképgyáros
válasz BUZZLGHTYR #154831 üzenetére
Írtam privit!
-
zsolt19900
őstag
válasz BUZZLGHTYR #154831 üzenetére
nem igen lehet / nem igen érdemes ilyesmiben trükközni
a biztosító nem ingyen fogja adni a károsult részére a javításra kalkulált díjat, azt valahonnan neki vissza kell hoznia, így a te megnövekedett díjad a válasz
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Arcképgyáros
válasz zsolt19900 #154833 üzenetére
Nem feltétlen. 2 milliós kárnál is 2-t esik vissza meg 20.000 ft-nál is.
A nagyobb kárt sehogy sem hozza vissza a te plusz befizetésed.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz BUZZLGHTYR #154835 üzenetére
Az oké, hogy okozol egy kárt de azt nem neked kell megfizetni hanem a biztosítónak. Ha befizeted akkor annyi, hogy nem romlik a B-M fokozatod, de ház ki olyan hülye... max kis kárnál ugye.
Idézek:
"Egy baleset, azaz káresemény – személygépkocsi és motorkerékpár esetén – 2 osztállyal
történő visszaminősítést jelent, függetlenül a káresemény nagyságától.
A káresemény mindig azon biztosítási év bonus-malus osztályba sorolását érinti, amelyet
közvetlenül megelőző megfigyelési időszakban került sor az adott káresemény kapcsán első
ízben kárkifizetésre"Tehát ha okozol egy 5 milliós kárt és most került a nevedre még idén az autó és mondjuk fizetsz 100.000 ft-ot kezdő biztosításra akkor 2 fokozatot esel vissza ami kb. +30-35% többletet jelent. Az 5 milliót nem fogják veled megfizettetni, max ha befizeted akkor maradsz A00-ba.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz BUZZLGHTYR #154837 üzenetére
Menj el számoltass újat, mindig van olcsóbb így az elején. Én 15.000 ft-ot spóroltam pedig már B06-ban vagyok azzal, hogy elmentem választottam másik biztosítót.
Most gondold el ha meg kéne fizetned a kárt és összecsuksz mondjuk egy lambo-t... életed végéig fizetnéd.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz -secret- #154834 üzenetére
mondtam, lehet trükközni de néha felesleges macera
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
w333
félisten
Valakinek lenne erre egy jó tippje ? köszi !
A helyzet a következő, egy ideje azt vettem észre hogy ha berakom az autót 5 -ik sebességbe akkor utána nehezen veszi az 1 -est, közben rájöttem hogy a váltószoknya pont a váltórúd és az ütköző közzé szorul, egyelőre megigazítottam (elfordítottam a szoknyát) így már nem ugyan ott van ez a tűrődés !
Valami gumiharang kéne a váltószoknya alá, hol kapok ilyet köszi ?
Nekem ugyan így néz ki Link, ilyenre gondoltam ... Link !
Szerk.
Másik kérdés, alapjárat tanításban (VAG COM) tudna valaki segíteni ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
1stVikman
senior tag
Engem is kérlek, ha lehet.
[link]
Golf Mk7, 2014/8, 110kW, 150Le, CRBCEgyelőre a linkelt képpel kérném, aztán majd csinálok szebbet, ha lesz időm.
Szerk..:
w333
Motorvezérlő, meas block,majd kikeresed melyik csatornán van a fojtószelep, switch to basic settings, done.
Fojtó legyen kitakarítva, motor legyen legalább 60 fokos.
Fabian igy kellett.
Mágus nemrég írta egy feliciara : [link][ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
havri1
félisten
Tegnap voltam klímásnál, lecserélte a gázt, illetve nézegettem a gépet..egy tartály van, de hátul 3 műanyag tartály is van, egyikben olaj. Remélem olajozva ment vissza a gáz. 7e.
480g volt benne, 600 körül van a gyári érték állítólag.A klímás lakatos és villanyszerelő is, kértem nézze már meg a bal első csipogót, mert néma. Kárpit le, és a mély ami alul van, ott a víz kárt tett belül a csatlakozóban, és onnan a baj, csere elvileg. NA hát jól van ez így...
Viszont a hangszóró körül már porlad a gyári szigetelőanyag a lemeznél, ami a belső burkolata az ajtónak. Látszik kis rozsda és oxid is. Úgyhogy 7 év alatt elöregedett az anyag.
Nem akarom leszedni, így fogom, és valami tömítővel kihúzom a francba körbe. 8e / oldal csinálta meg a másikon tavaly, valami gumis anyaggal, azóta is jó. Ha egyszer ráveszem magam, megcsináltatom mind a 4-et.Jobb hátsó ajtónál a kilincs nehezen húzható. Nem szedte szét, arra nem volt idő, de elsőre mondta, nem normális, valami oxid vagy korrodálás lehet bent, ajánlotta fújjam be wd40-el vagy valami kenőanyaggal. Másnál jelentkezett már hasonló? Nem ismerem a zárat, hogy épül fel.
Múltkor említettem, hogy néha nyekereg a kuplung. Ma megnéztem, és befújtam zsírzó spray-el, megszűnt. Ahogy a tengely megy be, ott volt száraz. Kíváncsi vagyok ez volt e vagy nagyobb e a probléma.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Arcképgyáros
Az miért van, hogy ha a Polo-ban bejelez a benzin lámpa, hogy kevés az üzemanyag akkor nem tudom lehúzni az ablakokat?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- YouTube
- E-book olvasók
- Horgász topik
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000