Hirdetés
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz tresh #127599 üzenetére
A tesla mondjuk pont nem lenne már keretek közé szorítva, ha lenne elég gyorstöltő .. 4-500km-t elmegy, ha nem cipőzöd szét, 20 perc alatt meg a gyorstöltő felnyomja 80%-ra, vagy hogy van .. egy tankolás is eltart 10 percig, ha sor van tovább is .. ok, kicsit nehéz még, cserébe az akksi az autó aljában van, szóval alacsonyan van a súlypont nagyon, 50-50% súlyeloszlás, na meg a sok100 lóerő elbírja a kasztnit szóval azért ezek ellensúlyozzák a dolgot.
-
lenko
aktív tag
-
-
Kiskokó
veterán
válasz tresh #127599 üzenetére
Hát persze, Nekem is egy 4F -es RS6 az álmom 5,2 "Lambo motorral"
Meg persze a hang stb stb...
Kicsit én is így voltam vele de ami után mentem egy teslával kicsit megváltozott..
Már csak azért is mert ha egy Teslát veszel magadnak azzal tudsz úgy menni mint egy RS6-al viszont nem eszi le a gatyád tulajdonképpen úgy tudsz járni egy olyan erős autóval ami 20L-eket zabál mint ha egy 1.4-ben ülnél.
Mondom én ezt úgy hogy nagyon nem volt szimpatikus nekem se az elektromos autó.. sőt sztem vagy full elektromos vagy semmi! a hibrid parasztvakítás... arról nem is beszélnék.Szóval értem amit mondasz meg a porschés hasonlatodat is. Egy helyen bukik meg a dolog (árat leszámítva) a Porsche (vagy az RS6) sose lehet annyira hétköznapi (és hétköznapian fenntartható) autó mint a tesla.
Na de mind1 kinek mi persze.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Acheron
őstag
válasz focvis #127604 üzenetére
Ez tökéletesen beleférne. De ha jól vettem le, a tiéd még viszonylag új, amiket én nézek, azok pedig 4 - 5 év és 150 - 200e km között vannak (óra szerint, valójában ki tudja... ) emlékeim szerint kb itt kezd előjönni a probléma.
Nem tudom, milyen időközöket ír elő a gyár olajcserére, de 10 ezrenként akkor is cserélném, ha többet is engedne. Ha ez alatt (nekem ez kb fél év) 1- 2 litert be kell tölteni, az még élhető, ha mással nem jár. Olyan autóm már volt, aminél 180e km -nél nem vezérlést, hanem komplett motort kellett cserélni, na olyasmit nem szeretnék még egyszer. -
i-sti
senior tag
válasz K Norbi #127578 üzenetére
Sajnálom szegény #fosdízelt, hogy a hidegben nem melegedik és segíteni akarok neki.
Mágus: Tavaly télen is végig rajta volt mind a 2 rész. Voltam kétszer pályán amit erőltetett hegymenet követett de szerencsére nem történt semmi, ha tényleg leolvadhat ahogy mondod.
Szedjem mégis le az alsó részt?Novum Forum Siculorum
-
tresh
veterán
Pont erre írtam hogy már egész használható a dolog. (mondjuk szerintem ez is csak a Tesla-ra mondható el) De attól még a hagyományos tankolás adta egyszerűségeket, nem tudták megoldani. Aztán ott van a hatótáv ami igen szép de egy nagy cm3-s motor még mindig rá tud verni 100-200km-t és az azért arányaiba még mindig jobb. Amúgy műszakilag nekem ami felmerülne pl a Tesla kapcsán is, az akkuk kapacitás csökkenésének mértéke az évek töltések alatt. A téli üzembe a hatótáv szerintem fele annyi lévén a fűtés stb fogyasztók végett. Szóval sok apró dolog van ami nincs megoldva még szerintem. Ennek ellenére nekem nem kéne csak az ára.
(#127605) Brumi˘: német fórumon egy srác már csinálgat valamit..lesz időm ráírok hol tart stb.
(#127606) Kiskokó: Lehet tudok úgy menni vele mint egy rs6-al de olyan messzire nem mint azzal plusz az élményt is fel annyinak gondolom. RS4-et volt szerencsém vezetni ég és föld a futómű egy komolyabb autóhoz képest is és érzed hogy minden gázadásra hogy reagál. Egy villanymotornál ilyen nincs az 0-ról tól olyat hogy besz*arsz és ennyi kb az előnye. Cserébe rengeteg súlyt kell cipelnie feleslegesen és a futómű is jobban van terhelve. Ahogy fentebb is írtam ott a másik probléma az pedig az akku kapacitás és élettartam csökkenés. Szóval az irány jó de szerintem min 20 év mire lesz normális technika főleg hogy most tolják az E formula versenyt. Vélhetően onnan jön majd jó pár fejlesztés a mezei user autóiba. A szerviz költség meg igen valamivel olcsóbb de nem annyival hogy megérjen ennyi kompromisszumot. (szerintem)
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #127609 üzenetére
Már korábban is előjött ez párszor, írtam is 15-20 év múlva térjünk vissza rá.
A töltés időn nem hinném, hogy érdemben lehet változtatni. Az akksit úgy kell elhelyezni, hogy csak ki kelljen cserélni egy feltöltöttre, és go tovább. A "kút" feladata lenne a cellák ellenőrzése is, tehát olyat nem kaphatsz ami feltöltve 50km-t bír, mondjuk 300 helyett. Persze az otthon töltés funkció továbbra is opció maradna.(#127606) Kiskokó
Aki ennyi pénzt képes kiköhögni autóra, nem gondolnám, hogy a 15-20l-es fogyasztás megerőltető számára...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
i-sti
senior tag
válasz lenko #127611 üzenetére
Szerintem is úgy lenne értelme.
Megérkezel a MOL-hoz. Jön a srác egy csavarhúzóval, kikapja a régi aksit, berakja az újat, amit előtte te is leellenőrzöl, hogy igen is 90%+ a töltési szintje, fizetsz s mész tovább.
De ehhez az kellene, hogy standard akkuk legyenek minden autóban, standard töltök stb."Aki ennyi pénzt képes kiköhögni autóra, nem gondolnám, hogy a 15-20l-es fogyasztás megerőltető számára..."
Szerintem a kőgazdagoknak sem mindegy, hogy 6L/100km járkálnak vagy 17L/100km. Nekik sem terem a pénz a kertben.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #127612 üzenetére
Ha nagyon fontos a gyártók részéről, ez a környezetbarát dolog, akkor lehet ezt szabványosítani, mint akár a mobiltelefonok nagyrészénél a micro usb-t behozták anno. Nem feltétlenül kell csavarhúzóval érkeznie bárkinek is, akár alulról egy erre programozott robot kicserélheti mondjuk 1-2perc alatt. Vagy földalatt beépítve, vagy állványra állva.
Kinek mi a nézete, meg mit jelent a kőgazdag, ha én kapnék havi 1M nettot, ami azért elég messze van a kőgazdaságtól, engem nem érdekelne, hogy havi 30-40e-ért tankolok mint most, vagy 60-80ért.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz Acheron #127607 üzenetére
Az előző autóm 1.4 TSI volt, 15 ezrenként cseréltem olajat - 2 csere közt 0,5 liter töltöttem utána (4 literes kannával veszem az olajat, 3,5-3,6 kell a cseréhez, a maradékot töltöttem bele). Abban 160+ k km volt.
Nem akarlak meggyőzni, csak az általánosító kényszerképzeteket szeretném oszlatni. Itt a topikban is volt/van egy olajzabáló A4 2.0TFSI (TFSI = TSI).
A gyári olajcsere-intervallum long life olajjal elvileg max. 30 000 km, én 15 ezrenként cseréltetem.
Legközelebb amúgy V6 dízelt (használtban) tervezek venni, amíg még van olyan.
Tesla nekem is jöhetne, egyelőre qva drága használtan is.
Mondjuk amikor az első lakásomat vettem 1998-ban, az kb. egy jobban felszerelt zsír új Astra ára volt. Ma egy épkézláb használt bp-i lakás tippre 15-20 milliónál indul; annyiért már akár használt Tesla is akad.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #127611 üzenetére
Most ezt úgy mondod mintha 15Millió felett minden autó 20L zabálna...
Meg attól hogy 20Milliós autója van valakinek ÉS Nem érzi meg ha 20 L eszik attól még számíthat a fogyasztás... sőt.mai viszonylatban szerintem vezető a tesla mind hatótávban, akkuban, gyorsaságban.
Gyári légrugós mind, valamelyik gyárilag erősebb /sportosabb futóművel. Van össz kerekes is.. szóval szerintem vezetési élményre nem messzi maradhat el egy más Nagytestű sportautótól.
Na de mind1
mindenki másképp vélekedik erről is mint minden másról.
Én úgy vagyok vele hogy ha 6-8 évesen egy jó állapotú Teslaba bele lehet ülni 5-7 millió körül akkor erősen meggondolom hogy ezt válasszam e.Focis : te vagy az én emberem! tesla for president XD
Környéken van egy szerelő aki törött teslakat csinál meg. Azt adta el 13M ért.
Amivel én mentem az is törött volt azt fél éves volt 8000Km-es az 23Milla[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Danex
addikt
-
lenko
aktív tag
válasz Kiskokó #127615 üzenetére
Nem, de nem is ez volt a téma, hanem pl. közel tesla menetteljesítményűről.
Azért írtam kinek mi, neked számít nekem nem számítana.
15milliós autót egyébként sem reális megvenni, még 1M nettoból sem...
Legalább is én biztos nem vennék ekkor sem 5-6M felettit. Más kérdés, hogy lehet bedobná a 20-at is egy E46 M3 személyében pl.... És?(#127616) Danex
Vágom, de ez 15-20év mire elterjed, mintha benzinkútra mennél most tankolni...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
válasz tresh #127609 üzenetére
Amúgy műszakilag nekem ami felmerülne pl a Tesla kapcsán is, az akkuk kapacitás csökkenésének mértéke az évek töltések alatt
Ez alapján nem olyan vész az már most sem:
Én amúgy az összes gyengéjével együtt (amiből még valóban van azért jó pár) is bevállalnám már azonnal, hánynom kell ezektől az új konstrukciójú belsőégésű fosoktól, legutóbbi TC égéstér is vicces .. igazából nem elég, hogy elbaszott bonyolult konstrukció is már mind, sőt kiforratlan is, de a tervezett avultatás meg egyéb cigányságok is durván ott figyelnek a gyártó részéről .. egyszerűen mérnöki szemmel meg józan ésszel nézve is már egy rakás hígfos mind .. ha lenne elég töltő meg elérhető áron lennének használtan, én mennék venni
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #127619 üzenetére
Jó persze lehet ez ragozni, mindennek van jó és rossz oldala mindenkinek van amit előnyben vagy hátránybn részesít stb
De azért a mai világban egy szimpla pláne nem 3.0 Biturbos Dízel Audi siman tud 5.3 Sec- alatt 100-on lenni 313le vel mint például a 387Le-ös Tesla... és egy olyan motor nevetve eljár 10maximum 12 L-el.. szóval lehetne ezt még ragozni de hagyuk.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
kk831228
addikt
Lehet pont ezzel fognak rákényszeríteni, hogy vegyél elektronyost... Úgy elb.. ák direkt hogy inkább azt fogják venni az emberek...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
BullZeye
veterán
Volkswagen Golf V Variant (kombi 2008). Gyárilag nem volt benne gumiszőnyeg. Egy másik autóból lett belerakva valami univerzális jellegű, de nem az igazi, folyton elcsúszik.
Van erre valami best buy jellegű termék, vagy vegyem meg az elsőt ami szembe jön velem, pl google első találatát 8db gyári patenttal?
pl ezt:
Frogum gumiszőnyeg Volkswagen Golf V Variant 5 ajtós kombi 2007 - 8.580Ftszerk.:
pl találtam illatosítottat, ez meddig lesz illatos, és van e értelme ennek ha nem 1 hónapra tervezek?[ Szerkesztve ]
Eladó Yuka 1000 robotfűnyíró + sweeper!
-
Richard!
addikt
-
BullZeye
veterán
válasz Richard! #127628 üzenetére
Ez google második találat, de miben jobb mint a másik? Vanilia illat stb mi értelme van?
Vagy pl 7.890 Ft ami vanilia illatú 2 első, ugyanitt ránéztére és leírásra ugyanez ahol van 2 hátsó is meg 8.990 Ft +1k az ovális patent. Olvastam, hogy ovális patent semmire se jó, akkor mit kéne helyette?
[ Szerkesztve ]
Eladó Yuka 1000 robotfűnyíró + sweeper!
-
Acheron
őstag
válasz focvis #127614 üzenetére
Köszönöm az infókat. Nem tekintem győzködésnek, ez is épp olyan fontos, mint a másik véglet. Előre láthatóan úgy 60 - 120 ezer kilométert fogok futni a következő autómmal 3 - 5 év alatt, tehát akár az is elképzelhető. hogy 300 fölé megy. Fontos számomra, hogy olyan motor legyen benne, ami statisztikailag még jól viseli ezt a futásteljesítményt (hibák nyilván mindig lehetnek, a legjobb konstrukciónál is). Nem vetem el teljesen a TSI vonalat, de óvatosabban fogok hozzáállni.
A hosszabb távú tervekben nekem inkább a hibrid technológia a cél, IS300h vagy GS450h (az újabb), amit ki fogok próbálni a következő cserénél. -
zsolt19900
őstag
izzítógyertya cserének vannak különböző kis finomságai?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #127643 üzenetére
Hidegen kell kivenni, és 11Nm a meghúzási nyomaték. Ha túlhúzod, legközelebb bele törik. Ha valaki előtted túlhúzta, akkor most neked fog beletörni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #127598 üzenetére
DSG mellett van a villany technika, nem tudom, mennyire sikerült jól Csak eszembe jutott, hogy rákeressek, és újdonság volt, hogy Jetta is volt ilyen. Mindenesetre a GTE nagyon jól sikerült, csak azok gondolom kereten felül vannak. Ha már a Tesla szóbajött, egyébként tudok egy céget itthon, akik átalakítással foglalkoznak - Volvo V60-ból és Porsche 911-ből is csináltak elektromos autót, teljesen hivatalos átalakítással, de gondolom inkább megválasz a Toyotától (plusz még fel is emésztené kb. a keretedet). Csupa irreleváns dolog jut eszembe, de ha egyszer azt a néhány jó VAG benzinmotort úgyis felsorolták a többiek.
Kiskokó: fogyasztással kapcsolatban egyetértek - ha egyszer ott tart valaki, hogy belefér egy adott árkategóriájú autó, még órabérre kalkulálva is simán megéri a kevesebbet fogyasztó autó, mert pl. feleannyi időt kell töltenie tankolással, ebbe nem gondolnak bele sokan szvsz. Törött Model S javításon én is gondolkoztam (persze nagyon elméleti síkon), mennyire ropiról szokta helyrehozni? Ugyebár az alut nehezebb javítani, bontott elemekre cserél? Szervizek elfogadják a munkáját?
focvis: nincs kedved A6 Avant & A8 V6 TDI, E350 CDI menetpróbára valamikor (ha nem kelt még el valamelyik), vagy már eldőlt, milyen márka lesz?
FoLey-v: mérni kell szerintem is, nekünk pl zárnyelv miatt nem világított, és csak kulccsal volt nyitható.
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Mivel nincs gond a géppel, csak olvasgatom a topikot, eddig. Hiba. Központi zár nem nyitja a hátsó két ajtót és a csomagtartót. Nem világít az ajtó nyitásra, az utastér lámpa. Hamarosan rádugom a kábelt, aztán jelentkezem. Addig is várnám az ötleteket, megoldást.
Titkon ismét Mágus tudásában bízom.
Seat Toledo, BCB motorkód ha esetleg fontos. -
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #127642 üzenetére
Köszi
-
csiben1
tag
Üdv!
Audi A4 B5 1.8 benzin ADR motorkódú autómban most 60Ah kapacitású akksi van (én már így vettem), ami eléggé csere érett már. Valaki véletlen nem tudja, hogy ehhez a típushoz mekkora a gyári előírás? Vagy ennek hol lehetne utána nézni?
Tudom tudom, hogy ha jó volt ez az akksi, akkor vegyek most is ilyet, csak azért kérdezem, mert most tudnék jó árban venni 56Ah-sat és ezért lenne jó tudni, hogy pontosan mekkora a gyári előírás, hogy ezt a -4Ah még beleférhet e?[ Szerkesztve ]
You can walk straight through hell with a smile
-
veterán
válasz molnarpeter #127645 üzenetére
Tudsz intézni?
Nem dőlt el. Először a meglévő autót kell eladni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Dolce Gusto
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- LEGO klub
- XPEnology
- Ukrajnai háború
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- alza vélemények - tapasztalatok
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest