-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ákos007
csendes tag
Sziasztok! Pici segítséget ha kérhetnék! Seat Cordoba 1,4 8v AUD 2002 olajlámpa világít illetve sípol! Alapjáraton 0,3 bár 3000 fordulatom 0,9 1,1 bár meleg motornál ! Olajpumpa hiba lehet vagy esetleg mit érdemes átnézni ? 10w 40 olaj + szűrő cserélve lett!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #155500 üzenetére
Írja minden baját. Főrelé beégett vagy szorul.
A venik az energia management miatt forognak. Szar az akksi vagy a generátor feszültség szabályzó része a szénkefékkel lassan elköszön.
Ákos007: olajkád le. El lesz tömődve az olajpumpa szívókosarának durvaszűrője. Ha helyben nem megoldható, szervizbe kell vontatni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155502 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy mi az a főrelé. Hova tartozik? A motortérben keresendő valahol kapcsolótáblán?
Az akkumulátor most lett kicserélve. Teljesen új Varta került bele. Szerelő szerint nem kell ráprogramozni a kocsira, de én érdekes módon mégis megtaláltam a menüpontot a gyári adataival beprogramozva. Ez nem okozhatja a baját, hogy nincs rákódolva?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ákos007 #155504 üzenetére
A szivattyú otthoni körülmények között nem tesztelhető. A féltengelyt nem kell levenni, csak lecsavarozod a váltón lévő tányérról, elkötöd az alsó lengőkar talpas gömbfejét, ekkor lesz elég hely levenni a kádat. Nem kell kivenni a kerékagyból a féltengely csuklót.
Az olajpumpa nem a kádban van, csak a szvókosara. A pumpa a motor oldalán van a főtengely szíjtárcsa alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
Urak!
Múltkoriban volt egy olyan esetem hogy nem volt töltőnyomás a Passatban - nem volt túl fickós utána
Diag szerint túlnyomás volt, ezért dobta vészmódba. Restart után megoldódott, de nem hagyott a dolog nyugodni így hétvégén elkezdtük macerálni kicsit hogy mitől lehetett, jöttek az ötletek EGR beállt, nincs vákum, és a végén a legvalószínűbb a turbo változó geója.Lehúztam a labdáról a vákumot és azonnal ledobta a geo karját, viszont visszafelé irtó lassan húzta vissza mikor visszatoltam rá a csövet. Na most ha jól sejtem innen két dolog lehet, vagy a geo van leragadva a turbóban vagy a labda szar és nem tartja a vákumot rendesen. Ami logikusnak tűnik, nyomom neki és mikor visszaveszem a gázt a geo még ki van vezérelve így többet tölt -> túlnyomás -> vége.
Megnézem még a héten hogy a geo karja mennyire szorul, gondolom ebből kiderül hogy a labda a szar vagy a turbót kell majd leszedni és pucolni - amit nem nagyon szeretnék, mert ha ezt egyszer elkezdem sosem lesz vége...
Nagyából jó a következtetés szerintetek?
Jah még mindig Passat 2001 1.9 PD AVB
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #155511 üzenetére
Mi ott álltunk le hogy vagy labda vagy geo, cimborám szerint meg kéne mozgatni kézzel ha akadozik és nagy az ellenállása akkor a geo, ha szépen jár egyenletesen akkor meg a labda - de akkor ahogy mondod labda miatt alacsony nyomás lenne a hiba akkor marad a geo.
Na akkor majd egy pucolás befigyel hamarosan, viszont azt egyből mondták nekem hogy érdemesebb lenne ultrahanggal, mert utána állandóan pucolgatni kell majd, vagy van ennek valami bevált és tartós módja?
Már csak az a kérdés lesz-e olyan csavar amit még ki lehet szedni - majd 400k km és gyári a turbóm, Előre megy a para hogy ezt ők onnan nem fogják tudni levenni - de ez már egy másik sztori.
Köszi
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #155513 üzenetére
Hát ha marad a helyi (ezt megoldjuk mi is magunk) és nem ultrahangos takarítás akkor pedig az volt a tervem hogy még mivel nem érte el az óra a 400k km-t hogy meg kéne lépni vele mert hát csak az menő, meg mert mindenki hüledezik hogy ez még gyááári? - még kicsit több mint 10ezer hiányzik.
Azt mondod egy takarítás után ennyit nem fog elmenni?
Megmozgatta a fantáziámat az is, hogy kéne egy másik turbó - ami gyári új és beszerezhető akkor már azt felfaragni + sw hozzá, hadd legyen benn egy kis élet, de a szopás nyakamba vételét nem akarom így próbálom elhessegetni ezt a gondolatot.
To all
Ha már turbó felújítás/felújított beszerzés. Ajánlatok valakit akiknél garival fellelhető feltöltő Győr környékén?Má' nem
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Coyot #155514 üzenetére
Tuti köpi az olajat ennyi km után, ami miatt megint hamar be fog rakódni. Nem a turbón kell spórolni.
Az jól hangzik papíron, hogy mégagyáriéssemmibaja, de ez nem igaz, szarrá van kopva. Majd meglátod, ha felkerül az új, hogy messze volt attól a gyári. Teljesen másképp fog menni. Tőlem van egy szavazata a made in uk gyári új garett turbónak angliából, az itteni ár kicsit több mint feléért. Nálunk 500 euró körül mozog egy gyári új ára.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz Mágus2 #155515 üzenetére
Az tiszta sor hogy öreg, sokat ment biztos hogy kuka. Ezzel a részével semmi gond kopóalkatrész a turbó is mint minden más.
Porsche Győrnél ha jól rémlik 330 lenne rá a gyári új turbó e helyett egy garis felújítottat gondoltam.
Viszont ez a gyári garret angliából ez milyen forrás? Mert még a te 500 eur-s árad is igen jó, nem hogy a "kicsit több mint a fele"Má' nem
-
zsolt19900
őstag
3as golf intercoolerével kapcsolatban gondolkodom:
lehet-e valamelyik másikéval helyettesíteni? Mivel azt vettem észre -sajnos sérült a baleset során- hogy eléggé meredek az ára, pl. az enyémhez vagy egy 4es golféhoz képest....
a tartókonzolja letörött, szóval az házi megoldás lesz, épp ezért a felfogatási pontok nem jelentenek problémát, de még tavaly úgy emlékszem, hogy arról ment az eszmecsere, hogy a golf 3-asé bumszlibb stb. stb. mint a többi hasonló társáé
amennyiben a csőátmérők jók, okozhat különösebb gondot, egy szöggyári' autón, ha nem egy g3 cooler kerül fel rá, hanem egy g4 pl?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Amarton
tag
Van itt olyan, akinek van új Octaviája (négylámpás orrú) és színes a Maxi-DOT kijelző benne?
Kíváncsi lennék, hogy a számlap hogyan változik a színes és a normál kijelzős változat között.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
raziel01
veterán
Rejtélyes ablakemelő hiba?
Hétvégén még működött az elektromos első két ablak. Ma jövök haza. Sehogy sem bírtam lehúzni egyik gombbal se az utas oldali ablakot. Mondom nagyon jó lesz, 7 éves a Skoda Roomster és már meghal az ablakemelő. Persze első volt, hogy megnézzem a biztosítékát mikor hazaértem.
Kiszedtem mondom tuti nem ez lesz a baj nincs elszakadva. Megtörölgettem és visszanyomtam a helyére.
Láss csodát rögtön jó lett az ablak.
Lehetséges, hogy ki volt csúszva a biztosíték valami úton módon de még sem látszott? Vagy mi más lehet? -
Amarton
tag
-
varsam
őstag
Sziasztok,
anyósom szeretne autót venni és a hosszas próbálgatások után a 2008-2010 közti második generációs Fabia kasznija tetszik neki, ilyen autót szeretne.
Kérdésem, hogy az 1.2 és 1.4 szívó motorokról mit kell tudni, melyik jobb, melyiket érdemes esetleg kerülni, mire érdemes kimondottan figyelni vásárlás során?
TSI nem kell, fölösleges, kisvárosban illetve annak környékén 10-20km-es utakra lenne használva, évi 3-4000km max futással. -
Gyula84
veterán
üdv
ha cserélek ecu-t(Audi A4 B5 Avant 1996 1.9TDI AFN) akkor a hozzátartozó kulccsal egyből megy vagy akkor is mokolni kell?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #155503 üzenetére
Mágus neked mi a véleményed. Ha ennek tudatában, hogy az akksi tuti jó mert teljesen új, akkor főrelé csere és generátor felülvizsgálat következik? Meg szerinted jól látom, hogy rá kéne mégis kódolni az akksit a kocsira? Szerelő azt állítja nem kell, pedig ahogy a válaszomban linkeltem egyértelműen a gyári akku adatai vannak az agyában.
Az Audiról is csináljak 40 HD képet, ha éppen arról kérdezek?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155539 üzenetére
Ezt az akksit vettem bele. Na már most ezen nincsenek olyan kódok mint a gyári Moll akkumulátoron. Mit kellene csinálni, hogy normális rá legyen tanítva a kocsira. Jó helyen kerestem itt a VCDS-ben?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155541 üzenetére
Szerintem nem. Audi Q5 2.0 TDi, CGLB, 170 LE, 2011. Nincs benne start-stop. Találtam egy nem túl jó minőségű képet a még beszerelt akkuról. A lényeg látszik. [kép]
Ami az én kocsimban van azon egyből észrevehető, hogy AGM. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155543 üzenetére
Ilyen BEM kód meg szerintem egyik akkun sincs amit egy átlag ember vesz sima boltból. Márpedig gyári MOLL akkut el se tudom képzelni, hogy hol lehetne szerezni. Akkor ez marad így nincs jobb ötletem.
Az energiamenedzsment hiba meg akkor a fesz szabályzó vagy a generátor miatt van? Gondolom ennél a kocsinál is magában a generátorban van a feszültség szabályzó rész.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #155544 üzenetére
Szerintem minden az akksi miatt van. Nem úgy tölti, ahogy kellene.
Gyárit is lehet venni értelmes áron. BEM kód rajta.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #155545 üzenetére
Csere előtt is ugyanez volt a gond. [link] Ekkor még nem volt VCDS nálam. A hibát amikor kiolvastam belőle még valamikor február környékén írta bele előszór. Most áprilisban lett csak kicserélve az akku.
Itthon sajnos nem találtam gyári akkumulátort. Meg hát szerintem az emberek nagyon kis százaléka tudja, hogy egy ilyet is már rá kell programozni a kocsira. Szerelő se tudta úgy néz ki.(#155546) molnarpeter: Igen meg.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
blokad
senior tag