-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kaszaking
tag
Mágus és a többiek!
Audi A4 '96-os ADP motorkód 1.6 motorhoz mennyi a gyári csereperiódus üzemanyagszűrőre és gyertyákra?
-
lord_devil
tag
Akksinak mennyit szabad merülnie 24 óra alatt? Az enyém leállítás után 2 órával mért 12.7V-ról 24 óra múlva 12.45V-ra merült (3 hetes gyári VW akku), ezt elég gyorsnak találom. Előfordul, hogy 4-5 napot is áll.
Az autó B8 és van benne egy utólagosan beszerelt kódos, GPS-es indításgátló. Most úgy gondolom ki kellene szereltetnem...
(Az előző akkuval 1 évig szívtam. Márkaszervízben megmérték és mindig elzavartak, hogy jó az... hidegben alig forgatta, MMI szerint 10%-os volt. Nem szeretnék az újjal is hamarosan így járni.)[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz lord_devil #127552 üzenetére
utólagosan beszerelt kódos, GPS re gyanakszol az szívná?
Mondjuk sokat merül ez biztos, vagy gyári hibás az akku vagy szívja valami. A töltés rendben van?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #127552 üzenetére
Meg kell mérni a nyugalmi áramfelvételét a kocsinak.
-
do3om
addikt
Tegnap este mágussal kicsit növeltük a Kassai szmogot, DPF égetés programmal.
Lassan ki kell találnunk mi legyen ha eljön az idő.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Magnum_
nagyúr
-
lenko
aktív tag
válasz Magnum_ #127562 üzenetére
Nekem szervízkönyv alapján 30e km volt a gyertyákban, kicseréltem, mert mindig cserélem ennyi után.
Utána megadta magát az egyik ceruza trafó kb. 10-15km után. Gondolom volt összefüggés közte/vagy nem..., kihánytam mind az 5-t belőle, vettem újat, így maradt 4 tartalékba...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #127561 üzenetére
Ja ja gondoltam hogy beteszem csak a kijelző köré nem raknék, az valahogy nem tetszik
Köszi a linket Amúgy ha lesz energiám és időm akkor lehet kap egy kábelköteg cserét az autó. Csak meg kéne még nézem hogy az AFN vezérlő és az AVG azon kívül hogy (odb-ről írható) miben más még. Amúgy a6 c5 digit órás km/h óra csoport is frankón ment a kocsival csak rinyált az ESP hiánya végett állandóan. Jut eszembe FIS control-al szerelt gépsárkány volt már a kezeid között ?
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok! Egy ismerősöm keres magának autót, ebben kérném segitségeteket. Egy 2002 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia-ból szállna ki.
Dinamikus a vezetési szokása, de nem ragaszkodik a dizelhez. A Ford 130le, és lejjebb nem adna. Méretre egy hasonló autó kellene, vagy magasabb. 5 év körüli kéne max 2.5Millióért. Sajnos csak automata váltó játszik, és alacsony szervizigény. Otthoni szerelgetésre nincs lehetősége. Ti mit ajánlanátok a konszernből? Köszönjük!
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz XP NINJA #127579 üzenetére
5év körüli, mondeo méret (passat+), vagy nagyobb, min.130LE és aut.váltós is legyen, de alacsony szervizigénnyel ja és max 2,5mio?
ezt most követem, kiváncsi vagyok, miket fognak ajánlani.szerk: beírtam hahura a feltételeket.
mutatom a találatokat: [link][ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Ebben a topikban még új vagyok, és egyelőre érdeklődöm a gyártó iránt - még nem volt VW érdekeltségű autóm. A "Milyen autót vegyek" topikban már kaptam pár jó észrevételt itteni fórumozóktól, amit ez úton is köszönök!
Korábbi verdám sajnálatos meghibásodása és - úgymond - elhalálozása miatt új járművet kell néznem magamnak - és mivel a viszonylag nagyobb autókat kedvelem, most képbe kerültek a Passat -ok is.
A topikot a keresővel átfésülve és átolvasva viszont kicsit vakarom a fejem. Most kifejezetten benzines motorral keresek autót, de a megszokott TD feeling miatt turbóval(2.4 D5 Volvo, 2.2 D-CAT Avensis). Tudom, hogy a VW főleg dízelben erős, de ez egy fix pont, most benzines turbo motort keresek. Nyilván - főleg a korábbi autó motorikus megmakkanása után valami viszonylag stabil konstrukcióra vágyom, nagy meglepetések nélkül. A VW motorjai közül az 1.8, de leginkább a 211 lovas 2.0 TSI lehet számomra érdekes, ha beleférnek ezekbe az elvárásokba.
A topikot átfutva úgy látom, hogy a TSI -vel, kapcsolatban vannak fenntartások. Az egyik ezek közül az olaj fogyasztás. Ez nyilván nem túl jó, de egy komplett motorcseréhez képest talán vállalható, ha más gond nem társul ehhez. Kb 4 misit szánnék a vételre - ennek megfelelően 2010 - 12 közötti autókat nézek (nincs sok ) Ezekben mennyire vállalhatók - a fentiek szerint - a TSI motorok? Mire kellene számítanom ha ilyen vásárlására adnám a fejem?
