-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
siti
senior tag
izé help:
adott 1.6 a3, 2000-es régi 8szelepes benzines.
a múltkor előzéskor kedves delikvens rámgyorsított, én meg nem hagyom magam cimszón visszakapcsoltam, odaléptem, de mivel alapvetően kimélem az autót, 5000 felett sose volt a fordulat, fél szem most is figyelt, de a vas megfogott és 5000-nél mintha leszabályozott volna.utána ki is próbáltam, 3-asban 5000es fordulatnál hirtelen megáll a tudomány, kb 50-100-at ingadozva ugrál a fordulat. üresben persze kipörg hatezer valameddig.
tudjam rá hogy ez van, vagy valami komolyabb baj lehet a motor tájékán?
két olajcsere között benyel már 2l-t, de ezt nem fognám rá a kopásra.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
ÉM
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Egy 5-ös golfban szeretném a fedélzeti komputer nyelvét átállítani. valaki meg tudná mondani, hogy tudom ezt megtenni? Sajnos csak olasz kezelés útmutatóm van hozzá. Esetleg ha valaki tudja, hol lehet ilyet magyar nyelven beszerezni, azt is megköszönném! -
siti
senior tag
válasz VR6-Fan #10152 üzenetére
15e-ként kap olajat, meg 3-4ezrenként fél liter frissítést (mint a szervíz pack a vindóznak)
lehúzógyűrűre már gyanakodtunk egyszer, de ilyenkor mindig jönnek nekem a 12liter olajat evő 25éves opellel, hogy minek ezt szétszedni még? csak 2 liter...[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
VR6-Fan
veterán
hát 15e-nként 2 liter baromira nem normális, az opel, ez meg VW (audi).
édes apámnak is szög ugyanez a motor van a kocsijában közel a 200e-hez egy gramm olajat nem eszik.
és ott már nem csak az olaj lehúzoknál szökhet el (füstől kéken mi?), hanem a tömítéseknél is.
15e-s csere periodúst meg leredukálhatod 8-10e-re főleg generál után.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #10156 üzenetére
Nem normális?Haverék borája ua motorral 1000km/ fél lityit evett,szerviz azt mondta rá,gyári adatokon belül van.A mostani 5-ös szintén a 8 szelepes változat 1000/litert eszik,ugyan ezt mondták rá.... Márkaszervíz rulez.......
Esetleg benzinszűrő eltömődés?Nekem csinált ilyet miatta,talán pillangószelep pucolás?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz tibi666 #10159 üzenetére
Még mindíg olcsóbb mint amit a 300D kombi mergájukra költöttek. 2milla volt az összes,csak hogy menjen az autó.A ötös csak az olajat eszi..... És javítanám 16 szelepes nem 8.
Előfordul,attól még nem minden mega szar,és nem minden vw eszi az olajat.Az enyim pl 15k km alatt evett 2dl olajat. vw technika.....[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tibi666
senior tag
-
DeadMeat
veterán
válasz tibi666 #10161 üzenetére
végül is jó érzés lehet 1x milláért megvenni egy autót,aztán rákölteni még 2 millát,csak hogy menjen....... aztán óriási bukóval eladni,majd egy kisebb,roszabb autót venni,csak azért mert az megy igy engedd meg nekem is,hogy én is ugyan ezt mondjam a mercire
[link] ilyen volt,mint ez,csak vaj színű volt a bele.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Kickass
őstag
par nappal ezelott eszrevettem h a frissen feltoltott fagyallo szepen eltunt a tartalybol, rohadjon meg gondoltam, vhol elfolyik de nem am gyorsan hanem szepen lassan, na hamar meglett a problem, repedt volt a tartaly, ok csere
hozza fater csere utan kinyitjuk rohadjon meg a valton meg egy ket helyen megint van valami folyadek, hat a termosztatnal ossze volt kokanyolva a tomites ott is folyt a trutyi belole, most az is cserelve lett remelem ezzel a kalvaria be is fejezodott
most a nagy hidegbe kiderul az akksim hogy birja, ranezesre nem sok jot josolok magamnak de eddig meg minden reggel poccroff indult...
egyebkent ha valaki esetleg tud facelift elotti Cordobahoz (99.06 elotti) kezikonyvet az sikitson, ClubSeat-on is kerdeztem ott meg nem kaptam valaszt, elore is koszi!
-
DeadMeat
veterán
válasz tibi666 #10163 üzenetére
ujkorában?első tulajdonosok voltak.Mit tudom én mikor vették,majd megkérdem.
Lol vagy te is... qrva nagy lúzerség kell ám ahhoz,hogy vegyél egy uj autót,aztán eladd 2 éves korában,mert egy rakás fos,használhatatlan. Ráadásul márkaszervízben szervizelt,hogy a garancia megmaradjon.Én konkrétan nem eladtam volna,hanem felgyújtom,hogy más ne szopjon ilyen fostalicsak felső kategóriás rommal.Ami sem széthajtva,sem törve nem volt.Remélem te jobban jársz a lagunával majd,nem kivánnám senkinek az ilyen autónak nevezett romhalmazt.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tibi666
senior tag
válasz DeadMeat #10165 üzenetére
te figyu, a garanciális javíttatások bármilyen hihetetlen is, de ingyenesek.
egyébként a w210 tényleg egy rakat szar, ha már itt tartunk. ezt asszem a bmw topikban leírtam már. az első szériások rohadnak, elektronikai hulladékok. fura, hogy nagyon nagy volt a minőségbeli szórás. -
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #10158 üzenetére
nem az nem normális nekem legalább is.
tibi666:ott van az ellenpélda édes apám autója szög ugyan az a motor még se eszi érdekes...
vagy ott az én motorom 23 év kb 240e km és nem tojással a pedál alatt jártak velem előtte olaj cserétől olaj cseréig nem kajol meg egy liter, a korból fakadóan a tömítések is könnyeznek már némely helyeken..
lol "VW technik"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
siti
senior tag
ha évenete megeszik 2l olajat, az max 8e Ft és akkor shell hélixet kapott benzinkúton.
ha szétszedik a motort, felfúr, tömít kicserél, az falun háznál is 200e Ft
tehát egy osztás és kiderül, hogy nem éri meg 2l miatt bontani a motort, mert 25 év mire behozná az árát.
amíg meg bkv busz füstölhet, addig nem miattam fognak leeseni a verebek és kihalni a fák, szóval szuperzöld.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
rob210
nagyúr
Hát az enyém 19éves és el ne kiabáljam, volt vele elég bajom mostanában.
De jelenleg egy csepp olajat sem eszik.Ami nem egy új VW technik.
Renault power
-
attrax
aktív tag
-
dragonfx
veterán
2000es audi a3 alap motor és ennyia gond vele meg 8V?
Én ugy érzem egyre jobban szeretem az autómatvezérműtengely kopott szerintme és nem tudja addig kilökni, vagy gyujtáselosztó, netán kábelszett csere kéne
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #10176 üzenetére
hát sírhatsz is mert neked is ez lesz ...adjak zsepit??de csak tesco value van egyre híresebb leszek
siti>>na igen a mükődés közben lehet gond.gyujtás még mindig ott van.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #10174 üzenetére
az olaj fogyasztást is magyarázza a rossz gyújtás és a kopott tengelyek?
lehet lambda szonda/légtömegmérő/benzin nyomás/elkoxolodás/szar gyújtás, az hogy miért nem pörög ki terhelésen, ebből a gyújtást ki is zárhatod mert akkor üresben se pörögne ki.
lambda szonda-légtömegmérő magas fogyasztást is eredményezne.
de most őszintén mi a pöcsért okoskodsz ha lövésed sincs arról amiről beszélsz, az elmondások alapján életben nem vagy ilyen okoskodó, akkor itt mi a f@szért kell?
de tudok 2 olyan autót mondani ezzel a motorral a környezetemből amivel semmi gond sincs, érdekes nem ?
meg egy adott példából messzemenő konzekvenciát levonni
siti:benzinszűrő mikor lett cserélve?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Gyerekek isteni volt ez a havazás.
Kimentem anyámékhoz egy kicsit rallizni.
Állat a kézifékes kanyarokat dobálni hóban.
kitör a hátulja ellenkormányzás és már mehet is megint az alászedés és a kézifék.
Nagyon éleztem az állatkodástRenault power
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10178 üzenetére
Az offba helyezett kérdésedet én is feltettem már magamban...de eddig nem jöttem rá.
Mondjuk csodálkoztam volna,ha pont neki ne lett volna valami szakvéleménye erről.
Továbbá azon is csodálkoztam volna, ha nem említi meg ,hogy mennyire szereti most az autóját,mert az sokkal jobb mint minden más mer' azza' sose nincsen semmi gond se..stb.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10181 üzenetére
hát...még mindig várok pénzre..nem is kevésre...bár valamennyi azért már van
nézegetem az autókat, pl. a kis egyesek is nagyon tetszenek, lehet olyat kéne venni
még nem tudom, még várok velehttps://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10183 üzenetére
az egyesek annyira rosszak(rossz állapotban vannak)?
mondjuk egy jó 2-es is nagyon kéne...de itthon ritka a jó kettes mint a fehér holló...főleg a GTIa tiéd nem lesz eladó?
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
mokus1
addikt
válasz fekeandras #10150 üzenetére
Csak a blokk.Holnap meglesem a kódotDe amúgy olaszországban műkődött a kocsi és onnan lett átiratva magyarra.Szóval magyar.
-
VR6-Fan
veterán
hát a kasztnik nagyon főleg a face lift (~80) elöttiek, mert az semmien komoly korrozió védelmet (pl cink fürdő) nem kapott, van olyan ismerősőm ahol nem a lengőkart tartotta a karaosszéria hanem a lengőkar a padló lemezt
de ha bele futsz egybe ahol kevesebb mint a kasztni 50% kell cserélni akkor jó nagyon elég jól megy a nyomatékos 1,8-as 8V-vel (volt egy 1,6-al is face lift előtt, de annak szar az olajzása a 3.as hajtókar csapágynál (nem azt jelenti hogy 10e km-ként szét megy, de felújítás után 100e-vel lehet megint csapágyat cserélni), 2le a két motor közti difi..), a rohadás mellett még egy nagy hibája van az 1-esnek elég költséges féket-futoművet alá rakni.
ill úgy féket ahogy mi csinálunk rá más nem csinál itthon (nem ilyen olyan köz darabbal, meg heggesztgetett G-szemmel...).
és puritánabb mint a kettes.
hát 420 ért még mindig fent van a nagy lökis fekete, igaz az PL-es.
nálunk minden eladó, csak fizessék ki az árát, főleg miután bekerült a nagyobb fék
ill azért van baja, tűz falnál lenne mit lakatolni még, meg meg kell lassan kuplungozni, ill olyan amilyen ezen kívül.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #10187 üzenetére
Hát én ha 4-esben odaléptem még akkor is csak azt vettem észre hogy már 4ezren pörög a motor de csak 40-el megyek
És ilyenkor ha nyomtam egy satuféket akkor nagyon jól lehetett szánkózni.
DE a legjobb az a kézifékes kanyar volt, k.rva nagy élmény.
Tavaly is próbálgattam.
Akkor is azt mondták hogy hülye vadállat vagyok.
Pedig szerintem ilyenkor lehet megtapasztalni, hogy valójában mit kell csinálni ha el kezd csúszni az autó.
Meg azt is hogy mit nem szabad.
Na de mindegy.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #10193 üzenetére
talpú gumi cipővel te is megcsúszol letaposott hóban vagy nem?
no meg lehet hogy neked 4.-ben 40-nél forog 1200-öt a kocsid és ˇ2000 körül van a nyomaték csúcs.
neki lehet forog 3000-et és 3500-nál van a nyomaték csúcs.
michellen egy túl árazott "szar" (legalább is a nyárijait veszem alapul), annyi pénzért kapni sokkal jobb gumikat, persze a szempontjaink valószínűleg eltérnek.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz tibi666 #10198 üzenetére
Ha te azt mondod, hogy a micheline jobb mint a bridgstone.
Akkor a környékemen lévő gumisokat mind lelövetem veled.
4 helyen voltam és azt mondták ez a legjobb választás.
Nekem fontos a biztonság, hiszen egy 2 éves manó ül mögöttem az esetek 78%-ban.Egyszóval értsd meg, ha baromkodni megy az ember akkor a lánctalp is megcsúszik.
Ha meg normális odafigyelve megyek akokr nagyon is jó gumijaim vannak.
Nem akartam ebből vitát, csak te rögtön azzal jöttél szarok a gumijaim.
Pedig nem azok.
Tele voltak friss hóval ami beletapadt.
(nem véletlen)
Ezek után meg a te gumijaid is csúsznak.
Sőt szerintem a te autód egyáltalán nem ment volna egy centit se.Azért azt szögezzük le, hogy télen hóban a hátsókerék nem álldás.
Aki kicsit is foglalkozik az autókkal és vezetett már ilyet is olyat is, az tudja, hogy télen igenis jobb az elsőkerekes autó.[ Szerkesztve ]
Renault power