-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronk
őstag
@Mágus2
B8-as Passat.
Elektromosan állítható ülés van benne.
Vezető oldali ajtó kinyitáskor hátra kéne húzni az ülést, a könnyebb kiszálláshoz, és ha becsukom az ajtót és ráadom a gyújtást, előre kéne tolnia.
Na ezt 99%-ban nem csinálja, vagy néha csak olyat csinál, hogy este hazaérek, hátrahúzza az ülést, de reggel induláskor már nem igazítja vissza.
Szervizben megnézték természetesen ott mindig jól csinálta, még én is kipróbáltam, és úgy is.Volt olyan ötlet a szerviz részéről, hogy töröljem a tárolt vezető profilt, újat hozzak létre, ez is megvolt, újra elmentettem az üléspozíciót, de semmi sem segít.
A kulcsot próbáltam manuális és automatikusan is hozzárendelni a profilhoz, ez sem segített.Nem csinálok semmit másként, de ha nem szervizben van, szinte alig csinálja, van ötleted?
[ Szerkesztve ]
http://totesz.myminicity.com/
-
SzlobiG
félisten
Dízel botrány ide vagy oda az én keresési félteleimnek még egy hónapja 27 golf 7 kombit hozott 2.0 tdi-vel most 16-ot amiből kettő már foglaló zva van.
Szintén hasonló keresési séma mentén 3-as bmw kombit 30 körül hozott most majd 40. Jól látszik mennyivel jobban fogy a golf és nem is érdekli a népet a dízel fassag, mert viszik őket, leszamitva a bmw-t.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
erre tudtok esetleg tippet adni?
helyettesíthető-e másik coolerrel, aminek emberibb ára van? ez itt a kérdés kköszönöm
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #155559 üzenetére
Nem tudom hogy vagy vele, de nem lenne egyszerűbb és olcsóbb egy bontott, jó állapotút venni?
Szerintem egy ilyen alkatrésznél simán bevállalható a bontott is. Kimosod, átmosod, új tömítések meg biztosítók a csövekre aztán gyí. Esetleg felszerelés előtt egy nyomáspróba.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Golf 5 2.0 PD TDI BKD motorkód.
Intercoolerbe bal oldalon becsatlakozó cső már harmadjára csúszik le. Hogyan tudnék rákeresni pontosan az alkatrészre? Hol lehet egyáltalán ilyet kapni? Bontóban csak? Vagy unix / bárdi árul ilyen kis darabkákat?
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155545 üzenetére
Ezt találtam a VCDS wiki oldalán [link] Úgy leltem rá, hogy most amit kiolvastam ezt a hibát írta a gép a motor moduljában:
Cím 01: Motor Címke: HGJ\03L-906-018-CGL.clb
Vezérlő alkatrész VAG szám: 03L 906 018 MQ HW: 03L 906 018 DN
Alkatrész és/vagy verzió: R4 2.0l TDI H23 9978
Szoftver kód: 2A254012042602080000
Műhelyszám: WSC 22518 002 1048576
ASAM adatcsomag: EV_EC2M0TDI01103L906018MQ 003012 (AU48)
ROD: N/E
VCID: 0500A9888421276EB9-8050
Nincs elérhető ASAM csomag a: "EV_EC2M0TDI01103L906018MQ" (AU48)1 hibakódot talált:
4631 - ROD - Ismeretlen hibakód
- 00 [032]A 4631-re rákeresve hozta ki ezt a Wiki oldalt és ott a leírásban a hiba amit produkál a kocsi, hogy max. fordulaton pörög a ventilátor. Tudod, hogy merre van ez a ECM Power Relay Load Circuit? Valami J271/J317 néven említi. Ma szétszedtem a kocsi esőelvezetőjét, hogy elérjem a motorelektronikát. Eljutottam ide. A 457-es relét ki is vettem. De az csak az izzításért felel. Találtam még egy 643-ast, de azt nem mertem kivenni mert a vezetékkötegeket ki kellett volna húzni az ECU-ból, hogy hozzáférjek. Van valami ötleted ami tud nekem ebben segíteni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tibbike01
őstag
válasz Mágus2 #155565 üzenetére
Köszi szépen! A cső másik vége is ugyanígy könnyezik (az alatta lévő gumiharangon is látszik pár csepp olaj).
Szervón nem érezném, hogy rosszabb lenne. A szervó folyadék szintjét hol tudom ellenőrizni?Jól gondolom, hogy ez a cikkszáma? 1J0422893BT
Akkor ne foglalkozzak vele? Nem olcsó mulatság, ahogy nézem...
[ Szerkesztve ]
-
xain
csendes tag
Üdv!
A következő problémával fordulnék hozzátok segítségért. Adott egy 1.9 TDI AFN 97-es Passat és a következőt produkálja. Ha 1-esben vagy 2-esben lepadlózom, akkor 2700-2800-as fordulat körül ránt egy nagyot majd húz tovább, viszont ezt nem mindig csinálja csak néha, van hogy pár napig nem aztán megint tehát teljes random, 3-asban, 4-esben, 5-ösben még nem tapasztaltam ilyet. Átnéztem a vákuumcsöveket, néhányat cseréltem is de semmi, ledugóztam az EGR szelepet hátha az, de ettől sem lett változás. Ahogy olvasgattam pár hozzászólást, elvileg még okozhat ilyet ragadó geometria valamint az N75 is? A geometriát azért nem gondolnám, mert sokat pályázok az autóval + időnként kiszoktam „kormolni”. Egy összefüggést találtam viszont a rángatással, mégpedig ha túltölt a turbó, amit egy sima bluetooth-os OBD szerint néztem. Ha kb. 1,4 bar fölé megy a nyomás akkor ránt az autó, majd a rángatást követően beáll azonnal 1 bar környékére, de ha pl. „csak” 1,2-1,3 barig megy fel akkor még nem csinálja. Valahogy jó lenne kideríteni, hogy az N75 okozza-e a jelenséget. Na most a kérdés, hogy az N18-at ideiglenesen belehet rakni az N75 helyére, hogy megtudjam az-e a rossz, és ha igen hogyan? Valamint mi okozhat még hasonló jelenséget?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #155569 üzenetére
Hidrotőke kitámaszt vagy döglött valamelyik porlasztócsúcs.
Doki16 Be kellene hozzá kapcsolnom a gépem, de se időm se ingerenciám. Google a barátod, Audi Q5 J271/J317 fitting location kulcsszavakra keress rá.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #155570 üzenetére
Az enyèmben új volt minden, a motor totálisan felújítva, új csúcsok, turbó, adagoló, minden, mègis ugyanilyen volt, mint faterèk 250 ezret futott szarja, amiben mèg minden eredeti, csak az adagoló volt felújítva mert eresztette a gázolajat!
Èrdekes, hogy faterèk szinte csak városban használják, de lomha a gèp(az enyèm az övèkèhez kèpest rakèta volt), az övèkè torpan, de valszeg az egr miatt teleszart szívótorok miatr, az enyèmben is dugig volt korommal anno....
Azt mondod hidrotőke? Anno az enyèmmel gèppel furikáztunk, hogy monitorozzuk mi rendellenes, de minden normál volt, pedig egy helyben padlóra is köpött.... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #155571 üzenetére
Háromhengerezésről volt szó, nem torpanásról. Egyik háromhengerezik a másik torpan, akkor biztos azonos bajuk lesz.... ja nem.
És új hidrotőke sem szivatott még meg senkit, csak nekem meg VR6-Fan-nak van ilyen szerencséje mindig ezekkel a szarokkal.
[ Szerkesztve ]
-
szoki007
aktív tag
Sziasztok .
Jelenleg egy VNT15-ös turbom van, ALH motoron (ibiza 6k2) , és holnap érkezik a BV39-em( elvileg 1749va megfelelője) , ami egy ASZ ibizarol lett levéve . A kérdésem az lenne, hogy 1:1-ben fel fogom e tudni rakni, értem én ez alatt azt, hogy minden cső, csati stb egyezni fog e ? Kapok hozzá valami " köz darabos csövet" ami a cooler csőnél van. -
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #155572 üzenetére
Faterèkè mèg torpan is, de mikor az övèkèvel kerestem anno magamnak autót kicsit meghajtottam(2 hètig jártam vele) ès kezdetben 80nál volt egy kis torpanása, mikor visszaadtam nekik már 120nál.... Szerintem a kormot vertem ki kissè belőle, de azt már levett szívósorkènt kellene kiganèlni, kemèny dolog a kőkorszaki korom!
Tehát ez 2 külön hiba amit 1 autó csinál, a gyengesègèrt ès a torpanásèrt a koromdugó felel, de a koromfelhő ès egyenetlen járásèrt utána pár mp-ig, na az az enyèm alapján x akta. Amúgy faterèk motorja hidegen sem csattog, semmi szelephang, szèp csendes dízelhangja van, mintha már injektoros lenne. -
zsolt19900
őstag
válasz Lacess #155560 üzenetére
bontózni nem szeretnék, mivel eléggé lutri a dolog sajnos.... lenne bontott egy ötösért, de az is full-full bontott, szóval azt sem tudja sajnos a gazdája, hogy ereszt-e vagy sem
30k az ára, ahhoz képest egy g4be vagy akár az enyémbe is akár 15-20k már lehet kapni, nem értem.... hogy ekkora többletet jelentene az, hogy picit bumszlibb a kialakítása
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Amarton
tag
Új Octaviából érdemes megvenni az 1.0TSI-t, vagy inkább az 1.5TSI a jó választás?
Mit lehet tudni az 1.5TSI motorról?http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
negyedes
addikt
Apro de bosszanto dolgot talaltam a Boranal: ha felmelegszik a kocsi a minidot kijelzon semmi nem latszik. le kell huljon rendbesen, vagy is este latha valami belole. Szival fedelzeti szamitog csak disznek van melegben. Ki kell cserelni? Egy ilyen displayt 100 EUR lattam, ennyiert mar van immo3 teljes cluster(az enyem jelenleg immo2-es)
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Zizmand
aktív tag
válasz negyedes #155578 üzenetére
Szerintem olyan kijelző van a műszerfalban mint a korabeli Passatokban. Passatban lehet külön cserélni, FB csoportokban szoktak egy uriembert ajánlani, aki nagyon faszán meg tudja csinálni. 20k a kijelző csere, 25k ha ő is szereli ki a kocsiból. Ha gondolod megkereshetem és privátban adok elérhetőséget.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #155576 üzenetére
120 körül már full fém is van G4-hez
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Amarton #155577 üzenetére
1.5 Atkinson ciklus, de amúgy mindkettő simán közvetlen befecskendezés, részecskeszűrő, stb. 100kkm után szívó oldalt megnézetném, a többire pedig ott a garancia Ha nagyon sokáig meg akarod tartani, 1.5, ha amúgy elég a kicsi, pár évet elmegy az is. Milyen váltóval nézted?
-
Amarton
tag
-
-
Amarton
tag
Még egy kérdés. 2010-ben volt valami Európai Bizottgági rendelet, miszerint az új autók olajcseréjét már nem korlátozzák a szakszervízre, hanem garancia vesztés nélkül bármelyik szervízben elvégezhető.
Ezzel most mi a helyzet?
Hol kell a kötelező szervizt megcsinálni, hogy maradjon garancia?
Mi tartozik ilyenkor a kötelező cserébe?http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
4264adam
veterán
Sziasztok!
A kollégámmal szeretnénk vásárolni a piacon kapható legolcsóbb (elfogadható hangminőségű) bluetooth képes rádió egységet.
Autó: VW Caddy 2012 (puttonyos).
Milyet ajánlanátok bele?
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #155590 üzenetére
A zenét átküldőd BT-on a Roidmire, de onnan, hogy megy tovább a hangrendszerhez?
Novum Forum Siculorum
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok van egy érdekes hibajelenség a klímámnál, hátha ti tudtok segíteni.
Bekapcsolom 22 fokra állítom, kb 1-2 perc alatt 5,5 - 6 fokos (mértem) levegőt fúj, lehűti kellőképpen a kocsit.
Aztán szépen lassan engedi a hőmérsékletet felszökni, a végén már 18 fokra állítom, hogy hűvös maradjon a kocsiban. Ötlet hogy ezt mi okozhatja? Olyan tippet kaptam hogy a klímagáz kevés akkor így viselkedik, vigyem el klímáshoz, hogy töltsék újra? Hibakód nincsen.
A4 2012 2.0TDI CJCA -
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #155593 üzenetére
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
-
i-sti
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Asztalos klub
- Nintendo Switch
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- További aktív témák...