Egy másik neuralgikus pont a DSG lesz - de azt talán később kérdezem meg - ha a motor alapján egyáltalán van értelme menni a következő kérdésre...
Köszönöm előre is a segítséget! -
molnarpeter
nagyúr
válasz Acheron #127585 üzenetére
Kicsit off: a hibrid vonal jutott eszembe a Toyotáról, mobile.de-n rákeresve Jetta Hybrid (1.4 TSI-vel) is készült, illetve Golf GTE €25k-tól van. Nem is javasolni akarom őket, mert nem ismerem a technikát, csupán újdonság a sima hybrid létezése, GTE-t már volt szerencsém élőben megpillantani.
-
Kiskokó
veterán
válasz Acheron #127583 üzenetére
Hát sajnos és szánalomra méltó módon a VW konszern benzines motorja nagyon rosszak!
Megkívánják a jobb benzint mert hibát dobálhat. Eszi az olajat... de én hallottam már 1L/1000km fogyásról is.
Én 1-2 éven belül gondoltam cserélni a 3.0 TDI-t (2006) egy 3.0 TFSI -re cserélni (2012-től)
De a szerelőm minden alkalommal lebeszél róla. Az is eszi az olajat, azt mondja 100ezer km-ként motor generál, gyűrűzés, dugattyúk..., folyik az olaj belőlük...Bár az újabb 3.0TDI-től sem vagyok elragadtatva már...
nem értem én már ezt... ahogy fejlődik a technika ugy lesz egyre szarabb meg szarabb minőségű minden?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tresh
addikt
válasz tomcsi23 #127589 üzenetére
Na ja. Végre van értelmes műszer egység is a kocsiba. Mostaniakba már csak egy led re futja hogy jelezze ha bemelegedett a vízhőfok..
(#127588) Brumi˘: B5.5 paszulyokba sokkal több opció van mfa-ra és mokolásra. + Ezerszer értelmesebb mint a 99-ig gyártottak. Ez a FIS cucc vált be sokaknak, mondjuk némi aranyporért meg is kapod.
(#127591) kk831228: Rögtön eladnám a g*cibe és vennék egy paraszt S4 4.2 V8 aztán a többit eltankolnám. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
Érdekesség képp gondoltam megosztom veletek. Evo tuningos haver 2.5 5henger quattro audija, épített k14 turbó, saybor 0.26 csúcsok, ezen kívül széria. 15 percet foglalkoztam a programmal egyenlőre, alul fogva mert letekerte a kuplungot, fent pedig nincs befejezve. Vitt egy evo-t padra, aztán feltette a tankot is, hogy hol tartunk
[moderálva]
[ Módosította: Qru ]
-
Acheron
őstag
válasz Kiskokó #127590 üzenetére
Ezt szomorúan hallom. Az olajfogyásról már olvastam, de ott azt írták, ez a 2011 előttieket érinti, no meg motorgenerálról sem esett szó. 10000 km alatt 1 - 2 liter még beleférne, de az 1/1000 az meredek (még ha nem is mind ilyen, amilyen szerencsés én vagyok, tuti kikapnám). Van esetleg olyan évjárat, ahol ez már nem jellemző? (én csak 1.8, 2.0 vonalon gondolkodom)
De ha ennyire nem ajánlott, akkor inkább nem reckírozok, erre az évtizedre már elhasználtam a szopóroller motorokra szánt keretet...
(#127586) molnarpeter: A Jetta annyira nem jön be formailag - a Passat szerintem szebb, persze ez szubjektív. Nem ismerem ezt a hibrid technikát sem. 7 gangos automatákkal vannak szerelve, de hogy ez sima automata vagy dsg, és ha az utóbbi, akkor olajos vagy "száraz" - sok kérdést vetne fel. Utánaolvasok kicsit.
(#127596) richie900812: No igen, ott van még az Ecoboost, mint viszonylag nagyobb teljesítményű motor. Volvokat és Fordokat is szereltek vele, de eddig alig találtam infót róluk.
Mindenkinek köszönöm az infókat! (persze ha van még, jöhet )[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Morris #127595 üzenetére
Mókolni kell! van sok hasonló mint a linkelt FIS kiegészítő. Majd ha lesz időm az ünnepek alatt utána nézek mik vannak még megfizethető áron. Illetve volt már egy srác FB-n láttam hogy elkezdett ilyen modult gyártani, majd megpróbálok vele is beszélni.
(#127597) Kiskokó: Hát lehet velem van a baj de engem hidegen hagy a Tesla. Ahogy az összes elektromos csoda.. szép meg jó eredmény hogy eljutottak idáig. De ettől még igen csak erős korlátok közé van a user szorítva. Hybrid rendszernek több értelmét látom. De ettől még mindig úgy vagyok vele, hogy aki beül mondjuk egy "régi" 911-be utána valami ilyen csodába és az utóbbi fogja meg az homokos
-
lenko
aktív tag
válasz Kiskokó #127590 üzenetére
Nem hiába preferálom jobban a 10-en, vagy akár 20-on éves autókat...
Egy megkímélt darab még mindig jobb mint ezek műszakilag.
A forma 2.odlagos számomra, extrák 20éve is voltak az autókban, távolságtartó tempomat, sávfigyelő stb. nem, de nincs is rá semmi szükségem.Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- FOTÓS beárazás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Politika
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen