-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pengegyerek #154944 üzenetére
Amúgy Octavia SDI pont ennyiért van 2 is. Lomha, de low budget minden tekintetben.
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #154917 üzenetére
Irtam mar, a projektor rendben van, meg lett nezetve. Ilyen a tobbi halogenes Skoda is, sogoromnak is az van, es ugyan ilyen vacakul vilagit.
Ugye Xenonosra alakitas az kilove, mert tul sok dolog kell ahhoz, hogy legalis legyen, es lattam mar vacaknal vacakabb Xenon fenyszorokat is. Igy maradt a led, mint lehetseges megoldas, hatha segit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
-
morfondőr
őstag
Sziasztok!
Az mennyire normális, hogy 21 fok külső hőmérsékletnél egyenletes 140-es tempóval 104-105 fokos az olaj (az alföld tengersík vidékin)?
CRTDI 2.0, CBAB, DSG.[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
-
morfondőr
őstag
válasz bitpork #154957 üzenetére
Tudom, hogy túlparázom a dolgot, de egy 1.6-os mpi octi 2-esből ültem át a passatba, ami elpusztíthatatlan volt, csak kicsit fapados és gyengécske! Viszont eddig nem nagyon láttam ilyen hőmérsékleteket még melegebben sem, és még nincs 35-40 fok + klíma. Az olajban pár száz km van, ha hamis, annak milyen jele van? A vízhőfok oda van szögezve a 90-hez.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
válasz morfondőr #154958 üzenetére
Nézd: ez egy turbós motor. Van amelyiknek a gyári olaj hőfoka 110-120°C közé megy erős használattal. A 2 literes motornál is melegszik ha erősen igénybe van véve. Nem viccből mondjuk mindig h pályázás v bármi terhelés után az autót 30-60 másodpercig minimum járatni kell egy helyben alapjáraton, hagyni a ventiket dolgozni és 100°C alá hűlni a motorolajat különben beleég és a turbó kuka lesz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #154951 üzenetére
Jó ötlet az SDI, de ennyi pénzből inkább Fábia fele mennék.
Van pár a családi körben, 1.4mpi, 1.2htp egyikkel sem volt gond. Mennek és teszik a dolgukat.Nyugi enyhe erőltetett hegymenettől simán fel megy az 110 főlé.
Ezért vettem Jazz-t, abben még vízhőfok mutató sincs.
Nem fáj érte a fejem.
Nyugottabban autózom Jazzben mint az A4-ben.
A4ben minden figyeltem.
"Jaj mennyi az olaj fok, jaj még hideg a víz, jaj nehogy megkarcoljam a felnit, jaj milyen rossz minűségű az út szegény karok, jaj csak drága GO, hogy a szűrő tovább bírja, jaj a DPF nem tud kiégni... stb stb"Most fele ennyi gond sincs.
Ne essék félre értés a Jazzre is nagyon vigyázok, de érzem magamon, hogy nyugodtabb vagyok vezetés közben. Nem érdekel a hőfok, nem taposom amúgy sem, csak mikor már tudom, hogy rendesen átmelegedett minden, nem érdekel az üzemanyag, MOL/OMV tankolok és kész, nem fáj a fejem a DPF, ez okozta/okozza most is a legtöbb bosszúságot.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
morfondőr
őstag
válasz bitpork #154960 üzenetére
Köszi a válaszokat! Figyelek arra, hogy nem állítom le az autót, amíg vissza nem hűl, ezért is van az olajhőfokra állítva általában a kijelző (50 fok alatt nyomni sem szoktam neki).
i-sti: ezért sírom vissza a Skodát, de amikor cseréltem, akkor 85 km-re jártam dolgozni, aztán 2 hónapra rá kaptam egy ajánlatot kb. 300 m-re a lakásomtól!
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
-
w333
félisten
Holnap én is lekapom a fojtószelepet ... kíváncsi vagyok ez a hiba oka ?
Mire figyeljek oda ? 2000 Leon 1.4 (AHW) köszi
Akkusarukat leveszem, majd csak utána szedem le és ahogy olvastam miután visszaraktam nem kell egyből indítani hanem gyújtás ráad és 1 perc várakozás hogy kalibrálja magát, majd utána kulcs kihúz és újra gyújtás várakozás és utána már elvileg indíthatom és jó lesz (remélem) !
A jelenség még mindig az vagyis reggel beindítom az autót és lezuhan 600 -ra az alapjárat majd 1-2 perc után felmegy 880 -ra és amikor bemelegedett akkor 800 !
Klímát nem tudom használni mert leesik 500 -ra és néha le is áll !
Szerk.
Ennek a motornak hogyan lehet az EGR -t is tisztítani ? ilyen EGR van benne
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #154962 üzenetére
Polo is volt SDI, kérdés, hogy elég-e a méret.
Amúgy Golfunkban is ezt tisztelem, nem hagy ott sehol, nincs nagy igénye. Az idő, pénz, és energia meg mehet oda, ahol termelés zajlik, nem költeni kell Kb olajcsere mellé mindig jön 1-2 pár ezer Ft-os apróság, de semmi különös vagy kritikus, ami miatt félre kéne tenni. Na akkor viszont gáz lenne.
[ Szerkesztve ]
-
-
w333
félisten
válasz Mágus2 #154971 üzenetére
Ha az akkusarukat is leveszem akkor is ? ... ezt néztem
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #154972 üzenetére
Azt hiszik, ha leveszik az akksi sarut, majd az ECU elfelejti a beállítást. Egy lófaszt felejt el.
w333 Nekem mind1, én szóltam. Ha a fickónak jó volt, azt jelenti, nem volt koszos a fojtószelep, ha rendesen el van koszolva, pucolás után az lesz a problémád, hogy magas az alapjárat... nem megy 1500 alá... de legalább lehet klímázni.
A fickó csak ott nem pucolta ki, ahol kellett volna, mondta is, hogy nem szabad a pillangószelepet megmozdítani, mert akkor tanítani kell. Így nem kell, de ott maradt retkes, ahol nem kellene.
[ Szerkesztve ]
-
-
w333
félisten
válasz Mágus2 #154974 üzenetére
Az nem baj, csak tudjak vele elmenni ismerőshöz hogy beállítsa
Ismerős szerelő sajnos nem ér rá mert rengeteg munkája van, de nem is baj mert én szeretném alaposan kitakarítani (ő szerintem lesz*rja)
Mai tanácsa az volt hogy ne vegyem le a fojtószelepházat hanem nyomjak bele egy csavarhúzót és fogkefével alaposan takarítsam ki, szerintem ez gányolás én alaposan akarom kitakarítani nem ilyen félmegoldást csinálni rajta !
Akkor az akkusaru tényleg mindegy vagy inkább vegyem le ?
Szerk.
EGR szelep takarításra van valami tipped, hogy lehet ezt takarítani ?
(#154976) molnarpeter
Sajnos nincs kábelem, ismerőshöz eltudom vinni, valaki csak feltanítja !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #154890 üzenetére
Meg is lett a bűnös. Pedig néztem a bizosíték táblát, de annyira elbújt. Szemből nem is volt feltűnő, hogy kiégett. Miután tudtam, hogy mit kell keresni (egyik fórumon monták, hogy 10/37), utána meglett.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Speeedfire #154978 üzenetére
Stoj!
Nem vetted ki és úgy nyugtáztad h jó?!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
válasz bitpork #154979 üzenetére
Nem vettem ki őket, mivel nem tudtam, hogy mit keressek. Egyesével meg nem volt kedvem (tudom menjek a sunyiba) megnézni őket.
Így maradt az, hogy bent a helyükön néztem meg őket.
De legalábbis már ebből is tanultam.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Speeedfire #154980 üzenetére
Ezért mondogatom... áh de hogy is mondogatom! Mindegy én vagyok a hülyehttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Szerintem szükségem lesz egy vizhűtőre.
Melyik a gyári vagy ajánlott gyártó? (Golf5 tsi 103kw)
Köszönöm.® visions created with passion
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz bitpork #154981 üzenetére
Ne aggódj, legközelebb egyből kiveszem, és meg is nézem rendesen. Amúgy vicc, mert kivettem és akkor se láttam hirtelen. Csak, amikor a multiméterrel szakadást mértem, akkor vettem észre.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
w333
félisten
válasz molnarpeter #154984 üzenetére
Az a baj hogy nincs rá mód
Valami olyat is olvastam hogy ez a magas alapjárat 1-2 nap alatt beáll az alapértékre, vagy ez csak valami legenda lenne ?
És ha fojtószelep tisztítás után elviszem valamelyik szervizbe és ott feltanítják ? csak kérdés hogy hol tudnak azonnal fogadni, mondjuk 5 perces művelet lenne !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
w333
félisten
válasz molnarpeter #154984 üzenetére
Olcsó kék VAG-COM -al megtudnám csinálni ? VCDS Lite és Win 10 (64bit)
Mert ha igen akkor veszek egyet
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Reggie0
félisten
-
1stVikman
senior tag
Marelli vezérlőt csak bajosan kezeli a kék Kkl kábel.
A start baud rate-t kell átírni a portoknál 9600-ra, hogy tudjon vele kommunikálni.
Nekem Fabia marellis, tudtam a fent leírt módon használni, de inkább a Vcds.
Ez a leveszem az akkusarut oszt minden nullázódik, amolyan urban legend...[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Köszi mindenkinek ...
Kitakarítom és ha nagy lesz az alapjárat akkor valahová azonnal elviszem ahol egyből tudnak fogadni és fel tudják tanítani, van ismerős szerelő aki meg tudná csinálni de 5 percre sem ér rá (vagy nem akar), pedig nem ingyen kell
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RAM topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...