Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz -v- #127601 üzenetére

    Pont erre írtam hogy már egész használható a dolog. (mondjuk szerintem ez is csak a Tesla-ra mondható el) De attól még a hagyományos tankolás adta egyszerűségeket, nem tudták megoldani. Aztán ott van a hatótáv ami igen szép de egy nagy cm3-s motor még mindig rá tud verni 100-200km-t és az azért arányaiba még mindig jobb. Amúgy műszakilag nekem ami felmerülne pl a Tesla kapcsán is, az akkuk kapacitás csökkenésének mértéke az évek töltések alatt. A téli üzembe a hatótáv szerintem fele annyi lévén a fűtés stb fogyasztók végett. Szóval sok apró dolog van ami nincs megoldva még szerintem. Ennek ellenére nekem nem kéne csak az ára. :))

    (#127605) Brumi˘: német fórumon egy srác már csinálgat valamit..lesz időm ráírok hol tart stb.

    (#127606) Kiskokó: Lehet tudok úgy menni vele mint egy rs6-al de olyan messzire nem mint azzal plusz az élményt is fel annyinak gondolom. RS4-et volt szerencsém vezetni ég és föld a futómű egy komolyabb autóhoz képest is és érzed hogy minden gázadásra hogy reagál. Egy villanymotornál ilyen nincs az 0-ról tól olyat hogy besz*arsz és ennyi kb az előnye. Cserébe rengeteg súlyt kell cipelnie feleslegesen és a futómű is jobban van terhelve. Ahogy fentebb is írtam ott a másik probléma az pedig az akku kapacitás és élettartam csökkenés. Szóval az irány jó de szerintem min 20 év mire lesz normális technika főleg hogy most tolják az E formula versenyt. Vélhetően onnan jön majd jó pár fejlesztés a mezei user autóiba. A szerviz költség meg igen valamivel olcsóbb de nem annyival hogy megérjen ennyi kompromisszumot. (szerintem) :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák