-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VIBO
őstag
Hali
Kis segítség kellene. Venni szeretnék egy MK6 GTI-t.
Mit kérdeznétek meg az eladótól, mielőtt megnézitek a verdát?
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Motion_Blur
félisten
Meséljen az autóról... ennyi. Pár mondat után úgyis kiderül hogy gondos gazdája volt-e az autónak, vagy nem.
Mondjon el mindent amit ő szeretne, aztán lehet kérdezni. Hogy mit, az a Te igényeiden is múlik, pl. nálam mosókarcok, picit is levert felnik már alu tárgya lenne, mást meg nem zavar. Nyilván ezeknek sokkal fontosabb a műszaki állapot. Alvázszám és rendszám alap, és le tudod kérdezni márkaszervízben az autót (nem mindenhol adnak ki adatokat, ember függő).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
VIBO
őstag
válasz Motion_Blur #154357 üzenetére
Köszi a válaszokat Urak
Ha németországi a verda, akkor is le tudom itthon kérdezni az adatokat?
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
-
Kiskokó
veterán
Hellóka.
Beteg : A6 3.0 TDI V6 Avant Quattro Tiptronic csak hogy ne kapja "milyen színű a kocsi?" kérdéseket ha valaki nem tudná
Az lenne a jelenség, hogy kitekert kormánynál valami kattog/ropog az elejében. Vagy egyenesben akkor ha emelkedőn indulok el és hátra van menve a súlypontja a kocsinak.
Jól gondolom, hogy nagy valószínűséggel ez féltengely probléma lehet? Vagy Lehet valami szilent/lengőkar is ami produkálhat ilyet?
Kátyúban, vagy padkára állva stb nem érezni, hogy a futóművel lenne baj, ezért még jobban a féltengelyre gyanakszok.
Nektek mi lenne a tippetek?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VIBO
őstag
válasz focvis #154360 üzenetére
Oks rákérdezek
Ő lenne az. Egyszer korábban linkeltem.
Közben jött válasz is:
Nem eszi. 120 nál cserélték márkaszervizben. Nem csörög...
Küszöbnél mit kell nézni? Rozsda?
[ Szerkesztve ]
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #154357 üzenetére
Ilyen hasznslt autot biztosan nem talalsz.
Ohh waitI humbly and respectfully decline™
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
érdeklődni szeretnék, hogy 1m-es leonnal(enyém ahw motorkód), 195/65 R15 kerekekkel nektek mennyit csal a km óra? 50nél és 90-100 környékén? teszteltem most a hétvégén, de először jólenne tudni azokét akik ilyen kerekekkel csapatják
-
VIBO
őstag
válasz focvis #154364 üzenetére
Ugye? Nekem is tetszik. Csak előtte el kell passzolnom a 2005-ös 1.6 Civic Sportom.
Esetleg 5let srácok, hogy hogy tudom miné előbb elpasszolni?
Illetve 5let, hogy mostanában hogy érdemes verdát venni? Mindenképp hitel kell valamennyi. Csak vannak ezek a mindenféle furcsa lízingek, hitelek, stb és nem nagyon igazodok ki bennük. Meg biztos vannak okosságok is, hogy hogy érdemes pénzügyileg autót venni. Tudtok ebben segíteni?
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
-
VIBO
őstag
Fajja. És hol vettetek fel személyi kölcsönt?
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Motion_Blur
félisten
válasz SzlobiG #154375 üzenetére
Érdekes, régen a THM mutató minden esetben magasabb szám volt, mint a valós kamat.
Most lehet hogy 7%-os THM-el hirdetik, de ha 3M-et veszel fel akkor közel 4-et fizetsz vissza. Ha átlag alatt keresel akkor még többet.. ki van ez találva okosan.
3M-t biztosan nem vennék fel személyi hitelre, max. a felét. Főleg úgy hogy előbb-utóbb be fog ütni egy újabb gazdasági válság, mondjuk jövőre..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Motion_Blur #154377 üzenetére
Az durva, itt 15.000€-ra, 16072-t kellene visszafizetni.
-
Szoszo94
őstag
Üdv!
Hozzám került rokontól egy B4 Passat (1Z motorkódos) 1.9TDI, 90 lovas verzió. Elég leélt szegényke, melóskocsinak használták, úgyhogy rajtam a sor, hogy megmentsem
Sok hiba előkerült már, szinte mindent orvosoltam az egy hónap alatt, mióta nálam van. Viszont ma reggel egy tócsára lettem figyelmes a bal hátsó gumi belső oldalánál, majd miután kijártam a helyéről, alig tudtam megállni, fék nem fogott. Fékcsőre gyanakodtam, aláfeküdtem, de a cső hibátlan. Ja igen, tipikus levegősödés, beesik a pedál.
A szivárgás helye meglett, ha jól gondolom a munkahengertől jön. Olyan, mintha a tömítés adta volna meg magát. A levegősödés viszont biztos, hogy a tartály ürülése miatt keletkezett (sem ablakmosó, de még hűtővíz sem volt benne mikor elhoztam...de használták szerencsétlent. Aztán most kiderült, hogy fékfolyadék sem volt a tartályban, csak minimális, ami az aszfaltra került reggelre). Eddig is szivároghatott, csak gyepen nem tűnt fel, tegnap óta áll aszfaltos parkolóhelyen.Vettem folyadékot, feltöltöttem, légteleníteni akartam a rendszert, de be van rohadva az összes csavar. Holnap veszek normális minőségű csillagvillás kulcsot, mert a sima kitágult és elpörgött
Ettől függetlenül a szivárgás aggaszt, mit célszerű tenni? Komplett fékmunkahenger csere, esetleg tömítéseket lehet külön kapni és felújítani? Hétvégéig be akarom szerezni az alkatrészeket, akkor lesz csápos emelős helyszín ahol kényelmesen el lehet végezni a szerelést.
Illetve egy ilyen, lelakott példánynál mik jöhetnek elő amikre érdemes lesz figyelnem, előre készülnöm?
Köszönöm!
Amit elfelejtettem, négy tárcsafékes verzió, 105L-es tank, ha ez segít valamit a beazonosításnál. Ahogy nézegettem, B4-ből volt dobos is, legalábbis Google szerint.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Magnum_ #154381 üzenetére
Igen, ezért is gyanakodtam kapásból a fékcsőre, anno másik kocsin amiatt ment el a fékerő. A fékmunkahengert még nem szedtem szét, de a hétvégén egyébként is autószerelő ismerősnél leszek (hol máshol lenne csápos emelő ), viszont nála sosincs alkatrész, maszekol és az ott lévő autóra rendeli meg, előre nem. Ezért akarom tudni, hogy mit vigyek. Legtisztább a komplett munkahenger cseréje lenne, de ha javítható, akkor javítanám.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
kaszaking
tag
Üdv!
Audi a4 b5 1.6 adp motorkód 1996.
A felső lengőkar cseréhez ki kell venni a lengéscsillapítót vagy csak elég a kereket és a csavarokat ki lehet húzni a rúgónál? Azért kérdem hogy ne akkor érjen meglepetésKöszönöm
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #154380 üzenetére
Amit találtam egyébként komplett munkahengert, honnan lehet tudni, hogy a tárcsafékhez való-e, avagy dobfékhez? Vagy mimd a kettőnél ugyanolyat alkalmaznak?
A kocsi pontos típusának kiválasztása után dobta ki ezt, de nem bízok az ilyen kalkulátorokban, ezért kérdezemLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
1stVikman
senior tag
-
Szoszo94
őstag
válasz 1stVikman #154386 üzenetére
Ehh, akkor hol találok hozzá megfelelő fékmunkahengert, ha már motorkód és típus alapján sem releváns találatot dob a zimternet?
Javítást elvetem, ahogy látom úgysem egy vészes összeg az új.
Tudna valaki esetleg linkelni olyat, ami jó lehet? Vagy ha bemegyek valami autósboltba, tudni fogják milyen kell pontosan? Legjobb lenne ugye leszedni és odavinni, de hétvégén lesz csak lehetőségem csápos emelővel felemelni a kocsit, a héten még be kell szereznem az alkatrészt.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #154391 üzenetére
Oké, ez amatőr hiba volt. Belémrögzült a munkahenger, jogos
Még szokni kell, hogy ez hátul nem dobfékesKöszönöm! Holnap bevásárlok
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
havri1
félisten
Napokban vettem észre először, hogy random időközönként, de most már majdnem állandó jelleggel a kuplung pedál nem vajpuhán működik, hanem érdekes akadós. Nem nehezebb, inkább olyan, mintha valamibe akadna, darálna. De csak a pedál, maga a folyamatot nem befolyásolja.
MI lehet? Bowden csere? Fújjam be valamivel?
1.4 TSIKöszi
havri
-
bibi55
tag
Sziasztok!
A VW Polo Classic 100 1.6 1997-es autóban a napokban vettem észre (miután levettem a bőr kormányvédőt), hogy "puha" lett a gumi, valószínűleg elengedte több helyen a tapadást a benne lévő fémhez, így ha markolom akkor forg rajta. A kérdésem az lenne, hogy 4 küllős légzsákos kormányt be lehet-e szerelni a jelenlegi 3 küllős, nem légzsákos helyett? Vagy újabb kormányt lehet-e bele rakni? Vagy lehetséges valami nem gyári kormányt venni bele?
Esetleg tudtok-e valami megoldást erre a gumi problémára... Mert olvastam olyat külföldi fórumokon, hogy fúrjak bele pár lyukat hátul és nyomjak bele bőven ragasztót, stb...
[ Szerkesztve ]
-
zzz03
őstag
muszakin mennyire figyelik az elso ablakokat? akarok huzatni ra foliat. de nem sotetites celjabol hanem csak uv szures. B oszloptol hatrafele mubizanylatos foliam van azzal sose volt gond... szoval erdekelne mennyire sas szemekkel nezik az elso ablakot. elvileg ha nem keresed kb nem is latod h rajta ezt a folia... valakinek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Házimozi haladó szinten
- Suzuki topik
- Építő/felújító topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- PlayStation 5
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- World of Tanks - MMO
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...